قیمت تولید محتوای اینستاگرام چقدر است؟

قیمت تولید محتوای اینستاگرام چقدر است؟

طبق آمار قیمت تولید محتوای اینستاگرام هرچقدر هم که باشد ارزشش را دارد. درآمد تبلیغات اینستاگرام به بیش از 18 میلیارد دلار می رسد.

قیمت تولید محتوای اینستاگرام از بسیاری جهات مانند تولید محتوا در پلتفرم های دیگر مانند فیسبوک است. این نباید تعجب آور باشد، زیرا اینستاگرام بخشی از شبکه فیسبوک می باشد. این مقاله تمرکز را به اینستاگرام معطوف کرده است. تعرفه تولید محتوا در اینستاگرام چقدر است؟ مانند فیسبوک، هیچ قیمت مشخصی برای تولید محتوا در اینستاگرام وجود ندارد. شما یک پیشنهاد برای تولید محتوا خود ایجاد می کنید. 
در تئوری، اینستاگرام تبلیغ شرکتی را لحاظ می کند که بالاترین قیمت را برای هر تولید محتوا ارائه می دهد. در واقعیت، بسیار پیچیده ‌تر از این است و نمی ‌توانید تضمین کنید که اینستاگرام هر تولید محتوا را که ارائه می ‌کنید، می ‌پذیرد. همچنین نمی توانید مطمئن باشید که آن را در حساب ‌های اینستاگرامی که برای آن پیشنهاد می ‌دهید ارائه می ‌دهد. شما می توانید انتظار داشته باشید که در یک کمپین اینستاگرام باید چیزی بین 20 سنت تا 2 دلار برای هر کلیک (CPC) پرداخت کنید. طبق داده‌ های Reveal Bot، میانگین CPC اینستاگرام در جولای ۲۰۲۱ در ایالات متحده ۱.۲۸ دلار به ازای هر کلیک بود، در مقابل میانگین (CPC)  ۲۰۲۲ معادل ۱.۳۳ دلار به ازای هر کلیک است.
قیمت تولید محتوای اینستاگرام با توجه به افزایش تبلیغات اینستاگرام در چند سال اخیر، روند صعودی داشت است. در مارس 2017 اینستاگرام از یک میلیون تبلیغ کننده خود لذت برده است. با فرض اینکه مخاطبان هدف شما زمانی را در برنامه های اینستاگرام خود صرف می کنند، دلایل بسیار خوبی برای افزودن اینستاگرام به ترکیب بازاریابی شما وجود دارد. به طور سنتی، اینستاگرام نرخ کلیک بالاتری نسبت به فیسبوک دارد. در بیشتر مواقع، CTR اینستاگرام بسیار بالاتر از فیسبوک بوده است.
 اینستاگرام نیز مانند فیسبوک، فرصت های هدف گیری پیشرفته ای را با تبلیغات خود فراهم می کند. شما می توانید به مخاطبان هدف خود وارد شوید و بودجه خود را برای تبلیغات به افراد نامناسب هدر ندهید. شما می توانید تبلیغات خود را بر اساس فاکتورهای گوناگونی نظیر:
•    موقعیت مکانی
•    جمعیت شناسی
•    علایق
•    رفتار 
•    مخاطبان مشابه هدف قرار دهید. 
 همچنین به اینستاگرام و فیسبوک اجازه دهید به طور خودکار هدف قرار گیرند. همچنین می توانید مخاطبان سفارشی ایجاد کنید و افرادی را که قبلا با کسب و کار شما تعامل داشته اند، مجددا هدف قرار دهید.

لیست عناوین

به منظور بررسی قیمت تولید محتوای اینستاگرام لازم است توضیحاتی در مورد عناوین زیر داده شود.

1- قیمت تولید محتوای اینستاگرام چقدر است؟
2- قیمت محتوای اینستاگرام به چه عواملی بستگی دارد؟
3- گران ترین و ارزان ترین نوع محتوا در اینستاگرام

قیمت تولید محتوای اینستاگرام چقدر است؟

بدیهی است که رقابت نیز در تعیین قیمت تولید محتوای اینستاگرام نقش اساسی خواهد داشت. به عنوان مثال، اگر چندین نفر برای یک مخاطب هدف مشابه شما مناقصه می ‌دهند، ممکن است یک جنگ پیشنهادی داشته باشید که هزینه کلی را افزایش می ‌دهد. برخی از عوامل موثر بر رقابت که بر هزینه تولید محتوا در اینستاگرام تاثیر می گذارند، عبارتند از:
•    تعطیلات و رویدادها - رقابت برای تعطیلات و رویدادهای خاص بیشتر است. برای مثال، CPC در روزهای منتهی به آغاز سال نو به طرز چشمگیری افزایش می یابد.
•    روز هفته – کاربران اینستاگرام در روزهای هفته بیشتر از آخر هفته ها درگیر می شوند. این باعث می‌ شود که در اواسط هفته بیشتر از شنبه یا یکشنبه پرداخت کنید.
•    بازار شما – برخی از صنایع به دلیل سطح رقابت، نرخ تولید محتوا بالاتری نسبت به سایرین دارند. همچنین، شرکت ‌هایی که زنان را هدف قرار می‌ دهند، بیشتر از شرکت ‌هایی که مردان را هدف قرار می ‌دهند، پرداخت می‌ کنند، زیرا معمولا زنان بیشتر در اینستاگرام مشارکت می ‌کنند.

کیفیت تولید محتوا

قیمت محتوای اینستاگرام به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت محتوای اینستاگرام به چه عواملی بستگی دارد؟ مانند تبلیغات فیسبوک، سه عامل اصلی بر میزان قیمت تولید محتوا اینستاگرام تاثیر می گذارد:
•    مبلغی که مایلید برای کمپین خود پیشنهاد بدهید.
•    کیفیت تولید محتوا شما، با در نظر گرفتن عواملی مانند بازخورد افرادی که آگهی را مشاهده یا پنهان می کنند. ارزیابی ویژگی های با کیفیت پایین در آگهی، مانند: پنهان کردن اطلاعات، زبان پر شور و طعمه تعامل.
•    نرخ‌ های عمل تخمینی شما. بدان معنا که چقدر احتمال دارد که Facebook/ Instagram بر این باور باشند که تولید محتوای شما علایق مخاطبین را هدف قرار می دهد. به عنوان مثال، احتمال اینکه افراد با دیدن تولید محتوای شما تحت تاثیر قرار گیرند، چقدر است؟
نرخ ‌های عمل تخمینی همراه با کیفیت آگهی، ارتباط آگهی را اندازه‌گیری می ‌کند. اینستاگرام به تولید محتوایی که آنها فکر می کنند مربوط به افرادی است که تبلیغات شما را مشاهده می کنند، یارانه می دهد. یک پیشنهاد کمتر می تواند نسبت به پیشنهاد بالاتر از طرف شخص دیگری به دلیل ارتباط بهتر، موفق شود.

اینستاگرام

گران ترین و ارزان ترین نوع محتوا در اینستاگرام

گران ترین و ارزان ترین نوع محتوا در اینستاگرام کدامند؟ بطور کلی ویدیوها گران تر از متن و تصاویر هستند. بسیاری از مردم بدون اینکه بدانند در حال انجام چه کاری هستند، تولید محتوا را در اینستاگرام قرار می دهند. بنابراین، جای تعجب نیست که این افراد اغلب پول خود را از دست می دهند. شما باید به دقت در مورد افرادی که هدف قرار داده اید فکر کنید و تبلیغات عالی برای این افراد ایجاد کنید. کاربران اینستاگرام انتظار دارند پست های مرتبط و جالبی دریافت کنند. آنها می توانند یک تولید محتوا سنتی را ببینند در صورتیکه عملکرد ضعیفی دارند. 
اگر می خواهید تولید محتوا شما در اینستاگرام کار کند، باید مانند یک پست معمولی به نظر برسد. این بدان معنی است که ممکن است بهترین نتایج را از تبلیغات با کمترین CPM دریافت نکنید. تبلیغات شما ممکن است برای شما هزینه زیادی نداشته باشد. اما اگر همه آن را دور بزنند برای شما ارزش کمی دارد. ضروری است که محتوایی ایجاد کنید که مخاطب هدف شما از آن استقبال کند. سعی نکنید با اولین تولید محتوای خود، فروش را افزایش دهید. بهتر است با ایجاد پست های برتر شروع کنید تا نام تجاری خود را به افرادی که هدف آنها هستید معرفی کنید.

کلام آخر

قیمت تولید محتوای اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله به آنها پرداختیم. هنگام هدف قرار دادن محتوای خود، به تشخیص های مربوط به خود نگاهی دقیق بیندازید. شما باید از تولید محتوای خود اطمینان حاصل کنید که:
•    به عنوان کیفیت بالا تلقی می شود.
•    افزایش نرخ تبدیل را به دنبال دارد.
•    در برانگیختن علایق دخیل است.
•    به عنوان طعمه کلیک یا بحث برانگیز تلقی نمی شود.
اینستاگرام نیز این را تشخیص می دهد. امتیاز ارتباط شما، راهنمای بسیار خوبی برای اینکه چقدر محتوای خود را هدف قرار می دهید است. اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که به سرعت در حال رشد است. چند سال پیش، افراد کمی اینستاگرام را در رده بالای شبکه های اجتماعی خود قرار می دادند. اکنون یکی از بازیکنان پیشرو محسوب می شود. بیشتر شرکت هایی که به صورت آنلاین تبلیغ می کنند یا با اینفلوئنسر هایی کار می کنند که (کمک کننده ی آنها در بازاریابی) هستند، باید توجه جدی به گنجاندن اینستاگرام در آمیخته بازاریابی خود داشته باشند. برای تولید محتوا در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند: اینستاگرام انتظار داشته باشید که پول زیادی خرج کنید، زیرا واقعا ارزشش را دارد.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *