برای ساخت تیزر تبلیغاتی به چه ابزاری نیاز داریم؟

برای ساخت تیزر تبلیغاتی به چه ابزاری نیاز داریم؟

ساخت تیزر تبلیغاتی برای کسب‌وکارها از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل نیز به دنبال بهترین ابزارها و روش‌های تولید تیزرهای ویدئویی هستند.

 ساخت تیزر تبلیغاتی می‌تواند به شما کمک کند که بهتر محصولات و خدمات را به مشتریان و کاربران خود معرفی کنید. با استفاده از تیزرهای تبلیغاتی می‌توانید توجه مخاطبان زیادی را به کسب‌وکار خود جلب کنید. برای ساخت تیزر به ابزارهایی نیاز است. البته شما می‌توانید تنها با یک گوشی تلفن همراه ساده هم اقدام به فیلم‌برداری و ساخت تیزر نمایید.


ویدئوها و تیزرها راهی عالی برای انتقال آسان ایده‌ها، ایجاد تجربه کاربری بهتر و ارائه پیام به مخاطبان شما هستند؛ اما ساختن یک ویدئو با استفاده از ابزارهای مختلف چگونه است؟ آیا ابزارهای خاصی برای تولید تیزر وجود دارد؟ برخی از شرکت‌ها ممکن است بگویند نرم‌افزارشان بهترین و ساده‌ترین ابزار برای ساخت ویدئو است؛ اما آیا همه باید از این نرم‌افزارها استفاده کنند؟

مقدمه

 

ساخت انواع تیزر به اسانی
اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی برای کسب‌وکار


قبل از اینکه بخواهیم ابزار ساخت تیزر تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم باید از اهمیت این موضوع بگوییم. با ساخت تیزر تبلیغاتی کسب‌وکار شما بهتر در بین مخاطبان شناخته می شود. شما در تیزرهای تبلیغاتی می‌توانید از عناصر سمعی و بصری به صورت ویژه استفاده کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید که در دنیای دیجیتال امروزی استفاده درست از تیزرها می‌تواند باعث رونق کسب‌وکار شما شود. برای این منظور بهتر است که چند نکته را در زمان ساخت تیزر تبلیغاتی رعایت کنید. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر مقاله مزایای تیزر تبلیغاتی را مطالعه نمایید.
 این نکته‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:


•    فیلم‌ها را در وب‌سایت شرکت قرار دهید. وب‌سایت شما دقیقاً جایی است که مشتریان بالقوه شما می‌توانند اطلاعات گسترده‌ای در مورد محصولات و خدمات شما پیدا کنند. شما دو گزینه اساسی برای این کار دارید:

  • محتوای ویدئو را در سرور وب خود آپلود کنید.
  •  فیلم‌ها را در میزبان‌های ویدئو خارجی مانند YouTube یا آپارات  آپلود کنید.


•    تیزرها و ویدئوها را در رسانه‌های اجتماعی قرار دهید. فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر بسترهای مناسبی برای جذب مشتریان بالقوه جدید و ایجاد روابط با مشتریان شما هستند.
•    روی فرآیند Face-2-Face تکیه کنید - فیلم‌هایی که مستقیماً با مشتری تعامل دارند، موفق‌تر هستند.

محیط های پیچیده نرم افزار های حرفه ای


استفاده از ابزارهای ساخت ویدئو و تیزر


 قبل از اینکه ابزار ساخت تیزر و  ویدئو را انتخاب کنید، مهم است که کمی برنامه‌ریزی کنید. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر مقاله سناریوی تیزر تبلیغاتی را مطالعه نمایید. شما باید ایده روشنی از هدف این ویدئو داشته باشید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:
•    اسکریپت ویدئوی خود را بسازید.
•    ضبط صدا را انجام دهید.
•    نرم‌افزار ویرایش و ادیت ویدئو را انتخاب کنید.
•    ویدئوی توضیحی را ایجاد کنید.
•    تیزر و ویدئو را منتشر کنید و به اشتراک بگذارید.

نکات مهم در خصوص ابزارهای ساخت تیزر تبلیغاتی


•    اگر می‌خواهید از نرم‌افزار خاصی برای ایجاد ویدئو و تیزر خود استفاده کنید، بزرگ‌ترین مزیت این است که رایگان یا با هزینه مناسب باشد. اگر یک کسب‌وکار تازه دارید و نمی‌توانید با یک آژانس ویدئویی ویدئوهای گران‌قیمت ایجاد کنید، این نرم‌افزارهای رایگان گزینه خوبی هستند.
•    باید آموزش‌های زیادی در خصوص این ابزارها وجود داشته باشد. استفاده از آموزش‌های ارائه شده در اینترنت باعث می‌شود که کیفیت کار شما بالاتر رفته و همچنین دانش شما از ابزار بیشتر شود. به این مسئله دقت کنید که ساخت تیزر تبلیغاتی بدون دانش کافی کار آسانی نیست.
•    وقتی می‌خواهید با نرم‌افزار و یا ابزارهای خاص، ویدئو و تیزر بسازید، اتمام آن زمان زیادی می‌برد. برای خروجی گرفتن و تکمیل رندر تیزر باید صبر و حوصله بالایی داشته باشید. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر مقاله نرم‌ افزارهای ساخت تیزر تبلیغاتی را مطالعه نمایید.
•    محتوای ویدئویی خوب و منحصربه‌فرد وجود ندارد! به این نکته توجه کنید هیچ محتوایی کامل و منحصربه‌فرد نیست. در نتیجه باید در هنگام ساخت تیزر تبلیغاتی محتوایی تهیه کنید که برای مخاطبان شما مناسب باشد.
•    از کتابخانه‌های نرم‌افزارها استفاده کنید. ابزارها و نرم‌افزارها دارای کتابخانه‌های آماده‌ای برای تصاویر و شخصیت‌ها می‌باشند. فقط به این نکته توجه داشته باشید که این عناصر احتمالاً قبلاً توسط هزاران شرکت دیگر استفاده شده است. این احتمال وجود دارد که حتی رقیب شما نیز از آن‌ها استفاده کرده باشد.

 

معرفی انواع مختلف ابزار ساخت تیزر تبلیغاتی


 در واقع می‌توان گفت که ابزار ساخت تیزر تبلیغاتی به تعداد ویدئوها می‌توانند باشند. شما می‌توانید از یک گوشی تلفن همراه برای ساخت تیزر استفاده کنید. دوربین های عکاسی و فیلم‌برداری نیز می‌توانند برای این منظور استفاده شوند. می‌توانید از عکس‌های موجود در اینترنت استفاده کنید. می‌توانید با استفاده از رایانه انیمیشن تیزر خود را بسازید. در واقع ابزارهای زیادی برای ساخت تیزرها وجود دارند. با این حال مهم‌ترین ابزار برای ساخت تیزر، استفاده از نرم‌افزارهای مناسب این کار است. قطعاً شما نام برخی نرم‌افزارهای حرفه‌ای مانند محصولات ادوبی (افتر افکت، پریمیر و غیره) را شنیده‌اید. حتی در گوشی‌های تلفن همراه هم ابزارهایی مانند اینشات و غیره وجود دارند؛ اما آیا این موارد تنها گزینه‌های موجود هستند؟ شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر مقاله بهترین نرم‌ افزار ساخت تیزر تبلیغاتی را مطالعه نمایید.
 نکته مهم در خصوص ابزار ساخت تیزر تبلیغاتی این است که این ابزارها بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن خروجی مورد نیاز شما را فراهم کنند. در نتیجه ما به شما چند ابزار مختلف را معرفی می‌کنیم. با این ابزارها شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به ساخت تیزر خود اقدام نمایید.

  • ابزار ساخت تیزر تبلیغاتی شماره 1 – نرم‌افزار PowToon


نرم‌افزار PowToon نرم‌افزار آنلاینی است که می‌توانید از آن برای ایجاد فیلم‌ها و تیزرها استفاده کنید. اگر قبلاً از نرم‌افزارهای ویدئویی مانند Windows Movie Maker یا iMovie استفاده کرده‌اید، کار با PowToon نسبتاً آسان است. در واقع، با توجه به اینکه این مجموعه مطالب زیادی (موسیقی، ویدئویی و غیره) را روی پلتفرم اینترنتی خود ارائه می‌دهند، کار کردن با این نرم‌افزار بسیار ساده‌تر است. کار با این ابزار به صورت رایگان نیز امکان‌پذیر است. در صورتی که بخواهید از جلوه‌های ویژه خاص و استفاده کنید باید اشتراک ماهانه 19 دلاری آن را پرداخت کنید. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر مقاله تیزر تبلیغاتی آنلاین را مطالعه نمایید.

  • ابزار ساخت تیزر تبلیغاتی شماره 2 – نرم‌افزار Animaker


نرم‌افزار Animaker ادعا می‌کند که از سایر نرم‌افزارهای ساخت فیلم انیمیشن آنلاین، 10 برابر بهتر است. نکته قابل توجه در خصوص این ابزار آنلاین این است که آموزش‌های مفید زیادی در اینترنت از این ابزار وجود دارد. البته نکته قابل توجه در خصوص این ابزار عالی این است که استفاده از آن به صورت آنلاین نیاز به حق اشتراک ماهانه خواهد داشت.

 

نرم افزار Moovly به صورت انلاین

  • ابزار ساخت تیزر تبلیغاتی شماره 3 – ابزار Moovly


 اگرچه Moovly به عنوان ابزار ساخت تیزر تبلیغاتی ساده معرفی می‌شود اما می‌تواند چندین الگوی جذاب برای کسب‌وکارهای مختلف ارائه دهد. این ابزار دارای کتابخانه‌های گرافیکی و عکس های عالی است که می‌توانند باعث الهام بخشیدن به شما شوند. این ابزار برای کسب‌وکارهای کوچک بسیار کاربردی و مفید است. نکته قابل توجه آموزش‌های ارائه شده آنلاین برای این ابزار است. این نکته را باید به شما اعلام کنیم که تقریباً اکثر تیزرهای انیمیشنی جذاب و ساده خارجی با استفاده از این ابزار ساخته می‌شوند. شما می‌توانید برای مطالعه بیشتر مقاله تأثیر تیزر تبلیغاتی را مطالعه نمایید.

  • ابزار ساخت تیزر تبلیغاتی شماره 4 – ابزار Biteable


 ابزار Biteable به عنوان بهترین ابزار ساخت تیزر تبلیغاتی توسط 5 میلیون بازاریاب در سراسر دنیا استفاده می‌شود. استفاده از آن آسان است اما از نظر ویرایش ویدئو دارای محدودیت‌هایی است. نکته قابل توجه این است که بسیاری از قالب‌های مدرن در این ابزار وجود دارند. شما حتی می‌توانید مستقیماً از عکس‌های موجود در وب سایت  Shutterstock استفاده کنید. نکته قابل توجه دیگر این است که این ابزار رایگان نیست اما اگر بعد از 14 روز از عملکرد این ابزار راضی نبودید، پول برگشت داده می‌شود. قیمت اشتراک ماهانه این ابزار آنلاین 19 دلار در ماه است. شما می‌توانید برای آموزش بیشتر مقاله تیزر تبلیغاتی مدرن را مطالعه نمایید.

ابزار Biteable به صورت انلاین

نتیجه‌گیری


همان‌طور که می‌بینید، ابزارهای متعددی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید تیزرهای خود را بسازید. این ابزارها هرکدام کارایی و عملکرد منحصربه‌فرد خود را دارند. اگر دانش بالا و زمان زیادی دارید می‌توانید از ابزارهای حرفه‌ای ادوبی استفاده کنید. اگر فقط می‌خواهید با گوشی تلفن همراه کار کنید Inshot بهترین گزینه برای شما است.چنانچه می‌خواهید تیزرهای خود را به صورت آنلاین و سریع بسازید می‌توانید از ابزارهای معرفی شده در این مقاله استفاده کنید.
 با توجه به این گستردگی در ابزارهای ساخت تیزر تبلیغاتی هرگز فراموش نکنید که گاهی اوقات صرف زمان کمتر، به معنی درآمد بیشتر است! به عبارت دیگر، خودتان را غرق در جزئیات و سخت‌گیری نکنید، بلکه از قبل فکر کنید که از کدام ابزارها استفاده کنید و کدام برای شما آسان‌تر است. به این فکر کنید که کجا می‌توانید مشتریان بالقوه خود را پیدا کنید.

 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *