معرفی چند پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی برای بازاریابی اینترنتی

معرفی چند پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی برای بازاریابی اینترنتی

پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی چیست؟ بهترین پلتفرم های انتشار رپورتاژ آگهی ایرانی کدام‌یک هستند؟ برای آشنایی بیشتر با آنها، این مطلب را بخوانید.

پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی چیست؟ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی در واقع رسانه ای است که شما رپورتاژ آگهی خود را در آن نشر می دهید. یک پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی می تواند به دلایل مختلف، انتخاب مناسبی برای انتشار رپورتاژ شما باشد. از سویی دیگر پلتفرم های دیگری را نیز می توان پیدا کرد که با اینکه رتبه‌ی خوبی دارند، اما انتخاب ِمناسبی برای انتشار رپورتاژ آگهی تان نیستند. برای اینکه بهترین پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی را برای محتوای رپورتاژ خود پیدا کنید، باید به برخی از قوانین در این زمینه مسلط باشید. همچنین باید با چند پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی، آشنا باشید.


مقدمه


•    پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی دقیقا چیست؟
•    اهمیت انتخاب چند پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی
•    چگونه یک پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی انتخاب کنیم؟
•    آشنایی با چند پلتفرم مخصوص انتشار رپورتاژ آگهی
•    سخن آخر

پلتفرم رپورتاژ آگهی دقیقا چیست؟


پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی یک بستر آنلاین است. در یک پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی، تبلیغ کنندگان می توانند از خدمات آنلاین بهره مند شوند و رپورتاژ خود را به شکلی کاملا موثر در کانال های بازاریابی منتشر کنند. این پلتفرم ها با ارائه مشاوره و خدمات آنلاین به مدیران تبلیغاتی کسب و کارها کمک می کنند تا بدون نیاز به داشتن اطلاعات بسیار تخصصی و بدون داشتن هرگونه تجربه در زمینه انتشار رپورتاژ آگهی و نگارش رپورتاژ آگهی بتوانند با میزان موفقیت بیشتری، رپورتاژ خود را روی وب سایت های میزبان منتشر کنند. 
پلتفرم رپورتاژ آگهی به مدیران تبلیغاتی یک کسب و کار کمک می کند تا به مشتری ایده آل ِخود از طریق انتشار و دریافت بازخورد از سایت میزبان دست پیدا کند. هرچقدر رپورتاژ آگهی موثرتر، خلاقانه تر و در وب سایت بهتری منتشر شود، امکان دستیابی به مشتری ایده آل افزایش خواهد داشت.

پلتفرم انتشار رپورتاژ


اهمیت انتخاب چند پلتفرم برای رپورتاژ آگهی


در مطلب «مقایسه تاثیر تبلیغ و رپورتاژ آگهی» به این موضوع اشاره کردیم که رپورتاژ آگهی در مقایسه با تبلیغات کلیکی چه مزایایی دارد. برای همین، اگر قصد دارید بدانید که آیا انتشار رپورتاژ آگهی بازدهی بهتری دارد یا تبلیغات کلیکی، حتما مطلب لینک شده را مطالعه نمایید. در صورتی که رپورتاژ آگهی را در استراتژی بازاریابی خود جای دادید، وقت آن است که به درستی در مورد انتشار ِآن تصمیم گیری کنید. 
شما می توانید در کنار انتشار رپورتاژ آگهی به فکر تبلیغ مستقیم در گوگل، فیسبوک، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی باشید. در این صورت می توانید کانال های تبلیغاتی متعددی را مدیریت کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا مخاطبان مختلف را از رسانه های گوناگون به سمت برند/ کسب و کار خود جذب کنید. در مورد انتشار رپورتاژ آگهی هم می توانید به این شیوه عمل کنید. یعنی شما این امکان را خواهید داشت تا با انتشار رپورتاژ روی پلتفرم های مختلف، کاربران و مخاطبان ِهدف خود را از کل رسانه های برتر ِموجود به سمت محصول/ خدمات خود جذب کنید.
با توجه به تاثیر تهیه رپورتاژ در سئوی خارجی وب سایت، بر کسی پوشیده نیست که دریافت بک لینک از پلتفرم های برتر متنوع باعث می شود تا رتبه‌ی وب سایت شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند. شما می توانید رپورتاژ آگهی خود را به شکل های مختلف بنویسید. سپس آنها را در پلتفرم های نشر رپورتاژ ارائه کنید. هر پلتفرم فراخور مخاطبان و فضایی که دارد، کاربران و مشتریان جدید را به شکل های گوناگونی به سمت وب سایت ِکسب و کارتان جذب خواهد کرد. سعی کنید در انتشار رپورتاژ آگهی در پلتفرم های مختلف تنوع به خرج دهید. زیرا تنها به این واسطه می توانید مخاطبان را راضی نگه دارید و آنها را به شیوه ای کاملا صحیح به سمت محتوای خود جذب کنید.

انتشار رپورتاژ آگهی


چگونه یک پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی انتخاب کنیم؟


امروزه پلتفرم های انتشار رپورتاژ آگهی تنوع چشمگیری دارند. همه‌ی این پلتفرم ها ویژگی ها، اهداف و مخاطبان ِیکسانی ندارند. برخی از آنها مخاطبان بین المللی دارند. در حالی که برخی دیگر، 90 درصد از مخاطبان عمده‌شان داخلی هستند. این نوع پلتفرم ها فراخور حوزه‌ی فعالیت‌شان، عملکرد متنفاوتی دارند. برای همین، شما باید تنوع، گستردگی و میزان مخاطبان و حوزه‌ی فعالیت آنها را به دقت زیر ذره بین ببرید. بسیاری از این پلتفرم ها در زمینه‌ی مسائل اقتصادی، بازاریابی، فروش و دنیای تجارت بیشتر فعال هستند. در حالی که گروهی دیگر فقط پوشش دهنده اخبار از منابع مختلف و در مورد موضوعات گوناگون هستند. به همین خاطر، عمده مخاطبان ِآنها از یک قشر ِخاص نیستند.
با این حال، موارد گفته شده برای انتخاب یک پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی نباید تنها اولویت شما باشد. اگر قصد دارید تا فروش خوبی داشته باشید و به واسطه‌ی رپورتاژ نویسی مخاطبان را به سمت خود جذب کنید، باید پلتفرمی را انتخاب کنید که با ارزش های کسب و کارتان بیشترین میزان هماهنگی و نزدیکی را داشته باشد. حتما مطلب بهترین نوع رپورتاژ آگهی را بخوانید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری دستگیر تان شود. در ضمن از خواندن مطلب «بهترین سایت ها برای انتشار محتوای رپورتاژ» که مرتبط با همین موضوع است غافل نمانید.

تولید رپورتاژ خبری

  • توجه به پیشنهادات و تخفیف های پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی


بسیاری از این رسانه ها یا پلتفرم ها برای انتشار رپورتاژ آگهی دارای بسته های پیشنهادی هستند. برخی از این پلتفرم ها به شما کمک می کنند تا در طی بازه های زمانی مختلف اقدام به انتشار چند رپورتاژ آگهی مختلف کنید. این بسته های پیشنهادی انتخاب های مقرون به صرفه و مناسبی هستند. مثلا انتشار یک رپورتاژ آگهی با هزینه‌ی نسبتا زیاد روی یک پلتفرم انتخاب هوشمندانه ای نیست. در عوض انتخاب یک بسته پیشنهادی با امکان انتشار 5 رپورتاژ مختلف با قیمت ِمناسب تر به شما این امکان را می دهد تا از طریق کانال های مختلف و با رپورتاژ های گوناگون مخاطب را به سمت برند/ کسب و کار خود جذب کنید. همچنین می توانید بک لینک های بیشتری هم دریافت کنید. هرطور به این پیشنهاد نگاه کنید به خوبی متوجه می شوید که حالت win – win میان شما و پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی برقرار است.


آشنایی با چند پلتفرم مخصوص انتشار رپورتاژ آگهی


پلتفرم های مختلفی برای انتشار رپورتاژ آگهی وجود دارند. شما باید طبق اهدافی که برای تبلیغات و راه اندازی کمپین بازاریابی اینترنتی خود در نظر دارید، چند مورد از این پلتفرم ها را انتخاب کنید. بهتر است زمان زیادی را برای بررسی عملکردِ این پلتفرم ها اختصاص دهید. در صورت انجام این کار می توانید مطمئن باشید که به نتایج عملیاتی موثرتر و بهتر دست پیدا خواهید کرد. در نتیجه از هدر رفت منابع و زمان ِارزشمندتان جلوگیری خواهید کرد. از جمله پلتفرم های محبوب و معروف جهت انتشار رپورتاژ آگهی می توان به موارد زیر اشاره نمود.


•    تپسل
•    کلیک یاب
•    ای نت ورک
•    تسمینو


این پلتفرم های ایرانی به صورت مستقیم و آنلاین در زمینه انتشار و ارائه خدمات در حوزه رپورتاژ آگهی به مشتریان فعالیت می کنند. شما می توانید با استفاده از آنها، هم کمپین تبلیغاتی هوشمندتری راه اندازی کنید و هم اینکه به رشد کسب و کار خود بپردازید. شایان ذکر است که شما می توانید به صورت جداگانه این پلتفرم ها را بررسی کنید. سپس پلتفرمی که بیشترین مطابقت با حوزه کسب و کار، موفقیت و کارایی را برای انتشار رپورتاژ آگهی تان دارد، انتخاب کنید.

رپورتاژ آگهی تصویری
سخن آخر


شما می توانید با یافتن پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی، بهترین سایت های میزبانی را برای انتشار رپورتاژ آگهی خبری، رپورتاژ آگهی تصویری و غیره بیابید. همچنین می توانید با پرداخت هزینه‌ی بسیار مقرون به صرفه تر، چندین رپورتاژ آگهی را برای کسب و کار خود در وب سایت میزبان رزرو کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *