مزایای رپورتاژ آگهی برای وبسایت

مزایای رپورتاژ آگهی برای وبسایت

مزایای رپورتاژ آگهی برای وب سایت چیست؟ اگر هنوز در مورد سرمایه گذاری روی رپورتاژ آگهی مشکوک هستید، حتما این مطلب را جهت رفع ابهامات مطالعه کنید.

پیشگفتار

مزایای رپورتاژ آگهی برای وب سایت چیست؟ برای کسب و کارها، شرکت ها و سازمان هایی که در این عصر دیجیتال فعالیت می کنند، رپورتاژ آگهی نقش بسزایی در استراتژی بازاریابی آنها بازی می کند. رپورتاژ آگهی نمی تواند به تنهایی بار ِبازاریابی دیجیتال ِشرکت ها و کسب و کارها را بر دوش بکشد. اما بخش مهمی از آن به حساب می آید. رپورتاژ آگهی و سئو می توانند به شما کمک کنند تا به مشتریان یا مخاطبان هدف تان کمک کنید کسب و کار شما را یافته و برای خرید محصول یا استفاده از خدمات تان ترغیب شوند.
اما رابطه‌ی میان مزایای رپورتاژ آگهی برای وب سایت و سئو چیست؟ آیا این دو به طور مستقیم روی یکدیگر تاثیر می گذارند؟ آیا رابطه ی میان آنها (متقابلا) سودمند است؟ یا اینکه تاثیر مزایای رپورتاژ آگهی برای وب سایت و سئو بسیار کوتاه مدت و غیر قابل اندازه گیری است؟ در ادامه‌ی این مطلب بیشتر به این موضوع پرداخته ایم.


مقدمه


•    مزایای رپورتاژ آگهی برای وب سایت و سئوی آن
•    رپورتاژ آگهی چگونه به نفع وب سایت عمل می کند؟
•    نتایج سرمایه گذاری روی رپورتاژ آگهی برای وب سایت
•    مزایای رپورتاژ آگهی برای وب سایت نسبت به تبلیغات گوگل
•    رپورتاژ آگهی را به شکل های مختلف می توان منتشر کرد.

سئوی وب سایت

مزایای رپورتاژ آگهی برای وب سایت و سئوی آن


مزایای رپورتاژ آگهی موفق برای وب سایت بی ربط به سئوی وب سایت شما نیست. همانطور که میدانید مدتی است که گوگل و سایر موتور های جستجو به سئوی وب سایت ها بیش از پیش اهمیت می دهند. تعدادی قانون کلی و جزئی وجود دارند که به شما کمک می کنند وب سایت خود را طوری طراحی کنید که مطابق با اصول سئو باشد. برای اینکه بتوانید سئوی خارجی وب سایت خود را تقویت کنید، به رپورتاژ آگهی و انتشار آن در وب سایت های مختلف ِپربازدید نیاز دارید. چون از طریق همین وب سایت های پر بازدید و محبوب است که گوگل و سایر موتور های جستجو، محتوای شما را ارزشمند تلقی می کنند. سپس در نتایج خود وب سایت شما را به کاربران نشان می دهند.

بازاریابی دیجیتال و رپورتاژ


رپورتاژ آگهی چگونه به نفع وب سایت عمل می کند؟


مزایای رپورتاژ آگهی برای وب سایت مادام‌العمر است. اینکه بتوانید در طی سالهای آینده به استراتژی هایی که به کمک رپورتاژ آگهی روی آنها وقت و هزینه صرف می کنید باز‌هم استناد کنید، دقیقا مشخص نیست. زیرا بهترین شیوه های سئو و بهبود آن در طول زمان تغییر کرده و بهبود می یابند. مسئله‌ی مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که در عین اینکه سئو در حال تکامل است، رپورتاژ آگهی همچنان در صدر قله‌ی بهبود سئوی خارجی وب سایت ها ایستاده است. در گذشته و در شرایطی که اینترنت تا این حد گسترده نشده بود، رپورتاژ ها در نشریه ها و روزنامه ها منتشر می شدند. هدف اکثر آنها آگاهی رسانی به مخاطب بود. اما رپورتاژ های امروزی علاوه بر آگاهی رسانی به مخاطب، در تلاشند تا سئوی خارجیِ وب سایت ها را نیز تقویت کنند.


نتایج سرمایه گذاری روی رپورتاژ آگهی برای وب سایت


با توجه به اینکه گوگل به طور مکرر الگوریتم های خود را به روز رسانی می کند و همچنان رپورتاژ آگهی و دریافت بک لینک از وب سایت های پربازدید و محبوب را در اولویت کار خود قرار داده است، بهتر است این استراتژی را فعلا در سبد بازاریابی دیجیتال خود داشته باشید. سپس بخشی از بودجه‌ی خود را به انجام و انتشار رپورتاژ آگهی اختصاص دهید.
سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو در دو زمینه‌ی آگاهی رسانی و جذب ترافیک ارگانیک به سایت، حائز اهمیت است. رپورتاژ آگهی باعث می شود هم آگاهی رسانی از برند یا کسب و کار شما برای مخاطب انجام شود هم اینکه بتوانید تعدادی از مخاطبان وب سایت میزبان را به وب سایت خود دعوت کنید. در چنین حالتی ترافیک ارگانیک به سمت وب سایت شما سرازیر می شود. رپورتاژ آگهی و مزایای آن برای یک وب سایت به قدری مهم و قابل توجه است که تاکنون هیچ جایگزین دیگری برای آن یافت نشده است. 
شما با رپورتاژ به موتور های جستجو مانند گوگل اعلام می کنید که محتوای وب سایت تان به قدری ارزشمند است که سایر وب سایت های پربازدید به آن بک لینک داده اند. این کار باعث می شود تا نتایج مربوط به وب سایت شما با سرعت بیشتری در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود. این در حالی است که اگر قصد داشته باشید بدون رپورتاژ چنین موفقیتی کسب کنید باید چندین ماه و حتی سال زمان بگذارید. هدر رفت زمان و بودجه، از جمله مسائلی هستند که صاحبان کسب و کار ها را ملزم می کنند به سراغ مزایای رپورتاژ آگهی برای وب سایت بروند.

انتشار رپورتاژ آگهی


مزایای رپورتاژ آگهی برای وب سایت نسبت به تبلیغات گوگل


مزایای رپورتاژ آگهی برای وب سایت نسبت به تبلیغات گوگل یا تبلیغات مشابه در وب سایت های پربازدید از چند جنبه قابل بررسی است. مهم ترین جنبه این است که تبلیغات پرداختی یا تبلیغات Google به مدت زمان خاصی جهت نمایش داده شدن به کاربران وابسته هستند. پس از اینکه زمان نمایش به پایان رسید، آن تبلیغ برداشته شده و بک لینک به وب سایت شما از بین خواهد رفت. این مسئله زمانی بحرانی می شود که بدانید بک لینک هایی که از وب سایت های پربازدید خریداری کرده اید، پس از حذف شدن روی عملکرد الگوریتم های گوگل تاثیر می گذارند. در اصل، گوگل حذف لینک شما را از این وب سایت ها یک امتیاز منفی در نظر خواهد گرفت. در نتیجه، برای نمایش نتایج مربوط به وب سایت شما در SERP بازنگری خواهد کرد. این امتیاز منفی در مورد رپورتاژ آگهی وجود ندارد.
یکی از مهم ترین مزایای رپورتاژ آگهی برای وب سایت این است که بک لینک مربوط به وب سایت شما داخل وب سایت میزبان برای همیشه باقی می ماند. باقی ماندن بک لینک برای همیشه، به گوگل و سایر موتور های جستجو این سیگنال را می دهد که وب سایت شما ارزشمند است. به طور کلی حذف بک لینک، نتایج و ضرر های متعددی دارد. به همین خاطر است که معمولا به صاحبان کسب و کارها توصیه می شود به جای سرمایه گذاری روی تبلیغات پرداختی گوگل یا تبلیغات در وب سایت های محبوب و پربازدید، بودجه ی خود را برای نوشتن رپورتاژ آگهی و انتشار آن هزینه کنند.


رپورتاژ آگهی را به شکل های مختلف می توان منتشر کرد


یکی از مزایای رپورتاژ آگهی برای وب سایت و سئوی آن این است که شما ملزم نیستید فقط آن را در یک قالب مشخص منتشر کنید. 
شما می توانید رپورتاژ آگهی تصویری، متنی، صوتی و حتی ویدیویی بسازید. سپس آن را برای انتشار به وب سایت میزبان ارائه کنید. بسیاری از رپورتاژ های آگهی به صورت متنی نوشته و منتشر می شوند. دلیل آن این است که سئوی متن به مراتب آسانتر از سئوی تصویر، صوت و ویدیو است. البته توصیه ما به شما این است که رپورتاژ آگهی وب سایت خود را به شکل های مختلفی منتشر کنید. با انجام این کار می توانید نظر طیف وسیعی از مخاطبان را به سمت خود جلب کنید. زیرا همه‌ی مخاطبان طرفدار مطالعه ی مقالات متنی نیستند. بسیاری از آنها ترجیح می دهند محتوای صوتی گوش کرده یا یک ویدیو را تماشا کنند.
شما می توانید با کمک مزایای رپورتاژ آگهی برای وب سایت و سئوی آن، تبلیغات خود را به شکل های مختلف به مخاطبان عرضه کنید. برای اینکه بتوانید رپورتاژ تصویری، صوتی و ویدیویی وب سایت خود را به شکل سئو شده منتشر کنید باید حتما برای عنوان آن، کلمات کلیدی و متن کوتاهی که به عنوان توضیحات درج می کنید، تحقیق کنید. در ادامه، پیشنهاد می کنیم مطلب «نقش رپورتاژ آگهی در بهبود سئو» را مطالعه کنید.  

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *