نکاتی که برای داشتن تبلیغات اینستاگرام موفق باید بدانید

نکاتی که برای داشتن تبلیغات اینستاگرام موفق باید بدانید

تبلیغات اینستاگرام موفق باعث بهبود کسب‌وکارها می‌شود. شما می‌توانید به راحتی با تبلیغات موفق در اینستاگرام مخاطبان خود را افزایش داده و کسب‌وکار خود را رونق دهید.

 پیشگفتار

تبلیغات اینستاگرام موفق باعث می‌شود که کسب‌وکار شما بهتر و بیشتر شناخته شود. در نتیجه مخاطبان شما به راحتی افزایش پیدا می‌کنند. با افزایش مخاطبین تعامل کاربران با محتوای شما بیشتر می‌شود. امین امر باعث بهبود برندینگ شما می‌شود.

در اینستاگرام کیفیت بر کمیت مقدم است. با این وجود، تعداد فالوورها متغیر مهمی است؛ زیرا هرچه افراد بیشتری پست‌های شما را ببینند، افزایش آگاهی از برند و بازاریابی محصولات جدید آسان‌تر است. البته این افزایش فالوور به شرطی است که آن‌ها متناسب کسب‌وکار شما بوده و با کسب‌وکار شما در تعامل باشند. یکی از راه‌های دریافت تعامل ارائه تبلیغات در اینستاگرام هست. هرچه محتوای تبلیغاتی بیشتر دیده شده، لایک و کامنت (تعامل) بیشتری دریافت کنند برای کسب‌وکار شما مفید خواهد بود. نکته مهم این است که داشتن یک پروفایل و ارسال چند عکس برای افزایش فالوور اینستاگرام کافی نیست. اگر می‌خواهید در بلندمدت تعامل خود با کاربران را افزایش دهید، به یک استراتژی بسیار عالی یا ترجیحاً چندین استراتژی خوب نیاز دارید. اصل اساسی در این استراتژی‌ها این است که تبلیغات شما در اینستاگرام موفق باشد.

مقدمه

روش های تعامل با مخاطب در تبلیغات اینستاگرامی

داشتن تبلیغات اینستاگرام موفق یعنی انجام تبلیغات در بازه زمانی مناسب


یکی از مهم‌ترین نکات برای تبلیغات اینستاگرام موفق این است که تبلیغات شما تداوم داشته باشد. برخی از شرکت‌ها به این فکر می‌کنند که با سالی یک‌بار تبلیغات در اینستاگرام می‌توانند تعامل خود با مشتریان را افزایش دهند، در صورتی که اینگونه نیست. شما باید تبلیغات خود را در بازه های زمانی مناسب ارسال کنید. با این حال زمان دقیقی برای این فرایند مشخص نشده است. برای اطلاعات بیشتر مقاله تبلیغات در اینستاگرام را مطالعه نمایید.
 فقط با امتحان کردن می‌توانید متوجه شوید که چند وقت یک‌بار دقیقاً درست است. در ابتدا، 1 تبلیغ در هفته معمولاً کافی است. سپس می‌توانید به آرامی تا 3 تبلیغ در هفته را انجام دهید. شما می‌توانید این تبلیغات را در صفحات کاربران دیگر انجام دهید. لازم نیست که برای هر تبلیغ حتماً یک پست طراحی کنید، بلکه می‌توانید از استوری ها استفاده کنید. استوری ها هم ارزان‌تر هستند هم تعامل بیشتری دریافت می‌کنند.

استراتژی لازم برای تبلیغات اینستاگرام موفق - محتوای مرتبط با کسب‌وکارتان را در تبلیغ قرار دهید.


یکی از نکات مهم در داشتن تبلیغات اینستاگرام موفق این است که محتوای مناسبی را در تبلیغات خود قرار دهید. نکته‌ای که همیشه باید در نظر داشته باشید: اگر می‌خواهید فالوورهای بیشتری در Instagram داشته و تعامل بیشتری دریافت کنید، باید محتوایی را منتشر کنید که گروه هدف شما به آن علاقه‌مند باشند. مطمئن نیستید که چه محتوایی مناسب کسب‌وکار و تبلیغات شما است؟
چندین راه برای فهمیدن وجود دارد:


•    نظرسنجی انجام دهید.
•    پرسونای تبلیغاتی برای خود بسازید. (نماد، نشان، شعار و موارد مشابه)
•    به کارهایی که رقبای شما در اینستاگرام به خوبی انجام می‌دهند نگاه کنید.
•    آنچه را که مخاطبان شما به اشتراک می‌گذارند بررسی کنید.
 

انتخاب قالب مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام

در این بین باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که هم از نظر تنوع، هم از نظر موضوعی و هم از نظر قالب نیز باید محتوای تبلیغاتی شما با کسب‌وکار شما مرتبط باشد. ترجیحاً محتوای صرفاً تبلیغاتی با بولد کردن کسب‌وکار و اجناس خود ایجاد نکنید. بهتر است که محتوای شما جذاب باشد و در بخش کوچکی از آن به کسب‌وکار، خدمات و محصولات شما اشاره‌ای شود. از این گذشته، شما نه تنها می‌خواهید فالوورهای جدیدی به دست آورید، بلکه می‌خواهید آن‌ها را نیز حفظ کنید. این کار تنها با محتوای هیجان انگیز امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر مقاله مزیت های تبلیغات در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

استفاده از استراتژی های تبلیغاتی برای جذب مخاطب


استراتژی مناسب برای ایجاد تبلیغات اینستاگرام موفق - چالش‌های تبلیغاتی ایجاد کنید.


 یکی از جدیدترین موارد برای داشتن تبلیغات اینستاگرام موفق، ایجاد چالش‌های تبلیغاتی است. چالش‌ها ابزاری عالی برای جذب مخاطب‌های بیشتر در اینستاگرام هستند. تنها کاری که برای یک چالش باید انجام دهید این است که مخاطب‌های خود را در تبلیغ خود دعوت به مسابقه کنید. مسابقه شما می‌تواند چارچوب و ساختار مشخصی داشته باشد؛ مثلاً استفاده از محصولات شما و گرفتن استوری و انتشار آن در صفحه شما! (هر پستی که لایک و کامنت بیشتری دریافت کرد برنده خواهد بود.)
نکته مهم در تبلیغات اینستاگرام موفق با استفاده از چالش‌ها، داشتن یک جایزه درخور توجه است. با ارائه جایزه بین شرکت‌کنندگان، چالش خود را جذاب‌تر می‌کنید. اگر این استراتژی را به درستی انجام دهید تعداد مخاطبان شما قطعاً افزایش خواهد یافت.

استراتژی مناسب برای داشتن یک تبلیغات اینستاگرامی موفق – اهمیت به امکانات اینستاگرام


یکی از نکات مهمی که بعضاً در شرکت‌ها نادیده گرفته می‌شود امکانات ارائه شده در اینستاگرام برای داشتن تبلیغات اینستاگرام موفق است. شما می‌توانید از امکانات قرار دادن لینک‌ها در استوری ها استفاده کنید. می‌توانید از نظر سنجی‌های موجود در بخش استوری ها استفاده کنید و تعامل بالایی را دریافت کنید. می‌توانید از ترند ها و هشتگ های مناسب برای معرفی بیشتر پست‌های تبلیغاتی خود استفاده کنید. به این نکته توجه کنید که از آنجایی که استوری ها در بالای حساب کاربری مخاطبان ظاهر می‌شوند، اغلب اولین چیزی هستند که کاربران اینستاگرام به آن توجه می‌کنند. از این گذشته، در نظرسنجی‌های برگزار شده در اینستاگرام، بیش از یک سوم از کاربران مورد بررسی اظهار داشتند که اگر محصول یا برندی را در استوری دیده باشند، بیشتر به آن علاقه‌مند هستند. برای اطلاعات بیشتر مقاله تبلیغات اینستاگرامی را مطالعه نمایید.

استراتژی برای تبلیغات اینستاگرام موفق - از هشتگ ها استفاده کنید


اگر می‌خواهید تبلیغات موفق در اینستاگرام داشته باشید باید به سراغ هشتگ ها بروید. وقتی صحبت از هشتگ می‌شود، نظرات متفاوت است. البته باید به این نکته دقت داشته باشید که قرار دادن هشتگ های زیاد در یک پست لزوماً تضمین کننده موفقیت پست یا تبلیغات نیست. نکته قابل توجه این است که اکانت هایی که بالای 10 میلیون فالوور دارند اصلاً از هشتگ استفاده نمی‌کنند! اگر هم استفاده کنند، حداکثر 3 هشتگ را استفاده می‌کنند؛ بنابراین استفاده هدفمند و نه بیش از حد هشتگ، می‌تواند برای پست‌های تبلیغاتی مفید باشد. برای اطلاعات بیشتر مقاله تاثیر هشتگ در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

استراتژی مناسب برای تبلیغات موفق در اینستاگرام- استفاده از تبلیغات محلی


یکی دیگر از نکات مهم که می‌تواند در تبلیغات موفق در اینستاگرام نقش اساسی داشته باشد، تبلیغات محلی است. شما می‌توانید با برچسب‌گذاری جغرافیایی، توجه کاربران را به پست‌های خود جلب کنید. این گزینه نه تنها در پست‌های تبلیغاتی، بلکه در استوری های تبلیغاتی نیز قابل استفاده است. برای انجام این کار، "مکان" را (برچسب شکلک مکان) در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید. سپس می‌توانید مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید. اساساً، بومی سازی در تبلیغات باعث می‌شود که افراد نزدیک به کسب‌وکار شما، بهتر با شما تعامل داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر مقاله الگوریتم های اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

استراتژی مناسب برای تبلیغ موفق در اینستاگرام - کار با اینفلوئنسرها


 یکی از مهم‌ترین نکات در تبلیغات موفق در اینستاگرام، استفاده از اینفلوئنسر ها است. اینفلوئنسرهای مناسب می‌توانند به راحتی کاربران و مخاطبان علاقه‌مند به کسب‌وکار و محصولات شما را افزایش دهند. شما می‌توانید با استفاده از اینفلوئنسر ها در تبلیغات (ارائه پست‌های تبلیغاتی در صفحات اینفلوئنسر ها) گروه هدف را به سمت برند و یا محصولات خود هدایت کنید و در نتیجه تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. با این حال، اینفلوئنسر مارکتینگ یک موفقیت قطعی نیست. 
انتخاب اینفلوئنسر بسیار مهم است. تنها در صورتی که این شخص با برند و محصولات شما مطابقت داشته باشد، معتبر به نظر می‌رسد. در این بین شما نباید از میکرو اینفلوئنسر ها نیز غافل شوید. این افراد دنبال کننده کمتری دارند و مانند افراد برجسته فالوورهای میلیونی ندارند. در واقع اگرچه میکرو اینفلوئنسرها تعداد دنبال کنندگان کمتری دارند، اما اغلب نسبت به ستاره‌های بزرگ اینستاگرام، دارای کاربران فعال‌تری هستند. در نتیجه احتمال تعامل کاربران این افراد با شما بیشتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین نوع تبلیغات اینستاگرام را مطالعه نمایید.

نتیجه‌گیری نهایی


حال که به خوبی با روش‌های تبلیغات موفق در اینستاگرام آشنا شدید، می‌توانید به راحتی فرایندهای تبلیغاتی خود را انجام دهید. نکته مهم این است که صبور باشید. در خصوص اینستاگرام باید به این نکته دقت کنید که تداوم در تبلیغات مهم است. با استفاده از استراتژی تبلیغاتی مناسب در اینستاگرام، نه تنها فالوورهای جدیدی به دست می‌آورید، بلکه به طور موفقیت‌آمیزی با فالوورها تعامل خواهید داشت.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *