ارتباط محتوای رپورتاژ و افزایش بازدید وبسایت

ارتباط محتوای رپورتاژ و افزایش بازدید وبسایت

محتوای رپورتاژ و افزایش بازدید وبسایت ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند. برای درک بهتر این موضوع، حتما این مطلب را مطالعه کنید.

محتوای رپورتاژ و افزایش بازدید وبسایت چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟ آیا رپورتاژ آگهی می تواند به دیده شدن یک وب سایت کمک کند؟ اگرچه رپورتاژ ها بازده سریع نداشته و تاثیرگذاری ِآنها زمان بر است، اما می توانند به عنوان تبلیغات دائمی و فعال برای یک وب سایت کار کنند. شما می توانید یک رپورتاژ قوی و مناسب در یک وب سایت منتشر کنید. سه الی پنج بک لینک در آن درج کنید و مطمئن باشید که این لینک ها تا همیشه داخل وب سایت مورد نظر باقی می مانند. این بک لینک های دائمی می توانند رتبه وب سایت را از نظر گوگل و سایر موتور های جستجو بالاتر ببرند. اگر در این مورد دانشی ندارید، می توانید به دو مطلب «رپورتاژ آگهی در رتبه گوگل» و «لینک سازی در رپورتاژ آگهی» سری بزنید.
اگر به جز افزایش رتبه وب سایت خود در گوگل به فکر این هستید که افزایش بازدید را هم تجربه کنید، حتما این مطلب را مطالعه کنید. ما در این مطلب به چگونگی تاثیر و ارتباط محتوای رپورتاژ و افزایش بازدید وبسایت پرداخته ایم. همچنین به این سوالات پاسخ داده ایم.

  1. یک رپورتاژ آگهی خوب چگونه به افزایش بازدید از سایت کمک می کند؟
  2. آیا در کنار پرداخت هزینه برای رپورتاژ، برای آگهی های تبلیغاتی هم هزینه کنیم؟
  3. روش اصولی نوشتن رپورتاژ جهت افزایش بازدید از وب سایت چگونه است؟


مقدمه

  • رپورتاژ آگهی بازدهی سریع دارد.
  • انتشار رپورتاژ آگهی باید در زمان و مکان مناسب انجام شود.
  • رپورتاژ آگهی یکی از ارزان ترین راه ها برای هدایت ترافیک به وب سایت است.
  • رپورتاژ آگهی مردم را از خود دور نمی کند!


بررسی تاثیر متقابل محتوای رپورتاژ و افزایش بازدید وبسایت


محتوای رپورتاژ و افزایش بازدید وبسایت رابطه مستقیم با یکدیگر دارند. در اصل، دلیل اینکه به مدیران تبلیغاتی کسب و کارها گفته می شود حتما رپورتاژ نویسی ِکسب و کار خود را به یک نویسنده زبده بسپارند، همین است. شما می توانید با انتشار رپورتاژ آگهی خوب و اصولی کاری کنید که مخاطب محض کنجکاوی هم که شده به وب سایت شما مراجعه کند. 
نوشتن رپورتاژ آگهی اصول خاص خود را دارد. اگر نویسنده‌ی رپورتاژ بتواند به خوبی این اصول را پیاده کند، می تواند در افزایش ترافیک بازدید از وب سایت نقش بسزایی ایفا کند. به طور کلی شرکت ها و کسب و کارها باید از سایر رپورتاژ های آگهی موفق الگوگیری داشته باشند. اما نباید عیناً همان استراتژی ها را برای وب سایت خود پیاده سازی کنند. مخاطبان امروزی باهوش هستند و در صورت مشاهده رپورتاژ تبلیغاتی تکراری آن را کنار می گذارند. رپورتاژ شما باید تازه و نو بوده و حرف جدیدی برای گفتن به مخاطب داشته باشد.


چرا نگارش اصولی رپورتاژ به افزایش ترافیک وب سایت کمک می کند؟


همانطور که میدانید، سئو کردن محتوای متنی، تصویری، ویدیویی یا صوتی می تواند به شما کمک کند تا آمار بازدید و روانه شدنِ ترافیک به سمت وب سایت خود را افزایش دهید. استفاده از کلمات کلیدی با پتانسیل خوب می تواند در این رویکرد (بازاریابی محتوایی) به شما کمک شایانی کند. همین تاثیرگذاری را، رپورتاژ آگهی به واسطه کلمات کلیدی و یک محتوای غنی می تواند برای هدایت ترافیک از طریق بک لینک به وب سایت شما به واسطه‌ی سایت میزبان (سایت انتشار دهنده متن رپورتاژ) داشته باشد. برای اینکه نسبت به این ادعا دلگرم شوید، 4 دلیلی که در ادامه آورده شده اند را بررسی کنید.

 

انتشار رپورتاژ آگهی
1. رپورتاژ آگهی بازدهی سریع دارد


روش های بازاریابی محتوایی و سئو، درج پست های ارگانیک و انتشار آنها در شبکه های اجتماعی بسیار مفید هستند. اما مشکلی که دارند این است که به زمان زیادی نیاز دارند تا بتوانند روی طیف وسیعی از مخاطبان اثرگذار باشند. شما از لحظه‌ی به راه اندازی استراتژی بازاریابی دیجیتال خود می توانید از این روش ها کمک بگیرید تا میزان «آگاهی از برند» خود را افزایش دهید. اما نوشتن رپورتاژ آگهی طبق یک داستان، و گام به گام پیش بردن مخاطب برای رسیدن به هدفی خاص (مثلا بازدید از یک محصول جدید در وب سایت) می تواند تضمین کننده‌ی افزایش بازدید از وب سایت باشد؛ اگرچه باید به این نکته دقت داشته باشید که این اصولی نوشتن رپورتاژ آگهی است که کمک می کند مخاطب با رغبت بیشتری به وب سایت شما مراجعه کند. این مورد یکی از مزایای رپورتاژ آگهی هم به شمار می آید.

هدایت ترافیک به وب سایت


2. انتشار رپورتاژ آگهی باید در زمان و مکان مناسب انجام شود


محتوای رپورتاژ و افزایش بازدید وبسایت به زمان وابسته اند. در اصل، اگر رپورتاژ آگهی خود را در زمان مناسب و در وب سایت مناسب منتشر کنید، می توانید مطمئن باشید که ترافیک ِهدایت شده به سمت وب سایت تان عموماً از سمت مخاطبان هدف است. از آنجایی که اکثر مدیران کسب و کارها به دنبال ورود مخاطب هدف به وب سایت خود هستند و دوست ندارند که صرفاً ترافیک زیادی را بدون هیچ  interaction خاصی در وب سایت شان داشته باشند، این مسئله مهم است که بتوانید رپورتاژ را در زمان و مکان درست منتشر کنید.


3. انتشار رپورتاژ آگهی یکی از ارزان ترین راه ها برای هدایت ترافیک به وب سایت است


انتشار رپورتاژ آگهی تنها یکی از بخش های کمپین های تبلیغاتی به شمار می رود. شما می توانید به جز انتشار رپورتاژ برای تهیه تبلیغات مستقیم، چه در شبکه های اجتماعی چه در تلویزیون اقدام کنید. همچنین می توانید به ایمیل مارکتینگ هم روی بیاورید. رپورتاژ آگهی یکی از جمله روش هایی است که به هدایت ترافیک به سمت وب سایت تان کمک می کند. اما در عین حال، یکی از ارزان ترین روش های هدایت ترافیک به وب سایت به شمار می آید. رپورتاژ اجازه می دهد تا با پرداخت هزینه مناسب، بک لینک دائمی و طبیعی بگیرید. این بک لینک همواره در سایت میزبان باقی خواهد ماند. در نتیجه به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید از لحظه انتشار رپورتاژ تا به همیشه، مخاطبان بالقوه را به سمت وب سایت تان جذب کنید.


4. رپورتاژ آگهی مردم را از خود دور نمی کند!


رویکرد انتشار رپورتاژ آگهی، جزء گروه بازاریابی با احتمال بالای بازگشت سرمایه است. عمده مدیران کسب و کارها فکر می کنند فقط با تبلیغات تلویزیونی یا تبلیغ کسب و کار به واسطه گوگل می توانند به سود خوبی دست پیدا کنند. اما شما می توانید با انتشار رپورتاژ های آگهی متعدد و اصولی، تعداد کاربران بیشتری را به سمت وب سایت خود جذب کنید. آمار تعداد کلیک روی تبلیغات گوگل را در تصویر زیر می توانید بررسی کنید. معمولا مردم از مراجعه به لینک هایی که Ad در کنار آنها وجود دارد دوری می کنند. آنها دوست دارند روی لینک های ارگانیک کلیک کنند.

تبلیغ به واسطه‌ی رپورتاژ آگهی


انتخاب صحیحِ مخاطبان هدف به هدایت ترافیک به وب سایت شما کمک شایانی می کند!


کسب موفقیت در هر نوع تبلیغاتی، من جمله تبلیغ به واسطه‌ی رپورتاژ، وابسته به انتخاب هدف صحیح و تلاش برای هدایت مخاطبان به سمت آن است. اگر اهداف خود را مشخص کرده باشید اما به جای موضع گیری صحیح و هدایت اصولی مخاطب به سمت ِآن، دائما شاخ و برگ رپورتاژ را افزایش دهید، نمی توانید مطمئن باشید که رپورتاژ مورد نظر در نهایت ترافیکی را به سمت وب سایت تان هدایت کند.
همچنین، به جز انتخاب هدف مناسب برای نگارش رپورتاژ آگهی، باید مخاطبان هدف خود را به درستی انتخاب کنید. در اصل باید بدانید که برای چه کسانی می نویسید؟ روش های مختلفی برای پیدا کردن و تعیین مخاطبان هدف وجود دارد. به طور معمول باید پیش از نوشتن رپورتاژ آگهی تان 5 یا 2 پرسونا برای مخاطبان هدف خود ایجاد کنید. پرسونا را طبق مشخصات فردی، علایق، user journey و pain point ها و عادت های آنها بنویسید. سپس می توانید طبق آن پرسونا ها، برای نگارش و انتشار محتوای رپورتاژ اقدام کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *