آموزش وارد کردن محتوا در سایت وردپرسی با نکات کامل

آموزش وارد کردن محتوا در سایت وردپرسی با نکات کامل

از آنجایی که نحوه بارگذاری اطلاعات در سایت اهمیت بالایی دارد، می‌خواهیم در این بخش شما را با نحوه وارد کردن محتوا در سایت وردپرسی با نکات کامل آشنا کنیم.

پیشگفتار


وارد کردن محتوا در سایت وردپرسی با نکات کامل به شما چه کمکی می کند؟ آیا می دانید چگونه باید این کار را انجام دهید؟ آیا برای وارد کردن محتوا به سایت وردپرسی نیاز به مهارت خاصی دارید؟ به طور کلی نیاز به تولید محتوا برای هر وب سایتی یک نیاز ضروری و بسیار مهم است. پس از اینکه محتوایی را نوشتید و آماده بارگذاری در سایت شد، باید بدانید که چگونه اصول مهم در وارد کردن محتوا به وردپرس را رعایت کنید. چرا که تک به تک اقداماتی که انجام می دهید، بر سئوی سایت تاثیر می گذارد. در نتیجه برای اینکه بتوانید از Google رتبه بالایی دریافت کنید، نیاز است مراحل وارد کردن محتوا به سایت وردپرس را به طور کامل بدانید. 


فهرست عناوینی که در ادامه این مقاله آموزشی مطالعه خواهید کرد:


مقدمه

وارد کردن محتوا در سایت وردپرسی با نکات کامل یکی دیگر از آموزش هایی است که وب سایت مدرسه اتک برای شما کاربران گرامی در نظر گرفته است. اما آیا از اهمیت این آموزش باخبر هستید؟ اگر توجه کنید می بینید که همه وب سایت ها روزانه مطالب زیادی را بارگذاری می کنند. اما آنچه که مورد اهمیت قرار می گیرد این است؛ آیا تمام این مطالب به سئوی سایت کمک می کنند؟ قطعا خیر. بنابراین لازم است که در نوشتن محتوا در سایت وردپرس و یا وارد کردن محتوایی که از قبل نوشته شده است به وردپرس، دقت و توجه لازم را داشته باشید. در دنیای دیجیتال مارکتینگ، هزاران مطلب وجود دارند که از نظر گوگل بی ارزش تلقی می شوند. در نتیجه شاید این مطالب هیچ گاه برای هیچ کاربری نمایش داده نشود و به آن توجه نشود. در ادامه قصد داریم نکات مهمی که باید در این خصوص رعایت کنید را برایتان عنوان کنیم. با ما همراه باشید.


نحوه وارد کردن محتوا در سایت وردپرسی با نکات کامل


وارد کردن محتوا در سایت وردپرسی با نکات کامل موضوعی است که می خواهیم در خصوص آن آموزش های لازم را به شما بدهیم. به طور کلی بارگذاری مطالب در سایت وردپرس، موضوع بسیار مهمی است که باید مرحله به مرحله آن را پیش ببرید تا در نهایت بتوانید یک محتوای استاندارد در سایت منتشر کنید. در این صورت از نظر SEO نیز بازدهی مطلوبی دریافت می کنید و این به نفع سایت است. حالا در ادامه گام به گام اقداماتی که باید برای بارگذاری مطالب در وردپرس انجام دهید را برایتان عنوان می کنیم.


   انتخاب صحیح عنوان

پس از اینکه بخواهید محتوایی را در وردپرس بارگذاری کنید، باید به انتخاب عنوان مناسب برای محتوایتان توجه داشته باشید. زیرا انتخاب صحیح عنوان برابر تولید محتوای با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع عنوان مناسب، توانایی و حرفه ای بودن شما را به کاربران و مخاطبان معرفی می کند. از این رو باید برای انتخاب عنوان دقت بالایی داشته باشید. در وردپرس بخشی با نام عنوان سئو وجود دارد که شما باید عنوان محتوای خود را در این بخش وارد کنید. این عنوان دقیقا همانی است که در نتایج گوگل به کاربران نمایش داده می شود.

چگونه محتوا را وارد وردپرس کنیم؟


•    رعایت قوانین سئو در محتوا نویسی

بخشی از وارد کردن محتوا در سایت وردپرسی با نکات کامل، به رعایت قوانین سئو در تولید محتوا برمی گردد. برای اینکه بتوانید قوانین سئو را در محتوا نویسی رعایت کنید، باید به دو فاکتور مهم توجه داشته باشید؛ اول تولید محتوای جذاب برای کاربران و دوم جلب رضایت گوگل! اگر با الگوریتم های گوگل آشنایی ندارید و نمی دانید این الگوریتم ها دقیقا چرا تعریف شده اند، می توانید فصل آموزش الگوریتم های گوگل را مطالعه کنید. بدین ترتیب در می یابید که گوگل برای سئوی مطالب چه دستورالعمل هایی دارد.
رعایت قوانین مربوط به کلمه کلیدی، تعیین لحن مقاله و توجه به پرسونای مخاطب، نحوه نوشتن محتوا و... همگی جزو موارد مهمی هستند که در سئو و بهینه سازی باید به آنها توجه کنید و در محتوا نویسی خود آنها را اعمال کنید. توجه داشته باشید که انتخاب کلمات کلیدی باید مطابق با نوع نیاز کاربران و رفتارهای آنها در خصوص سرچ کلمات کلیدی باشد. در این صورت است که می توانید محتوایی سئو شده و با کیفیت تولید کنید و رضایت گوگل و کاربران را جلب کنید.


چگونه تیترهای جذابی در تولید محتوای وردپرس داشته باشیم؟

بخشی از نحوه وارد کردن محتوا در سایت وردپرسی با نکات کامل، به تیترگذاری اختصاص دارد. یکی از مهمترین بخش های نوشتن محتوا و محتوا گذاری، تیترها هستند که باعث می شوند رغبت کاربران برای خواندن محتوا بیشتر شود. تیترها باید سئو باشند و قوانین سئو در آنها رعایت شود. به ترتیب تمام نکات مربوط به تیترها را در ادامه برایتان مطرح می کنیم.


•    تیتر 1 یا تگ h1

یکی از مهمترین تیترهایی که در محتوا به کار می رود، تیتر 1 یا تگ h1 است. این تیتر ابزار مناسبی برای جلب رضایت و نظر گوگل در خصوص محتوای شماست. پس آن را مهم بپندارید و با دقت بسیار بالا تیتر اول را انتخاب کنید. معمولا باید از کلمه کلیدی اصلی در تیتر 1 استفاده کنید.

اهمیت تیترهای سئو در محتوا

•    تیتر 2 یا تگ h2 

وارد کردن محتوا در سایت وردپرسی با نکات کامل بدین صورت است که شما باید در انتخاب زیر عنوان ها یا همان تیترها نهایت دقت را به خرج دهید. تیتر 2 بعد از تیتر 1 از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای استفاده از h 2 شما محدودیتی ندارید و می توانید به تعداد دلخواه از این تگ استفاده کنید. اما برای استفاده از این تیتر باید به طول محتوا و تعداد کلمات آن دقت داشته باشید.


•    تیتر 3 یا تگ h 3

تیتر 3 نیز به نوبه خود تیتر مهمی تلقی می شود. اما اهمیت آن از تیتر 1 و تیتر 2 کمتر است. معمولا از کلمات کلیدی کم اهمیت تر در تیتر 3 استفاده می شود. پس از آن تیترهای 4 و 5 و 6 از نظر سئو در جایگاه خاصی قرار ندارند.


گام به گام آشنایی با نحوه وارد کردن محتوا در سایت وردپرسی با نکات کامل

پس از اینکه با نحوه وارد کردن محتوا در سایت وردپرسی با نکات کامل آشنا شدید، حالا باید ببینیم که چطور و از طریق چه گزینه هایی این محتواها در سایت بارگذاری می شوند. قبل از هر چیز باید بگوییم شما با هیچ پروسه پیچیده و یا دور از فهمی روبرو نیستید. پس می توانید به سادگی و فقط با دنبال کردن مراحل زیر، محتواها را در Wordpress وارد کنید.
برای شروع باید وارد بخش مدیریت سایت شوید و در منوی سمت چپ، روی گزینه "نوشته ها" کلیک کنید. در صفحه ای که برایتان باز می شود، می توانید محتوایی که از قبل تولید کرده اید را مشاهده کنید و در صورت تایید با یک کلیک محتوا را وارد سایت کنید. همچنین با انتخاب گزینه افزودن نوشته می توانید تولید محتوا و نوشتن آن را مستقیما در وردپرس آغاز کنید. پس از اینکه محتوای مورد نظرتان را انتخاب کردید، می توانید سایر اطلاعات مربوط به محتوایتان از جمله نام نویسنده، تاریخ و زمان انتشار، برچسب ها و... را نیز وارد کنید.

نوشتن محتوای جدید در وردپرس

در صورتی که می خواهید مستقیما محتوا را در سایت بنویسید و سپس بارگذاری کنید، پس از کلیک روی افزودن نوشته، وارد صفحه ای می شوید که دارای کادر اختصاصی برای نوشتن محتوا است. بنابراین شما می توانید متن مورد نظرتان را در این کادر بنویسید. نوار ابزاری که در سمت راست صفحه مشاهده می کنید، برای اعمال هرگونه تغییرات اعم از ویرایش متن، فونت، رنگ و... است. بنا به نوع نیازتان می توانید از این ابزارها استفاده کنید. همچنین از طریق این نوار ابزار شما می توانید تصویر جدیدی را به محتوایتان اضافه کنید. 
به خاطر داشته باشید در نحوه وارد کردن محتوا در سایت وردپرسی با نکات کامل، شما نیازی به آموزش خاص ندارید. بلکه با توجه به منوها و ابزارهایی که وردپرس در اختیارتان قرار می دهد، می توانید به راحتی محتوای جدیدی بنویسید یا محتوا را بارگذاری کنید. به طور کلی، بارگذاری محتوا با وردپرس اصلا کار سختی نیست. چرا که این سایت دارای منوهای بسیار ساده ای است که تمام کاربران می توانند با آن به راحتی کار کنند.

 

وارد کردن محتوای رسانه ای در وردپرس

جمع بندی نهایی

در این مقاله آموزشی شما را با نحوه وارد کردن محتوا در سایت وردپرسی با نکات کامل آشنا کردیم. با توجه به آنچه که در این مقاله به آن اشاره کردیم، کار کردن با وردپرس اصلا پیچیده نیست. همچنین شما این امکان را دارید که مطالبی که از قبل نوشته اید را به سایت وارد کنید و یا خودتان در سایت مطالب جدیدی بنویسید. در نهایت باید به این موضوع توجه داشته باشید که رعایت نکات و اصول سئو در هر شرایطی لازم است. وارد کردن محتوا به سایت وردپرس و بارگذاری آن در سایت مورد نظر پایان کار نیست. بلکه نقطه شروع دقیقا همین جاست! پس در چارچوب اصول و قوانین سئو و تولید محتوا، متن را آماده کنید و از طریق وردپرس آن را به سایت وارد کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *