شرح تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت

شرح تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت

رپورتاژ آگهی در سئو سایت چه تاثیری دارد؟ چگونه دریافت بک لینک دائمی از سایت های پُر بازدید می تواند کمک کننده باشد؟ در این مطلب بررسی خواهیم کرد.

پیشگفتار

رپورتاژ آگهی در سئو سایت، بیشتر به خاطر دریافت بک لینک از سایت های پربازدید است که اهمیت دارد. اما اینکه چگونه از سایت های محبوب بک لینک با کیفیت و مناسب تحویل بگیریم نیز اهمیت دارد. بسیاری از بک لینک های نامناسب می توانند روی سئو سایت تاثیر منفی و مخربی داشته باشند. بسیار مهم است که برای انتشار رپورتاژ آگهی تان به سراغ سایت هایی بروید که بیشترین مطابقت موضوعی و فعالیت را با کسب و کار یا برندتان دارند. پس اگر تعداد محدودی بک لینک با کیفیت به وب سایت تان داشته باشید بهتر از این است که چندین و چند بک لینک نامناسب و بد داشته باشید. زیرا این بک لینک ها کارایی لازم را برایتان ندارند. 
بک لینکی که در یک متن رپورتاژ قرار می گیرد، شبیه یک رای اعتماد از سوی وب سایت های پربازدید به گوگل می باشد. به این معنا که گوگل و الگوریتم های آن متوجه می شوند که محتوای سایت شما ارزشمند است. منطق الگوریتم های گوگل این است که وب سایت های پربازدید به وب سایت شما اعتماد کرده اند، پس Google هم می تواند به محتوای شما اعتماد کند. ارگانیک بودن و با کیفیت بک لینک های موجود در یک متن رپورتاژ با کیفیت باعث می شود تا شما به طور طبیعی و  در طی دراز مدت بتوانید مخاطبان بیشتری به سمت محتوایتان جذب کنید. در ادامه‌ی این مطلب، بیشتر در این مورد با شما صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.


مقدمه


•    رپورتاژ آگهی در سئو سایت و دریافت بک لینک دائمی برای کسب و کارها
•    افزایش احتمال قرار گرفتن در ابتدای SERP در گوگل
•    آیا با تغییر سیاست های seo و موتورهای جستجو، تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت کاهش پیدا می کند؟
•    نرخ کلیک روی لینک های مربوط به تبلیغات گوگل کمتر از نتایج ارگانیک (رپورتاژ ها) است.
•    چگونه بهترین نوع رپورتاژ آگهی را تولید کنیم؟
•    ختم کلام

 

رپورتاژ آگهی در سئو سایت و دریافت بک لینک دائمی برای کسب و کارها


بسیاری از کسب و کارها و صنایع مانند پزشکی و افرادی که در حوزه های مالی مشغول فعالیت هستند، به دریافت بک لینک طبیعی و دائمی برای وب سایت شان بسیار اهمیت می دهند. در اینجا، اهمیت رپورتاژ نویسی خوب و انتشار آن بیشتر مشخص می شود. 
یک وب سایت پربازدید و معتبر که چندین سال در حال فعالیت است، می تواند با انتشار رپورتاژ آگهی شما و درج لینک ها در سایت خود، اعتبار بیشتری به کسب و کارتان بدهد. این موضوع هم از دیدگاه موتور های جستجو حائز اهمیت است و هم از دیدگاه کاربرانی که متن رپورتاژ شما را در آن سایت مطالعه می کنند. زیرا این احساس به آنها دست می دهد که حتما کسب و کار ِشما اعتبار و جایگاه قابل قبولی دارد که متن تبلیغاتی تان در آن انتشار پیدا کرده است. موتور های جستجو به بک لینک ها اهمیت می دهند. زیرا به طور معمول در پی ارائه محتوای با کیفیت به مخاطبان هستند. آنها علاوه بر ویژگی های محتوای یک وب سایت، به میزان بک لینک هایی که آن سایت از منابع پربازدید و محبوب دریافت کرده است نیز توجه می کنند.


افزایش احتمال قرار گرفتن در ابتدای SERP در گوگل


یک رپورتاژ آگهی موفق می تواند به شما کمک کند تا بالاتر از سایر رقبا در سه نتیجه‌ی اول و برتر گوگل دیده شوید. تحقیقات نشان داده است که به کمک رپورتاژ آگهی می توان به صدر نتایج جستجو ارتقا پیدا کرد. یا دست کم در صورتی که نتیجه‌ی وب سایت شما در انتهای صفحه‌ی اول یا در صفحه‌ی دوم گوگل ظاهر می شود، دریافت بک لینک و انتشار رپورتاژ آگهی می تواند کمک کند تا رتبه شما دست کم با یکی دو مورد از نتایج دیگر جا به جا شود. 
این مسئله به طور بالقوه باعث می شود تا شما بتوانید ترافیک سایت و فروش بالقوه‌ی خود را افزایش دهید. این روال برعکس تبلیغاتی است که در گوگل با پرداخت پول انجام می شود. حتی بک لینک های موقتی که در سایت های پر بازدید قرار می گیرند هم در این دسته قرار می گیرند. بک لینک های دائمی باعث می شوند تا شما بتوانید از دیدگاه موتور های جستجو به عنوان وب سایتی کارآمد و مفید دیده شوید.

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو


آیا با تغییر سیاست های seo و موتورهای جستجو، تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت کاهش پیدا می کند؟


رپورتاژ آگهی در سئو سایت بیشترین تاثیرگذاری را دارد. زیرا به شما اجازه می دهد کلیه استراتژی های ممکن را امتحان کنید. شما می توانید از رپورتاژ آگهی به عنوان یک استراتژی خاص استفاده کنید. به این صورت که در کمپین تبلیغاتی تان علاوه بر تولید محتوای سئو شده، تبلیغات مستقیم و غیره می توانید انتشار رپورتاژ آگهی و دریافت بک لینک طبیعی و دائمی را هم در دستور کارتان قرار دهید. این استراتژی به شما کمک می کند تا در صورتی که در سیاست های کلیِ سئو تغییراتی ایجاد شد، باز هم بتوانید از نظر کاربران و موتور های جستجو، مفید و قوی ظاهر شوید.
گوگل به صورت روزانه، لینک های غیر قابل قبول و لینک های اسپم را شناسایی می کند. سپس مطالب مرتبط با آنها را به کاربران نشان نمی دهد. برای همین وجود رپورتاژ آگهی دائمی با بک لینک همیشگی به شما کمک می کند تا طبق قوانین گوگل پیش بروید. لینک های مخرب و اسپم می توانند روی سئوی وب سایت تان و شیوه‌ی بازاریابی تان تاثیرات مخرب و منفی داشته باشند. در حالی که داشتن برنامه ای مدون و مشخص برای انتشار رپورتاژ آگهی و دریافت بک لینک دائمی، هرگز نمی تواند به ضررتان تمام شود.

بهترین نوع رپورتاژ آگهی
نرخ کلیک روی لینک های مربوط به تبلیغات گوگل کمتر از نتایج ارگانیک (رپورتاژ ها) است


این مسئله ای بدیهی است که مردم بیشتر به نتایج ارگانیک اعتماد دارند تا تبلیغات. زیرا عموما هدف تبلیغات این است که حتما محصولی را به آنها بفروشد یا خدمات خاصی را به آنها معرفی کند. جالب است بدانید که بیشتر از 60 درصد از کلیک های روزانه ای که توسط کاربران گوگل روی نتایج جستجو ثبت می شود، به نتایج ارگانیک مربوط می شود. تنها 30 درصد از کلیک های روزانه متعلق به تبلیغات گوگل هستند که معمولا در صدر نتایج جستجو نمایش داده می شوند. دلایل ِآن هم کاملا مشخص است. مردم به طور معمول از تماشای تبلیغات غیر مستقیم و مطالبی که بیشتر دارای بار ِآموزشی باشد، لذت می برند و نه تبلیغات مستقیم. به کسب و کارها توصیه می‌شود که به جای سرمایه گذاری روی آگهی ها و تبلیغات گوگل به سراغ تولید رپورتاژ آگهی بروند. سپس برای انتشار آنها اقدام نمایند.

سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی
چگونه بهترین نوع رپورتاژ آگهی را تولید کنیم؟


همانطور که در مطلب بهترین نوع رپورتاژ آگهی توضیح دادیم، رپورتاژ های آگهی فقط به متن خلاصه نمی شوند. شما می توانید رپورتاژ آگهی تصویری، ویدئویی یا حتی صوتی منتشر کنید. فقط باید به سایتی که رپورتاژ خود را در آن منتشر می کنید دقت کنید. اینکه حوزه‌ی فعالیت آن سایت چیست و چه نوع محتواهایی دارد. 
اگر وب سایت مورد نظر، تعداد بیشماری محتوای تصویری و ویدئویی دارد، کاندید مناسبی برای انتشار رپورتاژ آگهی تصویری است. شایان ذکر است که در مطلب «سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی» در مورد اینکه چگونه باید یک سایت را برای انتشار رپورتاژ تان انتخاب کنید، بیشتر توضیح داده ایم.


ختم کلام


رپورتاژ آگهی در سئو سایت تاثیر بسزایی دارد. شما می توانید با انتشار رپورتاژ ها به صورت مداوم و پیوسته در بازه های زمانی مختلف، از نگاه موتور های جستجو مانند گوگل، به یکی از بهترین سایت هایی که دارای محتوای ارزشمند است تبدیل شوید. در صورتی که به کسب اطلاعات بیشتر نیاز دارید، پیشنهاد می کنیم به سایر مطالب منتشر شده در این وب سایت نگاهی بیندازید. در این سایت، سعی شده است که کاملترین و جامع ترین راهنمای نگارش و انتشار رپورتاژ آگهی در اختیار شما قرار داده شود تا نیازی به مراجعه به سایر منابع برای یادگیری بیشتر نداشته باشید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *