ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن چگونه است؟

ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن چگونه است؟

تیزر تبلیغاتی مدرن نوعی تیزر تبلیغاتی بوده که طراح برای ساخت آن از خلاقیت و ایده های مدرن و نو به وفور استفاده می کند.

پیشگفتار

تیزر تبلیغاتی مدرن روشی از ساخت تیزر تبلیغاتی بوده که در آن خلاقیت به کار می رود. به عبارت دیگر، تیزر تبلیغاتی مدرن، نوعی تیزر تبلیغاتی خلاقانه می باشد که طراح برای ساخت آن، ایده های نو و مدرن خود را پیاده سازی می کند. ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن به مهارت های خاصی نیاز داشته که در ادامه به بیان و توضیح این مهارت ها می پردازیم.
بدون تردید، ساخت تیزرهای تبلیغاتی بهترین راه برای بازاریابی ویدیویی بوده که منجر به تشویق مشتریان به خرید محصولات می شود. ورود نرم افزارهای جدید طراحی و همچنین، تولید تجهیزات جدید و پیشرفته فیلمبرداری و عکاسی، زمینه را برای تولید انواع تیزر تبلیغاتی فراهم کرده است. ابداع روش های جدید ساخت تیزر تبلیغاتی به صاحبان مشاغل کمک کرده تا بتوانند از این روش های نو برای معرفی خود و محصولاتشان استفاده کنند. تیزر تبلیغاتی مدرن، یکی از انواع تیزرها می باشد که با توجه به داشتن محتوای غنی، توانسته بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. 


مقدمه

تعریف تیزر تبلیغاتی مدرن


تیزر تبلیغاتی مدرن از مجموعه ای از افکت های صوتی و تصویری جذاب تشکیل شده که برای معرفی یک محصول و وِیژگی های آن بکار می رود. این نوع تیزرها نقش مهمی در شناخته شدن یک برند و محصولات آن دارند. تیزرهای تبلیغاتی مدرن یکی از عوامل پیشرفت بیزینس می باشند. این نوع تیزرهای تبلیغاتی با نمایش ویژگی های کالا، مراحل ساخت کالا و نقاط قوت یک شرکت یا برند، می توانند تاثیر زیادی در افزایش فروش داشته باشند. علاوه بر این، تیزرهای تبلیغاتی فارغ از نوعی که دارند، به دلیل نمایش رمزآلود مراحل ساخت کالا، حس کنجکاوی مخاطب را برمی انگیزند. به این ترتیب، مخاطب می تواند برای رسیدن به پاسخ سوالات خود، برند را تا لحظه آخر دنبال کند. از این طریق، مشتریان وفادار به یک برند بیشتر می شوند.
تیزر تبلیغاتی مدرن در همه پلتفرم ها از قبیل گوشی های تلفن همراه، تبلت و فضای اینترنت پخش می شود تا تماشاچیان به تماشای این تیزرها بنشینند. گذشته از آن، برای پخش تیزرهای تبلیغاتی مدرن، محدودیتی در بستر رسانه اجتماعی وجود نداشته و این نوع تیزرها در Instagram ، Telegramو سایر برنامه های پیام‌رسان به نمایش درمی آیند.

جذب مخاطب با تیزر تبلیغاتی مدرن

 

ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن


ساخت تیزرهای تبلیغاتی مدرن نیز همانند هر تیزر تبلیغاتیِ دیگری به مشخص کردن جامعه هدف نیاز دارد. با شناخت مخاطبان هدف، می توان به راحتی داستان تیزر را برای آنها طراحی کرد. پس از اینکه نوع مخاطبان مشخص شدند، باید هدف از ساخت تیزر مشخص شود. اینکه قرار است چه پیامی به مخاطب القا شود یا چگونه می توان این پیام را منتقل نمود، از جمله مواردی است که باید مشخص شود. حال نوبت طراحی داستان تیزر تبلیغاتی مدرن و نگارش سناریوی آن می باشد. نگارش سناریو را باید به ایده پردازان حرفه ای واگذار کرد تا جدیدترین و جذابترین ایده ها را در سناریو بگنجانند. 

پس از نگارش سناریوی تیزر تبلیغاتی نوبت به تهیه سکانس های تیزر می رسد. اگر تیزر تبلیغاتی مدرن به صورت تلفیقی، یعنی ترکیبی از انیمیشن و تیزر رئال، ساخت می شود، باید صحنه های واقعی را فیلمبرداری نمود. تهیه عکس، فیلمبرداری از صحنه های مختلف، ساخت انیمیشن، استفاده از پرده سبز و فعالیت هایی از این قبیل در این مرحله انجام می شوند. پس از اینکه صحنه های مورد نظر طراحی و ثبت شدند، باید این صحنه ها را در کنار هم چید و تیزر تبلیغاتی را ویرایش نمود. 
برای تدوین تیزر تبلیغاتی مدرن از نرم افزارهای مخصوص طراحی استفاده می شود. در مرحله تدوین می توان افکت های صوتی و تصویری دلخواه خود را به تیزر اضافه نمود تا جذابیت آن چند برابر شود. همچنین، ساخت یک موسیقی جدید متناسب با موضوع تیزر، می تواند ابتکاری نو در جهت ساخت تیزر تبلیغاتی باشد. در این شرایط، مخاطب بهتر می تواند تیزر را با موسیقیِ منحصربفردش به یاد آورد.

استفاده از نرم افزار برای تدوین تیزر

هزینه ساخت این نوع تیزرها


هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ اما چیزی که اول از همه توجه کارفرمایان و صاحبان مشاغل را به خود جلب می کند، این است که هزینه ساخت این تیزرها بر حسب ثانیه تعیین می شود. بنابراین، هرچه مدت زمان تیزر بیشتر باشد و تیزر طولانی تری ساخته شود، هزینه ی پرداختی به شرکت های سازنده تیزر، بیشتر خواهد بود. عامل دیگری که می تواند بر قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن تاثیر بگذارد، تجهیزات مورد استفاده در ساخت تیزر می باشد. بطور مثال، اگر برای ساخت تیزر نیاز به تصویربرداری هوایی باشد، هزینه بیشتری باید پرداخت نمود. 
عامل دیگری که می تواند هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن را تحت تاثیر قرار دهد، گروه سازنده تیزر است. اگر از شرکت های معتبر برای ساخت تیزر خود کمک بگیرید، مسلما باید با توجه به مهارت و حرفه آنها، هزینه پرداختی را نیز بیشتر کنید. از طرفی، اگر ایده پردازی را به کارگردانان خبره و مجرب واگذار کنید نیز، هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی بیشتر می شود. علاوه بر این، اگر برای ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن، به بازیگر تبلیغاتی نیز نیاز پیدا کنید، باید دستمزد جداگانه ای برای آنها در نظر بگیرید. 
لوکیشن ها و تعداد سکانس های فیلمبرداری شده نیز، دیگر عواملی هستند که بر هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن تاثیر می گذارند. اگر گروه سازنده برای تصویربرداری به لوکیشن خاصی نیاز داشته باشند، باید هزینه ای جداگانه برای اجاره محل در نظر بگیرد. در مجموع، به طور قطع نمی توان گفت که با پرداخت هزینه هنگفت، بهترین تیزرها تولید می شوند؛ زیرا در بسیاری از مواقع، علیرغم پرداخت هزینه های گزاف، خروجی قابل قبول نخواهد بود. صاحبان کسب و کار می توانند با پرداخت هزینه ای کمتر و تنها از طریق گوشی موبایل خود، کار ساخت تیزر را انجام دهند.

آمار بالای تماشای تیزر

مهارت های لازم برای ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن


اولین مهارتی که در ساخت تیزرهای مدرن نیاز است، خلاقیت می باشد. تیزری که خلاقانه تولید شده و در آن از ایده های تکراری پرهیز شده باشد، موفقیت کسب و کار شما را تضمین می کند. یک تیزر با خلاقیت های بصری و صوتی خود در ذهن مخاطب ماندگار می شود. بنابراین، هرچه از قدرت عنصر خلاقیت بگوییم، کم گفته ایم. مهارت دیگری که در ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن خیلی موثر است، قدرت ایده پردازی و طراحی داستان است. داستان تیزر باید به گونه ای طراحی شود که هم انتقال دهنده پیام تیزر باشد و هم بتواند مخاطب را کنجکاو کند. برانگیختن حس کنجکاوی مخاطب، می تواند او را به دنبال کردن تیزرهای دیگر از برند شما نیز تشویق کند.
نکته مهم دیگری که در ساخت تیزر تبلیغاتی مدرن باید در نظر داشت، تمرکز جذابیت داستان در چند ثانیه ابتداییِ تیزر است. اگر ثانیه های ابتداییِ تیزر مدرن برای مخاطب به اندازه کافی جذاب نباشند، مخاطب به ناچار از تماشای ادامه تیزر منصرف می شود. آمارها نشان داده که حتی اگر مخاطب قصد تماشای تیزری خاص را نداشته باشد، با تماشای چند ثانیه اول تیزر می تواند به تماشای ادامه تیزر بنشیند. دیگر مهارتی که می تواند به ساخت یک تیزر موفق کمک کند، رعایت قوانین سئو می باشد. با رعایت این قوانین در ساخت ویدیو، ترافیک سایت شما به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده و مخاطبان شما نیز بیشتر می شوند. با افزایش ترافیک ورودی، می توانید بازخورد بهتری دریافت کنید.

 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *