داستان ما

ما به شرکت ها کمک می کنیم تا منجر به تولید و افزایش فروش شوند

تا به حال برای شما هم پیش اومده که برای پیشبرد کسب و کارتان نیاز به یاد گرفتن مهارت خاصی داشته باشید؟ یا فردی باشید که نیازمند یاد گرفتن مطلب یا تخصص جدیدی هست تا با کمک اون وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنه؟ از بین انواع کلاس‌ها و کتاب‌ها و سی‌دی‌های موجود چگونه انتخاب می‌کنید تا در زمانی بهینه بیاموزید؟ از کجا می‌فهمید که این مطالب واقعا بروز هستند و چقدر به کار شما می‌آیند؟
دلیل راه اندازی مدرسه اتک دقیقا همین جاست... ما هم مثل شما دچار مشکلاتی از این قبیل بودیم. برای همین تصمیم گرفتیم تا در مدرسه ای به نام اتک گرد هم بیاییم و مطالب را به صورتی دقیق و کاربردی به علاقمندان حوزه دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا آموزش بدیم . متاسفانه دروس دانشگاهی و کلاس‌های تئوری، افراد رو برای کار عملی آماده نمی‌کنند! خصوصا در رشته‌های مربوط به تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ آموخته های دانشگاهی بسیار متفاوت از بازار کار هستند. برای همین دو خبر خوب برای دو گروه کارفرمایان و کارجویان داریم. خبر خوب برای مدیران کسب و کارها این‌که شما در همین مدرسه می‌تونید تمامی مطالب مورد نیاز خودتون رو پیدا کنید و تمام نیازها در زمینه دیجیتال مارکتینگ رو رفع کنید.. در صورتی که سوالی داشتید و جوابش رو در بخش مربوطه پیدا نکردید، کافیه اون رو در بخش "تماس با ما" مطرح کنید تا ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن آموزش مربوط به رفع مشکل شما رو براتون ارسال کنیم. و اما خبر خوب برای کارجویان این‌که تیم مدرسه تولید محتوای اتک تمام تلاش خود را جهت تولید محتواهایی آموزشی و ارائه آن ها به شما داره، به این ترتیب میتونید مطمئن بشید که با مطالعه مطالب موجود در مدرسه اتک به فردی متخصص تبدیل خواهید شد. پس از آموختن می‌توانید در بخش استخدام ثبتنام کنید، تا ما شما را به بازار کار معرفی کنیم و در سریع ترین زمان ممکن وارد بازار کار بشید. ما برای همین اینجا هستیم. تیم جوان و پرانرژی مدرسه تولید محتوای اتک گرد آمده تا راه و رسم آموزش در حوزه دیجیتال مارکتینگ رو تغییر بده، تا این شکاف بین دانشگاه و بازار کار رو پل بزنیم. به این ترتیب آدم‌هایی کاربلد و حرفه ای پرورش خواهند یافت. خوبی مدرسه اتک اینه که هر کسی از هر جایی بتونه بدون احتیاج به کلاس‌های حضوری پرخرج و کتاب‌های سنگین، یه یادگیری واقعی و باکیفیت رو تجربه کنه، و مهارتی که در کارش لازم داره رو از آدم‌های حرفه‌ای این حوزه یاد بگیره، و اون آدم‌های کاربلد هم بتونن دانش‌ خودشون رو به کاربران یاد بدن.

امروز ما با نیروی جدید و انرژی بیشتر داریم تلاش می‌کنیم تا این مسیر رو برای دیجیتال مارکتر ها هموار کنیم. و بزرگترین قوت قلب ما شما هستید.