چه داده‌هایی را می‌توانید برای محتوای صفحه شهر استفاده کنید؟

چه داده‌هایی را می‌توانید برای محتوای صفحه شهر استفاده کنید؟

برای اینکه بتوانید بهترین محتوای صفحه شهر را داشته باشید بهترین کار استفاده از متخصصان مجرب است. شرکت‌های زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند اما بهتر است

پیشگفتار

همیشه نمی‌توانید نویسنده‌ای پیدا کنید که شخصا با شهری که در آن به محتوا نیاز دارید آشنا باشد. یعنی تیم تولید محتوا باید تحقیقات کافی انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی به گونه‌ای نوشته می‌شود که گویی نویسنده ساکن همان شهر است اگر این همان چیزی است که شما می‌خواهید توصیه می کنیم ادامه مقاله را مطالعه نمایید

ما در زیر برخی از منابع داده‌ای را که به نظر ما در ایجاد محتوای محلی مرتبط مفید است، ذکر کرده‌ایم:

منابع داده‌ها برای محتوای صفحه شهر

TripAdviser: خواندن اطلاعات و نظرات درباره شهرها، محله‌ها، جاذبه‌ها، فروشگاه‌ها و غذاها

Yelp: بررسی کنید که ساکنان واقعی در آن منطقه درباره خدمات و تاسیسات اطراف چه می‌گویند.

City Hall and chamber of commerce site: پیدا کردن قوانین محلی و عمومی یا کدهای مهم و اطلاعات عمومی درباره منطقه

Area Vibes: دیدن مسکن، تحصیل، آب و هوا، امکانات رفاهی، هزینه زندگی و دیگر اطلاعات درباره سطح محله

Livablity: اطلاعات مربوط به زندگی در یک شهر را میتوانید با آن بررسی کنید.

Zillow: اطلاعاتی درباره مسکن، مدارس، امکانات رفاهی و دیگر مشخصات منطقه پیدا کنید.

Trulia: اطلاعتی بیشتر و جامع تر از Zillow در اختیار شما قرار می دهد.

Nerd Wallet’s Cost of Living Calculator: بررسی هزینه‌های زندگی در هر منطقه و مقایسه کردن با دیگر شهرها

Bureau of Labor and Statistics: اطلاع پیدا کردن درباره بازار کار و میانگین درآمد خاص در هر موقعیت و مکان

Census Data: بررسی انواع داده‌های جمعیت شناختی یک منطقه

City Data: دسترسی پیدا کردن به داده‌های جمعیت شناختی از نوع سرشماری در یک قالب‌بندی

Local News: روزنامه‌های آنلاین عمومی یا مجلات. به داستان‌های محلی و موضوعات ترند در صفحات اشاره دارند.

Local TV: سایت تلویزیون خبری: پیدا کردن اطلاعات درباره محلی که قرار است برای آن بنویسید و چیزهایی که ممکن است برای افرادی از طریق اخبارها و داستان‌ها به واسطه محله مهم باشد.

نتیجه‌گیری

نکته اصلی این است که اگر محصولی را می‌فروشید یا به شهرهای خاصی خدمات ارائه می‌دهید و پتانسیلی برای پیدا کردن مشتری در گوگل می‌خواهید، شما باید برنامه‌ای برای پروژه صفحات شهر در آینده‌ای نزدیک داشته باشید.  هنگامی که این کار را به درستی انجام دهید، به بازدهی فوق العاده می‌رسید اما فراموش نکنید که انجام نادرست آنها می‌تواند چالش‌ها و مشکلاتی را  ایجاد کند. اگر می‌خواهید صفحات شهری را در مقیاس صدها مکان ایجاد کنید، به متخصصان مجرب برای انجام کار نیاز دارید  و این همان جایی است که ما وارد می‌شویم. با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می‌توانید از تجربه گسترده‌ای با پروژه‌های صفحه شهر با حجم بالا برای نشان دادن نام تجاری شما توسط مصرف کنندگان محلی که شما آن‌ها را هدف قرار می‌دهید استفاده کنید.

سوالات متداول

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *