آیا انتشار رپورتاژ آگهی در سایت رقبا امکانپذیر است؟

آیا انتشار رپورتاژ آگهی در سایت رقبا امکانپذیر است؟

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت رقبا چگونه انجام می شود؟ اگر در مورد درج پست مهمان در سایت رقبا چیزی نمی دانید، حتما این مطلب را مطالعه کنید.

پیشگفتار

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت رقبا چگونه انجام می شود؟ آیا چنین کاری امکان پذیر است؟ شاید کلمه پست مهمان را زیاد شنیده باشید. منظور از انتشار رپورتاژ آگهی در سایت رقبا، درج پست مهمان در سایت ِآنها است. در این روش شما به عنوان یک وبلاگ نویس مهمان، اقدام به انتشار محتوا در سایت رقیب می کنید. این محتوا می تواند حاوی نام برند یا کسب و کار شما و یا لینک به وب سایت ِکسب و کارتان باشد. این روش، تاثیر مثبتی روی سئوی وب سایت شما خواهد داشت. اینکه چرا باید پست مهمان را جدی بگیرید و به آن اهمیت دهید و اینکه چرا این روش مورد استقبال برخی از مدیران وب سایت ها قرار گفته است، از جمله پرسش هایی هستند که قصد داریم در این مطلب به آنها بپردازیم.


مقدمه


•    نگارش پست مهمان یا انتشار رپورتاژ آگهی در سایت رقبا
•    چرا انتشار رپورتاژ آگهی مهم است؟
•    درج بک لینک در پست های مهمان چه تاثیر مثبتی دارد؟
•    چگونه پست مهمانِ با کیفیت تولید کنیم؟
•    آیا خرید بک لینک بهتر از انتشار رپورتاژ آگهی نیست؟


نگارش پست مهمان یا انتشار رپورتاژ آگهی در سایت رقبا


برای انتشار رپورتاژ آگهی در سایت رقبا، از پست مهمان استفاده می شود. در این روش، مدیر یک وب سایت (که می تواند رقیب کسب و کار شما باشد یا خیر) اجازه می دهد تا نویسندگان محتواهای وب سایت ِشما بتوانند متنی را در آن منتشر کنند. این متن می تواند حاوی لینک باشد، که دو وب سایت را به هم مرتبط می کند. به بیان دیگر بین آنها تبادل لینک صورت می گیرد. از آنجایی که گوگل و سایر موتور های جستجو به لینک ها اهمیت فراوانی می دهند و آنها را با دقت بررسی می کنند، در صورت رعایت نکات لینک دهی در متن رپورتاژ به شما و وب سایت میزبان امتیاز خواهند داد. این روشی است ارزان که اجازه می دهد طرفین در یک معامله برد – برد قرار بگیرند و بتوانند سئوی وب سایت خود را بهبود ببخشند.
در اصل شما می توانید با انتشار پست مهمان در وب سایت های معتبر که رقیب تان به حساب می آیند، هم مخاطبان جدید برای وب سایت خود پیدا کنید و هم اینکه به سئوی خارجی سایت خود کمک نمایید. این روال، یکی از رایج ترین اهداف رپورتاژ آگهی است و در روش انتشار پست مهمان هم تکرار می شود. شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و به صورت کاملا رایگان، به رشد کسب و کار خود کمک کنید.

انتشار پست مهمان
چرا انتشار رپورتاژ آگهی مهم است؟


پست مهمان یا انتشار رپورتاژ آگهی در سایت رقبا، به شما کمک می کند تا ترافیک ارگانیک را به سمت وب سایت خود هدایت کنید. با هدایت ترافیک ارگانیک و ورود مخاطبان ِجدید، امکان اینکه بتوانید نظر ِآنها را جلب کنید و محصولات/ خدمات خود را به آنها ارائه کنید بیشتر خواهد بود. اعتبار ِوب سایت رقیب روی صفحاتی که از آنها لینک دهی انجام داده اید، تاثیر مثبت می گذارد. بهتر است طبق قوانین انتشار رپورتاژ آگهی، به دنبال سایت هایی از رقبا برای انتشار پست مهمان باشید که DA یا اتوریتی شان بیشتر است. بالاتر بودن عمر دامنه یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که پیش از انتشار پست مهمان در سایت رقبا باید آن را بررسی کنید. پیشنهاد میکنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر حتما دو مطلب ِ«نکات تکمیلی در رپورتاژ نگاری» و «معرفی اجزای رپورتاژ آگهی استاندارد» را مطالعه نمایید.
لینک های یک وب سایت دیگر در وب سایت میزبان، موجب اعتماد آفرینی می شود. همانطور که در سایر مطالب منتشر شده در همین وب سایت ذکر کردیم، رپورتاژ آگهی موفق و پست مهمان به ما کمک می کنند تا اعتماد مخاطبان را جلب کنیم. از آنجایی که این شما نیستید که به صورت مستقیم در حال تبلیغ کردن هستید، بلکه این بک لینک ها و متن رپورتاژ آگهی شما هستند که به عنوان چهره تبلیغاتی ِبرندتان عمل می کنند، مخاطبان به محض دیدن ِآنها با احتمال ِبیشتری به کسب و کارتان اعتماد خواهند کرد. آنها محض کنجکاوی هم که شده وب سایت کسب و کار / برند شما را چک می کنند. مخاطبان با بررسی سایت شما متوجه می شوند که چه فرقی با رقیب‌هایتان دارید و آیا آنقدر که ادعا میکنید، خوب هستید یا خیر.

خرید بک لینک در پست مهمان
درج بک لینک در پست های مهمان چه تاثیر مثبتی دارد؟


گوگل توجه ویژه ای به سایت هایی که با یکدیگر تبادل لینک دارند، اختصاص می دهد. برخی از سئو کار ها ادعا می کنند که گوگل به روال لینک دهی بین وب سایت مختلف بی توجه است. نباید از این نکته غافل شد که هرگونه لینک دهی و عملکردی از جانب شما برای تقویت سئوی خارجی وب سایت تان، از چشم گوگل پنهان نمی ماند. شما می توانید مطلب «آیا تولید محتوای رپورتاژ آگهی سئوی کلاه سفید است یا کلاه سیاه؟» را بخوانید تا متوجه شوید که عمل لینک دهی در رپورتاژ های آگهی و درج پست های مهمان تا چه حد اهمیت دارد.
از آنجایی که درج یا حذف لینک ها برای Google و سایر موتور های جستجو اهمیت دارد، بهتر است یک نکته را به خاطر داشته باشید. انتشار رپورتاژ آگهی در سایت رقبا به شرطی مفید و موثر خواهد بود که در اتخاذ ِاین استراتژی زیاده روی به خرج ندهید. به عنوان مثال به طور دائم و بی رویه برای انتشار پست مهمان در سایت های رقبا درخواست ندهید. همچنین اجازه ندهید که سایر وب سایت ها برای درج پست مهمان در سایت ِشما، به طور نامحدود عمل کنند. این کار باعث می شود که وب سایت شما شبیه لینکدونی برای سایت های دیگر شود و حتی شبیه یک وب سایت معمولی به نظر نرسد. در صورت انجام چنین کاری، از سمت گوگل جریمه خواهید شد. هرگز جریمه های گوگل را دست کم نگیرید و به سمت سئوی کلاه سیاه قدم برندارید.


چگونه پست مهمانِ با کیفیت تولید کنیم؟


در بسیاری از مطالب منتشر شده در همین وب سایت در مورد «آموزش رپورتاژ آگهی»، «رپورتاژ نویسی» و حتی «بهترین نوع رپورتاژ آگهی» با شما صحبت کردیم. کلیه قوانینی که برای نگارش رپورتاژ آگهی کاربردی و مفید هستند، برای نوشتن پست مهمان نیز باید رعایت شوند. حتی اگر شما اقدام به پذیرش پست مهمان در وب سایت تان می کنید، بهتر است این قوانین را به طور سفت و سخت جدی بگیرید. با انجامِ این کار، مطالبی که در وب سایت تان درج می شوند را از نظر کیفی و از نظر سئو کنترل می کنید.

رپورتاژ آگهی با کیفیت
آیا خرید بک لینک بهتر از انتشار رپورتاژ آگهی نیست؟


خرید بک لینک معایب خاص خودش را دارد. بک لینک ها تا مدت زمان معینی در وب سایت میزبان باقی می مانند و پس از مدتی حذف می شوند. همانطور که اشاره کردیم، گوگل نسبت به حذف لینک در وب سایت ها حساس است. به همین خاطر، این عملکرد را به عنوان پوینت منفی برای وب سایت شما در نظر می گیرد. پس بهتر است از روش انتشار رپورتاژ آگهی در سایت رقبا استفاده کنید. این روش پایدارتر است. 
در روش انتشار رپورتاژ آگهی در سایت رقبا، متن در سایت میزبان باقی می ماند. در نتیجه می توانید یک یا نهایتا چند بار اقدام به انتشار پست مهمان در وب سایت رقیب کنید، لینک وب سایت خود را داخل ِآن قرار دهید و بدون نگرانی از بابت حذف ِآن در آینده، مخاطبان را به سمت وب سایت خود جذب کنید. توجه داشته باشید که درج پست مهمان مانند انتشار رپورتاژ آگهی برای سئوی خارجی وب سایت تان کارایی دارد. به علاوه، برای جذب مخاطبان ِجدید وب سایت تان مناسب است. بهتر است برای نگارش پست مهمان در وب سایت خود به اندازه کافی وقت بگذارید و متن خوبی بنویسید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *