دلایل استفاده از تبلیغات اینستاگرامی در اهداف تجاری

دلایل استفاده از تبلیغات اینستاگرامی در اهداف تجاری

تبلیغات اینستاگرامی در اهداف تجاری کار چندان دشواری نیست. با این حال انجام تبلیغ در اینستاگرام نیاز به دانش و تخصص خاصی دارد. شما می‌توانید در این زمینه از شرکت‌های حرفه‌ای کمک بخواهید.

پیشگفتار

 

 تبلیغات اینستاگرامی در اهداف تجاری می‌تواند به راحتی به کسب‌وکار شما کمک کند. مهم نیست که کسب‌وکار شما چیست، شما می‌توانید به راحتی از فضای ایجاد شده در اینستاگرام برای تبلیغات خود استفاده نمایید. فرایند انجام تبلیغ در اینستاگرام در سال‌های اخیر رشد بالایی داشته است. شما می‌توانید با مطالعه این مقاله نسبت به انجام تبلیغات در فضای Instagram اقدام نمایید.

ایجاد تبلیغات موفق در اینستاگرام چندان دشوار نیست؛ زیرا کاربران از قبل آماده خرید در این پلتفرم هستند. با این حال شما باید از همان ابتدا مشخص کنید که چه مقدار بودجه‌ای برای تبلیغات پولی در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام قرار است هزینه کنید؟ در این مقاله، یک مرور کلی از نحوه تبلیغ در اینستاگرام به شما ارائه می‌دهیم. این مقاله به شما کمک می‌کند اولین تبلیغ خود را تنها در چند مرحله و به سادگی ایجاد کنید. شما می‌توانید برای مطالعه بیشتر به سراغ مقاله تبلیغات در اینستاگرام رفته و آن را مطالعه نمایید.

مقدمه 

تبلیغ در اینستاگرام چیست؟

 

تبلیغ در اینستاگرام پست‌هایی هستند که یک شرکت برای نمایش در فیلدهای اینستاگرام کاربران، برای آن هزینه پرداخت می‌کند. این تبلیغات می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. مشابه facebook، تبلیغات اینستاگرام را می‌توان در همه جای این برنامه مشاهده کرد، از جمله پست‌های کاربران، استوری ها، در بخش جستجو و غیره. همچنین تبلیغات اینستاگرامی در اهداف تجاری اغلب ویژگی‌های بیشتری نسبت به یک پست معمولی دارند ، مانند پیوندها، دکمه‌های CTA و کاتالوگ محصولات. شما می‌توانید برای اینکه به خوبی با ترفندهای اینستاگرامی آشنا شوید به سراغ مقاله ترفندهای کار با اینستاگرام رفته و آن را مطالعه کنید.

بررسی هزینه انجام تبلیغات در شبکه اینستاگرام

هزینه تبلیغ در اینستاگرام چقدر است؟

هزینه‌های تبلیغات اینستاگرامی به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:
•    هدف گذاری.
•    مقدار رقابت در صنعت شما
•    زمان سال (هزینه‌ها اغلب در طول سه ماهه چهارم افزایش می‌یابد، به عنوان مثال نزدیک عید، نزدیک کریسمس و غیره)
•    محل قرار دادن آگهی (قیمت ممکن است بسته به اینکه تبلیغ در استوری یا پست اینستاگرام نشان داده شود متفاوت باشد)

بهترین راه برای تخمین هزینه‌ها ایجاد یک کمپین و پیدا کردن پیج های مخاطب و بررسی آن‌ها است. همچنین افراد و مقدار تأثیر آن‌ها به عنوان اینفلوئنسر نیز در هزینه تبلیغات تأثیر گذار است. در حال حاضر تعداد فالوور بالا و همچنین تعامل کاربران با پست‌های قرار داده شده توسط مالک یک پیج، بهترین روش برای تخمین قیمت است. تبلیغات باعث رونق کسب‌وکار شما می‌شود. برای اینکه بیشتر با اهمیت این موضوع آشنا شوید بهتر است نگاهی به مقاله تبلیغات اینستاگرام در موفقیت کسب‌وکار بیندازید.

** نکته مهم: توجه داشته باشید که "بهترین روش" برای مشخص کردن مقدار هزینه‌ای که برای تبلیغ در اینستاگرام، باید خرج کنید وجود ندارد. شما می‌توانید برای شروع فقط چند دلار (چند هزار تومان) در روز سرمایه‌گذاری کنید و سپس بسته به موفقیت تبلیغ آن مبلغ را افزایش دهید. برای کنترل هزینه تبلیغات اینستاگرامی خود، می‌توانید بودجه روزانه یا محدودیت‌هایی را برای کل مدت کمپین تعیین کنید.

روش‌های مختلف تبلیغات در اینستاگرام

انواع تبلیغات اینستاگرام 

 انواع مختلفی از فرمت‌های تبلیغاتی برای تبلیغات اینستاگرامی در اهداف تجاری وجود دارد. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:
•    تبلیغات به صورت عکس
•    تبلیغات در استوری
•    تبلیغات ویدیویی
•    تبلیغات با استفاده از لینک های ورود- این نوع تبلیغات در استوری ها استفاده می‌شود. کاربران با استفاده از لینک های موجود در استوری به سمت فروشگاه یا سایت مربوطه هدایت می‌شوند.
•    تبلیغات مجموعه‌ای
•    تبلیغات در بخش جست‌وجو
•    تبلیغات IGTV
•  تبلیغات داخلی اینستاگرام– این نوع تبلیغات با استفاده از ابزارهای خاصی ایجاد می‌شود. با این کار روی عکس محصول قرار داده شده در پست، برچسب‌های قیمت و لینک ورود به سایت فروشگاهی قرار می‌گیرد.

** شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از تصاویر در تبلیغات مقاله تبلیغات تصویری اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه تعیین بهترین فرمت تبلیغات اینستاگرامی در اهداف تجاری


با توجه به روش‌های مختلف برای تبلیغ در اینستاگرام افراد و مدیران شرکت‌ها به دنبال تعیین بهترین فرمت تبلیغات اینستاگرامی در اهداف تجاری هستند. در واقع با توجه به انواع مختلف تبلیغات موجود، گاهی اوقات انتخاب روش مناسب برای کمپین دشوار است. در این صورت شما می‌توانید چندین فرمت را آزمایش کنید و ببینید کدام یک بهترین عملکرد را قبل از راه‌اندازی یک کمپین کامل دارند؛ اما این کار ممکن است برای شما هزینه‌بر باشد. پس چاره چیست؟

* برای محدود کردن انتخاب‌های خود، این سؤالات را در نظر بگیرید:


•    هدف من چیست؟

از نظر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود، مهم ترین نتیجه را برای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود مشخص کنید:

  • ترافیک کاربران را به وب سایت خود هدایت کنید؟
  • تعداد بازدید بالای ویدیو، برای یک محصول جدید دریافت ‌کنید؟
  • افزایش آگاهی از برند برای یک شرکت جدید را هدف خود قرار می دهید؟
  • ایجاد انگیزه خرید الکترونیکی، نصب برنامه، یا ثبت نام ایمیلی جزء اهداف شما است؟
  • مخاطبان هدف من چه کسانی هستند؟ بسته به اینکه می‌خواهید چه کسی را با تبلیغات اینستاگرام خود هدف قرار دهید، انواع تبلیغات نیز متفاوت است.  


•    چه چیزی برای پست‌های ارگانیک بهتر عمل می‌کند؟

این احتمال وجود دارد که فالوورهای ارگانیک شما شباهت‌های زیادی با مخاطبانی داشته باشند که می‌خواهید با تبلیغات اینستاگرام خود به آن‌ها دسترسی پیدا کنید؛ بنابراین به فید ارگانیک خود نگاه کنید و مشخص کنید که چه نوع محتوایی عملکرد خوبی داشته است. این به شما سرنخ‌های مفیدی می‌دهد که کدام فرمت‌های پولی ممکن است با مخاطبان هدف شما طنین‌انداز شود. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر مقاله تبلیغات اینستاگرام موفق را مطالعه نمایید.

انتخاب بهترین فرمت برای تبلیغات

بررسی روش های تبلیغ در اینستاگرام

برای داشتن بازده بیشتر و افزایش رونق کسب و کار استفاده از تبلیغات در اینستاگرام الزامی است. اما با چه روش هایی می توان در اینستاگرام تبلیغ کرد؟ به طور کلی دو روش برای ایجاد تبلیغات اینستاگرامی در اهداف تجاری وجود دارد:


•    تبلیغ یک پست:

ساده‌ترین راه برای شروع تبلیغ در اینستاگرام است. شما یک پست موجود را از پروفایل اینستاگرام خود تبلیغ می‌کنید. در نتیجه محتوای تبلیغاتی شما به دست کاربران و دنبال کنندگان شما می‌رسد.


•    تبلیغ با استفاده از قابلیت Promote Post در اینستاگرام:

اینستاگرام برای انجام تبلیغات یک ویژگی ارائه کرده است. البته در حال حاضر این ویژگی به علت تحریم‌ها در ایران فعال نیست. شما می‌توانید با استفاده از تبلیغات Promote Post، محصولات و خدمات خود را معرفی کنید. به این روش تبلیغات درون برنامه‌ای گفته‌ای می‌شود. تبلیغات درون‌برنامه راهی سریع و آسان برای موفقیت بیشتر پست ارائه کرده و آن را به کاربران جدیدی که قبلاً شما را دنبال نکرده‌اند نشان می‌دهد. برای انجام این کار، به یک حساب کاربری تجاری یا Business در اینستاگرام نیاز دارید. همچنین صفحه کسب‌وکار فیس‌بوک شما باید به حساب اینستاگرام شما متصل باشد.

استفاده از روش‌های تبلیغاتی پربیننده


بهترین روش‌ها برای تبلیغات اینستاگرامی در اهداف تجاری 


بهترین روش‌ها برای تبلیغات اینستاگرامی در اهداف تجاری همان‌طور که گفته شد از طریق آزمون و خطا به دست می آیند. البته شما می‌توانید برای تبلیغ در اینستاگرام از خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های تبلیغاتی استفاده کنید. با این کار مشاوران این شرکت‌ها به شما اطلاعات لازم را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید برای اینکه مشتریان خود را بیشتر کنید از مقاله تبدیل فالوور به مشتری استفاده نمایید.

نتیجه‌گیری کلی 

 تبلیغات اینستاگرامی در اهداف تجاری در سال‌های اخیر به یکی از بخش‌های مهم تبدیل شده است. کسب‌وکارهای زیادی برای اینکه بیشتر و بهتر دیده شوند اقدام به تبلیغات در اینستاگرام می‌کنند. به این نکته توجه داشته باشید که امروزه اینستاگرام به یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی در ایران تبدیل شده است. پس این فرصت را نباید به آسانی از دست بدهید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *