مزایای بنر تبلیغاتی در افزایش بازده کسب و کار

مزایای بنر تبلیغاتی در افزایش بازده کسب و کار

مزایای بنر تبلیغاتی در توسعه کسب و کار ها بسیار زیاد است. این نوع بنر ها در مدت کوتاهی می توانند مشتریان زیادی را جذب کنند.

پیشگفتار


مزایای بنر تبلیغاتی بسیار بیشتر از دیگر روش های بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ است. بنر تبلیغاتی به آگهی های گرافیکی که به صورت آنلاین در وب سایت های اینترنتی منتشر می شوند، گفته می شود. با گسترش نقش رسانه های اجتماعی در زندگی روزانه مردم، ساخت بنر تبلیغاتی بسیار بیشتر از گذشته مورد توجه صاحبان مشاغل مختلف قرار گرفته است. این نوع بنر ها در مدت زمان کوتاهی می توانند مخاطبان بسیاری را جذب کنند و با توجه به هزینه پایین طراحی بنر ها، اغلب افراد برای معرفی کسب و کار خود بنر های تبلیغاتی استفاده می کنند. در تعیین قیمت بنر تبلیغاتی عوامل مختلفی نقش دارند. عوامل اصلی در تعیین قیمت نهایی بنر عبارتند از : ابزار های طراحی بنر تبلیغاتی و مدت زمانی که طراح برای ساخت بنر صرف می کند. 

مزایای بنر تبلیغاتی در پیشرفت کسب و کار های گوناگون، زیاد است. این نوع بنر ها به عنوان رایج ترین و در دسترس ترین تبلیغات در اینترنت شناخته می شوند. بنابراین تمامی کسب و کار ها می توانند از این بنر ها برای گسترش حوزه کاری خود استفاده کنند. با توجه به قیمت پایین طراحی بنر های تبلیغاتی، اغلب کسب و کار های نوپا از این روش استفاده می کنند. در چند سال اخیر  اغلب کاربران از این نوع بنر ها به عنوان یک روش تضمینی و کم هزینه برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. در همین راستا بازار کار طراحی بنر نیز بسیار پر رونق تر از گذشته شده است. در میان مشاغل فریلنسری، درآمد طراحی بنر تبلیغاتی برای یک طراح بنر حرفه ای که به طور پیوسته فعالیت می کند، بسیار مناسب و کافی است.   
     


مقدمه


•    بررسی مزایای بنر تبلیغاتی در افزایش بازده کسب و کار ها
•    مزایای بنر تبلیغاتی در جذب مشتریان بیشتر 
•    مزایای بنر تبلیغاتی در برندینگ و آگاهی از برند ها 

بررسی مزایای بنر تبلیغاتی در افزایش بازده کسب و کار ها


لیست مزایای بنر تبلیغاتی شامل موارد بسیاری است. در مقایسه با بنر های فیزیکی، بنر های تبلیغاتی آنلاین، بسیار کم هزینه تر و با صرفه تر هستند. تبلیغات فیزیکی بعد از مدتی از بین می روند و باید مجدد نصب شوند اما بنر تبلیغاتی دیجیتال هرگز فرسوده نمی شوند و افراد می توان مجددا از آن ها استفاده کنند. این نوع بنر ها را به راحتی می توان در وب سایت ها و رسانه های مختلف منتشر کرد. 

مزایای بنر تبلیغاتی در بازده کسب و کار ها
تبلیغات چاپی با محدودیت های گرافیکی متعدد مواجه است. یکی دیگر از مزایای بنر تبلیغاتی، انعطاف پذیری بیشتر آن در طراحی های گرافیکی است. همانطور که می دانید کیفیت بنر های فیزیکی در عناصر گرافیکی، جلوه های بصری، رنگ ها و المان های دیگر بسیار کمتر از نمونه های دیجیتال است. استفاده از انیمیشن در ساخت بنر های دیجیتال نیز از مزیت های اصلی این نوع بنر ها به حساب می آید.      
 به طور کلی مزایای بنر تبلیغاتی را می توان در دو بخش اصلی دسته بندی کرد. دسته اول به حوزه جذب مشتری و افزایش فروش اختصاص داده می شود. دسته دوم نیز شامل مواردی است که منجر به افزایش آگاهی مخاطبان از خدمات و کسب و کار های مختلف می شود ( آگهی از برند ). بنابراین کاربران می توانند با کلیک بر روی بنر های تبلیغاتی، اطلاعات مفیدی در مورد حوزه فعالیت شرکت ها کسب کنند. بنر تبلیغاتی خلاقانه که به صورت هوشمندانه طراحی شوند می توانند بسیار پر بازده تر از بنر های ساده عمل کنند. یک طراح حرفه ای، با در نظر گرفتن سلیقه مخاطبان هدف، محتوای بنر را به نحوی طراحی می کند که برای مخاطبان جذاب تر باشد و بیشتر به مواردی که مورد علاقه مخاطبان است تاکید می کند. در واقع رمز اصلی موفقیت یک تبلیغ هم همین مورد است. 

مزایای بنر تبلیغاتی در جذب مشتریان بیشتر 


تمامی روش هایی که در بازاریابی به کار گرفته می شوند، همگی برای جذب بیشتر مشتری و افزایش فروش محصولات انجام می شوند. از مزایای بنر تبلیغاتی در زمینه جذب مشتریان می توان به گسترده بودن جامعه آماری مخاطبان آن اشاره کرد. این روز ها کمتر کسی پیدا می شود که به طور روزانه از وب سایت های اینترنتی و یا رسانه های اجتماعی استفاده نکند. این روز ها مردم به وب سایت ها بیشتر از دیگر منابع اعتماد می کنند. در واقع برای کسب اطلاعات در هر زمینه به وب سایت های اینترنتی مراجعه می کنند. در همین راستا بنر های تبلیغاتی در معرض دید کاربران وسیعی قرار می گیرند.  
یکی دیگر از مزایای بنر تبلیغاتی امکان هدفمند سازی مخاطبان است. انتشار بنر و دیده شدن آن توسط کاربران به تنهایی منجر به جذب مشتریان نمی شود. منظور از هدفمند سازی مخاطبان این است بنر ها بر اساسی مخاطبان و یا حوزه فعالیت آن ها ساخته شوند. آگهی های تبلیغاتی باید متناسب سلیقه و خواسته مخاطبان طراحی شود. بنر های تبلیغاتی باید احساس نیاز و ضرورت در مخاطبان ایجاد کند. زمانی که افراد احساس کنند محصول و با خدمات معرفی شده در بنر ها ضروری هستند، به سمت خرید و استفاده از آن ها تشویق می شوند.  

تاثیر بنر تبلیغاتی در جذب مشتریان بیشتر
مزایای بنر تبلیغاتی تنها به دو مورد معرفی شده محدود نمی شود. بنر های تبلیغاتی امکان دسترسی به آمار بازدیدکنندگان را نیز فراهم می کنند. بررسی آمار بازدید کنندگان می تواند اطلاعات سودمندی در مورد مخاطبان به شما بدهد. به عنوان مثال شما می توانید بفهمید که اغلب مشتریان شما در چه شهر هایی هستند و یا چه افرادی از طریق بنر جذب محصولات شما شده اند. همچنین می توانید محصولات و یا خدماتی که مشتریان بیشتری جذب می کنند را شناسایی و توسعه دهید. 
 


مزایای بنر تبلیغاتی در برندینگ و آگاهی از برند ها 


پیش تر نیز به آن اشاره کردیم، مزایای بنر تبلیغاتی شامل افزایش آگهی مخاطب از برند نیز می شود. یکی از اهداف اصلی تبلیغات برندسازی و برندینگ می باشد. برند سازی در گسترش کسب و کار ها و ادامه فعالیت شرکت ها تاثیر گذار است و آگهی مخاطبان از برند شما ضامن دوام و پایداری کار شما می باشد. استفاده از بنر های تبلیغاتی علاوه بر افزایش درخواست محصولات و خدمات ارائه شده در آن، تعداد مراجعه کنندگان وب سایت ها را نیز افزایش می دهد. بازدید و بررسی وب سایت ها، اطلاعات مفیدی در مورد حوزه فعالیت کسب و کار ها و یا دیگر محصولات و خدمات را در اختیار کاربران قرار می دهد و به این ترتیب کاربران از طریق یک بنر تبلیغاتی جذاب، با کسب و کار شما بیشتر آشنا می شوند. این مسئله در گسترش فعالیت شما و افزایش مشتریان دائمی شما نیز تاثیر گذار است. 

تاثیر بنر تبلیغاتی در برندینگ
در واقع آگاهی از برند یکی از مهمترین مزایای بنر تبلیغاتی به حساب می آید. بنر های تبلیغاتی امکان دسترسی کاربران به دیگر خدمات شما را فراهم می کنند. افزایش ترافیک ورودی وب سایت ها در بهبود وضعیت سایت از نظر سئو هم موثر است. بنابراین هر چه مراجعه روزانه به وب سایت شما بیشتر باشد، رتبه بندی سایت شما از نظر موتور های جستجو نیز افزایش می یابد. به این ترتیب شانس دیده شدن وب سایت شما توسط کاربرانی که بنر های تبلیغاتی را مشاهده نکرده اند نیز افزایش می یابد. باید در نظر داشته باشید که طراحی صحیح رابط کاربری به صورت صحیح انجام گیرد. همچنین باید صفحاتی که بنر های تبلیغاتی منتشر شده کاربران را به وب سایت اصلی هدایت می کنند جذاب و تاثیر گذار باشند. بهتر است این صفحات به طور منظم توسعه یابد.  

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *