گام به گام تا ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای

گام به گام تا ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای بهترین راه برای کسب درآمد بیشتر در فروش محصولات بوده و می تواند تعداد مشتریان را نیز افزایش دهد.

پیشگفتار

تیزر تبلیغاتی حرفه ای موثرترین روش برای معرفی محصول با کمترین زحمت می باشد. به کمک یک تیزر حرفه ای می توان نظر کاربران بسیاری را به کسب و کار خود جلب کرد و آنها را به سمت مسیر خرید هدایت نمود. مالک یک برند یا کسب و کار می تواند به کمک یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای پیام یا هدف خود را به مخاطب منتقل کند. یک تیزر تبلیغاتی باید به حدی قوی باشد تا بتواند با برانگیختن حس کنجکاوی مخاطب، او را تا انتها با خود همراه سازد.

تیزرهای تبلیغاتی یکی از مهمترین عناصر در جلب نظر مشتریان و ترغیب آنها به خرید یک کالا یا محصول می باشند. از این‌رو، ساخت تیزر تبلیغاتی روشی کاملا حرفه ای برای معرفی محصولات یا خدمات ارائه شده از سوی یک شرکت می باشد. تیزرها ویدیوهایی کوتاه مدت بوده که اغلب دارای جذابیت های متعددی برای جلب توجه بینندگان می باشند. بهترین راه برای نمایش یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای، ساخت آن به دست طراحان مجرب و شرکت های معتبر است.

مقدمه

 

 

اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای

ساخت انواع تیزر تبلیغاتی، یکی از قدرتمندترین راه ها برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی می باشد. برای موفقیت در رقابت با رقبای خود، باید ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای را در اولویت قرار دهید. باید در نظر داشت که هر تیزری نمی تواند شما را به موفقیت برساند. تیزر باید درخور و شایسته ی برند و کسب و کار شما بوده و در رقابت با سایر رقبای شما، حرفی برای گفتن داشته باشد. تیزر تبلیغاتی می تواند تا مدت ها در ذهن مخاطب ماندگار شود و یاد تجربه لذت بخش خرید از برند شما را برای وی تداعی کند. بنابراین، نقش تیزر تبلیغاتی در برندینگ و درخشش در میان دیگر رقبا، غیر‌قابل انکار است. در نتیجه برای ساخت تیزر ایده آل، وقت زیادی صرف کرده و از پرداخت هیچ هزینه ای نترسید.

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای، اولین قدم برای معرفی شما به کاربران به خصوص در فضای مجازی می باشد. پس باید این فرصت را غنیمت شمرد و از پیام‌رسان هایی مانند Instagram، برای معرفی خود به دنیای کسب و کار، نهایت استفاده را کرد. همچنین، از طریق ساخت تیزر تبلیغاتی از مراحل ساخت یک کالا، می توان به بیننده اطمینان داد که محصول، طبق ضوابط و قوانین بهداشتی و زیست محیطی ساخته و پرداخته می شود. بنابراین، هیچ نگرانی از بابت سالم و بهداشتی بودن محصول وجود نخواهد داشت.

 

اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای

ویژگی های تیزر تبلیغاتی حرفه ای

اگر قرار است ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای را به شرکت های فعال در زمینه طراحی و تولید تیزر تبلیغاتی واگذار کنید، باید بدانید که اصلی ترین ویژگی تیزر خروجیِ شما خلاقیت است. تیزری که درون مایه خلاقیت نداشته باشد، نمی تواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند. مخاطب با تماشای تیزر تبلیغاتی خلاقانه تصمیم می گیرد که به تماشای ادامه آن بنشیند یا از کنار آن به راحتی رد شود. خلاقیت در داستان تیزر، صدا، تصویر، موسیقی و جلوه های ویژه نمود می کند و تیزر را تحت تاثیر قرار می دهد. برای آشنایی بیشتر با چگونگی بکارگیریِ عنصر خلاقیت در تیزرهای تبلیغاتی، مقاله تیزرهای خلاقانه را مطالعه نمایید.

یکی دیگر از ویژگی های تیزر تبلیغاتی حرفه ای، جذابیت است. این عنصر به خصوص در ثانیه های ابتدایی تیزر بسیار حائز اهمیت است. تیزر باید به قدری جذاب باشد که مخاطب را به تماشای تیزر بنشاند؛ حتی اگر مخاطب از قبل قصد تماشای چنین تیزری را نداشته باشد. علاوه بر خلاقیت و جذابیت، ساختار رمزآلود نیز از جمله ویژگی های تیزرهای حرفه ای به شمار می رود. داستان تیزر باید در ذهن مخاطب سوال ایجاد کرده و فکر او را مشغول کند. اینگونه، مخاطب برای حل معمایی که در ذهنش به وجود آمده شما را همراهی کرده و در مواقعی، تبدیل به یک مشتری وفادار می شود.

از طرفی، تیزری که بتواند در مخاطب احساس نیاز ایجاد کند، می تواند تیزری موفق باشد. ایجاد این احساس نیاز به محصول شما، به شمار مشتریان شما می افزاید و در نتیجه سود حاصل از فروش محصول را نیز افزایش می دهد.

تیزر مخاطب پسند

هزینه ساخت تیزر حرفه ای

هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای به عوامل زیادی بستگی دارد. اولین المانی که بیشترین تاثیرگذاری را بر قیمت دارد، مدت زمان تیزر است. اگرچه تیزرهای استاندارد غالبا کمتر از 60 ثانیه هستند، اما گاهی ساخت تیزرهای سفارشی می تواند با مدت زمان بیشتری نیز صورت گیرد. عامل دیگری که می تواند هزینه ساخت تیزر حرفه ای را تحت الشعاع قرار دهد، استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته است. اگر قصد استفاده از تصاویر هوایی را در تیزر خود دارید، باید از شرکت های سازنده بخواهید که خدمات مربوط به تصویربرداری هوایی را نیز برای شما در نظر بگیرند. گذشته از آن، استفاده از موزیک اورجینال، جلوه های ویژه، تدوین حرفه ای و دوربین هایی با تکنولوژی پیشرفته، نیازمند صرف هزینه‌ی بیشتر است.

 

استفاده از تجهیزات

علاوه بر این، اگر تیزر تبلیغاتی شما از نوع رئال است، قطعا در مرحله تولید به یک یا چند بازیگر تبلیغاتی نیز، نیاز خواهید داشت. برای هر یک از بازیگران با توجه به مهارتشان باید دستمزد جداگانه ای در نظر گرفت. بطور مثال، دستمزد یک بازیگر نام آشنا با دستمزد یک بازیگر معمولی و آماتور متفاوت خواهد بود. به غیر از این موارد، اجاره لوکیشن، تجهیزات نورپردازی و صدابرداری نیز هزینه جداگانه ای دارند. زمان تحویل نیز، یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای است. اگر بخواهید سریعتر از زمان نرمال، تیزر خود را تحویل بگیرید، بالطبع باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید.

با وجود همه این مسائل، برخی از مالکان برند و کسب و کار تصمیم می گیرند بدون صرف هزینه به ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای بپردازند. بسیاری از اپلیکیشن های گوشی، این امکان را برای کاربران فراهم می کنند. از طرفی، می توان با ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین، از پرداخت هزینه های هنگفت به شرکت های سازنده تیزر اجتناب کرد.

 

 

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای

اولین قدم برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای، برنامه ریزی می باشد. در مرحله برنامه ریزی باید داستان تیزر به همراه تمام جزئیات مشخص شود. اینکه جامعه هدف چه کسانی هستند و قرار است چگونه احساسات آنها را برانگیزیم، باید در مرحله برنامه ریزی مشخص شود. همچنین، نوع پیام و چگونگی انتقال آن به مخاطبان بسیار اهمیت دارد. پس از اینکه صحنه ها و مواد و تجهیزات لازم مشخص شد، نوبت به آماده‌سازی وسایل و تجهیزات لازم برای ساخت تیزر تبلیغاتی می رسد. دوربین عکاسی و فیلمبرداری، تجهیزات صدابرداری و نورپردازی، عروسک ها، مدل ها و ماکت های مختلف از جمله ابزار لازم برای ساخت تیزر می باشند.

پس از تهیه وسایل مورد نیاز، کار ساخت تیزر آغاز شده و تمامی صحنه های مورد نظر فیلمبرداری و ثبت می شوند. پس از آن، باید در مرحله ویرایش و تدوین، شات ها و سکانس های مختلف را در کنار یکدیگر چیده و تیزر مورد نظر را به تولید نهایی رساند. در این مرحله می توان افکت های صوتی و تصویری و همچنین موسیقی های مورد نظر را به تیزر افزود. بعلاوه، می توان از نریتورها برای روایت داستان تیزر نیز استفاده کرد. نرم افزارهای طراحی، مهمترین ابزار برای تدوین انواع تیزر می باشند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *