موارد کاربرد بنر تبلیغاتی چیست؟

موارد کاربرد بنر تبلیغاتی چیست؟

کاربرد بنر تبلیغاتی در حوزه کسب و کار های مختلف، بسیار گوناگون می باشد. این نوع بنر ها علاوه بر معرفی محصول در ارزیابی شاخص ها نیز موثر هستند.

پیشگفتار

با گسترش دیجیتال مارکتینگ در حوزه تبلیغات، صاحبان مشاغل به دنبال روش های جدیدی برای معرفی کسب و کار خود هستند. تبلیغات دیجیتال را می توان به عنوان نسل جدید روش های تبلیغ معرفی کرد. آشنایی با کاربرد بنر تبلیغاتی، برای موفقیت در بازار کار مدرن امری ضروری می باشد. استفاده از بنر های تبلیغاتی علاوه بر جلب مشتریان، موجب افزایش آگاهی کاربران از برند ها می شود و همین موضوع به صورت غیر مستقیم در کسب درآمد بیشتر و گسترش کسب و کار ها تاثیر دارد. اگر شما نیز به فکر توسعه کسب و کار خود هستید، بنر های تبلیغاتی در وب سایت های پر بازدید، بهترین روش برای معرفی برند شما می باشند. به کمک بنر های تبلیغاتی می توان میزان ترافیک ورودی وب سایت ها را تا حد زیادی افزایش داد. 
بر اساس آمار های ثبت شده، بنر های تبلیغاتی در زمینه معرفی شرکت ها و محصولات آن ها، بسیار موفق تر از دیگر روش های تبلیغاتی عمل کرده اند. کاربرد بنر تبلیغاتی در حوزه بازاریابی بسیار متنوع است و از جلب مشتری و معرفی محصولات گرفته تا ارائه نتایج ارزیابی شاخص های موثر در بازاریابی را شامل می شود. آشنایی با کاربرد های این نوع از بنر ها در پیشرفت و توسعه کسب و کار ها می تواند تاثیر گذار باشد.     
با پیشرفت صنعت تبلیغات بنری و روی کار آمدن دیجیتال مارکتینگ، اغلب شرکت ها برای معرفی برند خود، به روش نوین تبلیغاتی روی آوردند. به همین دلیل امروزه رقابت در تجارت سخت تر از گذشته شده است. از آنجایی که کاربرد بنر تبلیغاتی در این حوزه بسیار زیاد است؛ در این مقاله چند مورد از کاربرد های اصلی این نوع بنر ها در تجارت مدرن، به طور کامل و به زبان ساده معرفی و بررسی شده است.      

مقدمه 

•    چرا آشنایی با کاربرد بنر تبلیغاتی برای صاحبان کسب و کار ها ضروری و لازم است؟  
•    بررسی موارد کاربرد بنر تبلیغاتی 
•    معرفی دیگر موارد کاربرد بنر های تبلیغاتی     

کاربرد بنر تبلیغاتی در دیجیتال مارکتینگ

چرا آشنایی با کاربرد بنر تبلیغاتی برای صاحبان کسب و کار ها ضروری و لازم است؟

بیلبورد های دیجیتال که با نام های بنر تبلیغاتی و یا بنر نمایشی نیز شناخته می شوند؛ کاربرد گوناگونی دارند. با توجه به اهمیت بنر تبلیغاتی در دنیای تجارت مدرن، آشنایی با موارد کاربرد بنر تبلیغاتی، در برنامه ریزی ها و هدف گذاری های بلند مدت شرکت ها نیز موثر می باشد. برای تهیه بنر تبلیغاتی حرفه ای و بنر تبلیغاتی خلاقانه، بهتر است با کاربرد این نوع بنر ها بیشتر آشنا شوید.  

شاید شما هم همانند اغلب کاربران، بنر های تبلیغاتی را صرفا یک نوع آگهی تبلیغاتی دیجیتال فرض کنید، حال آنکه واقعیت غیر از این است. مهمترین و اصلی ترین کاربرد بنر تبلیغاتی، معرفی یک برند و یا محصول یک شرکت است. با این وجود باید در نظر داشته باشید که قابلیت های این بنرها تنها به همین موارد محدود نمی شود. شناخت دقیق موارد متنوع کاربرد این بنر ها، علاوه بر افزایش تاثیر گذاری بنر تبلیغاتی و جلب مشتریان بیشتر، به توسعه و ارتقا کیفیت کسب و کار ها نیز کمک می کند. در همین راستا مطالعه این مطلب به شما کمک می کند تا از بنر های تبلیغاتی خود به صورت هدفمندتر استفاده کنید.            
معمولا در طراحی بنر تبلیغاتی از عناصر و المان های مختلفی برای افزایش جذابیت و تاثیر گذاری بیشتر محتوای آن استفاده می شود. در برخی موارد ممکن است که طراح تنها به همین نکته اکتفا کند و طراحی بنر را به صورت خیلی سطحی و عملا بی بازده انجام دهد. بسیار ضروری است که در هنگام سفارش و انتخاب بنر تبلیغاتی خود این نکته را در نظر بگیرید که بنر تبلیغاتی تابلو نقاشی نیست که صرفا با رنگ ها و نقش های متنوع و زیبا طراحی شود. بلکه باید به نحوی معرف محصول و حوزه کاری شما باشد. 

بررسی موارد کاربرد بنر تبلیغاتی 

پیش از این اهمیت آشنایی و شناخت کامل کاربرد بنر تبلیغاتی را به طور مفصل بررسی کردیم. اکنون در این بخش از مقاله به معرفی موارد کاربرد این نوع بنر ها پرداخته ایم. 

- افزایش میزان آگاهی کاربران از برند و یا محصول 

همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره کرده ایم، اصلی ترین کاربرد بنر تبلیغاتی، معرفی محصول و برند می باشد. بر اساس آمار ها و اطلاعات ثبت شده در وب سایت های معتبر، بنر های تبلیغاتی به طور متوسط هزاران بار و در مواردی میلیون ها بار توسط کاربران مشاهده می شوند. این امر منجر به آشنایی بیشتر آن ها با کسب و کار و محصولات شما می شود. 

- تبلیغ محصولات به صورت هدفمند برای مخاطبان گوناگون 

یکی دیگر از موارد کاربرد بنر تبلیغاتی که بسیار مهم نیز می باشد، امکان هدف گذاری مخاطبان است. در این بنر ها طراح می تواند گروه های مختلف کاربران را بر مبنای ویژگی های مشخصی که هنگام ثبت سفارش توسط صاحب برند تعیین شده است، دسته بندی کند. رعایت اصول و تکنیک های هدفمند کردن مخاطبان بنر تبلیغاتی به ارتقا کیفیت و بهینه کردن کمپین های تبلیغات بنری شما، کمک بسیاری می کند. در هنگام طراحی بنر ها می توان مخاطبان را بر اساس ویژگی های فردی مانند جنسیت، سن، موقعیت مکانی و جغرافیایی افراد، علاقه مندی مخاطبان، میزان درآمد کاربران، حوزه فعالیت آن ها و .... دسته بندی کرد. در مواردی طراح می تواند طراحی خود را بر اساس کلمات کلیدی و یا حوزه های کاری مختلف دسته بندی کند. امروزه شاهد گسترش انواع بنر تبلیغاتی هستیم و آشنایی با کاربرد هر کدام در موفقیت بازاریابی برندها موثر است.  

 

دو موردی که بررسی کردیم از مهمترین کاربرد های بنر تبلیغاتی به حساب می آیند. در ادامه دیگر موارد کاربرد بنر تبلیغاتی معرفی شده است.      

هدف گذاری مخاطبان در طراحی بنر های تبلیغاتی

معرفی دیگر موارد کاربرد بنر های تبلیغاتی 

در این بخش بیشتر به حوزه تخصصی کاربرد بنر تبلیغاتی پرداخته شده است. منظور از حوزه تخصصی کاربرد ها، معرفی مواردی است که شناخت و بررسی اصولی و دقیق آن ها منجر به ارتقا کیفیت کار شما و در مواردی توسعه و گسترش کسب و کار شما می شود. 

برتری دیجیتال مارکتینگ بر روش های سنتی

- امکان بررسی و اندازه گیری نتایج و بازده نهایی کار

یکی از مشکلات اصلی روش های قدیمی تبلیغ، دشوار بودن اندازه گیری بازده کاری می باشد. جمع آوری داده های مختلف و ارزیابی آن ها به روش های سنتی بسیار زمان بر و دشوار است. از آنجایی که امروزه سرعت در دنیای تجارت حرف اول را می زند، روش های قدیمی برای ارزیابی نتایج مناسب نیستند. 
** مواردی مانند میزان تاثیر گذاری تبلیغات، تعداد مشتریان جلب شده از طریق بنر های تبلیغاتی، نرخ بازگشت سرمایه و ... برای مدیریت و سازماندهی کارهای یک شرکت بسیار ضروری و مهم می باشد. این موارد در آینده یک برند بسیار تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال یکی از شاخص های مهم در این زمینه نرخ بازگشت سرمایه می باشد. بررسی اصولی این مورد تعیین میزان بودجه برای تبلیغات آینده بسیار ضروری و کاربردی می باشد. چنانچه این نرخ در روش های تبلیغاتی به طور دقیق و صحیح تعیین نشود، احتمال ریسک مالی برای کسب و کار ها افزایش می یابد.  
یکی دیگر از مزیت های بنر تبلیغاتی در مقایسه با روش های قدیمی، اندازه گیری نتیجه ها می باشد. کاربرد بنر تبلیغاتی در زمینه ارزیابی نهایی بسیار کامل می باشد. نتایج حاصل از بنر های تبلیغاتی در مورد تعداد کلیک ها توسط کاربران، هزینه های پرداخت شده برای تبلیغات، تعداد نمایش یا همان ایمپرشن، نرخ تبدیل، نرخ بازگشت سرمایه و... به طور دقیق قابل مشاهده و ارزیابی می باشند.  
    
      

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *