ساخت محتوا برای اینستاگرام + بررسی اصول پایه

ساخت محتوا برای اینستاگرام + بررسی اصول پایه

جهت ساخت محتوا برای اینستاگرام برنامه ریزی محتوا بهترین راه برای کمک به افزایش دسترسی و تعامل در اینستاگرام است.

ساخت محتوا برای اینستاگرام؛ مقدمه

ساخت محتوا برای اینستاگرام جزو مهمترین کارهایی است که هر فرد برای تأثیرگذاری روی مخاطب، انجام می دهد. این ساده به نظر می رسد، اما همه ما می دانیم که حفظ آن برای مدت طولانی می تواند بسیار دشوار باشد. به خصوص زمانی که پلتفرم دائما در حال تکامل است. پنج سال پیش، گسترده کردن پیج در اینستاگرام آسان بود: (در زمان مناسب پست کنید، از هشتگ استفاده کنید و سعی کنید در حساب ‌های سازندگان بزرگ ‌تر نمایش داده شوید) اما وقتی الگوریتم تغییر کرد، همه چیز متحول شد. اکنون، هیچ کلیدی برای موفقیت در اینستاگرام وجود ندارد. اما آنچه ما می دانیم این است که ارسال مداوم محتوای با کیفیت بالا که الهام بخش دنبال کنندگان شما باشد، ضروری است. بنابراین ۹ نکته وجود دارد که باید هنگام تلاش برای افزایش تعامل اینستاگرام خود در نظر داشته باشید. در ادامه ی مقاله به بیان این نکات خواهیم پرداخت. با گذراندن دوره تولید محتوا اینستاگرام بهترین عملکرد را برای تولید محتوا خواهید داشت.
ساخت محتوا برای اینستاگرام در جذب برندهای دیگر و افزایش نرخ رشد جذب مخاطب موثر است. چنانچه پست های اینستاگرام شما اثربخش نیست، شاید لازم باشد در مورد تغییر شکل استراتژی خود و ایجاد یک برنامه محتوا فکر کنید. برنامه ‌های محتوا می ‌توانند به راهنمایی نحوه منتشر کردن محتوای شما کمک کنند تا اطمینان حاصل کنید که به اهداف خاصی دست خواهید یافت. 
به منظور ساخت محتوا برای اینستاگرام اگر از قبل برخی از ابتکارات بازاریابی را دارید، زمان مناسبی است که آنها را در کمپین بازاریابی خود بگنجانید. به عنوان مثال، با منتشر کردن یک محصول جدید، می توانید محتوا برای آن ایجاد نمایید. چند پست برای انتشار محصول ایجاد کنید، شامل یک هدیه برای تبلیغ محصول یا یک ویدیوی مطلوب. با استفاده از این کارها تاثیرگذار باشید و آن مزایا را به بازار عرضه کنید.

عناوین مقاله

جهت ساخت محتوا برای اینستاگرام لازم است موارد زیر مورد بررسی قرار گیرند:

1- در ساخت محتوا باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟
2- کپی رایت در اینستاگرام شامل چه محتواهایی می شود؟
3- چه نوع محتوایی برای هر کسب و کار لازم است؟

 

در ساخت محتوا باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

در ساخت محتوا باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

در ساخت محتوا باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟ 9 نکته ی کلیدی و مهم وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها می توان محتوایی جذاب در اینستاگرام ساخته و منتشر کنید. این نکات عبارتند از:
1.    محتوای خود را برنامه ریزی کنید
2.    تجزیه و تحلیل خود را ردیابی کنید و با آن درگیر شوید
3.    پست های خود را از قبل آماده کنید
4.    مطمئن شوید که محتوای شما درجه یک است
5.    محتوای خود را متنوع کنید
6.    به محتوای خود کمک کنید
7.    به طور منظم پست کنید
8.    بر ساختن یک جامعه تمرکز کنید
9.    خود را برای شراکت با نام تجاری تنظیم کنید
ارائه ایده های محتوا را به صورت ماهانه انجام دهید. شاید بخواهید برای الهام گرفتن در IG یا Pinterest خود پیمایش کنید و موضوعات اصلی پست هایی را که در ذهن دارید یادداشت کنید. لازم نیست همه چیز هم یک ایده عجیب و غریب باشد. شما می توانید ایده های انبوهی را انجام دهید و سپس فقط آنهایی را انتخاب کنید که بعدا بیشتر به سمت آنها کشیده می شوید. به منظور اینکه در رسانه های اجتماعی موفق باشید، ضروری است که عملکرد پست ها و حساب کاربری را مورد بررسی قرار دهید. شما باید متوجه شوید که چه چیزی برای مخاطبان شما جالب است، زیرا اگر محتوا جالب و جذاب نباشد، کانال شما رشد نخواهد کرد. این به این سادگی نیست که فقط برنامه را باز کنید و هر زمان که دوست داشتید یک عکس تصادفی پست کنید. تقویم ها کلیدی هستند و به شما امکان می دهند پست های بعدی خود را حداقل یک هفته قبل برنامه ریزی کنید، اما (یک ماه) توصیه می شود.

چه نوع محتوایی برای هر کسب و کار لازم است؟

کپی رایت در اینستاگرام شامل چه محتواهایی می شود؟

کپی رایت در اینستاگرام چیست؟ در اینستاگرام شما حق استفاده کردن از اطلاعات خصوصی یا محرمانه اشخاص دیگر را ندارید. همچنین نمی توانید کاری انجام دهید که حقوق دیگران از جمله حقوق مالکیت معنوی را نقض کند. (به عنوان مثال، نقض حق نسخه برداری، نقض علامت تجاری، کالاهای تقلبی یا دزدی) اینستاگرام و کپی رایت، همراهان عجیبی می ‌سازند. اینستاگرام تماما در مورد تصاویر و به طور فزاینده ای سرشار از ویدیوها است. استفاده قانونی از تصاویر یک مسئله مهم در مورد رسانه های اجتماعی است. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام استفاده از اینستاگرام به آنها فکر کنید:
•    آیا شما تصاویر خود را در اینستاگرام منتشر می کنید؟ اگر چنین است، دیگران چه استفاده ای از تصاویر شما می توانند داشته باشند؟ 
•    آیا تصاویری را ارسال می کنید که متعلق به دیگران است، با یا بدون اجازه آنها؟
•    شاید شما در حال پست کردن یک تصویر دارای مجوز Creative Commons (CC)  هستید... آیا مالک آن تصویر را (بر اساس مجوز CC) نسبت داده اید؟
همیشه توصیه می ‌شود شرایط استفاده و (هرگونه تغییر در آنها) را برای هر برنامه ‌ای که استفاده می‌ کنید مرور کنید. با کمک پکیج آموزش تولید محتوا اینستاگرام راه و روش درست تولید محتوا را خواهید آموخت.

چه نوع محتوایی برای هر کسب و کار لازم است؟

چه نوع محتوایی برای هر کسب و کار لازم است؟ اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و چیزهای زیادی برای رقابت با شما وجود دارد، بنابراین محتوای برجسته بسیار مهم است. برای اطمینان از اشتراک‌ گذاری تصاویر و ویدیوهای با بهترین کیفیت ممکن، زمان بگذارید. مطمئن شوید که نور مناسبی دارید (یا مجهز به یک ابزار ویرایش هستید)، ژست ‌ها یا زوایای جالب و محتوای متنوعی دارید تا شبکه شما یکنواخت به نظر نرسد. شما به تجهیزات فانتزی نیاز ندارید، بسیاری از بهترین محتواهای سازنده تنها با استفاده از گوشی هوشمند تولید می‌شوند. شما فقط می توانید تعداد زیادی سلفی و مطالب #ootd را قبل از قدیمی شدن پست کنید. 
برخی از بهترین سازندگان محتوا اینستاگرام انواع مختلفی از محتوا را در فیدهای خود منتشر کرده و آزمایش می ‌کنند. در این صورت متوجه می شوند چه چیزی بهتر عمل می ‌کند. از یک ابزار آنلاین مانند Canva برای ایجاد کارت های نقل قول یا نمایش اسلاید های آموزنده استفاده کنید. بدین ترتیب دنبال کنندگان شما می توانند در استوری های خود به اشتراک بگذارند. از آزمایش کردن Reels و IGTV نترسید، از آنها به جای پست های تصویر ثابت. استفاده کنید. خلاقیت به صرفه است!

کلام آخر

جهت ساخت محتوا برای اینستاگرام ایجاد یک لحن یا راهنمای برند می تواند راهی موثر برای اطمینان از ثابت نگه داشتن پست ها باشد. اگر برندها علاقه مند به شراکت با شما هستند، دسترسی به آنها را آسان کنید. سعی کنید مطمئن شوید اینستاگرام شما تایید شده است. با داشتن ایمیل در بیو یا قابل دسترسی از طریق دکمه «ایمیل» در نمایه خود، مطمئن شوید که به راحتی قابل تماس هستید. یاد آوردن: اگر برندهای رویایی دارید که می خواهید با آنها کار کنید، آنها را در پست های خود معرفی کنید و آنها را برچسب گذاری نمایید. برای الهام گرفتن، می توانید به وب سایت، محتوا و لوگوهای خود نگاه کنید. بدین ترتیب به ایجاد لحن و موضوع مناسب برای پست های خود بهترین ها را سرلوحه کار خود قرار دهید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *