در مورد رپورتاژ آگهی رایگان چه می دانید؟

در مورد رپورتاژ آگهی رایگان چه می دانید؟

انتشار رپورتاژ آگهی رایگان به چه معناست؟ اگر به درستی نمی دانید که چطور می توانید رپورتاژ آگهی رایگان در سایر وب سایت ها منتشر کنید، این مطلب را بخوانید.

پیشگفتار

انتشار رپورتاژ آگهی رایگان به چه معناست؟ در گذشته راه های مختلفی برای انتشار و بهره گرفتن از رپورتاژ آگهی وجود داشت. به عنوان مثال، بسیاری از روزنامه نگاران یا افراد فعال در یک نشریه، از خط تولید یک محصول یا محل کار پرسنل یک شرکت بازدید می کردند. سپس مشاهدات و نظرات بی طرفانه ی خود را در قالب رپورتاژ آگهی رایگان در روزنامه، یا مجله در اختیار مردم عامه قرار  میدادند.
روال کار در دنیای امروز برای تولید و انتشار رپورتاژ آگهی رایگان تغییر کرده است. اول اینکه اغلب رپورتاژ های امروزی برای تقویت سئو سایت در وب سایت های پربازدید منتشر می شوند. دوم اینکه نویسنده‌ی رپورتاژ ها، لزوما یک روزنامه نگار نیست. بلکه یک فرد آشنا به اصول رپورتاژ نویسی یا آگهی نویسی هم می تواند برای نوشتن رپورتاژ برای کسب و کار/ برند شما اقدام کند.
به دلیل رشد فزاینده ی شرکت ها و کسب و کارها (چه در ایران و چه در جهان) دیگر این روزنامه نگاران نیستند که برای نوشتن و انتشار رپورتاژ آگهی رایگان اقدام می کنند. این شما هستید که به عنوان مدیر تبلیغاتی یک شرکت باید به فکر این موضوع باشید. شاید فکر کنید که مگر ممکن است که بتوان برای انتشار و تولید رپورتاژ آگهی رایگان اقدام کرد؟ پاسخ مثبت است. شما می توانید به سادگی برای نوشتن و انتشار رپورتاژ آگهی تان وقت بگذارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ادامه‌ی این مطلب را مطالعه کنید تا شیوه ی انتشار رپورتاژ آگهی رایگان را در بستر های مختلف، یاد بگیرید.

مقدمه


•    رپورتاژ آگهی رایگان چگونه به نفع کسب و کار ِ من کار می کند؟
•    معرفی راه های مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان
•    نوشتن پست مهمان
•    انتشار رپورتاژ در وبلاگ های فارسی و انگلیسی
•    همکاری با سایت هایی که رپورتاژ رایگان منتشر می کنند.


رپورتاژ آگهی رایگان چگونه به نفع کسب و کار ِ من کار می کند؟


رپورتاژ آگهی رایگان مانند رپورتاژ آگهی پولی، برای کسب و کارتان مفید است. زیرا به صورت غیر مستقیم، کسب و کار شما را به دیگران معرفی و پیشنهاد می کند. از گذشته تا کنون، مردم از تبلیغات مستقیم که توسط یک شرکت یا کسب و کار به آنها ارائه می شود، راضی نبوده و نیستند. آنها دوست دارند تعریف یک کسب و کار را از زبان شخصی دیگر بشنوند، یا در یک وب سایت دیگر مطالعه کنند. رپورتاژ آگهی درست روی این بخش از علایق مردم دست می گذارد. بنابراین از همان ابتدای کار، میان شما و مشتری یک ارتباط دارایِ اعتماد ایجاد می کند. این شما هستید که در گام بعدی باید روی این اعتماد سرمایه گذاری کرده و مشتری بالقوه را به مشتری بالفعل ِخود تبدیل کنید.
در صورتی که اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی رایگان کنید، هزینه ی چندانی را بابت سرمایه گذاری در این زمینه پرداخت نخواهید کرد. اما انتشار این نوع رپورتاژ آگهی خوب برای چه کسانی پیشنهاد می شود؟ برای کسب و کارهایی که در شروع مسیر تجارت خود هستند و چندان بودجه ی گزافی برای خرج در تبلیغات و جلب نظر مشتری ندارند. اگر تازه کار هستید و قصد دارید از کلیه ی فرصت های موجود به نفع خود استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم تا درج و انتشار رپورتاژ آگهی رایگان را در دستور کار خود قرار دهید.

رپورتاژ نویسی


معرفی راه های مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان


خرید رپورتاژ آگهی، اولین و تنها راه ِممکن موجود  بر سر راه شما با بودجه‌ی بسیار کم نیست. انتشار رپورتاژ آگهی رایگان به شما کمک می کند تا با دریافت بک لینک، هم به سئوی سایت تان کمک کنید و هم اینکه متنی تبلیغاتی در سایر وب سایت های پر بازدید داشته باشید. در‌نتیجه می توانید هر لحظه از شبانه روز و در هر شرایطی مخاطبان جدید را به سمت محتوای خود جذب کنید.
بسیاری از رسانه ها و وب سایت های خبری پربازدید بابت انتشار و تولید رپورتاژ آگهی از شما هزینه دریافت می کنند. هر چقدر اعتبار آن رسانه بیشتر باشد، هزینه ای که بابت انتشار رپورتاژ از شما دریافت خواهد کرد، بیشتر است. اما برخی از کسب و کارها با به خرج دادن هوشمندی و بکارگیری استراتژی ویژه، این صرف هزینه را دور می زنند. می پرسید چه طور؟
اول اینکه این روش برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان، شبیه بک لینک سازی است. در این روش شما در بستر های رایگانِ انتشار محتوا، به نفع وب سایت کسب و کار خود محتوای متنی و تصویری منتشر می کنید. به طور کلی، هر شخصی در این بستر ها می تواند متن مورد نظر خود را منتشر کند. سپس در مورد آن با دیگران به بحث و گفتگو نشسته یا نظرات سایر مخاطبان را دریافت کند. اما دریافت بک لینک دائمی و طبیعی یکی از جمله استراتژی هایی است که در این پلتفرم ها به کار گرفته می شود. برای اینکه بهتر با این موضوع آشنا شوید پیشنهاد می کنیم مطلب «نقش رپورتاژ آگهی در بهبود سئو» را مطالعه کنید.

رپورتاژ آگهی خوب

  • نوشتن پست مهمان


وقتی یک کسب و کار برای وب سایت ِدیگری محتوا تولید کند، اما هدف این محتوا انتشار متنی تبلیغاتی برای کسب و کار ِخود آن شخص باشد، به این محتوا پست مهمان می گوییم. اما فایده‌ی این روش برای وب سایت میزبان چیست؟ انتشار محتوای سئو شده و مناسب، ترافیک ِآن سایت را افزایش می دهد. همچنین آن محتوا از نظر موتور های جستجو و الگوریتم های آنها بررسی شده و به آن امتیاز داده می شود. 
وب سایت میزبان از این مطلب برای تقویت سئو سایت خود استفاده می کند و البته ارزشمند بودن در نگاه موتور های جستجو و مخاطبان! اما نویسنده‌ی مهمان که اقدام به انتشار مطلب تبلیغاتی یا رپورتاژ آگهی خود در این وب سایت می کند، فقط اهداف تبلیغاتی دارد. وقتی به عنوان نویسنده مهمان، مطلبی را در این وب سایت ها منتشر کنید، می توانید آن طور که دوست دارید خود را  به مخاطبان ِآن سایت معرفی کنید. در نتیجه، روال تبلیغات غیر مستقیم یا تبلیغات درون گرای شما با کنترل شخصی خودتان پیش خواهد رفت. از همه مهمتر اینکه، انتشار آن رپورتاژ در وب سایت مورد نظر به شما کمک می کند تا در دریافت بک لینک طبیعی و دائمی هم موفق عمل کنید. این وضعیتی است که به آن Win-Win یا بُرد- بُرد گفته می شود. در این وضعیت هر دو طرف سود خود را از انتشار ِآن محتوای تبلیغاتی به دست می آورند.
این روش برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان بهترین انتخاب ممکن است. اما تنها روشِ موجود نیست!

رپورتاژ آگهی رایگان


انتشار رپورتاژ در وبلاگ های فارسی و انگلیسی


نوشتن متن رپورتاژ آگهی رایگان داخل وبلاگ های فارسی و انگلیسی، راه بعدی است. این وب سایت ها خدمات وبلاگ نویسی را به کل مردم ارائه می دهند. به همین خاطر آمار بازدید از آنها بسیار بالاست. شما می توانید متن رپورتاژ خود را در یک وبلاگ منتشر کنید. فقط باید توجه داشته باشید که وبلاگ را خودتان باید ایجاد کرده و سپس برای انتشار مطلب در آن اقدام کنید. هدف انتشار رپورتاژ آگهی در وبلاگ ها دریافت بک لینک است و به همین خاطر، اگر وبلاگتان بازدید کننده‌ی چندانی ندارد، جای نگرانی نیست! شما صرفا برای تقویت سئو سایت تان اقدام کرده اید، همین و بس! 
شما می توانید از سرویس های وبلاگ نویسی فارسی مثل بلاگفا و سایت Medium برای انتشار رپورتاژ رایگان اقدام کنید. البته توصیه می شود متن رپورتاژ خود را برای انتشار در Medium، به زبان انگلیسی ترجمه کرده و سپس آن را منتشر کنید. (شایان ذکر است که Medium یک رسانه ی نشر الکترونیکی است و نه یک پلتفرم برای وبلاگ نویسی.)

  • همکاری با سایت هایی که رپورتاژ رایگان منتشر می کنند


برخی از وب سایت های خبری و پر بازدید هستند که اقدام به انتشار رپورتاژ های رایگان می کنند. شما می توانید با آنها ارتباط برقرار کرده (مثلا از طریق ایمیل) و درخواست خود را ثبت کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *