اصول انتخاب بک گراند برای ساخت تیزر تبلیغاتی

اصول انتخاب بک گراند برای ساخت تیزر تبلیغاتی

بک گراند برای ساخت تیزر تبلیغاتی یکی از فاکتورهای مهم است. بهره مندی از نور پردازی مناسب و انتخاب بک گراندهای خلاقانه سبب ایجاد تیزرهای حرفه ای می شود.

بک گراند برای ساخت تیزر تبلیغاتی اهمیت ویژه ‌ای، در عصر دیجیتال که رقابت بین کسب و کارها روز به روز افزایش می‌یابد، پیدا کرده است. زیرا انتخاب بک گراند مناسب برای ارائه کالا و خدمات به مشتریان با کمک یک پس‌ زمینه و محل مناسب، می‌تواند تاثیر خوبی روی مخاطب و موفقیت تجاری داشته باشد. در این مقاله، به بررسی عواملی موثر در انتخاب یک پس ‌زمینه تیزر تبلیغاتی پرداخته و راهنمایی‌ های کاربردی ارائه خواهد شد.
در انتخاب بک گراند برای ساخت تیزر تبلیغاتی رنگ‌ ها نقش بسیار مهمی دارند و می‌توانند احساسات مختلفی را در مخاطبان ایجاد کنند. برای مثال، رنگ ‌های گرم مانند نارنجی و قرمز احساس انرژی و پویایی را منتقل می کند. در مقابل رنگ‌ های سرد مانند سبز و آبی، احساس آرامش و اطمینان را به مخاطبان می‌دهد. بنابراین، توجه به طیف رنگی در انتخاب بک گراند برای تصویر برند، بسیار حائز اهمیت است.

بک گراند برای ساخت تیزر تبلیغاتی هدف اصلی یک تیزر که جلب توجه بازدیدکنندگان است را بهبود می بخشد. بازاریابان از این نوع تبلیغات برای اعلام انتشار یک محصول، به اشتراک گذاشتن اخبار مربوط به راه اندازی آن، استفاده می کنند.  پرده همکاری یک شرکت با یک ستاره بزرگ را کنار بزنید. آنها آگاهی از نام تجاری خود را افزایش می دهند، ترافیک زیادی را به وب سایت هدایت می کنند و با یک کمپین برنامه ریزی شده فروش را منفجر می کنند. تیزرها کار می کنند زیرا مردم انتظار را دوست دارند. احساس تعلق به چیزی بزرگ، افراد را مجذوب خود می کند. طرفداران واقعی یک برند نیز همین احساس را دارند. آنها از بودن در یک جامعه به اندازه دانستن رازهای دیگران لذت می برند. بازاریابان می دانند که مردم عاشق صحبت کردن هستند، بنابراین از تبلیغات تیزر نهایت استفاده را می برند.
انتخاب بک گراند برای ساخت تیزر تبلیغاتی جذاب باعث می شود مردم کلیک کنند و درباره پیشنهاد تبلیغ شده اطلاعات بیشتری کسب کنند. قانون اصلی این است که به وعده های خود پایبند باشید. انتظارات برآورده نشده بدترین چیزی است که مشتری بالقوه شما ممکن است با آن روبرو شود زیرا بازیابی از اولین برداشت منفی بسیار دشوار است. بنابراین، همیشه به قول خود پایبند باشید. شما می توانید با ایجاد رمز و راز در مورد برند خود کاربران را مجذوب خود کنید. با انجام یک بازی حدس زدن و افشای اطلاعات در بخش های کوچک، آنها را درگیر نگه دارید. آموزش ساخت تیزر لوگو با افتر افکت در یک مقاله ی جداگانه مفصلا توضیح داده شده است.

عناوین مقاله


به منظور بیان توضیحاتی درباره ی بک گراند برای ساخت تیزر تبلیغاتی لازم است موارد زیر نیز مورد بررسی قرار گیرند:


1- بک گراند تیزر تبلیغاتی چیست؟
2- اصول استفاده از بک گراند مناسب برای انواع تیزر
3- اشتباهات رایج در انتخاب بک گراند تیزر تبلیغاتی


بک گراند تیزر تبلیغاتی چیست؟


بک گراند تیزر تبلیغاتی چیست؟ بک گراند تبلیغات فاکتوری است که افراد در معرض آن قرار می‌گیرند در حالی که عمدتا روی یک کار کانونی همزمان، اما نا مرتبط تمرکز می‌کنند. هر زمان که افراد چند کار انجام می دهند، توجه آنها بین چندین کار یا محرک به عقب و جلو می رود. بسیاری از تحقیقات جالب نشان می دهد که افراد بر اساس تجربیات ذهنی خود استنباط یا نتیجه گیری می کنند. به عنوان مثال، برخی از تحقیقات نشان می دهد که اگر فکر می کنید یک موسسه خیریه را به خوبی به خاطر دارید، به طور کلی به این نتیجه می رسید که آن را دوست دارید و بنابراین به آن پول اهدا می کنید. به عبارت دیگر، ما منبع جدیدی از استنتاج های فراشناختی را نشان داده ایم.

با کمک برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی اندروید امکان انتخاب بک گراندهای مناسب برای طراحان میسر خواهد بود.
بک گراند تیزر تبلیغاتی استفاده از محیط یا پس زمینه ی مناسب به منظور دیده شدن کالا و خدمات را بک گراند تبلیغاتی می گویند. حواس پرت شدن توسط یک تبلیغ احتمالا دلیل خوبی برای خرید یک محصول نیست. درست است که ما به تبلیغات محصولاتی که می‌خواهیم بخریم توجه بیشتری می‌کنیم، اما همه حواس‌ پرتی ‌ها نباید به ما نشان دهند که محصول را دوست داریم. بنابراین دفعه بعد که متوجه شدید یک تبلیغ واقعا حواس ‌تان را پرت می‌کند، از خودتان بپرسید دلیل این حواس پرتی چیست؟ ممکن است به این دلیل باشد که می‌خواهید محصول را بخرید، اما ممکن است صرفا به این دلیل باشد که در آگهی از عناصر منحرف کننده استفاده شده است یا اینکه انجام چند کار سخت است.

بک گراند برای ساخت تیزر تبلیغاتی
اصول استفاده از بک گراند مناسب برای انواع تیزر


اصول استفاده از بک گراند در رعایت چهار اصل زیر خلاصه می شود :
•    توجه به سبک و موضوع محصول
•    توجه به روانشناسی رنگ ها در تیزر تبلیغاتی 
•    استفاده از لوکیشن‌های طبیعی
•    توجه به نورپردازی
توجه به سبک و موضوع کالا و خدمات  هنگام انتخاب بک گراند بسیار مهم است. به عنوان مثال، برای محصولات الکترونیکی، بک گراند مدرن مناسب است. در حالی که برای محصولات هنری و دست‌ ساز، بک گراند با طرح ‌های بومی و سنتی بهتر است. رنگ ‌هایی که در بک گراند استفاده می‌شود باید متناسب با رنگ محصول یا خدمات باشند. اگر رنگ بک گراند و محصول مشابه باشند، ممکن است محصول آنطور که باید مورد توجه قرار نگیرد. بنابراین پیشنهاد می‌شود جهت متمایز شدن محصول از رنگ ‌های متضاد استفاده شود. برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی آنلاین نیز یکی از روش های ساخت تیزر است که کار را برای سازندگان، آسان کرده است.

یکی از اصل های انتخاب بک گراند، انتخاب لوکیشن ‌های طبیعی برای معرفی محصولات و خدمات است. لوکیشن‌ های طبیعی مانند سواحل و یا دشت ها می‌توانند به عکس‌ ها زیبایی و جذابیت بیشتری ببخشند. نورپردازی نیز یکی از فاکتورهای بسیار مهم است. هنگام انتخاب بک گراند، توجه به این نکته که نور مناسبی  روی سوژه باشد، بسیار با اهمیت است. در غیر این صورت ممکن است تصاویر تیره و کم‌ کیفیت شوند.

اشتباهات رایج در انتخاب بک گراند
اشتباهات رایج در انتخاب بک گراند تیزر تبلیغاتی


اشتباهات رایج در انتخاب بک گراند شامل موارد زیر می باشد :
•    انتخاب محل نامناسب برای تبلیغ
•    استفاده از رنگ های مشابه با محصول
•    عدم بهره مندی از نور پردازی مناسب
•    استفاده از بک گراندهای بی کیفیت
•    کپی برداری از سایر برند ها
•    عدم توجه به مرتبط بودن بک گراند با سوژه مورد نظر

تیزر تبلیغاتی به دلیل اینکه خیلی محسوس مورد دید همگان قرار می گیرد، باید خیلی اصولی و درست طراحی شود. کوچکترین اشتباه می تواند تبلیغات شما را با شکست مواجه کند. مواردی که در این بخش ذکر شد، همگی سبب پایین آمدن راندمان تبلیغات می شوند. اینکه شما به عنوان یک طراح، از بک گراندهای کالا و خدمات دیگر کپی برداری کنید، کار شما را با شکست روبرو خواهد کرد. با کمک بهترین برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی و داشتن ایده های خلاقانه همراه با نوآوری می توانید طراحی تیزر با موفقیت انجام دهید.


جمع بندی


انتخاب مناسب بک گراند برای ساخت تیزر تبلیغاتی بسیار مهم است. با رعایت راهنمایی ‌های کاربردی در انتخاب بک گراند، تاثیر خوبی بر کیفیت تصاویر و در نهایت جذابیت برند می توان ایجاد کرد. استفاده از محیط ‌های خلاقانه و رعایت نکات مهم در انتخاب بک گراند، به مارکتینگ و تبلیغات برندها کمک شایانی می کند. در نهایت، این را بدانید که انتخاب بافت ها و رنگ ها به ایجاد تصاویری جذاب و موثر کمک می‌کند. بنابراین پیش ‌برد اهداف تجاری و جذابیت برند افزایش پیدا می کند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *