برنامه ساخت پادکست ویدیویی

برنامه ساخت پادکست ویدیویی

در این مقاله به معرفی دو نرم افزار ویرایشگر صوتی و ویدیویی می پردازیم که به کمک آن ها می توانیم محتواهای صوتی بی نظیری را تولید و منتشر کنیم

پیشگفتار

شاید در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسد که چطور می توان یک پادکست ویدیویی ایجاد کرد؟ آیا منظور از پادکست ویدیو همان ویدیوهایی است در شبکه های اجتماعی یا تلویزیون می بینیم؟ قطعا پاسخ این سوال خیر است! چرا که منظور تنها به اشتراک گذاشتن صوت در شبکه های اجتماعی یا وب سایت های مختلف می باشد که به وسیله ی افراد و شرکت های مختلف تولید می شود، اما این سوال هنوز مجهول مانده است که چرا ما باید به دنبال  برنامه ساخت پادکست ویدیویی باشیم در صورتی که قرار است تنها صوت ما به اشتراک گذاشته شود؟ در این مقاله به توضیح کاملی در مورد برنامه ساخت پادکست ویدیویی با توجه به فهرست زیر می پردازیم که هدف از ایجاد چنین فایلی چیست؟

 

هدف از دانلود برنامه ساخت پادکست ویدیویی چیست؟

همانطور که در متن های بالا خدمت شما عرض کردیم برنامه ساخت پادکست ویدیویی به این معنی نیست که شما یک فایل ویدیویی ایجاد می کنید بلکه تنها چیزی که کاربر به آن توجه می کند صدای شماست چون قرار است یک پیام، خبر یا آموزش خاصی را ارائه دهد یا ممکن است گوینده در حال ارائه یک مطلب تاریخی باشد که برای شنوندگان جذاب باشد! اما چرا از عنوان ویدیویی استفاده می کنیم؟ خوب مطمئنا شما هم در شبکه اجتماعی اینستاگرام مطالبی را مشاهده می کنید که ویدیو یا تصاویری به منظور تصویر سازی ذهنی برای شما به صورت اسلایدی به نمایش در می آید اما شما با خواندن زیر نویس به همراه صوت گوینده مطلب مورد نظر را دریافت می کنید.

همانطور که مستحضر هستید بسیاری از افراد در شبکه اجتماعی اینستاگرام به دنبال مطالبی هستند که به صورت صوت و پادکست منتشر شده باشد چرا که افراد بیشتر از خواندن دوست دارند که بشنوند.

بنابراین به این نتیجه رسیدیم که برنامه ساخت پادکست ویدیویی بدین گونه است که شما با استفاده از نرم افزار های معمول رایانه و گوشی صدای خود را ضبط می کنید سپس با استفاده نرم افزار های ویدیویی صدای ضبط شده ی خود را بر روی فایل ویدیویی یا اسلایدی خود اضافه می کنید که بدین صورت با استفاده از ویرایش صدا و اسلاید های ویدیویی یک پادکست ویدیویی تولید خواهید کرد.
 
هدف از دانلود برنامه ساخت پادکست ویدیویی چیست؟

برنامه ساخت پادکست ویدیویی چیست؟

برای اینکه در حوزه پادکست موفق شوید در وهله ی نیاز است که صدای زیبا و رسا داشته باشید، بدین صورت با استفاده از برنامه های مختلف قادر خواهید بود صدای خود را ویرایش کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید اما ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که در این مقاله برنامه ای را به منظور تولید فایل صوتی به صورت حرفه ای معرفی نکردیم پس چطور کار خود را در زمینه ساخت پادکست به صورت ویدیویی شروع کنیم؟

در این قسمت به سوال شما پاسخ داده و برنامه های مربوط به تولید صدا و همچنین ویرایش ویدیو را به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از برنامه ساخت پادکست ویدیویی پادپخش مختص به خود را ضبط کرده و در صورت نیاز آن ها را ویرایش کنید؛ به طور کلی در وهله ی اول نیاز است که صدای خود را به وسیله ی برنامه های معمول ضبط کنید آنگاه با توجه به اینکه قرار است محتوای شما به صورت تصویری، اسلایدی یا ویدیویی منتشر شود نیاز به یک ویرایشگر ویدیو خواهید داشت تا علاوه بر اضافه نمودن صدای مربوطه اقدام به افزودن تصاویر یا ویدیوی مورد نظر کنید تا تصاویر و پادکست مورد نظر با هم همخوانی داشته باشند، بدین ترتیب مخاطبان با محتوای شما ارتباط بهتری برقرار کرده و همین موضوع باعث افزایش بازدید پست مورد نظر خواهد شد که به مراتب برای شما جذاب خواهد بود.
 
برنامه ساخت پادکست ویدیویی چیست؟

معرفی برنامه های تولید پادکست

همانطور که در متن های بالا خدمت شما عرض کردیم به منظور بالا بردن سطح کیفیت پادکست بهتر است که از تجهیزات حرفه ای و بروز استفاده کنیم تا در نهایت با بالا بردن سطح کیفی نظر مخاطبان بیشتری را به سمت خود جلب کنیم.

اگر رایانه را به منظور ویرایش و تولید پادکست انتخاب کردید قطعا از میکروفن و برنامه حرفه ای به منظور ساخت پادکست استفاده می کنید که این موضوع می توانید کیفیت بالای محتوای شما را نشان دهد، یعنی اگر از نرم افزار های ادوبی به منظور تولید فایل صوتی و همچنین ویرایشگر ویدیو استفاده می کنید قطعا نتیجه یا خروجی شما بسیار دلنشین خواهد بود.

به طور کلی برای اینکه محتوای صوتی خود را به صورت کاملا حرفه ای ضبط کنید بهتر است که نرم افزار Adobe Audition را نصب داشته باشید تا با استفاده از این نرم افزار حرفه ای پادکست خود را ضبط کرده آنگاه بعد از اتمام ضبط اقدام به ویرایش فایل صوتی خود کنید، در نهایت با استفاده از هنر و تجسم خود به جای کاربر، محتوای صوتی خود را به نرم افزار ویدیویی اضافه خواهید کرد تا در انتها با انتشار در شبکه های اجتماعی یا وب سایت های مرتبط، صدا و کلیپ خود را به نمایش عموم بگذارید؛ در نظر است که بسیاری از افراد از این راه کسب درآمد می کنند، شاید شما هم نفر بعدی باشید.
 
معرفی برنامه های تولید پادکست

معرفی برنامه ساخت پادکست ویدیویی

بعد از اینکه صدای خود را در محیط ویندوز و در برنامه ی Adobe Audition ضبط کردید قطعا نیاز به یک ویرایشگر ویدیویی به منظور تولید فایل ویدیویی خواهید داشت که این برنامه از خانواده ادوبی بوده و تحت عنوان پریمیر شناخته می شود، شما به کمک این نرم افزار می توانید فایل های ویدیویی و تصویری خود را با توجه به نیاز خود تولید کنید، یعنی اگر محتوای تصویری خود را در این برنامه تنظیم کرده باشید مطمئنا با اضافه نمودن صدا و تنظیمات نهایی یک فایل عالی برای انتشار در اختیار دارید که مطمئنا با اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی نظر بسیاری از مخاطبان را در این خصوص متوجه خواهید شد.
 

معرفی برنامه ساخت پادکست ویدیویی

در این قسمت به معرفی برنامه ساخت پادکست ویدیویی پرداختیم که به کمک این دو برنامه یعنی پریمیر و Adobe Audition می توانید محتواهای بسیار جذاب و جالبی تولید کنید، لازم به ذکر است که اکثر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی به وسیله ی نرم افزار های ادوبی تهیه و تنظیم می شوند که قطعا دانش هر یک از این نرم افزار ها می تواند شما را به یکی از ویرایشگر حرفه ای در زمینه های مختلف تبدیل کند، بنابراین قصد پیشرفت در این زمینه را دارید بهتر است همین حالا دست به کار شده و محتوای صوتی خود را تولید کنید، در ضمن اگر به دنبال یک گوینده ی عالی به منظور تولید پادکست هستید وب سایت رایا مارکتینگ می تواند یکی از گزینه های شما به منظور ساخت پادکست باشد چرا که این مجموعه با در اختیار داشتن گوینده های حرفه ای و با سابقه می توانند یک محتوای صوتی کاملا حرفه ای ایجاد نمایند.  

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *