نکاتی در فروش رپورتاژ آگهی و آنچه که باید بدانید

نکاتی در فروش رپورتاژ آگهی و آنچه که باید بدانید

فروش رپورتاژ آگهی توسط وب سایت های خبری و پُر‌بازدید انجام می شود. منتها شما برای اعتماد به آنها، باید از قبل نکاتی را بدانید.

 پیشگفتار

فروش رپورتاژ آگهی توسط وب سایت هایی انجام می شود که دارای هاستینگ مناسب هستند. همچنین وب سایت هایی که رتبه بالایی در مقایسه با سایر وب سایت های رقیب دارند، می توانند گزینه‌ی مناسبی برای انتشار رپورتاژ آگهی باشند. البته، مسئله ای در این زمینه وجود دارد. باید به این نکته توجه داشته باشید که برای خریدن رپورتاژ آگهی از این وب سایت ها باید به رتبه‌ی آنها توجه کنید. هر چه وب سایت مورد نظر رتبه ی بیشتری داشته باشد، در نتیجه هزینه‌ی انتشار رپورتاژ آگهی در آن بیشتر خواهد بود. 
برای همین، مسئله ی فروش رپورتاژ آگهی اهمیت ویژه ای پیدا می کند. بسیاری از وب سایت ها پربازدید که رتبه خوبی هم دارند، اقدام به فروش رپورتاژ آگهی می کنند. تعدادی از کسب و کارهایی که به فکر دریافت بازخورد بهتر و دریافت بک لینک دائمی برای تقویت سئوی سایت خود هستند به خوبی می دانند که باید در این زمینه تا جای ممکن سرمایه گذاری کنند. اگر به فکر تهیه رپورتاژ آگهی با کیفیت هستید باید حتما نگارش یک متن خوب را در دستور کار قرار دهید. همچنین می‌بایست انتخاب وب سایت مناسب جهت انتشار رپورتاژ آگهی را در اولویت قرار دهید. البته نکات بیشتری در این زمینه وجود دارد که پیشنهاد میکنیم حتما ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.


 مقدمه


•    وب سایت خود را از نظر فنی به روز رسانی کنید.
•    کسب اطلاعات کافی در مورد مراکز فروش رپورتاژ آگهی

•    چطور خرید رپورتاژ آگهی موفق داشته باشیم؟
•    اهمیت الگوریتم ها در فروش رپورتاژ آگهی را نباید دست کم گرفت
•   بررسی رپورتاژ رقبا پیش از انتشار رپورتاژ


وب سایت خود را از نظر فنی به روز رسانی کنید


وب سایت شما قبل از انتشار محتوا باید از نظر فنی و محتوایی، پیش پا افتاده ترین و ساده  ترین شرایط را برآورده کند. در غیر این صورت هیچگونه بک لینکی از وب سایت های پر بازدید نمی تواند به نفع شما عمل کند. برای درک بهتر، پیشنهاد می کنیم مطلب «تهیه رپورتاژ در سئو» را مطالعه کنید. بهتر است پیش از اقدام برای سرمایه گذاری و تهیه رپورتاژ آگهی، حداقل فکری به حال تولید محتوا در وب سایت خود کنید. همچنین اگر وب سایت شما دارای اشکالات فنی سئو است، بهتر است به آن هم رسیدگی کنید.
برای این منظور باید حتما در وب سایت خود محتوای منظم تولید کرده و منتشر کنید. همچنین یک استراتژی بازاریابی خاص را برای کسب و کار خود در نظر بگیرید. سپس از طریق آن برای جذب مشتریان جدید اقدام کنید. توجه داشته باشید که شما باید از نظر موتور های جستجو مانند گوگل، محتوای با ارزش داشته باشید. همچنین شما باید ابتدایی ترین و مهم ترین شرایط یک وب سایت امروزی را برآورده کنید تا بتوانید از دید موتور های جستجو یک وب سایت ارزشمند به نظر برسید. در چنین شرایطی اگر اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی در وب سایت های خبری کنید، فعالیت شما از نظر گوگل و سایر موتور های جستجو چندان مشکوک به نظر نخواهد رسید.
بنابراین پیش از اقدام برای بررسی فروش رپورتاژ آگهی در وب سایت های خبری، حتما وب سایت‌تان را به مرحله قابل قبولی برسانید. شما باید سعی کنید بتوانید با کلمات کلیدی مد نظرتان، وب سایت خود را به 5 نتیجه برتر صفحه‌ی نخست گوگل رسانده باشید.

 

رپورتاژ آگهی تصویری

کسب اطلاعات کافی در مورد مراکز فروش رپورتاژ آگهی


شما می توانید در مدتی که برای برنامه ریزی جهت خرید یا فروش رپورتاژ آگهی اقدام می کنید، لیستی بالا بلند از وب سایت های خبری یا وب سایت های پربازدید تهیه کنید. شما می توانید در لیست خود علاوه بر مشخصات ِآن وبسایت ها اطلاعات ارزشمند دیگری مانند اتوریتی و اسپم اسکور آنها را نیز جمع آوری نمایید. سپس موقع انتشار رپورتاژ آگهی به آن جدول سر بزنید. اطلاعات را بررسی کنید و سپس برای انتشار رپورتاژ آگهی بر روی آن وب سایت ها اقدام کنید. توجه داشته باشید که شما می توانید هزینه ای که قصد دارید برای رپورتاژ آگهی صرف کنید را تقسیم بندی کنید. در اصل اگر بودجه ی بسیار زیادی برای این منظور در اختیار ندارید، می توانید روی وب سایت هایی که اتوریتی فوق العاده بالایی ندارند، رپورتاژ خود را منتشر کنید. در عوض هزینه ی کمتری را بپردازید. توجه داشته باشید که اسپم اسکور ِوب سایت مورد نظرتان باید بسیار کم باشد.
شایان ذکر است که اقدام برای بررسی فروش رپورتاژ آگهی روی وب سایت های خبری یا وب سایت های پربازدید مسئله ای نیست که به یک یا دو ماه مربوط باشد. شما باید به طور منظم و سالانه برای انتشار ِرپورتاژ آگهی روی وب سایت خود برنامه ریزی داشته باشید.


چطور خرید رپورتاژ آگهی موفق داشته باشیم؟


شما باید برای خرید رپورتاژ آگهی و حتی فروش رپورتاژ آگهی به این نکته توجه داشته باشید که متن رپورتاژ تان درست مثل چهره‌ی برند شما عمل می کند. به همین خاطر باید آن را به زیباترین شکلی که می توانید آرایش و تنظیم کنید. داشتن خلاقیت در نوشتن رپورتاژ آگهی و پرداخت به موضوعات غیر کلیشه ای می تواند بسیار راهگشا باشد. 
توصیه می کنیم حتما دو مطلب «رپورتاژ آگهی خوب» و «تهیه رپورتاژ آگهی» را مطالعه کنید تا بتوانید در این خصوص اطلاعات بیشتری کسب  کنید. رپورتاژی که می نویسید باید در ذهن مخاطب و عملکرد او تاثیر بگذارد. به همین خاطر است که معمولا توصیه می کنند حتما در انتهای رپورتاژ آگهی تان مستقیماً از کاربران بخواهید که اقدامی را انجام دهند. مثلا در یک نظر سنجی شرکت کنند. همچنین می توانید از آنها بخواهید که به وب سایت تان مراجعه کرده، مقاله ای را بخوانند یا یک محصول را بررسی کنند. تاثیری که برند یا کسب و کار شما می تواند روی تصمیم گیری یا عملکرد مخاطب داشته باشد بسیار با اهمیت است. به همین خاطر شما نباید صرفا به کپی کردن از ایده ها یا عملکرد رقبا روی بیاورید. شما باید به سراغ روش های مخصوص خودتان برای تبلیغات و اثرگذاری روی ذهن مخاطب بروید که کمک می کند در نگاه ِآنها بسیار خاص و ویژه دیده شوید.

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو


اهمیت الگوریتم ها در فروش رپورتاژ آگهی را نباید دست کم گرفت


برخی الگوریتم ها هستند که در ارتقای جایگاه رپورتاژ آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل نقش بسزایی ایفا می کنند. به همین خاطر شما باید از ساز و کار آنها سردر بیاورید و اطلاعات کافی در موردشان کسب کنید. این الگوریتم ها به شما گوشزد می کنند تا بدانید که ساختار یک رپورتاژ متنی یا رپورتاژ آگهی تصویری چگونه باید باشد. 
زمانی که برای نوشتن رپورتاژ یا آگهی نویسی اقدام می کنید باید بدانید که انتشار یک متن ضعیف و فاقد قدرت رهبری ِافکار مخاطبان در یک سایت با اتوریتی بالا نمی تواند به نفع تان تمام شود. شاید بتوانید در این زمینه فقط سئوی سایت خود را تقویت کنید. اما باید بدانید که قوی بودن و قابل استناد بودن رپورتاژ است که باعث می شود مشتریان بالقوه را به سمت محتوای سایت خود و محصولات تان جذب کنید.

فروش رپورتاژ آگهی خبری


بررسی رپورتاژ رقبا پیش از انتشار رپورتاژ


بررسی رپورتاژ های آگهی ِمنتشر شده توسط رقبا به شما کمک می کند تا ذهنیت بهتری از میزان کیفیت ِرپورتاژ های آنها به دست آورید. هرچقدر که شما بتوانید بهتر از آنها رپورتاژ تولید کرده و منتشر کنید، احتمال موفقیت تان بیشتر خواهد شد. بررسی کیفیت و جایگاه رپورتاژ های منتشر شده توسط رقبا همچنین به شما کمک می کند تا بدانید که وضعیت بازار چگونه است و سطح ِانتظار مشتریان از شما و خدمات تان تا چه حد می باشد! هرگز به انتشار یک رپورتاژ بی کیفیت فقط برای جلب نظر موتور های جستجو روی نیاورید. زیرا با این کار فقط چهره برند خود را خراب می کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *