آموزش فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی+ تجهیزات لازم

آموزش فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی+ تجهیزات لازم

در آموزش فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی با رعایت نکات و اصول استاندارد، می توان یک تیزر تبلیغاتی موفق را ایجاد کرد.

آموزش فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی این فرصت را به نام تجاری شما می دهد تا با ایجاد هیجان در مورد انتشار جدید یک محصول یا خدمات، با مخاطبان شما درگیر شود. این مقاله نکاتی در مورد ایجاد یک تیزر ویدیویی عالی را توضیح می دهد. ویدئوهای تیزر (حلقه ‌های سیزلی) کلیپ‌ های کوتاهی هستند که سریعا کسب و کار شما را معرفی می کنند. چه این یک پست تجاری آنلاین باشد یا در رسانه های اجتماعی، ویدیوهای تیزر که در فضای مجازی پخش می شوند، تعادل کاملی را بین پیش بینی و تعامل ایجاد می کنند. برای ایجاد ویدئوهای بازاریابی، شرکت ها باید مخاطبان هدف خود را بشناسند. ویدیوهای تیزر به راحتی می توانند علایق و ارزش های آنها را مورد هدف قرار دهند که منجر به ارتباطات عمیق تر می شود.

هدف اصلی آموزش فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی ایجاد آگاهی در زمانی بسیار کوتاه است. زمانی که مشتری را جذب کردید، ویدیو سبب می‌شود آنها پیگیر کسب و کار شما شوند. یک ویدیوی تیزر عالی، کنجکاوی را برانگیخته و توضیحاتی تکمیلی، جهت پاسخ به سوالات را ارائه می دهد. هنگامی سریع به مخاطبان خود متصل خواهید شد که بدانید چگونه یک ویدیوی تیزر بسازید. یک ویدیوی پانزده ثانیه ای می تواند تاثیرگذارتر از وبلاگی 5 دقیقه ای باشد. تفاوت این است که ویدیو این کار را بسیار سریعتر انجام می دهد. بهترین ابزاری برای جلب توجه مخاطبان هدف، بازاریابی ویدیویی است که یک برند می تواند از آن استفاده کند. ویدیوهای تیزر سبب به وجود آمدن هیجان در بین مخاطبان شما می شود. درست مانند پیش ‌پرده‌ فیلم های سینمایی که چکیده ای از اتفاقات آینده را به نمایش می گذارد، ویدیوهای تیزر نیز همین طور عمل می کنند.

عناوین مقاله


به منظور آموزش فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی لازم است موارد زیر مورد بررسی قرار گیرند :
1- چگونه می توان یک تیزر موفق ساخت؟ 
2- اقدامات پیش از تولید تیزر تبلیغاتی
3- تجهیزات لازم برای تهیه تیزر تبلیغاتی
4- نحوه ساخت تیزر ویدیویی


چگونه می توان یک تیزر موفق ساخت؟


چگونه می توان یک تیزر موفق ساخت؟ یک ویدیوی تیزر فقط اتفاقاتی که قرار است در آینده رخ دهد را نشان می دهد، و این یک مزیت برای شرکت ها جهت ایجاد آگاهی از برند است. از تصاویر و صداها در ویدیوهای تیزر خود به منظور ایجاد یک برند قابل تشخیص و قوی بهره ببرید. ویدیوهای تیزر برای دنیای رسانه های اجتماعی است. محتوای ویدیویی تیزر قابلیت اشتراک گذاری در بسیاری از پلتفرم های مختلف رسانه ای را دارد، زیرا به خوبی منطبق می شود. با استفاده مجدد از محتوای ویدیویی، برندها شانس بسیار بیشتری برای (ایجاد تبلیغات) در مورد محصول یا خدمات جدید خود و در نهایت، کل جامعه ی طرفداران را دارند.
ویدیوهای تیزر مخاطبان شما را برای اتفاقات آینده منتظر نگه می دارد، اما تعاملی نیز عمل می کند. مخاطبین هدف می توانند انتقادات خود را در مورد نشر کالا و خدمات جدید که برای یک برند حیاتی است، به اشتراک بگذارند. این امر سبب می شود صاحبان کسب و کار قبل از انتشار خدمات خود، آنها را تنظیم نمایند. برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین در یک مقاله ی جداگانه مورد بررسی قرار گرفته است.

ساخت تیزر ویدیویی

اقدامات پیش از تولید تیزر تبلیغاتی


اقدامات پیش از تولید تیزر تبلیغاتی عبارتند از :
•    یک قالب ویدیویی تیزر را انتخاب کنید
•    رسانه را به ویدیوی تیزر خود اضافه کنید
•    ویدیوی تیزر خود را سفارشی کنید
•    جمع آوری بازخورد ویدیویی
•    ویدیوی تیزر خود را پیش نمایش و به اشتراک بگذارید
یکی از اقدامات پیش از تولید تیزر تبلیغاتی برای ایجاد یک ویدیو جذاب که باعث می شود مخاطبان شما بیشتر جذب شوند، اضافه کردن (سبک های متن و ویدیو) است. آهنگ هایی را از کتابخانه موسیقی اضافه کنید تا ویدیوی تیزر خود را ارتقا دهید. یک نام تجاری ذخیره شده ایجاد کنید اگر در یک طرح حرفه ‌ای یا حرفه ‌ای پلاس هستید. با استفاده از فونت‌ ها، رنگ ‌ها و لوگوهای خود، ویدیوی تیزر شما فورا قابل تشخیص خواهد بود. وقتی بازخورد خود را جمع ‌آوری کردید نسخه نهایی ویدیوی خود را صادر کنید. بهترین برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی مطابق با نوع تیزر و مهارت طراح انتخاب می شود.

چگونه می توان یک تیزر موفق ساخت؟
تجهیزات لازم برای تهیه تیزر تبلیغاتی


تجهیزات لازم برای تهیه تیزر تبلیغاتی شامل موارد زیر می باشد :
•    تجهیزات نور و صدا
•    تجهیزات حرکتی
•    تجهیزات فیلمبرداری هوایی (کوادکوپتر)
•    سه پایه و لنز

یکی از تجهیزات لازم برای تهیه تیزر تبلیغاتی، نورپردازی است. حتی فیلمبرداری در فضای باز که نور کافی دارد، نیازمند نورپردازی اصولی است. در فضاهای بسته نیز تجهیزات نورپردازی حرفه ای لازمه ی انجام کار خواهد بود. انتخاب بک گراند برای ساخت تیزر تبلیغاتی،جهت نورپردازی مناسب بسیار مهم است. تجهیزات صدابرداری به اندازه ی نورپردازی با اهمیت نیست زیرا در اکثر مواقع صدا در زمان ادیت، ویرایش می شود. داشتن یک لرزشگیر (استابلایزر) کمک شایانی به بالا بردن کیفیت فیلمبرداری می کند. شاید بدون داشتن کوادکوپتر هم بتوان فیلمبرداری را انجام داد، اما وجود این وسیله به حرفه ای تر شدن تیزر بسیار کمک می کند. داشتن سه پایه نیز با اینکه به ظاهر وسیله ای ساده است، خیلی کاربردی است. از فیلمبرداری های مبتدی گرفته تا حرفه ای، وجود سه پایه کار را آسان می کند. در دنیای عکاسی و فیلمبرداری لنزها بسیار متنوع هستند و ویژگی های منحصر به فردی دارند. بنابراین جهت تهیه تیزر تبلیغاتی، داشتن یک لنز حرفه ای بسیار پیشنهاد می شود.

تجهیزات لازم برای تهیه تیزر تبلیغاتی
نحوه ساخت تیزر ویدیویی


ساخت تیزر ویدیویی شامل 5 مرحله می شود :
•    مرحله اول – نوشتن یک اسکریپت یا استوری برد.
•    مرحله دوم - پیام خود را به اشتراک بگذارید.
•    مرحله سوم - رسانه خود را با هم ترکیب کنید.
•    مرحله چهارم – فراخوانی برای اقدام
•    مرحله پنجم – تبلیغ ویدیو

کسب درآمد از ساخت تیزر تبلیغاتی با رعایت این مراحل رشد حداکثری خواهد داشت.
در ساخت تیزر ویدیویی با پیدا کردن داستان، رویداد خود را شروع کنید. برای تیزر مهم است که رویدادی را که در دست دارد به تصویر بکشد، اما باید کمی کنجکاوی را باقی بگذارید تا مردم را به فکر فرو ببرید. باید جالب باشد، شاید حتی سرگرم کننده، طوری که مخاطب شما تا پایان همچنان همراه باشد. شما می خواهید که علاوه بر اینکه پیام جالب باشد، به شیوه ای جالب نیز ارتباط برقرار کند. این کار به کمک یک مجری حرفه ای، شخصیت انیمیشنی یا صداپیشه انجام خواهد شد. موسیقی و صداگذاری می تواند برای ایجاد احساس و درگیر نگه داشتن مخاطب بسیار مهم باشد. این یک ویدیوی تیزر است، بنابراین باید کاری کنید که افراد بتوانند قدم بعدی را بردارند. پس لازم است از لوگوی خود مطمئن شوید. پس از آماده شدن ویدیو، آن را در وب سایت خود قرار دهید و در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
نوشتن تیزر تبلیغاتی مستلزم چیست؟ پاسخ به این سوال نیز در مقاله ای دیگر به صورت کامل بیان شده است.


کلام آخر


در این مقاله آموزش فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی به طور کامل توضیح داده شد. داشتن تجهیزات لازم برای فیلمبرداری تیزر بسیار مهم است. این تجهیزات از نورپردازی گرفته تا سه پایه و لنز، همگی باید متناسب با کاری که قرار است انجام شود، انتخاب شوند. ساخت تیزر نیز در 5 مرحله انجام می شود که با  نوشتن یک اسکریپت یا استوری برد شروع و با تبلیغ ویدیو به پایان می رسد. لازم است قبل از انتشار تیزر بازبینی های لازم را انجام دهید تا تیزر تبلیغاتی بی عیب و نقص نشر پیدا کند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *