بهترین روش طراحی لوگو با گوشی

بهترین روش طراحی لوگو با گوشی

در این مقاله تلاش ما بر این بود که ابعاد مختلفی از طراحی لوگو با گوشی را با شما به اشتراک بگذاریم.


پیشگفتار طراحی لوگو با گوشی


طراحی لوگو با گوشی به عنوان موضوع اصلی این مقاله انتخاب شده است. باید گفت در جهان امروز دیگر بشر نیازی به استفاده از کامپیوترها برای به دست آوردن ثروت ندارد. او می تواند در هر زمان که بخواهد به طراحی لوگو بپردازد. از طراحی لوگو ساده و دم دستی تا طراحی لوگو پیشرفته و کاربردی با گوشی قابل انجام است.  می توان به سادگی این کار را در مدت زمانی بسیار کوتاه به سرانجام رساند. کافی است به نرم افزارها و ریزه کاری های آنها مسلط باشید.


مقدمه 

  1. علت های طراحی لوگو با گوشی
  2. نرم افزار های مناسب برای طراحی لوگو با گوشی
  3. درآمد حاصل از طراحی لوگو با گوشی

علت های طراحی لوگو با گوشی


شاید با خودتان فکر کرده باشید که چرا طراحی لوگو می تواند با گوشی انجام بپذیرد؟ چرا طراحی لوگو در فتوشاپ انجام نشود؟ سوال به جایی است. باید گفت علل مختلفی ما را به سمت طراحی لوگو با گوشی می کشاند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود. 

طراحی لوگو در گوشی
اقتصادی بودن طراحی لوگو با گوشی


باید پذیرفت که لپ تاپ یا یک سیستم عامل مناسب برای طراحی کردن و نصب نرم افزارهای پر حجم طراحی لوگو، قطعا قیمتی بسیار بالا را به خود اختصاص می دهد. این قیمت در میان گوشی ها قطعا نرخ پایین تری است و در عین حال هزینه چندانی برای نصب نرم افزار در موبایل موجود نیست. هزینه دریافت سی دی اورجینال هر نرم افزار و به روز رسانی های قابل اعتماد آن به نوبه خود نیز هزینه ای است که بر قیمت آن لپ تاپ اضافه می شود.  این هزینه نیز به صورت سالانه ادامه پیدا خواهد کرد. 


آسان بودن طراحی لوگو در گوشی


طراحی لوگو با گوشی بسیار ساده تر از طراحی لوگو در ورد است. شما برای طراحی لوگو در فضای فضای کامپیوتر نیاز به یادگیری نرم افزار های سخت کامپیوتری دارید. این نرم افزارها در فضای کامپیوتر بسیار پیچیده هستند. در فضای طراحی با گوشی ما این مشکل را کمتر داریم. زیرا نرم افزار های مربوط به موبایل در راستای ساده سازی فضای استفاده بسیار تلاش و کوشش کرده اند و محیطی بسیار ساده تر را در اختیار کاربران خود قرار داده اند. 


حمل و نقل آسان


از دیگر مزیت های طراحی لوگو با گوشی می توان به حمل و نقل آسان آن نیز اشاره نمود. سبک ترین لپ تاپ های موجود در بازار امروز، حداقل از یک کیلوگرم شروع می شوند و تا سه یا چهار کیلوگرم در برخی موارد نیز افزایش می یابند. از جانب دیگر کوچکترین لپ تاپ های موجود در بازار امروز از منظر طول و عرض بزرگتر از بزرگترین گوشی های موجود در بازار است؛ این امر باعث می شود که استفاده از آن ساده تر و توجیه پذیرتر باشد. 


امنیت بالاتر


شاید با خودتان فکر کنید که چه ارتباطی میان طراحی لوگو با گوشی و امنیت وجود دارد؟ در پاسخ باید گفت ترس از شکسته شدن در فضای بیرون در گوشی ها به مراتب کمتر از ترس شکستن لپ تاپ است. حضور گلس در گوشی، آن را تا حد زیادی نسبت به برخورد با اجسام سخت ایمن می کند. لپ تاپ توان استفاده از گلس و کاور به آن معنی که در گوشی ممکن است را در خود جای نداده است. 

طراحی لوگو با موبایل
نرم افزار های مناسب برای طراحی لوگو با گوشی


نرم افزار های متعددی برای طراحی لوگو در گوشی ایجاد شده است که از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:


نرم افزار لوگو میکر پلاس:


این نرم افزار یکی از نرم افزارهای بسیار محبوب در فضای گوشی و سیستم عامل اندروید است. از جمله امتیاز های این نرم افزار می توان به امکان دانلود رایگان آن اشاره کرد. از جانب دیگر باید گفت این نرم افزار طرح های از پیش تعیین شده دارد؛ با تلفیق و مخلوط کردن آنها می توانید به طراحی لوگو اسم یا طراحی لوگو چهره یا طراحی هر لوگوی دیگری بپردازید. تنها ایراد موجود در این نرم افزار تبلیغات میان برنامه ای موجود در آن است.


نرم افزار Logo Maker by Iris Studios and Services


Logo Maker by Iris Studios and Services طراحی لوگو با گوشی، با بیش از ده میلیون نصب بر روی موبایل، یکی از بهترین و پرکاربردترین نرم افزارهای طراحی لوگو موجود در بازار است. مهمترین ویژگی بارز این اپلیکیشن که آن را نسبت به دیگر نرم افزار های طراحی لوگو متمایز کرده؛ تعداد الگوها و استیکرهای آماده و پیش فرض این نرم افزار است. در میان نرم افزارهای موجود برای طراحی لوگو با گوشی می توان گفت این نرم افزار از نظر کاربردی بودن آسان ترین و کاربردی ترین نرم افزار موجود در بازار است. 


نرم افزار Designer Logo Maker:


از دیگر نرم افزار های موجود در فضای نرم افزارهای طراحی لوگو اندروید که می توان آن را ساده ترین نرم افزار برای استفاده به حساب آورد، Designer Logo Maker است. مهمترین ویژگی که این نرم افزار را برای بهره برداری از دیگر نرم افزارهای هم نوع خود متمایز می کند، استفاده تمام و کمال از لوگوهای پیش فرض و آماده است. به این ترتیب در هیچ یک از بخش های طراحی خود نیازی به از صفر شروع کردن طراحی ندارید. شما طراحی خود را بر روی طرح های ابتدایی در این نرم افزار بنا خواهید نمود. 

طراحی لوگو با گوشی
درآمد حاصل از طراحی لوگو با گوشی


درآمد این کار مبلغی ثابت نیست. باید گفت میزان درآمد این شغل وابسته به میزان کارکرد روزانه شما متغیر است. اما باید به این مسئله اشاره کرد که اگر شما سابقه کاری خوبی داشته باشید می توانید به صورت دلار درآمد کسب کنید و با شرکت های خارجی به صورت فریلنسری همکاری کنید. به این ترتیب استخدام طراح لوگو در منزل عنوانی است که زیاد با آن مواجه خواهید شد. این مهارت برای شما تبدیل به شغلی خواهد شد که می توانید از آن درآمد فراوانی به دست بیاورید. این درآمد ممکن است به ماهی 20000000 تومان نیز افزایش پیدا کند و همه اینها بسته به میزان کارکرد شما در روز است. 
حال که دیدیم چه میزان درآمد را می توان با یک گوشی ساده به دست آورد و با شگردهای به دست آوردن این درآمد آشنا شدیم، شاید از خود بپرسید که راهکار به دست آوردن این درآمد به وسیله طراحی لوگو چیست؟ شاید بپرسید تمام این حرف ها را شنیدیم. حال راهی را جلوی پای ما قرار دهید که بتوانیم به این درآمد دست پیدا کنیم. راه کار این درآمد سرشار این است که ابتدا به وب سایت اتک مراجعه کنید و با صفحات آن موجه شوید. اطلاعات تمامی صفحه ها را مرور کنید تا از کیفیت و کارآمدی این وب سایت بیش از پیش آگاه شوید.
پس از آگاهی کامل از مزایای این سایت و اعتماد کامل به سایت دست به استخدام غیر حضوری بزنید؛ به صورت غیر حضوری خود را به این مجموعه متصل کنید. برای این کار کافی است به بخش فرم استخدام رفته و آن فرم را تکمیل کنید. پس از تکمیل فرم و بررسی فرم ارسالی کارشناسان ما با شما تماس گرفته و شرایط جهت همکاری پایدار را برای شما توضیح خواهند داد.  

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *