آشنایی با سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ
سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ کدامند؟ اگر قصد دارید لیستی از بهترین وب سایت ها برای انتشار رپورتاژ درست کنید، اول این مطلب را بخوانید.
پیشگفتار
سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ کدامند و چه ویژگی هایی دارند؟ همانطور که می دانید نوشتن رپورتاژ آگهی و انتشار آن برای سئو وب سایت شما و همچنین معرفی برندتان نقش بسزایی ایفا می کند. بسیاری از کسب و کارهای امروزی با کمک انتشار رپورتاژ آگهی توانسته اند نظر موتور های جستجو را به سمت خود جلب کنند. موتورهای جستجو به لینک شدن آدرس وب سایت یا مقالات شما در یک وب سایت پر بازدید دیگر اهمیت می دهند. در صورتی که از اهمیت و نقش رپورتاژ آگهی در بهبود سئو خبر ندارید پیشنهاد میکنیم حتما مطلب لینک شده را مطالعه کنید.
مقدمه
• سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ عمر دامنهی بالایی دارند
• اهمیت تعداد بازدید کنندگان/ کاربران یک وب سایت مناسب جهت انتشار رپورتاژ
• بک لینک های سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ
• سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ باید با زمینهی فعالیت شما تناسب و هماهنگی داشته باشند
• انتخاب سایت های خبری و تفریحی برای رپورتاژ آگهی
• سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ که بسیار معروف هستند
سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ عمر دامنهی بالایی دارند
عمر دامنه در مبحث انتخاب سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ بسیار حائز اهمیت است. زیرا این عدد نشان دهنده ی مدت زمانی است که وب سایت راه اندازی شده است. در نتیجه، هر چقدر عمر دامنه یک وب سایت بیشتر باشد، می توانید انتظار داشته باشید که مخاطبان آن هم بیشتر باشند. به بیانِ دیگر، یک وب سایت باید عمر دامنهی بالا داشته باشد. تنها به این واسطه می توان تشخیص داد که آن وب سایت، طیف وسیعی از مخاطبان را به سمت خود جذب کرده است. بنابراین اگر شما رپورتاژ آگهی خود را در آن منتشر کنید، قطعا تعداد کثیری مخاطب سری به وب سایت تان خواهند زد.
موقع بررسی و پیدا کردن و لیست کردن سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی، حتما دقت کنید که عمر دامنهی آن وب سایت حداقل 8 سال داشته باشد. 8 سال، مدت زمان خوبی برای رشد یک وب سایت و تعداد مخاطبان آن است. در نتیجه هم از نظر گوگل قابل اعتماد خواهد بود. همچنین کاربران به آن اعتماد دارند. در نتیجه شما می توانید بدون نگرانی، رپورتاژ خود را در آن منتشر کنید.
بسیاری از کسب و کارها برای انتخاب وب سایت جهت انتشار رپورتاژ آگهی به سراغ سایت های خبری داخلی می روند. این وب سایت ها عمر دامنهی بالایی دارند و به دلیل اینکه اغلب کاربران برای چک کردن اخبار روز به آنها مراجعه می کنند، منبع خوبی برای درج رپورتاژ آگهی هستند؛ مثل ایسنا و غیره.
اهمیت تعداد بازدید کنندگان/ کاربران یک وب سایت مناسب جهت انتشار رپورتاژ
برای انتشار رپورتاژ آگهی باید آماری حداقل نسبی از تعداد کاربرانی که روزانه به آن مراجعه می کنند به دست آورید. شما می توانید یک جدول تهیه کنید و تعداد کاربرانی که روزانه به آن وب سایت مراجعه می کنند را بیابید. پیدا کردن ِآمار ترافیک روزانهی یک وب سایت معتبر کار سختی نیست. بسیاری از ابزار های آنلاین مثل HubSpot CMS وجود دارند که این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند.
شما می بایست قبل از هماهنگی و خرید رپورتاژ آگهی از یک وب سایت این اطلاعات را استخراج کنید. سپس می توانید برای انتشار رپورتاژ اقدام کنید. شما می توانید به راحتی در Google جستجو کرده و این ابزار ها را که تحت عنوان «آنالیزور ترافیک وب سایت ها» طراحی شده اند را بیابید. این ابزار ها را برای راحت تر شدنِ کار ِشما در ادامه آورده ایم.
• HubSpot CMS
• Mouseflow
• SimilarWeb
• Semrush
** مورد آخر، یکی از معروف ترین ابزارها در این زمینه است. در نتیجه می توانید به آن اعتماد کنید.
بک لینک های سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ
سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ، حتما از سایر وب سایت هم بک لینک دریافت کرده اند. در اصل این موضوع بدان معناست که این وب سایت ها به قدری محتوای مناسب داشته اند که بک لینک دریافت کرده اند. همچنین آنها به خاطر قابل اعتماد بودن و محبوب بودن بین سایر وب سایت ها و جایگاهی که دارند می توانند از سمت آنها بک لینک دریافت کنند. این بک لینک ها به موتور های جستجو اعلام می کند که وب سایت مورد نظر محتوای درخور و مناسبی دارد. زمانی که رپورتاژ شما در چنین وب سایتی منتشر شود، شما از نظر گوگل و سایر موتور های جستجو هم قابل اعتماد به نظر خواهید رسید. این چرخه، به بسیاری از کسب و کارها کمک می کند تا در طی مدت زمان کوتاهی بتوانند نظر موتور های جستجو را به وب سایت خود جلب کنند.
دریافت بک لینک فراوان و منطقی یکی از مهم ترین شاخص های سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ است. زیرا این شاخص به آنها اجازه می دهد سئوی وب سایت خود را هم تقویت کنند. در نتیجه احتمال اینکه به خاطر قوی بودن و مناسب بودنِ سئوی آن وب سایت، رپورتاژ شما در صدر نتایج جستجو نمایش داده شود بیشتر خواهد بود.
سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ باید با زمینهی فعالیت شما تناسب و هماهنگی داشته باشند.
حتما بارها شنیده اید که برای انتخاب سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ، باید به زمینهی فعالیت آن وب سایت توجه داشته باشید. در اینجا بازهم به شما تاکید می کنیم که این موضوع بسیار مهم تر از آن است که فکرش را می کنید. هماهنگی موضوع رپورتاژ آگهی شما و کسب و کارتان با وب سایتی که اقدام به انتشار رپورتاژ تان بسیار اهمیت دارد. زیرا باعث می شود شما بیشتر از اندازه ای که احتمال داده اید، مخاطب جذب کنید. در نتیجه ترافیک ارگانیک به سمت وب سایت تان هدایت خواهد شد. مردم از دیدن محتوای نامربوط به حوزه فعالیتِ وب سایت شان جا می خورند و بدون توجه آن را کنار می گذارند. برای همین، جهت جلب توجه مخاطبان و مشتریان بالقوه (هدف) خود هم که شده قید انتشار رپورتاژ آگهی در یک وب سایت نامربوط به کسب و کارتان را بزنید.
انتخاب سایت های خبری و تفریحی برای رپورتاژ آگهی
شما می توانید از بین سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ، آنهایی که در حوزه خبر یا در حوزه تفریح و سرگرمی فعالیت می کنند را انتخاب کنید. معمولا در این وب سایت ها انواع و اقسام مطالب در قالب رپورتاژ منتشر می شوند. در نتیجه اغلب مردم با این نوع تبلیغات آشنایی دارند. همچنین آنها از دیدن این تبلیغات در این نوع وب سایت ها استقبال می کنند. تنوع موضوعات در این دو نوع از سایت ها باعث شده است تا شما بتوانید با دریافت بک لینک طبیعی و دائمی، وب سایت خود را رشد دهید.
سپس از نظر گوگل به وب سایتی محبوب و قابل اعتماد تبدیل شوید. این وب سایت ها (یعنی وب سایت های خبری و تفریحی) دائما آپدیت می شوند. به همین خاطر بسیاری از مردم ترجیح می دهند تا به آنها سر بزنند. گردش اطلاعات و کاربران بین صفحات مختلف در طی کل ساعات روز به شما اجازه می دهد تا با خیال راحت رپورتاژ خود را در این وب سایت ها منتشر کنید. زیرا به خوبی مطمئن خواهید بود که تبلیغ شما تا ابد در این وب سایت ها باقی خواهد ماند.
سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ که بسیار معروف هستند
شاید از خودتان بپرسید که اغلب مردم و کسب و کارها، رپورتاژ آگهی شان را در کدامیک از وب سایت ها بیشتر نشر می دهند. وب سایت هایی مانند ایسنا، عصر ایران، دنیای اقتصاد، فارس، تسنیم و غیره از جمله وب سایت هایی هستند که شما می توانید برای انتشار رپورتاژ آگهی به آنها اعتماد کنید. بهتر است سری به میزان ترافیک روزانه و عمر دامنهی آنها بیندازید. زیرا به خوبی متوجه خواهید شد که آنها از اعتبار بالایی برخوردار هستند.
پاسخ دهید
اولین نظر را شما ثبت نمایید
نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید