معرفی و بررسی انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام

معرفی و بررسی انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام

انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام به شما این اجازه را می‌دهد که کمپین‌های تبلیغاتی متفاوتی را اجرا کنید. همین امر باعث می‌شود که بتوانید مخاطبان زیادی را جذب کنید.

پیشگفتار

انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام به مدیران کسب‌وکارها این اجازه را می‌دهد که در بخش‌های مختلف تبلیغات خود را ارائه دهند. همین امر باعث می‌شود که آن‌ها به راحتی و بر اساس بودجه‌های مختلف فرایند تبلیغاتی خود را اجرا و پیاده‌سازی کنند. روش های تبلیغ در اینستاگرام به‌سرعت در حال تغییر و رشد است. به همین دلیل شرکت‌ها از روش های نوین و جذابی برای برند سازی و تبلیغ خود استفاده می‌کنند.


روش های تبلیغ در اینستاگرام در سال‌های اخیر به‌شدت تغییر کرده است. نکته قابل‌توجه در این روش‌ها استفاده از خلاقیت در داستان‌سرایی و جذب مخاطب است. به‌طورکلی فرایند بازاریابی همیشه به دو بخش تقسیم می‌شود:
•    خلاقیت که از شعارها و تصاویر برتر برای ترغیب مردم به خرید یک محصول یا خدمات استفاده می‌کند.
•    داده‌ها که هر تعامل با یک آگهی را ردیابی می‌کنند و تلاش می‌کنند موفقیت‌های صرفاً مبتنی بر داده را بهبود بخشند.
شرکت‌های تبلیغاتی با افزایش استفاده از اینترنت و استفاده گسترده از گوشی‌های هوشمند فرایندهای تبلیغاتی خود را اجرا و پیاده‌سازی می‌کنند. روش های مختلف برای این فرایندها ایجاد شده است و همه این روش ها به لطف اطلاعاتی است که شرکت‌ها به دست آورده‌اند. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر مقاله اهمیت تبلیغات در اینستاگرام را مطالعه کنید.


 مقدمه


بررسی انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام
روش شماره 1 - استفاده از حساب تجاری به‌جای حساب شخصی به‌عنوان یکی از روش های تبلیغ در اینستاگرام
روش شماره 2 - استفاده از هشتگ های خودتان در پست‌ها
روش شماره 3 - استفاده از استوری های خودتان و دیگران
روش شماره 4 – استفاده از حساب‌های کاربری دیگران
روش شماره 5 – استفاده از پست‌های تبلیغاتی به‌عنوان یکی از روش های تبلیغ در اینستاگرام
روش شماره 6 – استفاده از اینفلوئنسر ها به‌عنوان یکی از روش های تبلیغ در اینستاگرام
روش شماره 7 – استفاده از فرآیند تبلیغاتی اینستاگرام
روش شماره 8- استفاده از لینک‌ها به‌عنوان یکی از روش های تبلیغ در اینستاگرام
 نتیجه‌گیری در خصوص انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام

بررسی انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام


در حال حاضر در Instagram حدود 8 روش اصلی برای تبلیغات وجود دارد. وجود انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام باعث شده که همه شرکت‌ها و کسب‌وکارها بر اساس بودجه خود بتوانند برای تبلیغات اقدام کنند. همین امر هم سبب شده که این شبکه اجتماعی به یکی از مطرح‌ترین شبکه‌ها در زمینه تبلیغات تبدیل شود. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر مقاله مزیت‌های تبلیغات در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

روش شماره 1 - استفاده از حساب تجاری به‌جای حساب شخصی به‌عنوان یکی از روش های تبلیغ در اینستاگرام 


یکی از انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام استفاده از پروفایل تجاری است. در واقع شما باید حساب کاربری کسب‌وکار خود را از یک حساب عادی به یک حساب تجاری تغییر دهید. در این صورت امکانات و قابلیت‌های زیادی برای شما ایجاد می‌شود. شما می‌توانید آدرس، شماره تماس و حتی لوکیشن کسب‌وکار خود را به توضیحات پروفایل اینستاگرام اضافه کنید. این فرایند برای شما کاملاً رایگان خواهد بود و هزینه‌ای ندارد. شما می‌توانید برای مطالعه بیشتر مقاله حساب کاربری بیزینسی در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

روش شماره 2 - استفاده از هشتگ های خودتان در پست‌ها


یکی دیگر از انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام استفاده از هشتگ ها است. شما می‌توانید برای نشان دادن برند خود، نام کسب‌وکار خود را در هشتگ ها قرار دهید. سپس می‌توانید از این هشتگ ها در زیر پست‌های مرتبط و یا بخش‌های دیگر استفاده کنید. این روش تبلیغاتی برای شما کاملاً رایگان است و هزینه‌ای ندارد. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر مقاله تأثیر هشتگ در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

شما می توانید هشتگ خودتان را داشته باشید


روش شماره 3 - استفاده از استوری های خودتان و دیگران


 یکی دیگر از انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام استفاده از استوری ها است. شما می‌توانید محتوای تبلیغاتی خود را در استوری خودتان قرار داده و از کاربران خود بخواهید که این استوری ها را بازنشر کنند. در این صورت استوری شما بیشتر و بیشتر دیده می‌شود. برخی از این حساب‌های کاربری ممکن است از شما هزینه‌ای را برای تبلیغ دریافت کنند. همچنین برخی از اکانت ها در روزهای خاصی از هفته اقدام به انتشار استوری های تبلیغاتی به‌صورت رایگان می‌کنند. شما می‌توانید از این روش به‌عنوان یکی از روش های تبلیغ در اینستاگرام استفاده کنید.

روش شماره 4 – استفاده از حساب‌های کاربری دیگران


 شما می‌توانید در استوری حساب‌های کاربری دیگران نیز محتوای خود را به‌صورت تخصصی تبلیغ کنید. فرقی نمی‌کند که کسب‌وکار شما چیست! قطعاً حساب‌های کاربری وجود دارند که بخش عمده از مخاطبان شما در این حساب‌ها به‌عنوان دنبال کننده قرار دارند. شما می‌توانید با ارسال تبلیغات خود برای این حساب‌ها از آن‌ها بخواهید که محتوای شما را به‌صورت تخصصی تبلیغ کنند. آن‌ها می‌توانند محتوای شما را معرفی کرده و از مخاطبان خود بخواهد که صفحه شما را دنبال کنند. این نوع تبلیغات در اینستاگرام به‌شدت رواج دارد و برای استفاده از آن باید به این حساب‌های پرمخاطب هزینه‌ای را پرداخت کنید. هیچ استاندارد و نرخ ثابتی برای این نوع تبلیغات وجود ندارد!

سایر روش های تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در بستر اینستاگرام امروزه از مهم ترین روش های تبلیغات برای انواع کسب و کارها محسوب می شود. این پلتفرم روش های زیادی برای تبلیغات انواع حرفه ها فراهم نموده است که در ادامه برخی دیگر از این روش ها را بررسی خواهیم کرد.

روش شماره 5 – استفاده از پست‌های تبلیغاتی به‌عنوان یکی از روش های تبلیغ در اینستاگرام 


شما می‌توانید از صفحه‌های پربیننده بخواهید که محتوای تبلیغاتی شما را به‌عنوان پست در صفحه خود منتشر کنند. البته این صفحات برای قرار دادن پست‌های تبلیغاتی سیاست‌های خاص خود را دارند. (مثلاً پست‌ها بعد از 24 ساعت یا یک هفته پاک خواهند شد.) شما می‌توانید از این روش برای دریافت بازخورد استفاده کنید. این نوع تبلیغات یکی از گران‌ترین مدل‌های تبلیغاتی در اینستاگرام است.

استفاده از پست های تبلیغاتی در اینستاگرام

روش شماره 6 – استفاده از اینفلوئنسر ها به‌عنوان یکی از روش های تبلیغ در اینستاگرام 


این روش را می‌توان گران‌ترین روش های تبلیغ در اینستاگرام دانست. تقریباً تمام افراد پرمخاطب از این روش برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. حتی درآمد بالای کریستیانو رونالدو در اینستاگرام نیز از این طریق است. در این روش شما از افراد معروف و سلبریتی می‌خواهید که در یک محتوای ویدئویی کالا و یا خدمات شما را به‌صورت مستقیم تبلیغ کنند. این روش در صورتی که به درستی اجرا شود می‌تواند بیشترین بازخورد را داشته باشد. در این روش شما می‌توانید یک محتوای ویدئوی بلند را تولید کرده و در صفحه اینستاگرام خود و اینفلوئنسر ها قرار دهید. این محتوا می‌تواند به‌صورت پست و یا به‌صورت IGTV قرار داده شود. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر مقاله بهترین نوع تبلیغات اینستاگرام را مطالعه نمایید.

روش شماره 7 – استفاده از فرآیند تبلیغاتی اینستاگرام


 یکی از انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام توسط خود اینستاگرام ارائه می‌شود. شما می‌توانید با پرداخت هزینه از اینستاگرام بخواهید که محتوای شما را به‌عنوان یک پست تبلیغاتی ( promote) در صفحه جستجو یا در صفحه اصلی به مخاطبان نشان دهد. شما می‌توانید در این روش منطقه جغرافیایی، نوع مخاطبین و محدوده سنی آن‌ها را مشخص کنید. در این صورت تبلیغات به قشر خاصی از مخاطبان نشان داده می‌شود. این روش به دلیل اینکه باید پرداخت به‌صورت دلاری و مستقیم به حساب اینستاگرام باشد چندان در ایران کارایی ندارد (به خاطر تحریم‌ها)، اما در کشورهای دیگر به راحتی از این روش استفاده می‌شود. البته در ایران نیز شرکت‌هایی هستند که با استفاده از واسطه‌ها این فرایند تبلیغاتی را برای شما انجام می‌دهند.

استفاده از روش های مختلف برای تبلیغ در اینستاگرام


روش شماره 8- استفاده از لینک‌ها به‌عنوان یکی از روش های تبلیغ در اینستاگرام


 یکی دیگر از انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام استفاده از لینک‌ها است. شما می‌توانید در استوری های خود لینک سایت (صفحه خرید محصول و یا خدمات) را قرار دهید. همچنین می‌توانید از افراد بخواهید که این لینک را در استوری خود قرار دهند. در این صورت کاربر با کلیک روی لینک‌ها و یا بالا کشیدن استوری ها، می‌تواند به صفحه خرید شما هدایت شود. این روش رایگان نیست و هزینه‌ای را برای شما در پی خواهد داشت. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر مقاله درآمدزایی از طریق اینستاگرام را مطالعه نمایید.


نتیجه‌گیری در خصوص انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام


انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی و بر اساس بودجه خود اقدام به تبلیغ نمایید. در صورتی که از روش های رایگان تبلیغات در اینستاگرام استفاده کنید زمان زیادی را باید صرف کنید. نکته قابل‌توجه این است که این روش ها به هیچ عنوان غیرقانونی نیست و همه آن‌ها توسط اینستاگرام تائید و پشتیبانی می‌شود.
  

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *