چند و چون طراحی لوگو اندروید

چند و چون طراحی لوگو اندروید

موضوع این مقاله طراحی لوگو اندروید است و از این جهت است که تلاش کردیم ضمن عنوان کردن مزایای آن از چند نرم افزار اندرویدی ساخت لوگو نام ببریم.


پیشگفتاری بر طراحی لوگو اندروید


طراحی لوگو اندروید زیر مجموعه طراحی لوگو با گوشی و طراحی لوگو حرفه ای با گوشی قرار می گیرد. شاید بتوان گفت که امروزه مهمترین ابزار برای انواع تولید محتوا، گوشی تلفن همراه است. از طرفی بیشتر گوشی های همراه با سیستم عامل اندروید در دست عموم قرار دارد. البته در کنار این، طراحی لوگو با آیفون که سیستم عامل آی او اس دارد را نیز در مقاله ای دیگر توضیح خواهیم داد. اما در اینجا می توانیم درباره روش های طراحی لوگو در بستر اندروید صحبت کنیم و با ابعاد مختلف آن آشنا شویم. 
مقدمه

مقدمه ای در خصوص طراحی لوگو اندروید:

  1. مزایای نرم افزارهای اندرویدی ساخت لوگو
    • سرعت بالای طراحی لوگو
    • هزینه کم و یا رایگان
    • عدم نیاز به طراحان حرفه ای
  2. چند نمونه از نرم افزارها برای طراحی لوگو اندروید
    • LOGO MAKER PLUS
    • LOGO MAKER BY STUDIOS AND SERVICES
    • LOGO GENERATOR AND LOGO MAKER BY LIGHT CREATIVE LAB
    • LOGO CREATOR BY THOMAS CARTER
    • DESIGNER LOGO MAKER
    • LOGO MAKER BY UNIVERSAL APPS CENTER

 


در این مقاله تعدادی از نرم افزارهای ساخت لوگوی اندرویدی را به شما معرفی می کنیم. اما قبل از آن بهتر است قدری راجع به مزایای طراحی لوگو اندروید و نرم افزارهای اندرویدی سخن بگوییم و کمی از ویژگی های طراحی لوگو در فضای اندروید یاد کنیم. 

طراحی لوگو در اندروید

مزایای نرم افزارهای اندرویدی ساخت لوگو


سرعت بالای طراحی لوگو:


یکی از مهمترین ویژگی ها و مزایای طراحی لوگو اندروید آن است که طراحی سریع تر انجام می شود و پیچیدگی و مراحل سخت کمتری نسبت به طراحی لوگو توسط طراحان حرفه ای دارد. در بعضی از انواع این نرم افزارها می توانید با دادن اطلاعات کسب و کار خود، لوگو را تحویل بگیرید و در برخی دیگر می توانید خودتان ابزاری الکترونیکی لوگو را بسازید. این طراحی با دست شکل نمی گیرد. 


هزینه کم و یا رایگان: 


خب همان طور که حتما می دانید اکثر نرم افزارهای مورد نیاز ما در اندروید به صورت رایگان هستند و نیازی به پرداخت پول ندارند. بیشتر نرم افزارهای ساخت لوگو نیز در این زمره قرار می گیرند. اما بعضی از نرم افزارها و بعضی از نسخه های پرمیوم را باید با پرداخت هزینه تهیه کرد. البته این هزینه بسیار کم است و برای کسب و کارهای مختلف خصوصا کسب و کارهای نوپا مناسب است. 


عدم نیاز به طراحان حرفه ای:


این مورد را نیز در بعضی از مراجع و منابع به عنوان مزایای طراحی لوگو اندروید ذکر کرده اند اما بد نیست بدانیم که طراحی لوگو با نرم افزارهای اندروید در یک مرحله از طراحی لوگو قرار می گیرد و در مراحل بعدی ممکن است به جنبه های حرفه ای تر طراحی لوگو نیاز داشته باشید. پس پیشنهاد ما این است که اگر کسب و کار خود را توسعه دادید و خواستید حرفه ای تر پیش بروید به سراغ طراحان حرفه ای بروید. 

طراحی لوگو اندروید

چند نمونه از نرم افزارها برای طراحی لوگو اندروید


LOGO MAKER PLUS:


این نرم افزار یکی از محبوب ترین نرم افزارها در این زمینه محسوب می شود. علاوه بر این، این نرم افزار در زمره یکی از حرفه ای ترین محصولات طراحی لوگو نیز قرار می گیرد. برای نصب این نرم افزار به اندروید ۴.۲ و بالاتر نیاز دارید. با استفاده از LOGO MAKER PLUS   است که می توانید ایده های از پیش آماده ای را بیابید و در ساخت لوگوی خود از آنها بهره ببرید. همچنین می توانید نمادهای طبقه بندی شده و ابزارهای متنوع موجود در پنل شخصی خود را در جهت ساخت لوگوی مد نظر خود استفاده کنید. 


LOGO MAKER BY STUDIOS AND SERVICES:


این نرم افزار بیشترین امتیاز را در دنیا و در میان دیگر نرم افزارهای موبایلی ساخت لوگو دارد. شما می توانید با داشتن اندروید ۴.۲ و بالاتر از آن، از این نرم افزار استفاده کنید. این نرم افزار پایگاه اطلاعاتی بسیار عظیم و قدرتمندی دارد و الگوهای آماده بسیار متنوعی را به شما ارائه می دهد. با توجه به این نکته می توانید در طراحی لوگو اندروید شاهد تنوع و جذابیت بالایی باشید. 


LOGO GENERATOR AND LOGO MAKER BY LIGHT CREATIVE LAB:


مورد سوم، این نرم افزار است که یکی از موارد مطرح در دنیاست. با اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر از آن به سراغ این نرم افزار بروید. یکی از مهمترین مزایای این نرم افزار آن است که می توانید طرح های بسیار خوب را در فضایی ساده طراحی کنید. از این طریق کار برای تازه کارها راحت می شود. شما می توانید با تنوع رنگ ها، آیکون ها،‌ فونت ها و...  طرح های زیبایی را در این نرم افزار بسازید و تجربه کنید. 


LOGO CREATOR BY THOMAS CARTER :


نرم افزار چهارم نیز لوگو ساز توماس کارتر است که با اندروید ۴ و بالاتر از آن به راحتی قابل استفاده است. در این اپلیکیشن شما شاهد هزار آیکون و سی تکسچر متنوع و مختلف هستید. یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار، تبدیل لوگو به حالت سه بعدی است که تصویر زیبا و متفاوتی از اثر را به شما ارائه می دهد. 


DESIGNER LOGO MAKER:


و اما دیزاین لوگو میکر، گزینه پنجم ما در بین لیست معرفی نرم افزارهای اندرویدی ساخت لوگو است. اگر می خواهید DESIGNER LOGO MAKER را نصب کنید به اندروید بالاتر از ۴ نیاز دارید. این نرم افزار می تواند برای مبتدیان و همین طور حرفه ای ها جالب توجه باشد و جذاب به نظر برسد. در این نرم افزار، تاکید بیشتر بر استفاده از قالب های آماده به جای طراحی از صفر است. این مسئله می تواند یاریگر بسیار خوبی برای حرفه ای ها باشد. متاسفانه تنها مشکل قابل توجه در این نرم افزار تبلیغات زیاد درون برنامه است که با دانلود نسخه خوب آن قابل حل است. 

اندروید
LOGO MAKER BY UNIVERSAL APPS CENTER:


این نرم افزار به اندروید سه و بالاتر نیاز دارد که نشان دهنده حجم کم و سبک آن دارد. بنابراین به پیچیدگی و دشواری اپلیکیشن های قبلی نیست. علی الخصوص برای شروع با گوشی های با اندروید پایین، ممکن است گزینه جالب تری باشد. این نرم افزار صد و پنجاه آیکون آماده دارد که یک طراحی لوگو اندروید آسان را برای شما به ارمغان می آورد. 
پیشنهاد می کنیم تلاش کنید که به فراخور نوع نیاز و سبک کار خود هر کدام از این نرم افزارها را به خوبی بیاموزید و استفاده کنید تا به مرحله ای برسید که طراحی لوگو اندروید برای شما مانند آب خوردن باشد. برای این مسئله بد نیست اطلاعات خود را در زمینه نرم افزارهای آنلاین نیز بالا ببرید که در این مقاله تلاش کردیم تا چنین هدفی را نیز دنبال کنیم. 
خب همان طور که می دانید راه های جایگزینی نیز برای طراحی لوگو وجود دارد. شما می توانید در یک گام طراحی لوگو با آیفون انجام دهید که ممکن است کمی با طراحی لوگو اندروید تفاوت داشته باشد. این اختلاف به دلیل تفاوت سیستم عامل است. اما تفاوت عمیق تر در طراحی لوگو حرفه ای در کامپیوتر است که آن را می توان به عنوان نوع دیگری از طراحی لوگو در نظر گرفت که حاکی از تنوع در فضای طراحی لوگو دارد. 
در نهایت لازم است تا نکته پایانی را عنوان کنیم و آن این است که اگر شما نیز طراحی لوگو را در سطوح مختلف و ابزار متنوع فرا گرفته اید، می توانید از طریق سایت اتک صاحب شغل شوید. فقط کافی است سری به سایت اتک بزنید و گزینه استخدام غیر حضوری را بیابید. با کلیک بر روی آن می توانید به فرمی دست پیدا کنید و آن را تکمیل کنید. با توجه به شرایط و ویژگی های شما اتک شرکت های معتبر در زمینه طراحی لوگو را به شما معرفی خواهد کرد. 

 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *