معرفی پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت

معرفی پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت

پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت مجموعه ای از نرم افزارها و وب سایت هایی مانند Canva هستند که امکان طراحی رایگان کارت ویزیت در آنها وجود دارد.

پیشگفتار

پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت شامل یک سری از ابزارها در پلتفرم های مختلف است که امکانات لازم و کاملی را برای طراحی کارت های ویزیت ارائه می کنند. پلتفرم رایگان طراحی انواع کارت ویزیت مجازی این قابلیت ها را دارند که از طریق سیستم عامل های مختلفی در دسترس بوده و امکان شخصی سازی و ساخت طیف وسیعی از ابزارها را داشته باشند. در ادامه به معرفی کامل این دسته از برنامه ها می پردازیم.

مقدمه

پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت روشی آسان و سریع برای ساخت کارت های تبلیغاتی هستند. شکی نیست که امروزه استفاده از کارت های ویزیت، راهکار بسیار جذابی است که کاربران می توانند از آن برای جذب بیشتر مشتریان استفاده کنند. در همین راستا می خواهیم به برخی از بهترین ابزارها در این حوزه بپردازیم که می توانید به کمک آنها خودتان نیز با داشتن مشخصات یک کارت ویزیت حرفه ای، آن را طراحی کنید. این نوع کارت های تبلیغاتی، نرم افزارهای تحت وبی هستند که می توانید با هزینه کمتر از آنها برای برندسازی استفاده کنید. 
بررسی انواع پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت، معرفی این نوع وب سایت های آنلاین و نیز امکاناتی که دارند، از جمله محتوایی است که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

لیست محتوای این مقاله با فهرست زیر ارائه شده است:


•    پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت چیست؟
•    معرفی انواع پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت
•    دیگر انتخاب ها در انتخاب پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت

بهترین پلتفرم ها برای طراحی کارت ویزیت

پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت چیست؟

ابتدا لازم است توضیحات مقدماتی و اجمالی را راجع به این پلتفرم ها ارائه کنیم. منظور از پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت، وب سایت های و نرم افزارهایی هستند که به صورت آنلاین و یا آفلاین می توانید از آنها برای ساخت کارت های ویزیت و یا انواع طرح های دیگر گرافیکی استفاده کنید. به عنوان مثال برای ساخت یک کارت ویزیت در ساده ترین حالت نیاز به چند ابزار دارید. این ابزارها باید برای قرار دادن تصویر، متن و چند ابزار برای رنگ آمیزی و ایجاد اشکال هندسی استفاده شوند. این ساده ترین حالتی است که یک وب سایت یا پلتفرم می تواند با داشتن آنها به عنوان پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت شناخته شود. همچنین با پیشرفت علم در سطوح مختلف، انواع بسیاری از این نرم افزارها به صورت آفلاین در دسترس هستند. از جمله پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ که به صورت کرک شده در ایران قابل دانلود است.

معرفی انواع پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت

با یک مقدمه اجمالی، حال باید به بررسی ابزارهایی که در زمینه طراحی این نوع طرح های گرافیکی ارائه شده اند بپردازیم. در ادامه چند مورد از انواع پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت را معرفی می کنیم. این نرم افزارها هم به صورت وب و هم نرم افزار قابل دسترسی هستند که عبارتند از:

  • پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت با پاورپوینت

پاورپوینت یکی از متفاوت ترین پلتفرم ها برای طراحی کارت ویزیت است که معمولا کمتر از آن استفاده می شود. استفاده از این نرم افزار به واسطه وجود نسخه های کرک شده این برنامه در ایران، به صورت رایگان قابل دسترسی است. نرم افزار پاورپوینت نیاز به دانش کمتری نسبت به برنامه هایی مانند photoshop و illustrator دارد. کار با این برنامه آسان تر است و همه این ها را می توان از جمله مزایای کار کردن با این نوع پلتفرم دانست. از سوی دیگر نمونه‌های از پیش طراحی شده نیز در این نرم افزار وجود دارند که می‌توانید از آنها برای طراحی کارت‌های ویزیت استفاده نمایید.

پلتفرم طراحی کارت ویزیت

  • Canva

کانوا یا Canva یکی از بزرگترین و بهترین پیشنهادها در لیست پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت این مقاله است که امکانات بسیاری را ارائه می دهد. در واقع این وب سایت یک پلتفرم آنلاین است که در آن امکان شخصی سازی و ساخت بسیاری از طرح ها وجود دارد. به عنوان مثال شما می توانید برای ساخت کاور های اینستاگرام، استوری، پوسترها، اسناد و سایر محتواهای بصری از جمله کارت های ویزیت از این سایت استفاده کنید. همچنین این وب سایت در بخش کارت ویزیت خود، قالب های از پیش ساخته شده بسیاری را قرار داده است که توسط افراد حرفه ای ایجاد شده اند. شما می توانید قابلیت شخصی سازی این نوع از کارت های ویزیت را داشته باشید. 
استفاده از این پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت آنلاین در دو حالت رایگان و Pro با پرداخت اشتراک قابل دسترسی است. از ویژگی های بسیار جذاب این پلتفرم می توان به روش های طراحی کارت ویزیت در آن اشاره کرد که بسیار ساده هستند. کاربر امکان درگ و دراپ کردن انواع عناصر درون آن را دارد. با وجود هزاران نمونه از پیش طراحی شده، دیگر مهم نیست در چه زمینه‌ای مشغول به فعالیت هستید. چراکه این وب سایت برای شما یک نمونه جذاب و مرتبط خواهد داشت. 

  • Adobe Express

در صورتی که تجربه طراحی و ایجاد کارت ویزیت را ندارید، می‌توانید از این پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت شخصی استفاده کنید. Adobe Express که با نام Adobe Spark نیز شناخته می شود، کارت های ویزیت حرفه ای را طراحی می کند. این برنامه همچنین در خود کتابخانه ها با مجموعه های رایگان مختلفی از فونت ها و امکانات را دارد. با وجود این همه از ابزارها، کسانی که حتی سابقه طراحی کارت های ویزیت را ندارند نیز می توانند برای ساخت این نوع ابزارهای تبلیغاتی از آن استفاده نمایند. این پلتفرم به صورت آنلاین در دسترس شما کاربران قرار دارد.

  • Jukebox

Jukebox ابزاری عالی برای ایجاد کارت ویزیت عکاسی رایگان با استفاده از قالب های مختلف است. علاوه بر این، با کمک این نرم افزار طراحی کارت ویزیت، می توانید قالب را تغییر دهید، نام، اطلاعات تماس یا رنگ برند خود را اضافه کنید. شما همچنین می توانید عناصر گرافیکی خود را اضافه کنید و از بین بیش از یک میلیون تصویر استوک، طرح های جذابی را بیابید. علاوه بر این، برنامه اندازه های مختلف کارت ویزیت را ارائه می دهد، بنابراین می توانید کارت های افقی، عمودی و حتی تاشو ایجاد نمایید.

شما کاربران می توانید ضمن آشنایی با این دسته از نرم افزارها، پتانسیل درآمدزایی خود را در بازار کار طراحی کارت ویزیت افزایش دهید.

پلتفرم طراحی کارت ویزیت کانوا

دیگر گزینه ها در انتخاب پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت

همچنین شما می توانید برای تجربه یک طراحی کارت ویزیت موثر، از انواع گزینه های دیگر در این زمینه استفاده کنید که عبارتند از:
•    پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت برای کامپیوتر: در این رابطه می توان به نرم افزارهای محبوب فتوشاپ و ایلاستریتور اشاره کرد.

•    پلتفرم رایگان طراحی کارت ویزیت برای اندروید: شما می توانید برای این نوع سیستم عامل از برنامه هایی همچون Adobe spark، Easy to use business card maker، smartsys soft business card maker استفاده کنید.

•    دیگر پیشنهاد ها: از دیگر برنامه های آفلاین و تحت وب می توان به Visme، Logaster، Business Card Studio PRO، DesignMantic Business Card Maker، Easy-to-Use Business Card Maker نیز اشاره کرد که هرکدام ابزارهای مختلفی را برای طراحی کارت های ویزیت ارائه می کنند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *