تاثیر تبلیغات بنری در موفقیت تجاری

تاثیر تبلیغات بنری در موفقیت تجاری

تبلیغات بنری به عنوان آگهی های گسترده در اغلب وب سایت های پر بازدید منتشر می شوند و منجر به گسترش و توسعه کسب و کار ها می شوند.

پیشگفتار


تبلیغات بنری، عموما به آگهی های آنلاینی که در وب سایت های اینترنتی منتشر می شوند گفته می شود. این نوع بنر ها با عنوان های بنر های نمایشی و یا بنر های دیجیتال هم شناخته می شوند. ساخت بنر تبلیغاتی از بهترین روش های تبلیغ در اینترنت به حساب می آید. با روی کار آمدن رسانه های اجتماعی گوناگون مانند Facebook، Instagram، Telegram و... تغییراتی در بنر های تبلیغاتی و محتوای آن ها ایجاد شد. بنر تبلیغاتی اینستاگرام یکی از روش های کاربردی و اقتصادی برای تبلیغ در این پلتفرم به حساب می آید. همانطور که می دانید کاربرد بنر تبلیغاتی بسیار متنوع است و طراحان باید بر اساس هدف اصلی تبلیغ، بنر را طراحی کنند. امروزه ابزار های طراحی بنر تبلیغاتی قابلیت های متنوعی دارند و طراح می تواند با استفاده از این قابلیت ها بنر ها را برای نشر در وب سایت ها و یا رسانه های اجتماعی، طراحی کند. 

تبلیغات بنری از رایج ترین و در دسترس ترین تبلیغات در فضای مجازی به شمار می روند و صاحبان مشاغل گوناگون فارغ از حوزه فعالیتشان می توانند از این بنر های برای برندینگ استفاده کنند. راه های متفاوتی برای تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین وجود دارد که در این بین مزایای بنر تبلیغاتی بسیار بیشتر از سایر روش ها می باشد. این نوع بنر ها به راحتی با مخاطبان ارتباط برقرار می کنند. یک بنر تبلیغاتی حرفه ای به راحتی می تواند اعتماد کاربران را به خود جلب کند و نرخ فروش را افزایش دهد. علاوه بر معرفی محصولات و جذب مشتری، بنر های تبلیغاتی مناسب می توانند در موفقیت کسب و کار ها نیز نقش داشته باشند. در واقع مهمترین عامل برتری این نوع بنر ها بر دیگر روش های بازاریابی نیز همین مورد است. 

مقدمه


•    بررسی اهداف تبلیغات بنری در دیجیتال مارکتینگ
•    نقش تبلیغات بنری در موفقیت تجاری برند ها   
•    نکاتی برای افزایش تاثیر گذاری تبلیغاتی بنری در برندینگ  
•    سخن آخر و نتیجه گیری 

نقش تبلیغات بنری در تجارت

بررسی اهداف تبلیغات بنری در دیجیتال مارکتینگ  


تبلیغات بنری اهداف گوناگونی دارند و افراد بر اساس نوع کسب و کار خود از بنر های متفاوتی استفاده می کنند. به قطعیت می توان گفت که مهمترین هدف ساخت بنر های تبلیغاتی مختلف، جذب سریع کاربران و هدایت آن ها به وب سایت اصلی می باشد. بنر های تبلیغاتی فیزیکی و یا روش های دیگر تبلیغ مانند آگهی های بازرگانی، تراکت ها و... در دراز مدت تاثیر گذار هستند. . از طرفی مخاطبان بسیار کمی دارند. به همین دلیل چندین سال برای دستیابی به خروجی مطلوب تبلیغ به روش های سنتی زمان می برد. اما بنر های تبلیغاتی دیجیتال را می توان در وب سایت ها و پلتفرم های مختلف منتشر کرد و همین امر باعث می شود که در مدت زمان کوتاهی کاربران بسیار زیادی جذب شوند. کاربرانی که از طریق یک بنر تبلیغاتی به وب سایت اصلی دسترسی پیدا می کنند، می توانند دیگر خدمات و محصولات آن را نیز بررسی کنند. 

تبلیغات بنری در معرض دید کاربران مختلف قرار می گیرد
بازدید افراد از وب سایت های اصلی، تا حد زیادی در معرفی آن کسب و کار و توسعه آن نقش دارد. بنابراین به کمک تبلیغات بنری، صاحبان مشاغل می توانند کسب و کار خود را در محدوده جغرافیایی گسترده تری، توسعه دهند. در صورتی که از وب سایت های معتبر و پربازدید برای انتشار بنر های تبلیغاتی خود استفاده کنید، کاربران زیادی از این طریق جذب وب سایت شرکت شما می شوند. توصیه می شود برای حصول نتیجه بهتر از وب سایت های مرتبط با حوزه فعالیت خود برای نشر بنر ها استفاده کنید.    

نقش تبلیغات بنری در موفقیت تجاری برند ها    


تبلیغات بنری می توانند در برند سازی و مطرح شدن یک برند تاثیر بسزایی داشته باشند. با انتشار بنر های تبلیغاتی در وب سایت های مختلف، انگار که شرکت ها در برابر مشتریان احتمالی خود قرار گرفته اند. به همین دلیل اغلب افراد تلاش می کنند تا بنر ها جذاب و تاثیر گذار باشند. بنر تبلیغاتی موثر بنری است که حس کنجکاوی را در مخاطب ایجاد کند و افراد را به بازدید از وب سایت ترغیب کند. 
تبلیغات بنری در صورتی موثر به حساب می آیند که در میان شمار عظیم بنر های دیگر بتوانند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند. در همین راستا تبلیغ کنندگان از روش های جدید و ابزار های متنوع برای ساخت بنر هایی جذاب تر استفاده می کنند. گاهی یک ایده خلاقانه می تواند نرخ کلیک بنر شما را به طور چشمگیری افزایش دهد. هدفمند سازی تبلیغات، به کارگیری تکنیک طراحی بنر تبلیغاتی، استفاده از ابزار تخصصی، افزایش کیفیت طراحی بنر، استفاده از انیمیشن در ساخت بنر و... همگی به شما کمک می کند تا بنری جذاب پربازده داشته باشید. 
در حقیقت تبلیغات بنری بخشی از پیام های تبلیغاتی شرکت ها را در بر دارند. این نوع بنر ها شامل لوگو برند، شعار تبلیغاتی و محتوایی برای شرح حوزه فعالیت شرکت ها می باشد. بر خلاف دیگر روش های تبلیغ، انواع بنر دیجیتال، بدون پرداختن به حاشیه ها و جزئیات بی اهمیت، مخاطبان را به کلیک تشویق می کنند. بنر های تبلیغاتی نقش بسیاری در افزایش قابلیت های تصویری لوگو و نشان شرکت ها دارند. به بیان دیگر حتی اگر کاربران از محصولات شما استفاده نکنند، اسم و نشان برند شما در ذهن آن ها باقی می ماند. بنابراین استفاده از بنر های تبلیغاتی یکی از روش های تضمینی و به صرفه در برند سازی می باشد. 

نقش تبلیغات بنری در موفقیت تجاری


نکاتی برای افزایش تاثیرگذاری تبلیغات بنری در برندینگ


بستر انتشار تبلیغاتی بنری در خروجی نهایی آن تاثیر گذار است. در واقع رسانه ای که بنر را در آن منتشر می کنید می تواند در میزان نرخ کلیک بنر و تعداد مشتریان احتمالی نقش داشته باشد. وب سایت های منتشر کننده بنر های تبلیغاتی در واقع کانال ارتباطی مخاطبان با وب سایت اصلی شرکت ها هستند. بنابراین در قدم اول شما باید مخاطب هدف خود را شناسایی کنید و وب سایت هایی که بیشتر در آن ها حضور دارند را مشخص کنید. انتشار بنر تبلیغاتی در چنین وب سایت هایی شانس موفقیت و تاثیرگذاری بنر شما را افزایش می دهد. 
مسلما انتشار تبلیغات بنری در وب سایت های پربازدید شانس دیده شدن بنر های تبلیغاتی را افزایش می دهد. هر چقدر تعداد کاربران وب سایت منتشر کننده بیشتر باشد، احتمال جذب مشتری برای وب سایت شما نیز افزایش می یابد و افرادی زیادی از طریق با کسب و کار شما آشنا می شوند. 

سخن آخر و نتیجه گیری  

    
تبلیغات بنری یکی از ساده ترین روش های تبلیغات در اینترنت به حساب می آیند. چنانچه این بنر ها با بر اساس اصول و استاندارد های طراحی بنر دیجیتال ساخته شوند، می توانند در معرفی برند های و برند سازی نقش بسیاری داشته باشند. برای معرفی کسب و کار خود می توانید از بنر های جذابی که نشان دهنده حوزه کاری شما هستند، استفاده کنید. توانایی بنر تبلیغاتی دیجیتال در مطرح کردن لوگو و زنده نگه داشتن نشان برند ها، نام شرکت ها مشخص می شود و هرچه کاربران بیشتری به سمت محصولات و خدمات ارائه شده در بنر ها جذب شوند، بنر قوی تر و کاربردی تر خواهد بود. معمولا بنر های تبلیغاتی را 6 تا 8 هفته در وب سایت ها به نمایش می گذارند اما برای دستیابی به نتایج بهتر به مدت زمان بیشتری نیاز دارند. بنر هایی پربازده را می توانید در وب سایت های مختلف و به دفعات زیاد استفاده کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *