چه محتوایی در اینستاگرام تولید کنیم تا موفق تر باشیم

چه محتوایی در اینستاگرام تولید کنیم تا موفق تر باشیم

چه محتوایی در اینستاگرام تولید کنیم موضوعی است که پرداختن به آن مستلزم رعایت نکات مختلفی می باشد. در مقاله فعلی نکات مهمی در این خصوص بیان شده است.

پیشگفتار


چه محتوایی در Instagram تولید کنیم، سوالی است که امروزه ذهن اکثر کاربران شبکه های اجتماعی را به خود اختصاص داده است. اینستاگرام، پلتفرمی است که می توانید با انتشار محتوای مناسب در آن، کسب درآمد داشته باشید. اگر برای شما هم این پرسش مطرح شده است که چگونه با تولید محتوا در اینستا کسب درامد کنیم، پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید. ممکن است این مشکل برای هر کسی به وجود آمده باشد که بخواهد مطلب یا محتوایی را در پیج خود به اشتراک بگذارد اما نداند که باید از کجا شروع کند. تولید محتوای حرفه ای در اینستاگرام مستلزم داشتن دانشی کافی و تجریه ای مرتبط در این زمینه می باشد. اگر می خواهید بازدیدکنندگان پیج خود را افزایش دهید و کاربران این شبکه اجتماعی را به سوی صفحه خود جذب نمایید، می بایست محتوایی ارزشمند تولید کنید. 


مقدمه


-    چگونه محتوای مناسب را پیدا کنیم؟
-    لحن محتوا باید چگونه باشد؟
-    زمان مناسب برای انتشار محتوا در اینستاگرام
-    کلام آخر

روش های مناسب برای اینکه متوجه شویم چه محتوایی در اینستاگرام تولید کنیم
چگونه محتوای مناسب را پیدا کنیم؟


در چند سال اخیر با گسترش تکنولوژی و استفاده زیاد مردم از شبکه های اجتماعی، توجه به محتوای تولیدی نیز افزایش چشمگیری داشته است. بسیاری از کسب و کارها تلاش می کنند تا فروش خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. به همین منظور اینستاگرام بستری مناسب برای آنها فراهم کرده است. در مبحث تولید محتوا به نکات خاصی باید توجه داشته باشید. محتوای مناسب، محتوایی است که دربردارنده موضوعی مشخص و قابل فهم برای خواننده باشد. افرادی که دائما از خود میپرسند چگونه برای اینستاگرام محتوا ایجاد کنم باید به نکات ذکر شده در این مقاله دقت نمایند. داشتن یک عنوان مناسب می تواند نخستین و مهمترین گام برای تولید محتوایی خوب باشد. برای یافتن موضوعات محتوای خود می توانید راهکارهای مختلفی را انجام دهید که در ادامه برخی از آنها آورده شده اند: 
-    سوالات کاربران خود را بررسی کرده و آنها را جدی بگیرید: با کمک یک FAQ box می توانید از فالوورهای تان بخواهید تا در مورد هر چیزی که می خواهند از شما سوال بپرسند. پس از آن به بررسی پرسش های آنها پرداخته و ایده هایی نو برای تولید محتوایی تازه به دست آورید. ایده هایی که می توانید از طریق سوالات کاربران خود به دست آورید، معمولا ناب و خاص هستند. 
-    می توانید از سرچ کنسول گوگل برای دریافت ایده های مناسب جهت تولید محتوا کمک بگیرید: این بخش از گوگل از قسمت های مختلفی تشکیل شده است و کلمات کلیدی سرچ شده توسط کاربران درون آن قرار می گیرند. در هر دسته بندی از سرچ کنسول می توانید فاکتورهای مختلف مربوط به کلمات کلیدی از جمله، تعداد کلیک ها، تعداد لایک ها و غیره را مشاهده نمایید. با یک بررسی ساده متوجه خواهید شد که کدام یک برای تولید محتوا بهتر بوده و بازخورد بیشتری را به همراه دارد. 

-    می توانید از Google Keyword Planner برای پیدا کردن موضوع جهت تولید محتوا استفاده نمایید. این ابزار یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ابزارها در میان سئوکاران و تولیدکنندگان محتوا می باشد. توجه داشته باشید که کلمه کلیدی در تولید محتوا از اهمیت زیادی برخوردار می باشند. به همین ترتیب می توانید با وارد کردن یک کلمه کلیدی در باکس جستجو، موضوعات و عبارات مرتبط با آن را مشاهده نمایید. 

راهکارهای مفید برای اینکه بدانیم چه محتوایی در اینستاگرام تولید کنیم
لحن محتوا باید چگونه باشد؟


برخی از پیج ها ممکن است تنها به دنبال خنداندن کاربران خود باشند، بعضی دیگر از آنها نیز تنها موضوعات و محتواهای جدی را منتشر می کنند. توجه داشته باشید که لحن محتوا در بازاریابی های اینترنتی خصوصا در شبکه اجتماعی اینستاگرام اهمیت زیادی دارد. به طور کلی فالوورهای شما، پس از گذشت مدتی لحن و نوع محتوای تولیدی شما را می شناسند و به همان عادت می کنند. بنابراین تغییر لحن ممکن است ایده جالبی نباشد. یکی از اساسی ترین فاکتورها برای لحن محتوا در زمان تولید آن، توجه به موضوع پیج شما می باشد. اگر پیج تان در مورد مسائل طنز است، بهتر است که لحنی متناسب با همان را در محتوای تولیدی خود ارائه دهید. طرز برخورد با مخاطب و لحنی که با آنها در محتوا ارتباط برقرار می کنید به نوع حرفه و کسب و کار شما بستگی دارد. برای مثال از یک پیج مربوط به لباس مجلسی انتظار نمی رود که دائما محتوای شوخی و طنز منتشر نماید. 

زمان مناسب برای انتشار محتوا در اینستاگرام


اینکه بدانیم باید چه محتوایی در اینستاگرام تولید کنیم اهمیت زیادی دارد اما پس از تولید محتوا می بایست بدانید که چه زمانی برای انتشار آن مناسب تر می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که دانستن زمان ایده آل برای منتشر کردن محتوا می تواند به میزان زیادی در افزایش بازخورد و دیده شدن آن تاثیر گذار باشد. از طرف دیگر اگر بتوانید محتوای خود را در زمان مناسب منتشر کنید، قادر خواهید بود که تعامل پیج تان را نیز به مقدار قابل توجهی بالا ببرید. در گذشته مهم نبود که در چه ساعتی و چه زمانی محتوای خود را به اشتراک میگذارید. الگوریتم اینستاگرام به گونه ای بود که مطالب به ترتیب زمان انتشار برای کاربر نمایش داده می شدند. 
امروزه با تغییر الگوریتم اینستاگرام، نحوه نمایش مطالب برای کاربران تغییر کرده است. بدین ترتیب محتوا به فالووران بر حسب علاقه آنها نمایش داده می شود. به همین دلیل بهتر است که محتوای خود را در زمانی به انتشار بگذارید که می دانید بازدید کنندگان بیشتری را دریافت می کند. از همین رو پس از گذشت مدت زمانی مطالب شما به صورت خودکار برای اینستاگرام در اولویت قرار خواهند گرفت. روش های مختلفی برای پیدا کردن زمان مناسب انتشار محتوا در اینستاگرام وجود دارد که در ادامه برخی از آنها را مشاهده خواهید کرد: 
-    می توانید از روش آزمون و خطا برای بدست آوردن زمان مناسب انتشار محتوا استفاده نمایید. بدین ترتیب پس از منتشر کردن چند پست در زمان های مختلف متوجه خواهید شد که در چه ساعاتی از شبانه روز فالوورهای شما آنلاین هستند و محتوا را مشاهده خواهند کرد. 

-    از ابزار مرتبط در تنظیمات اینستاگرام خود کمک بگیرید: میتوانید با استفاده از ابزار های مربوطه زمان آنلاین بودن فالوورهای خود را بررسی کرده و با توجه به آن اقدام به انتشار پست های خود نمایید. 
-    از یک تقویم محتوایی مناسب کمک بگیرید: با استفاده از یک تقویم محتوایی می توانید زمان انتشار پست بعدی خود را مشخص کرده و طبق آن پیش بروید. با کمک این ابزار می توانید پیش از موعد از آماده بودن محتوای بعدی خود نیز اطمینان حاصل نمایید.

چه محتوایی در اینستاگرام تولید کنیم و از چه روش هایی استفاده نماییم
کلام آخر


اگر شما هم با این پرسش مواجه شده اید که چه محتوایی در اینستاگرام تولید کنیم تا بیشتر موفق شویم، بهتر است مطالبی که در این مقاله عنوان شد را مطالعه بفرمایید. برای به دست آوردن بازدید کننده بیشتر در این پلتفرم لازم است تا محتوایی تولید نمایید که جذاب و کاربر پسند باشد. لحن مناسب را در زمان تولید محتوای خود رعایت نمایید. تلاش کنید تا سلیقه مخاطب خود را بشناسید و با توجه به آن موضوعات محتوای تان را انتخاب نمایید. زمان انتشار محتوا می تواند به میزان زیادی در دریافت بازخورد مناسب تاثیرگذار باشد. زمان مناسب جهت انتشار محتوا را می توانید از روش های مختلفی به دست آورید. 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *