معرفی شغل‌های پردرآمد اینستاگرامی!

معرفی شغل‌های پردرآمد اینستاگرامی!

شغل‌های پردرآمد اینستاگرام چه هستند؟ برترین شغل هایی که می توانید در اینستاگرام روی آنها سرمایه گذاری کنید در این مطلب آورده شده اند.

پیشگفتار

شغل‌های پردرآمد اینستاگرام چه هستند؟ در اپلیکیشن Instagram تعدادی شغل وجود دارد که نسبت به سایرین هم درآمد بهتری دارند و هم اینکه احتمال رشد و توسعه شان در مدت زمان کمتر، بیشتر است. بسیاری از مردم به همین دلیل، مشتاق هستند که به سراغ این مشاغل بروند. به طور طبیعی علاقه‌ی مردم برای ورود به این مشاغل و فعالیت در این زمینه ها بیشتر است. اگر به طور دقیق نمی دانید که شغل‌های پردرآمد اینستاگرام چه هستند، پیشنهاد می کنیم حتما این مطلب را مطالعه کنید. شما می توانید با کمک این مشاغل درآمد قابل توجهی داشته باشید، بدون اینکه بودجه‌ی بسیار گزافی برای آن پرداخت کنید.

مقدمه

•    شغل‌های پردرآمد اینستاگرام چه هستند؟
•    پیج های دارای محتوای طنز و پیج های واینرها
•    راه اندازی فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام که جزء شغل‌های پردرآمد اینستاگرام است.
•    چگونه با یک پیج فروشگاهی، به کسب درآمد از اینستاگرام برسیم؟
•    نکات مهم برای راه اندازی پیج فروشگاهی در اینستاگرام

شغل‌های پردرآمد اینستاگرام چه هستند؟

برای اینکه بدانید شغل‌های پردرآمد اینستاگرام چه هستند، باید بدانید که هر شغلی در این اپلیکیشن ریسک های خاص خود را دارد. بنابراین اگر قصد ریسک کردن را ندارید و دوست دارید یک روزه جواب بگیرید، بهتر است در تصمیمات خود تجدید نظر کنید. تمامی فعالیت های شما در اینستاگرام باید هدف دار باشند. همچنین باید برای جواب گرفتن صبر و حوصله به خرج دهید. زیرا در عرض یک روز نمی توان فالوورهای فراوان پیدا کرد. همچنین نمی توان ایمپرشن ِهرپست را افزایش داد و از سایر پیج ها تبلیغات گرفت یا به آنها تبلیغات سفارش داد. شما می توانید با انتخاب یکی از این مشاغل، با به خرج دادن ریسک و صبر ِ بیشتر، در نهایت به درآمد قابل توجهی برسید.
برای اینکه بتوانید در یکی از این مشاغل محبوب و پردرآمد موفق شوید، پیشنهاد می کنیم حتما سایر مقالاتی که در این وب سایت منتشر شده اند را مطالعه کنید. به طور خاص، پیشنهاد می کنیم حتما مطالبِ «انواع محتوا در اینستاگرام» و «اینفلوئنسر مارکتینگ» را مطالعه کنید.

شغل‌های پردرآمد اینستاگرام

پیج های دارای محتوای طنز و پیج های واینرها

کسب درآمد از اینستاگرام به کمک انتشار مطالب طنز، اولین و بهترین راه برای فعالیت در این شبکه ی اجتماعیِ محبوب می باشد. تولید محتوای طنز نیازمند فیلم برداری یا عکاسی نیست. شما می توانید با ترجمه مطالب خارجی، برای تولید محتوای طنز در اینستاگرام اقدام کنید. اگر دوست دارید یک واینر اینستاگرامی باشید، می توانید طبق استراتژی های خودتان، در اینستاگرام کلیپ طنز بسازید و کسب درآمد کنید. تعداد واینر های ایرانی روز به روز در حال افزایش هستند. همین مسئله باعث شده است که بسیاری از مردم دوست داشته باشند تا به یک واینر محبوب تبدیل شوند. سپس از این طریق کسب درآمد داشته باشند.
اما چرا عنوان ِ«شغل‌های پردرآمد اینستاگرام» به این نوع پیج ها یا به طور کلی به واینر ها نسبت داده می شود؟ به این خاطر که بسیاری از این پیج ها حداقل ماهی 50 میلیون درآمد دارند. این نوع پیج ها بعد از رشد کردن و جذب تعداد فالوور های بالا می توانند بستر مناسبی برای تبلیغات باشند. به همین خاطر، بسیاری از پیج ها تبلیغ ِکسب و کار خود را به آنها می سپارند.
محتوای طنز بین ایرانیان و بسیاری از افراد دنیا طرفداران ِبیشماری دارد. به همین خاطر اولین و بهترین راه برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام این است که به سراغ ساخت پیج طنز بروید. اگر دوست ندارید که به عنوان یک واینر فعالیت داشته باشید، می توانید با ترجمه یا تولید محتوای طنز تصویری از این راه درآمد خوبی کسب کنید. بسیاری از افراد هم هستند که با ساخت موشن گرافی یا انیمیشن های کوتاهِ طنز، به درآمد خوبی از این راه دست پیدا کرده اند.

فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام

راه اندازی فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام

شغل‌های پردرآمد اینستاگرام کم نیستند. زیرا تنوع ِآنها بسیار بالاست. یکی از انواع ِاین مشاغل، فروشندگی یا راه اندازی پیج فروش محصولات یا ارائه خدمات در این پلتفرم می باشد. محصولاتی که می توانید در اینستاگرام بفروشید تنوع بالایی دارند. البته بعضی محصولات را نمی توان در این پلتفرم به فروش رساند. مثلا کسی به دنبال فروش غلات، گوشت یا شمش طلا در اینستاگرام نیست! پس باید توجه داشته باشید که به سراغ محصولاتی بروید که فروش ِآنها در اینستاگرام رایج است. 
بسیاری از برند ها هستند که در اینستاگرام اقدام به فروش محصولات شان یا معرفی آنها می کنند. همچنین بسیاری از کسب و کارهای وابسته وجود دارند که برای تبلیغ و گسترشِ آوازه ی این برند ها فعالیت می کنند. اما اگر شما یک کسب و کار کوچک دارید و قصد دارید تا محصولات دست سازِ خود را به فروش برسانید، یا محصولاتی که نمونه ی آنها کمتر پیدا می شود، شانس دیده شدن دارید! جای هیچ نگرانی نیست. زیرا در اینستاگرام هر کسب و کار کوچک یا بسیار بسیار بزرگی، جایگاه و تریبون ِخاص خودش را دارد و می تواند در یک فضای رقابتی ِمناسب تعداد مشتریان خاص خود را پیدا کرده و به تعداد آنها بیفزاید. شما می توانید با سپردن تبلیغات کسب و کار خود به اینفلوئنسرها، بلاگر ها یا افراد دارای فالور زیاد، صدایتان را به گوش افرادی برسانید که از وجود شما و کسب و کارتان مطلع نیستند.
راه اندازی فروشگاه اینترنتی جزء شغل‌های پردرآمد اینستاگرام به حساب می آید. یکی از جالب ترین حقایق ِموجود در این زمینه این است که برخی از فروشگاه های اینترنتی اینستاگرامی وجود دارند که حتی تا بالای 100 میلیون درآمد دارند. این میزان درآمد بسیار قابل توجه است. به همین خاطر بسیاری از افراد ترجیح می دهند فروشگاه ِکوچک خود را در این پلتفرم راه اندازی کنند و به درآمد خوبی برسند.

بازاریابی اینستاگرام

چگونه با یک پیج فروشگاهی، به کسب درآمد از اینستاگرام برسیم؟

راه های مختلف و اهداف گوناگونی برای راه اندازی یک پیج فروشگاهی در پلتفرم اینستاگرام وجود دارد. اینکه انتخاب نام برای پیج تان را چطور باید انجام دهید، چگونه تبلیغ در اینستاگرام داشته باشید و بازاریابی اینستاگرام را به شکل موثر جلو ببرید، اینکه چطور بتوانید تعداد فالور هایتان را به صورت ارگانیک افزایش دهید، اینکه تولید محتوا در اینستاگرام یعنی چه و چطور می توانید امنیت اینستاگرام تان را افزایش دهید و غیره، همگی در این وب سایت به طور مفصل شرح داده شده اند. برای درک بهتر این موضوعات پیشنهاد می کنیم حتما به مطالب لینک شده مراجعه کنید و محتوای آنها را مطالعه کنید.

تولید محتوای طنز در اینستاگرام

نکات مهم برای راه اندازی پیج فروشگاهی در اینستاگرام

•    توجه داشته باشید که شما می توانید با انجام تبلیغات مستقیم، تعداد فالور هایتان را پس از ثبت نام در اینستاگرام به حداقل 1 کا برسانید. انجام تبلیغات در طی بازه های زمانی مختلف برای افزایش فالوور یا فروش هرچه بیشتر، موضوعی است که باید در استراتژی تبلیغاتی تان آن را جدی بگیرید.
•    حتما تصاویر مناسبی از محصول خود منتشر کنید. کپشن مناسبی هم برای آن بنویسید تا مخاطب را ترغیب کنید برای پرسیدن سوالات بیشتر و خرید ِآن با شما ارتباط برقرار کند. اگر نمی دانید که چطور می توانید یک کپشن حرفه ای و مناسب برای محصول خود بنویسید، حتما مطلب «گذاشتن پست در اینستاگرام » را مطالعه کنید.
•    هشتگ گذاری را فراموش نکنید و آن را دست کم نگیرید. هشتگ ها بهترین ابزاری هستند که به شما کمک می کنند پست یا محتوای اینستاگرام خود را در دسترس ِ کسانی قرار دهید که از وجود برند یا کسب و کارتان آگاه نیستند. 
•    داشتن تقویم محتوایی برای تولید محتوا در اینستاگرام را جدی بگیرید. تقویم محتوایی به شما کمک می کند تا در بازه ی زمانی خاصی اقدام به گذاشتن پست و استوری در اینستاگرام کنید. با تقویم محتوایی می توانید منظم جلو بروید. اشتباهِ بسیاری از پیج های اینستاگرامی این است که به صورت بی وقفه و بدون برنامه، اقدام به انتشار پست های مختلف می کنند. این روال، باعث می شود که مخاطب از تعدد پست های شما خسته شود و پیج تان را آنفالو کند. 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *