همه چیز درباره ی آموزش لینک دهی در رپورتاژ آگهی

همه چیز درباره ی آموزش لینک دهی در رپورتاژ آگهی

در این محتوا قصد داریم تا درباره ی آموزش لینک دهی در رپورتاژ آگهی با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

پیشگفتار


آموزش لینک دهی در رپورتاژ آگهی یکی از موارد بسیار مهم و ضروری است. اگر شما در رپورتاژ آگهی خود نتوانید لینک دهی مناسبی داشته باشید مطمئنأ در کار خود شکست خواهید خورد. لینک دهی در نحوه درج رپورتاژ آگهی بسیار مهم است. زیرا باعث می شود بازدید از سایت شما افزایش یابد. اما حال که از اهمیت رپورتاژ آگهی و تاثیر لینک دهی در رپورتاژ آگهی مطلع شدیم؛ چطور می توانیم لینک دهی انجام دهیم؟ یا اینکه مزیت لینک دهی در رپورتاژ آگهی چیست؟ در این مقاله ما قصد داریم صفر تا صد آموزش لینک دهی رپورتاژ آگهی را برایتان شرح دهیم. پس تا پایان این مسیر ما را همراهی کنید تا درباره کاربردهای رپورتاژ آگهی برایتان توضیح دهیم.

مقدمه 


•    رپورتاژ آگهی چیست
•    انواع رپورتاژ آگهی
•    آیا رپورتاژ آگهی تبلیغات است یا بازاریابی محتوا؟
•    آموزش اصول لینک دهی در رپورتاژ آگهی
•    چرا باید در رپورتاژ آگهی لینک دهیم؟
•    چه تعداد لینک در رپورتاژ آگهی مجاز است؟
•    چگونه یک رپورتاژ آگهی حرفه ای داشته باشیم؟
•    سخن پایانی

رپورتاژ آگهی چیست؟


قبل از اینکه شما آموزش لینک دهی در رپورتاژ آگهی را بیاموزید باید اطلاعاتی درباره اینکه رپورتاژ آگهی چیست را بدانید. اگر به طور خلاصه بخواهیم یک تعریف مشخص از رپورتاژ آگهی داشته باشیم؛ باید بگوییم که رپورتاژ آگهی یکی از زیر شاخه های روابط عمومی یا همان تبلیغات است. شما می توانید به وسیله ی یک رپورتاژ قوی و حرفه ای تبلیغات مناسبی را برای کسب و کارتان انجام دهید. اما هرگاه اسم از تبلیغات برده می شود؛ افراد تمایلی به آن نشان نمی دهند. پس چگونه می توان به وسیله ی رپورتاژ آگهی تبلیغات مؤثری داشته باشیم؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که تبلیغات در رپورتاژ آگهی بسیار متفاوت از شیوه های دیگر است. شما خیلی راحت بدون اینکه مخاطبین شما فکر کنند که شما قصد تبلیغ محصولتان را دارید به صورت کاملا حرفه ای تبلیغات شما انجام می شود. 

انواع رپورتاژ آگهی


حال که با مفهوم رپورتاژ آگهی آشنا شدید؛ نوبت به بررسی انواع رپورتاژ آگهی می رسید. رپورتاژ آگهی شاملی موارد زیر می باشند.


•    رپورتاژ آگهی تصویری چیست؟


رپورتاژهای تصویری بیشتر در قالب یک تصویر یا یک فیلم کوتاه هستند که در این فیلم تلاش می شود مفهوم و موضوع اصلی به زبان ساده بیان شود. پورتاژهای تصویری بیشتر در شبکه های اجتماعی یا تلویزیون پخش می شوند.


•    رپورتاژ خبری چیست؟


در سال های اخیر با دسترسی قشر بیشتری از جامعه به اینترنت و فضای وب این شیوه ی تبلیغاتی رونق بسیاری گرفته. شاید بتوان گفت یکی از بهترین و مهم ترین روش های تبلیغاتی شمرده می شود.


•    رپورتاژ آگهی ژورنالیستی چیست؟ 


رپورتاژهای ژورنالی همان طور که از نامشان پیداست بیشتر در انواع مختلف مجلات، مقاله ها و روزنامه ها انتشار پیدا می کند.

 

آیا رپورتاژ آگهی تبلیغات است یا بازاریابی محتوا؟


سوال جالبی که در آموزش رپورتاژ آگهی پرسیده می شود این است که آیا رپورتاژ آگهی یک تبلیغ است یا یک بازاریابی؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که تبلیغات با بازاریابی بسیار متفاوت است. شما در تبلیغ محتوایی که تولید می کنید کوتاه، یک طرفه، با هدف فروش بیشتر و معرفی و شناساندن محصول است. اما در بازاریابی محتوای شما باید تعاملی و دوسویه، دراز مدت، معرفی غیر مستقیم کالا و با هدف ایجاد یک تعامل مفید انجام گیرد. بنابراین باید گفت که تولید محتوای رپورتاژ آگهی یک بازاریابی حرفه ای است به یک تبلیغ.

آموزش اصول لینک دهی در رپورتاژ آگهی


شما در هر کاری باید اصولی را رعایت کنید و در رپورتاژ نویسی هم باید تابع اصولی باشید. شاید بتوان گفت یکی از اصولی که در رپورتاژ آگهی مهم و ضروریست؛ لینک دهی است. اما چه لینک هایی را می توانید استفاده کنید؟ در پاسخ به این سوال شما، باید گفت که شما می توانید از لینک های که در Google اهمیت بیشتری دارند استفاده نمایید. شما باید لینک ها را در ابتدای رپورتاژ آگهی خود قرار دهید. چون گوگل آن دسته از لینک هایی را که شما در ابتدای رپورتاژ خود قرار می دهید؛ بررسی می کند و به آن ها اهمیت بیشتری می دهد. 

چرا باید در رپورتاژ آگهی لینک دهیم؟


یکی از بهترین اقداماتی که شما می توانید در رپورتاژ آگهی انجام دهید؛ لینک دهی است. زیرا لینک دهی دو مزیت مفید برای شما و کسب و کارتان دارد.  اولین اینکه شما به وسیله ی رپورتاژ آگهی می توانید برند سازی کنید و برند مورد نظر خود را ارتقا دهید. دومین اینکه می توانید سایت خود را در گوگل به بالاترین رتبه برسانید. لینک دهی در رپورتاژ آگهی شما می تواند تاثیر زیادی در خرید و فروش محصولاتتان داشته باشد. بنابراین با لینک دهی مناسب و اصولی می توانید اعتبار خود را در سایت های مختلف افزایش دهید.

چه تعداد لینک در رپورتاژ آگهی مجاز است؟


اولین کاری که شما در لینک دهی انجام می دهید، طی کردن روند طبیعی لینک دهی است. زیرا شما برای جذب اعتماد بیشتر گوگل لینک دهی انجام می دهید و این اعتماد زمانی جلب می شود که روند لینک دهی طبیعی باشد. پس تعداد لینک دهی باید حتما به صورتی باشد که رپورتاژ شما از حالت طبیعی خود خارج نشود. اما نکته ای که درباره آموزش لینک دهی در رپورتاژ آگهی وجود دارد؛ این است که نباید یک قاعده و روند مشخصی را برای لینک دهی انجام دهید. 
زیرا بعد از مدت کوتاهی گوگل متوجه این روند شما می شود و نتیجه های مثبت دست آورده های خود را از دست می دهید. بنابراین در آموزش لینک دهی در رپورتاژ آگهی نباید یک قاعده و روند مشخصی را تعریف کرد. ولی می توانیم به شما پیشنهاد کنیم که در رپورتاژ آگهی میتوانید به صورت روتین بیین 1 الی 4 لینک قرار دهید. البته این لینک دهی در رپورتاژ آگهی را به صورت بی قاعده و بی نظم انجام دهید. چون نتیجه مطلوب تری خواهید گرفت.


چگونه یک رپورتاژ آگهی حرفه ای داشته باشید؟


شما برای اینکه بتوانید یک رپورتاژ آگهی حرفه ای داشته باشید؛ باید حتما آموزش لینک دهی در رپورتاژ آگهی را طی کرده باشید و از اصول لینک دهی مطلع باشید. زیرا شما باید با لینک دهیی خوب و کاربردی که در رپورتاژ انجام می دهید؛ می توانید مانند یک حرفه ای کار کنید. برای روشن تر شدن مطلب برایتان مثالی می زنم. فرض کنید شما قرار است یک رپورتاژ درباره ی لباس مجلسی زنانه انجام دهید و باید چه لینک های را در آن استفاده کنید. اولین نکته ای که شما باید رعایت کنید این است که شما باید برای افرادی که قصد انتخاب لباس مجلسی را دارند یک راهنما باشید. 
حال می پرسید چگونه  می توانید یک راهنما باشید؟ شما باید لینک هایی با عنوان با هر سایز و وزنی چه لباسی مناسب است را قرار دهید. یا اینکه برای چه اندام های چه نوع لباسی جلوه زیباتری دارد و یا حتی چه رنگ و مدل لباسی با پوست صورتتان هم خوانی دارد؛ در رپورتاژ خود استفاده نمایید. ضمناً با قرار دادن این لینک ها به صورت غیر مستقیم مخاطب خود را کنجکاو می نمایید که وارد صفحه ای که شما مشخص کردید؛ شوند. پس خیلی راحت مخاطب برای کسب اطلاعات وارد لینک و صفحه شما می شود. دیدید که با یک تکنیک اصولی توانستید همانند یک حرفه ای کار کنید.


سخن پایانی


آنچه در آموزش لینک دهی در رپورتاژ آگهی مهم است؛ طی کردن گام به گام مراحلی است که در این مقاله بیان کردیم. هیچ کس از فردا خبردار نیست و نمی داند گوگل چه لینک های را معیار خود قرار می دهد. لذا به مواردی که در حال حاضر برای گوگل مهم هستند؛ توجه نمایید تا بتوانید یک رپورتاژر حرفه ای شوید. اما افرادی که علاقمند به کار تایپ هستند می تواند پس از یادگیری لینک دهی و گذراندن آموزش لینک دهی در رپورتاژ آگهی و همچنین سئو و نحوه یادگیری نگارش رپورتاژ آگهی به بخش استخدام غیر حضوری وب سایت مراجعه و فرم استخدام غیر حضوری را تکمیل نمایند. وب سایت اتک می تواند آن ها را به  عنوان یک نویسنده رپورتاژ آگهی خوب به شرکت های معتبر تولید محتوا معرفی نماید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *