میزان تاثیر لینک دهی در افزایش بازدید اینستاگرام چقدر است؟

میزان تاثیر لینک دهی در افزایش بازدید اینستاگرام چقدر است؟

تاثیر لینک دهی در افزایش بازدید اینستاگرام به خوبی ثابت شده است. شما می‌توانید برای افزایش بازدید و بازخورد در اینستاگرام به راحتی فرآیند لینک دهی را ایجاد کنید.

پیشگفتار

 تاثیر لینک دهی در افزایش بازدید اینستاگرام بسیار بالا است. فرقی نمی‌کند که شما دارای چه کسب‌وکاری هستید. شما می‌توانید با قرار دادن لینک اینستاگرام به راحتی بازدید و تعامل کاربران را صفحه اینستاگرام خود را بالا ببرید. امروزه اشتراک‌گذاری لینک‌های اینستاگرام امری متداول و مرسوم است.


احتمالاً بارها این موضوع را دیده‌اید که اکانت اینستاگرام مورد علاقه‌ شما، عکسی درباره موضوع جالبی را پست می‌کند و سپس اعلام می‌کند که برای اطلاعات بیشتر به لینک قرار داده شده در بیو مراجعه کنید. همچنین گاهی اوقات در استوری ها لینک موضوع مهمی را قرار می‌دهید که کاربران با کلیک روی آن به صفحه مورد نظر هدایت شوند. فرایند لینک دهی در اینستاگرام باعث افزایش بازدیدها می‌شود.


مقدمه

 

لینک در بیو به چه معناست؟


قبل از اینکه در خصوص تاثیر لینک دهی در افزایش بازدید اینستاگرام صحبت کنیم بهتر است با مفهوم لینک دهی در بخش‌های مختلف اینستاگرام آشنا شویم. یکی از این بخش‌ها بخش بیو است. همان‌طور که از نام آن پیداست، "لینک در بیو" به URL قابل کلیکی اشاره دارد که می‌توانید به بخش بیو خود اضافه کنید. اکثر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهند که پیوندی در بیو خود اضافه کنید تا دنبال کنندگان را به وب‌سایت، صفحه محصول، محتوا یا برخی از صفحات مهم دیگر ببرید. این کار باعث برند سازی ، اعتمادسازی و همچنین افزایش بازدید می‌شود. همچنین بازدیدهایی که لینک قرار داده شده از حساب شما دریافت می‌کند ارزش و تاثیر بالایی در بهبود سئوی صفحه مورد نظر خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر مقاله بهینه ‌سازی پروفایل اینستاگرام را مطالعه نمایید.

لینک دهی اینستاگرام در استوری به چه معنا است؟


 یکی دیگر از قابلیت‌های Instagram قابلیت لینک دهی در استوری ها است. البته در گذشته پیج هایی که کمتر از 1000 نفر دنبال کننده داشتن قابلیت لینک دهی در استوری را داشتند اما این محدودیت بعدها توسط اینستاگرام برداشته شد. در حال حاضر همه کاربران قابلیت لینک دهی در استوری را دارا می‌باشند. برای اطلاعات بیشتر مقاله تاثیر استوری در موفقیت تبلیغات را مطالعه نمایید.


تفاوت‌های لینک دهی اینستاگرام در استوری و بیو


تاثیر لینک دهی در افزایش بازدید اینستاگرام بسیار بالا است. به طور کلی شما باید به این نکته توجه داشته باشید که در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک و توییتر، افزودن یک لینک که به صفحه اصلی وب‌سایت شما متصل است، کافی هست زیرا می‌توانید پیوندهای قابل کلیک به صفحات، محصولات یا محتوای جداگانه در پست‌های خود را به اشتراک بگذارید. با این حال اینستاگرام فضا را کمی متفاوت‌تر کرده است. شما در پست‌های خود نمی‌توانید لینک بگذارید اما در استوری های خود می‌توانید لینک قرار دهید. با این حال تفاوت‌هایی در لینک گذاری استوری و بیو وجود دارد.

لینک دهی در بیو اینستاگرام

مقایسه لینک دهی اینستاگرام در بیو و استوری


•    لینک قرار داده شده در بیو به صورت دائمی است اما لینک قرار داده شده در استوری بعد از 24 ساعت همراه با استوری پاک می‌شود. به همین دلیل کسب‌وکارها بیشتر به لینک قرار داده شده در بیو اهمیت می‌دهند اما همچنان از امکانات قرار داده شده جهت لینک دهی در استوری ها استفاده می‌کنند.
•    هنگامی‌که می‌خواهید چندین محصول، پست و صفحه مهم را برجسته کنید، لینک گذاشتن در بیو امری ناممکن می‌شود چراکه بیو تنها یک لینک را قبول می‌کند؛ اما استوری ها این محدودیت را برای شما ندارند. در واقع شما می‌توانید در هر استوری یک لینک جداگانه قرار دهید. در نتیجه می‌توانید برای هر محصول و یا خدمات خود یک استوری درست کرده و لینک آن را به راحتی قرار دهید.


راه حال رفع محدودیت لینک دهی اینستاگرام در بیو


تاثیر لینک دهی در افزایش بازدید اینستاگرام باعث می‌شود که افراد به دنبال قرار دادن لینک‌های بیشتری در بیو خود باشند. با این حال به دلیلی محدودیت‌های اعمال شده از طریق اینستاگرام در حال حاضر چنین امکانی وجود دارد؛ اما این باعث نشده است که افراد دست از خلاقیت برندارند. افراد برای اینکه بیشترین تاثیر را از این فرایند لینک دهی دریافت کنند، لینک قرار داده در بیو را به یک صفحه لندینگ پیج (صفحه ورود) متصل می‌کنند. در نتیجه کاربر با کلیک روی لینک به صفحه‌ای هدایت می‌شود که در آن چندین لینک دیگر قرار داده شده است. همین کار باعث می‌شود که مدیر صفحه اینستاگرام با یک لینک، یک لندینگ پیج درست کرده و محتواهای زیادی را در اختیار کاربر و مخاطبان خود قرار دهد. برای اطلاعات بیشتر مقاله تبلیغات اینستاگرام موفق را مطالعه نمایید.
این کار باعث می‌شود که کاربر تجربه بسیار یکپارچه‌تری داشته باشد، زیرا آن‌ها می‌توانند به راحتی به همه پیوندهای مربوطه از طریق یک لینک دسترسی داشته باشند. این فرایند به این معنی است که احتمال از دست دادن سرنخ‌ها و ترافیک بالقوه بسیار کمتر است. روش یاد شده با عنوان " پیوند در بیو" فراگیر شده است. تقریباً همه کاربران با این عنوان آشنایی دارند و به راحتی روی لینک مورد نظر کلیک می‌کنند. در نتیجه می‌توان گفت که با استفاده از این صفحات فرود، برندها می‌توانند آخرین فروش، مقاله خبری، مجموعه محصول یا موارد دیگر را در محتوای خود برجسته کنند و همچنان از تاثیر لینک دهی در افزایش بازدید اینستاگرام به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

 

لینک دهی در استوری اینستاگرام
تاثیر لینک دهی در افزایش بازدید اینستاگرام برای کسب‌وکارها


حال که به خوبی از تاثیر لینک دهی در افزایش بازدید اینستاگرام مطلع هستید. بهتر است که از روش‌های مناسب برای بالاتر بردن این تاثیر استفاده کنید. در اینجا به برخی از روش‌ها که باعث می‌شود بازدیدها از اینستاگرام و لینک قرار داده شده در بخش‌های بیو و استوری به خوبی افزایش پیدا کنند، اشاره می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر مقاله تبلیغات اینستاگرامی موثر را مطالعه نمایید.


برخی روش‌ها مناسب برای بالا بردن بازدید لینک‌ها


•    در لینک بیو یا استوری فروش فعلی یا تخفیف آتی را تبلیغ کنید. کاربران را به صفحه‌ای بفرستید تا بتوانند به لینک صفحه فروش دسترسی داشته باشند.
•    در لینک بیو یا استوری راه‌اندازی محصول را تبلیغ کنید. کاربران را به صفحه فرودی ببرید که محصول جدید را با رویداد یا محتوای اعلامی شما برجسته می‌کند، همچنین می‌توانید کاربران را صفحه‌ای ببرید که جزئیات کامل محصول یا بخش‌های خرید را ارائه دهید.
•    در لینک بیو یا استوری کاری کنید که کاربر به صفحه " درباره ما " مراجعه کند. صفحات " درباره ما " یکی از صفحات مهم در کسب‌وکار هستند. برند، محصول یا نوع فعالیت خود را در صفحه «درباره» برجسته کنید. با محدودیت‌های کاراکتر در بخش بیو اینستاگرام، پیوند دادن به صفحه‌ای که در آن افراد می‌توانند درباره کسب‌وکار یا هدف شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، ایده‌ای عالی است و می‌تواند به سرعت یک کسب‌وکار یا حوزه محصول جدیدتر را به دنبال کنندگان شما معرفی کند.
•    در لینک بیو و استوری کاری کنید که کاربران و دنبال کننده‌ها به صفحات محصولات پرفروش هدایت شوند.
•    در بیو و استوری خود پیوند به یک پست وبلاگ محبوب یا یکی از آخرین محتواهایی که منتشر کرده‌اید را قرار دهید. بسیاری از نشریات از لینک بیو برای هدایت کاربران به صفحه‌ای که مقالات جدید و پربازدید در آن قرار داده شده است استفاده می‌کنند.
•    در لینک بیو و استوری می‌توانید فالوورها را به یک مسابقه یا جایزه جذاب دعوت کرده و آن‌ها را به خوبی درگیر کنید. مسابقات اینستاگرام راه مؤثری برای تعامل با فالوورهای فعلی و جذب فالوورهای جدید باشد. با پیوند دادن آن در بیو، میزان دیده شدن تبلیغ خود را به حداکثر برسانید.
•    با استفاده از لینک بیو و استوری افراد را به ویدیو یا پادکستی که می‌خواهید تبلیغ کنید هدایت کنید؛ مانند برجسته کردن مقالات فعلی در سایت خود، دسترسی فالوورها به رسانه طولانی‌تر خود را از طریق پیوند موجود در بیو آسان کنید.

استفاده از لینک ها برای تاثیر بیشتر در اینستاگرام


نتیجه‌گیری نهایی در خصوص تاثیر لینک دهی در افزایش بازدید اینستاگرام


 با رویکرد درست می‌توان به راحتی تاثیر لینک دهی در افزایش بازدید اینستاگرام را مشاهده کرد. افزودن یک لینک در بیو می‌تواند راهی عالی برای جذب سرنخ‌های با کیفیت و حرکت آن‌ها در قیف تبدیل باشد؛ بنابراین از ایده‌ها و نکات بالا نهایت استفاده را ببرید تا بتوانید از این ویژگی برای کسب‌وکار خود استفاده کنید.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *