نقش رپورتاژ آگهی در بهبود سئو سایت چیست؟

نقش رپورتاژ آگهی در بهبود سئو سایت چیست؟

نقش رپورتاژ آگهی در بهبود سئو چیست؟ اگر به فکر بهبود سئوی خارجی وب سایت‌تان هستید و گمان می‌کنید سرمایه‌گذاری روی رپورتاژ تلف کردن بودجه است، این مطلب را بخوانید.

پیشگفتار

 

نقش رپورتاژ آگهی در بهبود سئو چیست؟ رپورتاژ آگهی و بهره گیری از آن برای جذب مخاطبان جدید و بهبود سئوی سایت مدتی است که رشد قابل توجهی داشته است. با اینکه رپورتاژ تنها عامل جذب مشتری و بهبود سئوی سایت نیست اما یکی از مهم ترین شاخه ها در دیجیتال مارکتینگ به حساب می آید. 
شما می توانید در این وب سایت جستجو کنید. سپس چندین و چند مقاله خواهید یافت که در خصوص نگارش رپورتاژ آگهی، نحوه تاثیرگذاری ِآن بر روی سئو و جذب مخاطب و به طور کلی آگهی نویسی منتشر شده اند. شما می توانید از تک تک این مقالات آموزشی استفاده کنید تا بتوانید به نتیجه‌ی مطلوب خود از نوشتن و انتشار رپورتاژ آگهی دست پیدا کنید.


مقدمه


•    چرا نوشتن رپورتاژ آگهی طبق اصول سئو، اهمیت دارد؟
•    چرا سرمایه گذاری روی رپورتاژ آگهی بهترین تصمیم ممکن است؟
•    سئوی وب سایت چه اهمیت و ارزشی دارد؟
•    نقش رپورتاژ آگهی در بهبود سئو چیست؟
•    بررسی نقش بهینه سازی جستجو برای وب سایت به کمک رپورتاژ


چرا نوشتن رپورتاژ آگهی طبق اصول سئو، اهمیت دارد؟


رپورتاژ های آگهی که به شکل موثر و صحیحی نوشته شده باشند در نتایج گوگل جزء 5 نتیجه ی برتر ظاهر می شوند. مخاطبان می توانند با مراجعه به این رپورتاژ ها به پاسخ سوالات خود در مورد یک موضوع یا زمینه‌ی خاص برسند. اما موضوع بحث ما در این مطلب نحوه‌ی جذب مخاطب به واسطه ی رپورتاژ آگهی نیست. بلکه قصد داریم در اینجا روی تاثیر رپورتاژ روی سئو یا نقش رپورتاژ آگهی در بهبود سئو با شما صحبت کنیم. برای همین اگر احساس می کنید هزینه کردن در این رابطه کاری بیهوده است و رپورتاژ نمی تواند به کسب و کارتان کمک کند، بهتر است ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید.

سئوی وب سایت با رپورتاژ آگهی


چرا سرمایه گذاری روی رپورتاژ آگهی بهترین تصمیم ممکن است؟


رپورتاژ آگهی سالهاست که به نفع برند ها و کسب و کارها کار می کند. مخاطبان موقع برخورد با یک رپورتاژ آگهی دست کم نیمی از آن را مطالعه می کنند. این در حالی است که همین مخاطبان، وقتی با تبلیغات معمولی و عادی رو به رو می‌شوند آن را کنار می گذارند. در دنیای امروز احتمال باز شدن یک پیام تبلیغاتی روی صفحه موبایل یا کامپیوتر شخصی بیشتر از هر نوع محتوای دیگری افزایش پیدا کرده است. پس کاملاً عادی است اگر این نکته را در نظر بگیریم که مخاطبان امروزی، با حجم وسیعی از تبلیغات محاصره شده اند. در نتیجه با دیدن یک تبلیغ معمولی فوراً آن را کنار می گذارند.
در سال 2007 ریدرز دایجست (Reader’s Digest) تحقیقی انجام داد. طی این تحقیق اطلاعات جالبی به دست آمد که نشان می داد مردم درک متفاوتی از یک رپورتاژ آگهی و یک تبلیغ دارند. آنها برای درک بهتر این موضوع دو متن در دسترس مخاطبان گذاشتند. یکی از متون تبلیغی سنتی بود و دیگری یک رپورتاژ آگهی. در نتیجه‌ی این تحقیق مشخص شد که:
•    متنی که شبیه یک مقاله (رپورتاژ آگهی) نگارش شده بود، 81 درصد بیشتر از متن تبلیغاتی سنتی، فروش محصولات را افزایش داده بود.
•    مخاطبان اصولا 500 برابر بیشتر از دیدن ِیک تبلیغ سنتی از دیدن یک متن رپورتاژ آگهی خوشحال می شوند. در نتیجه دوست دارند آن را مطالعه کنند و به پیشنهاداتی که داخل ِآن مطرح می شود، توجه کنند.
نکات مطرح شده در این بخش نشان می دهد که نقش رپورتاژ آگهی در بهبود سئو و در بهبود جلب توجه مشتریان قابل چشم پوشی نیست.


سئوی وب سایت چه اهمیت و ارزشی دارد؟


اینکه دقیقا سئو چیست و چرا بسیاری از مدیران کسب و کارها به آن اهمیت می دهند موضوعی است که برای بسیاری، همچنان مجهول باقی مانده است. اما ما در اینجا پاسخ این سوال را به صورت روشن و شفاف برای شما توضیح می دهیم. در ابتدا باید بدانید که:

  1. سئو در زبان انگلیسی مخفف عبارت Search Engine Optimization به اختصار SEO می باشد.
  2. شامل اقداماتی برای بهینه سازی وب سایت ها برای جستجوی آسان‌تر کاربر در سایت و ایندکس شدن در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل است.
  3. سئو به دو شکل داخلی و خارجی انجام می شود؛ هردوی آنها در کنار هم به رشد وب سایت کمک می کنند. زیرا باعث می شوند موتور های جستجو مانند گوگل، محتوای وب سایت شما را ارزشمند و دارای ساختارِ منطقی قلمداد کنند.
  4. هیچ تضمینی وجود ندارد که سئو با استفاده از برخی کلمات کلیدی خاص منجر به نتیجه‌ی موثر برای یک وب سایت شود.
  5. برندسازی بخش دوم استراتژی سئو را شامل می شود.
  6.  نتایج سئو اغلب در طولانی مدت مشخص می شوند. باید برای سئوی وب سایت به طور بلند مدت برنامه ریزی کرد.
  7. هدف گذاری برای سئوی وب سایت فقط از طریق آزمون ها، ارزیابی ها و تخمین هایی انجام می شود که منجر به انطباق محتوا یا اهداف می شوند.
  8. سئوی وب سایت برای کاربران قابل دیدن نیست. اما تولید کنندگان محتوا و مدیران تبلیغاتی می توانند شریان های حیاتی سئو را در کل وب سایت به خوبی درک و مشاهده کنند. این شریان ها به حیات وب سایت و رشد و بالندگی ِآن (درست مانند یک بدن) کمک می کنند.

نقش رپورتاز آگهی در بهبود سئوی وب سایت


نقش رپورتاژ آگهی در بهبود سئو چیست؟


نقش رپورتاژ آگهی در بهبود سئو خارجی وب سایت بسیار چشمگیر است. به طور کلی رپورتاژ آگهی و تبلیغ به واسطه‌ی آن به روشی اشاره دارد که می توانید به کمک ِآن، به صورت ارگانیک و کاملا طبیعی به تبلیغ بپردازید. اگر یک وب سایت پربازدید با عمر دامنه‌ی بسیار زیاد وب سایت شما را در یکی از صفحاتش لینک کند، موتور های جستجو مانند گوگل، ارزش و اعتبار وب سایت تان را افزایش خواهند داد.
نقش رپورتاژ آگهی در بهبود سئو مانند ارائه ی یک تضمین خارجی است. زمانی که یک نفر به طور مستقیم یا غیر مستقیم از کسب و کار شما تعریف میکند، افراد دیگر را ترغیب می کند تا به وب سایت تان سر بزنند و از شما خرید کنند. تبلیغ به واسطه رپورتاژ آگهی هم چنین حکمی دارد. با این تفاوت که رپورتاژ آگهی می تواند به صورت کاملا عادی و طبیعی اعتبار وب سایت شما را افزایش دهد. به هر میزان که لینک خارجی بیشتری از سایر وب سایت ها داشته باشید، به همان نسبت اعتبارتان نزد موتورهای جستجو مانند Google یا Bing افزایش پیدا خواهد کرد.

رپورتاژ آگهی و سئو وب سایت


بررسی نقش بهینه سازی جستجو برای وب سایت به کمک رپورتاژ


نقش رپورتاژ آگهی در بهبود سئو دو بخش دارد. بهینه سازی موتور جستجو یک بخش ِآن است. بخش دوم به تبلیغات مربوط می شود.
•    سئو یا بهینه سازی موتور جستجو: وب سایت شما در سایر وب سایت های بزرگ و مطرح با کاربران فعال ِروزانه لینک می شود. مطلبی که در این وب سایت ها در قالب رپورتاژ منتشر می کنید به روش های مختلف در دسترس کاربران ِاین وب سایت ها قرار می گیرد. (مثلا در نتایج جستجو یا در فید ِروزانه‌ی وب سایت). این استراتژی با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع، با رپورتاژ نویسی (رپورتاژ آگهی تصویری، متنی، ویدیویی و ...) ادامه یافته و با انتخاب بک لینک ها (حداقل 3 مورد مختلف) و سپس انتشار رپورتاژ آگهی (در سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ) به پایان می رسد.
•    تبلیغات: در تبلیغ ِیک محصول یا یک کسب و کار، اطلاعات مشتری (هدف) را ارتقا می دهید که به آن Awareness گفته می شود. زمانی که برای تولید رپورتاژ آگهی خوب تلاش می کنید، به جز تمرکز روی بهبود سئوی وب سایت تان باید به بخش تبلیغاتی محتوا هم توجه داشته باشید. تبلیغ کردن به جز اینکه به شما کمک می کند تا تعداد کاربران بیشتری به سمت وب سایت تان هدایت کنید، اجازه می دهد بتوانید به صورت دائمی یک تبلیغ دائمی در یک وب سایت پربازدید و محبوب داشته باشید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *