معرفی بهترین سایتها برای انتشار محتوای رپورتاژ

معرفی بهترین سایتها برای انتشار محتوای رپورتاژ

انتشار محتوای رپورتاژ باید در وب سایت‌های خبری، یا وب سایت‌هایی با اتوریتی و رتبه الکسای بالا انجام شود. در این مطلب به نحوه‌ی یافتن این وب‌سایت‌ها پرداخته‌ایم.

پیشگفتار

انتشار محتوای رپورتاژ باید در کدام یک از وب سایت ها انجام شود؟ اگر مطلب مربوط به «دوره آموزش رپورتاژ آگهی» را در همین وب سایت خوانده باشید به خوبی از معنا، مفهوم و اهمیت رپورتاژ آگهی مطلع خواهید بود. در غیر این صورت پیشنهاد می کنیم مطالب قبلی وب سایت را مطالعه کنید تا در مورد اهمیت، نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی، تبدیل یک رپورتاژ معمولی به رپورتاژ آگهی موفق مطلع شوید. 
بعد از نوشتن رپورتاژ آگهی خوب، نوبت انتشار آن می رسد. شما باید در مرحله نوشتن و تنظیم یک رپورتاژ آگهی جدید، سایت هایی که برای انتشار ِآن می توانند گزینه های مناسبی باشند را لیست کرده باشید. در غیر این صورت، باید مدت زمانی را برای تحقیق و بررسی بهتر سایت ها جهت انتشار محتوای رپورتاژ آگهی اختصاص دهید.

مقدمه


•    آشنایی با اهمیت انتشار محتوای رپورتاژ
•    راهنمای انتخاب بهترین سایت جهت انتشار محتوای رپورتاژ
•    از کدام وب سایت برای پیدا کردن الکسا، عمر دامنه و اسپم اسکور وب سایت ها جهت انتشار محتوای رپورتاژ استفاده کنم؟
•    معرفی معروف ترین وب سایت ها برای انتشار رپورتاژ آگهی
•    ختم کلام


آشنایی با اهمیت انتشار محتوای رپورتاژ


انتشار رپورتاژ آگهی معمولا به صورت خبری و یا تبلیغاتی انجام می شود. به همین دلیل است که بسیاری از وب سایت های خبری ِمحبوب، رپورتاژ های آگهی مربوط به کسب و کارهای مختلف را می پذیرند. شما باید از قبل برای انتشار رپورتاژ در این وب سایت ها هزینه هایی که باید در این زمینه بپردازید را بررسی کرده باشید. وب سایت های مختلف برای انتشار رپورتاژ آگهی، هزینه های مختلفی را پیشنهاد می دهند. به همین دلیل، شما باید یک لیست از آنها تهیه کنید. سپس در کنار ویژگی های مربوط هر وب سایت، هزینه‌ی پیشنهادی هریک را هم ذکر کنید. وجود چنین لیستی به شما کمک می کند تا به درستی بدانید که بهتر است بودجه‌ی انتشار رپورتاژ را به چه وب سایتی اختصاص دهید. در خصوص ِاین موضوع، در ادامه این مطلب بیشتر توضیح داده ایم. بنابراین پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.


راهنمای انتخاب بهترین سایت جهت انتشار محتوای رپورتاژ


برای اینکه بهترین سایت را جهت انتشار محتوای رپورتاژ آگهی خود انتخاب کنید، باید حتما سایت هایی که زمینه‌ی فعالیتشان مستقیم یا غیر مستقیم به کسب و کار شما مربوط می شود را برگزینید. این بدان معناست که اگر در زمینه فروش پوشاک فعالیت دارید، وب سایت های خبری یا وب سایت های فعال در زمینه مد و صنعت فشن می توانند گزینه های مناسبی جهت انتشار محتوای رپورتاژ آگهی شما باشند. تهیه لیستی از این وب سایت ها به شما کمک می کند تا مقرون به صرفه ترین، پایین ترین میزان اسپم اسکور و بالاترین میزان اکسا و اتوریتی را در میان آنها بیابید. توجه داشته باشید که تهیه این لیست ضروری است. زیرا به شما این امکان را می دهد تا مقایسه و آنالیز بهتری انجام دهید.


از کدام وب سایت برای پیدا کردن الکسا، عمر دامنه و اسپم اسکور وب سایت ها جهت انتشار محتوای رپورتاژ استفاده کنم؟


شما می توانید سری به وب سایت ماز (Moz.com) بزنید. پس از ساخت اکانت در این وب سایت می توانید به آن لینک ِوب سایت مورد نظر خود را بدهید. پس از تجزیه و تحلیل، اطلاعات مربوط به آن وب سایت، برای شما لیست می شود. می توانید اطلاعات ارائه شده را در یک فایل اکسل قرار دهید تا بتوانید بعداً برای انتشار رپورتاژ آگهی از آنها استفاده کنید.
بعد از ساخت اکانت، گزینه Link Research را انتخاب کنید. آدرس وب سایت مورد نظرتان را وارد کنید. سپس از نتایج ِارائه شده توسط این ابزار آنلاین، استفاده کنید. در مثالی که در تصویر پایین آورده شده است، ما لینک خبرگزاری تسنیم را بررسی کرده ایم. این وب سایت یکی از معروف ترین و محبوب ترین وب سایت ها برای کسب و کارها جهت درج رپورتاژ آگهی به حساب می آید. 

بررسی آتوریتی در وب سایت ماز
 
معرفی معروف ترین وب سایت ها برای انتشار رپورتاژ آگهی


برای اینکه لیست جامع تری بسازید و تنها به وب سایت های کوچک اکتفا نکنید در ادامه چند وب سایت برتر، معروف و شناخته شده‌ی خبری که انتشار رپورتاژ در آنها می تواند به نفع وب سایت و کسب و کار شما توضیح داده شده اند. در صورتی که به درستی نمی دانید تاثیر و نقش رپورتاژ آگهی در بهبود سئو وب سایت چیست، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی اول مطلب لینک شده را مطالعه نمایید. سپس به همین مطلب برگردید و از لیست استفاده کنید.

  • خبرگزاری ایلنا


یکی از معروف ترین خبرگزاری های ایرانی، ایلنا است. شما می توانید برای انتشار محتوای رپورتاژ آگهی خود به این خبرگزاری اعتماد کنید. فروش رپورتاژ آگهی در این وب سایت هزینه‌ی چندان گزافی ندارد. برای اینکه به طور دقیق از هزینه‌ی انتشار رپورتاژ در آن مطلع شوید باید قیمت های روز آن را در بخش هزینه تبلیغات، بررسی کنید. دامنه‌ی اتوریتی این وب سایت 66 و رتبه الکسای آن 112 است. بنابراین می تواند گزینه‌ی مناسبی برای درج رپورتاژ آگهی باشد. پیشنهاد می‌کنیم که برای بررسی به روز بودن اعداد و هزینه ها، شخصا در وب سایت ماز اتوریتی و شرایط این وب سایت را بررسی کنید.

  • مشرق نیوز


یک وب سایت خبری دیگر که گزینه مناسبی برای انتشار رپورتاژ آگهی به حساب می آید مشرق نیوز است. این وب سایت دارای آتوریتی 68 و اسپم اسکور 17 درصد است. به طور کلی باید اسپم اسکور یک وب سایت عدد بسیار پایینی باشد تا برای انتشار رپورتاژ آگهی گزینه‌ی مناسبی به حساب آید. معمولا هزینه رپورتاژ آگهی در این وب سایت ها به طور کلی تغییر می کنند. ضمن اینکه بهتر است در وب سایت ماز اتوریتی و شرایط این وب سایت را به صورت آنلاین هم بررسی کنید.

بررسی وب سایت تسنیم

 

  • خبرگزاری تسنیم


کمی بالاتر به وب سایت خبری تسنیم پرداختیم و نتایج آنالیز این دامنه را در وب سایت ماز با یکدیگر بررسی کردیم. اسپم اسکور این وب سایت 11 درصد است. این وب سایت هزینه ی نسبتا بالایی برای فروش رپورتاژ آگهی پیشنهاد می دهد. اگر بودجه کافی برای خرید رپورتاژ آگهی از این وب سایت دارید می توانید آن را انتخاب کنید. گرفتن بک لینک از این نوع وب سایت ها جایگاه وب سایت شما را از دید موتور های جستجو مانند گوگل افزایش خواهد داد.

  • خبرگزاری خبرآنلاین


این یک وب سایت خبری با دامنه اتوریتی 80 و اسپم اسکور 1 درصد است. قیمت مناسبی که برای فروش رپورتاژ آگهی توسط این وب سایت پیشنهاد می شود، معمولاً بسیاری از کسب و کارها را به سمت آن می کشاند. با توجه به شرایط این وب سایت، دریافت بک لینک و انتشار چند رپورتاژ آگهی در آن بسیار هوشمندانه به نظر می رسد. شما می توانید طبق استراتژی ها و کمپینی که برای تبلیغات آنلاین در نظر گرفته اید، انتشار محتوای رپورتاژ در وب سایت خبر آنلاین را هم در دستور کار خود قرار دهید. بهتر است در وب سایت ماز اتوریتی و شرایط این وب سایت را به صورت آنلاین هم بررسی کنید.

  • وب سایت افکار نیوز


این وب سایت دارای اسپم اسکور 11 درصد، اتوریتی 50 و رتبه الکسا 373 است. قیمت مناسب ِ آن برای انتشار محتوای رپورتاژ باعث می شود تا بسیاری از کسب و کارها به خرید رپورتاژ از افکار نیوز روی بیاورند. در صورتی که بودجه‌ی کلانی برای نوشتن و انتشار رپورتاژ کنار نگذاشته اید، می توانید به سراغ این وب سایت خبری بروید.

انتشار رپورتاژ آگهی


ختم کلام


وب سایت های معرفی شده در این مطلب جهت انتشار محتوای رپورتاژ تماماً خبری هستند. شما می توانید به جز این وب سایت ها، به سراغ سایر وب سایت های پر بازدیدی که در زمینه‌ی کسب و کارتان فعالیت می کنند بروید. توجه به اتوریتی، هزینه رپورتاژ آگهی، رتبه الکسا و اسپم اسکور مربوط به هر وب سایت به شما کمک می کند انتخاب بهتری داشته باشید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *