ترفندهای ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه
برای ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه، بایستی از فرمول و ترفندهایی استفاده کنید تا بتوانید مخاطبان زیادی را مجذوب محتوای خود نمایید.
مقدمه
برای ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه، بایستی به اصول خاصی توجه ویژه ای داشته باشید. یکی از اولین نکات در ساخت تیزر خوب، توجه به اصول تولید محتوا است. خوب است بدانید که هر چقدر خلاقیت در تیزر بیشتر باشد، بازدیدکنندگان آن بیشتر به خرید ترغیب می شوند. از این رو، باید در هنگام ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای از خلاقیت خود و افراد متخصص و با تجربه استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه تولید محتواهای ویدئویی خلاقانه و کار با نرم افزار ساخت تیزر تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید.
فهرست مطالب
• چگونه تیزر تبلیغاتی خلاقانه ای تولید کنیم؟
• ایده های خلاقانه برای ساخت تیزر
• خلاقانه ترین تیزر های تبلیغاتی دنیا
• تیزر تبلیغاتی خلاقانه ایرانی
• کلام آخر
چگونه تیزر تبلیغاتی خلاقانه ای تولید کنیم؟
بسیاری از کاربران با این سوال مواجه می شوند که چگونه می توانیم تیزر تبلیغاتی خلاقانه ای تولید کنیم؟ برای ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه باید ابتدا اطلاعات لازم را جمع آوری کنید. برای ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشنی نیز بایستی صحنه و تصاویر مورد نیاز را از قبل آماده سازی نمایید. پس از آن برای انجام این کار، باید یک سناریو بدون نقص و عالی بنویسید. البته پیش از انجام هر کاری باید برنامه ریزی کنید. به خاطر داشته باشید که هر چقدر استوری بورد تیزر تبلیغاتی کوتاه شما جذاب تر باشد، بازدیدکنندگان بیشتری مجذوب آن خواهند شد. پس از اتمام ساخت تیزر، باید آن را بدون وقفه و به طور مکرر تدوین کنید. این امر موجب کاهش نواقص موجود در محتوای تبلیغاتی شما می گردد.
ایده های خلاقانه برای ساخت تیزر
همانطور که در بخش های قبل اشاره شد، برای ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه باید از ایده های ناب و مناسب استفاده کنید. البته برای ساخت تیزر های تبلیغاتی، بایستی به limitation (محدودیت ها) توجه به سزایی داشته باشید. برای ساخت محتواهای تبلیغاتی خلاقانه، پیشنهاد می شود از نرم افزارهای مخصوص و معتبر استفاده کنید. البته شما می توانید با توجه و بررسی تاریخچه ساخت تیزر تبلیغاتی و نکات پنهان آن ها، تیزرهای تبلیغاتی بسیار زیبا و پر مخاطبی را تولید کنید. خوب است بدانید هرچه از خلاقیت بیشتری در ساخت تیزر استفاده کنید، می توانید مخاطبان بیشتری را مجذوب آن نمایید.
• بررسی لوکیشن و موقعیت
از مهم ترین ایده های ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه، می توان به بررسی لوکیشن و موقعیت مکانی اشاره نمود. مکانی که قرار است در آن اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی رئال یا ترکیبی کنید، از اهمیت بسزایی برخوردار است. از این رو، باید یک لوکیشین بسیار زیبا و جذاب را برای ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان انتخاب کنید. البته شما می توانید با استفاده از نرم افزار های مرغوب و معتبر نظیر ADOBE premier از مکان و پشت صحنه های مصنوعی و پس زمینه های جذاب استفاده کنید. فراموش نکنید که شما برای ساخت تیزر تبلیغاتی با لوگو به صورت کاملا حرفه ای و خلاقانه، نیاز به نرم افزار های باکیفیت خواهید داشت.
• استفاده از موسیقی و ترانه های به یاد ماندنی
جهت ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه، بایستی از موسیقی و ترانه های به یادماندنی نیز استفاده کنید. طبق نظر متخصصان و کارشناسان، استفاده از موسیقی از مهم ترین نکاتی است که باید برای ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای به آن توجه به سزایی داشته باشید. برای انجام این کار، می توانید از موسیقی های شاد بیکلام استفاده نمایید. علاوه بر آن، شما می توانید یک موسیقی متن دار طنز به همراه دکلمه درست نموده و آن را بر روی تیزر خود میکس کنید.
• فیلمبرداری هوایی
استفاده از فیلمبرداری هوایی (هلی شات) برای ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه، می تواند گزینه ای بسیار عالی و بی نظیر باشد. شما می توانید با استفاده از سیستم هلی شات، به صورت هوایی با فواصل دلخواه از کاراکترها فیلمبرداری کنید و از این طریق، جذابیت محتوای مارکتینگ خود را دوچندان کنید. البته برای انجام این کار، باید از کمک افراد با تجربه و کاربلد در این زمینه استفاده نمایید.
• خلق معما
یکی دیگر از عواملی که جذابیت بی حد و اندازه ای به تیزر تبلیغاتی می بخشد، معما است. استفاده از معما و ابهام در ابتدای تیزر تبلیغاتی، سبب ترغیب شدن بیشتر مخاطبان به ادامه تیزر می گردد. از این رو، باید در ابتدای تیزر یک سوال یا معما طرح کنید و در طول تیزر به صورت تصویری و صوتی به آن پاسخ دهید. فراموش نکنید که شما می توانید برای ساخت تیزر آنلاین، از معماها به خوبی استفاده کنید و از این طریق، مخاطبان را بیشتر به خرید ترغیب نمایید.
خلاقانه ترین تیزرهای تبلیغاتی دنیا
جهت ساخت تیزر تبلیغاتی شرکت های بزرگ، بایستی توجه بسزایی به خلاقانه ترین تیزرهای تبلیغاتی دنیا داشته باشید. شما می توانید با بررسی دقیق بهترین و پر طرفدارترین تیزرهای تبلیغاتی دنیا، نکات جدید و جالبی را فرا بگیرید و با استفاده از آن ها، مخاطبان بسیار زیادی را مجذوب محتوای مارکتینگ خود کنید. بهتر است در هنگام تماشای بهترین تیزرهای جهان، از نوت برداری غافل نشوید. از خلاقانه ترین و پر بیننده ترین تیزرهای تبلیغاتی دنیا، می توان به محتوای مارکتینگ شرکت خودرو سازی مرسدس بنز و شرکت سامسونگ اشاره نمود.
• تیزر تبلیغاتی شرکت خودروسازی مرسدس بنز
در دنیای مدرن امروزی، کمتر کسی است که با شرکت خودروسازی مرسدس بنز آشنایی نداشته باشد. در سال 1990، این کمپانی تصمیم به ساخت تیزر تبلیغاتی به منظور فروش بیشتر خودرو مرسدس بنز S کلاس با کد اتاق W140 نمود. متخصصان برای ساخت تیزر این شرکت، از کاراکتر عزرائیل در کنار راننده استفاده نمودند. در ابتدای محتوا چندین سوال و ابهام برای مخاطبان مطرح کردند. این امر سبب مراجعه میلیون ها مشتری از سراسر جهان به این کمپانی برای خرید خودرو بنز S کلاس W140شد.
• تیزر تبلیغاتی شرکت سامسونگ
امروزه گوشی های شرکت سامسونگ، از محبوبیت خاصی در بازار برخوردار هستند. اما آیا تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که کمپانی سامسونگ چگونه به شهرت جهانی رسید؟ این شرکت برای اولین بار در سال 2005 اقدام به ساخت یک تیزر تبلیغاتی بسیار خلاقانه نمود. متخصصان از کاراکترهای خاص به همراه صحنه و افکت های بسیار جذاب و خلاقانه استفاده کردند. علاوه بر آن، استفاده از هلی شات در ساخت تیزر تبلیغاتی سامسونگ، سبب چندین برابر شدن جذابیت آن شد.
تیزر تبلیغاتی خلاقانه ایرانی
فراموش نکنید که تنها شرکت های خارجی نیستند که تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه می سازند. امروزه شرکت های داخلی برای جذب مشتری و افزایش فروش خود، اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه می کنند. از خلاقانه ترین و برترین تیزرهای تبلیغاتی سال های اخیر، می توان به محتوای دیجیتال مارکتینگ شرکت ترب و شرکت بیمه ازکی اشاره نمود.
• وبسایت ترب
امروزه کمتر کسی است که تبلیغ وبسایت ترب در یاد و خاطر او نباشد. متخصصان برای ساخت تیزر این شرکت، از فرمول محتوای رئال به همراه انیمیشن استفاده نمودند. در تیزر تبلیغاتی ترب، می توان تعداد زیادی از انواع سکانس های طنز و فان را مشاهده کرد. البته زاویه های فیلم برداری و افکت گذاری نیز تاثیر زیادی بر روی جذابیت این تیزر تبلیغاتی ایفا نمودند.
• شرکت بیمه ازکی
شرکت بیمه ازکی، توانست با ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه در کمتر از یک سال به شهرت بسیار بالایی دست پیدا کند؛ اما چگونه؟ متخصصان برای ساخت تیزر تبلیغاتی این شرکت، از سکانس های طنز و خنده دار استفاده نمودند تا بتوانند توجه مشتریان را جلب کنند. استفاده از سکانس و فریم های انیمیشنی در تیزر شرکت بیمه ازکی، سبب افزایش چندین برابری مخاطبان آن شد. علاوه بر آن، متخصصان در ابتدای تیزر این شرکت چندین معما و سوال طرح نمودند تا بتوانند از این طریق، مخاطبان را به ادامه تماشای محتوا ترغیب کنند.
کلام پایانی
همانطور که در قسمت های قبل اشاره شد، شرکت های بزرگ توانستند با ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه در کمترین زمان ممکن صاحب شهرت بسیار خوبی شوند. شما می توانید با پشت سر گذاشتن مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی به صورت اصولی، یک محتوا مارکتینگ خلاقانه و بی نظیر تولید کنید و مخاطبان زیادی را مجذوب آن نمایید.
پاسخ دهید
اولین نظر را شما ثبت نمایید
نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید