مزایای لایو استریم اینستاگرام در موفقیت تجاری

مزایای لایو استریم اینستاگرام در موفقیت تجاری

لایو استریم اینستاگرام را می توان یکی از مهمترین بخش های این شبکه اجتماعی دانست. با استفاده از این قابلیت شما می توانید به راحتی با مخاطبان و کاربران خود در تماس و تعامل باشید.

پیشگفتار

لایو استریم اینستاگرام یکی از ویژگی های جذاب این شبکه اجتماعی است. با استفاده از این قابلیت شما می توانید به راحتی محصولات، خدمات و حتی رویداد ها و رخداد های مهم را با مخاطبان و دنبال کننده های خود به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام لایو در واقع همان قابلیت پخش زنده این شبکه اجتماعی است. شما می توانید بدون فیلتر، به صورت واقعی و به صورت پخش زنده، اطلاعات را با فالوورهای خود تبادل کنید. پخش‌های زنده فرصتی عالی برای نزدیک‌تر شدن به دنبال‌کنندگان را به کسب و کار ها ارائه می‌دهند. همه در حال حاضر همه افراد در حال استفاده از این قابلیت هستند. چه وبلاگ نویسان برای گفتگوهای صادقانه با دنبال کنندگان خود، چه برند های کلاس آشپزی، باشگاه های تناسب اندام و غیره از قابلیت لایو Instagram استفاده می کنند. نکته ویژه این است که فالوورهای شما می توانند برای شما واکنش ها و نظراتی را در جریان پخش زنده، ارسال کنند. همچنین شما می توانید به صورت واقعی به این نظرات، واکنش نشان دهید. برای آشنایی بیشتر مقاله تبلیغات اینستاگرامی را مطالعه نمایید.

مقدمه

 

 

مزایای لایو استریم اینستاگرام


یکی از قابلیت ها و مزایای لایو استریم اینستاگرام در صفحه اصلی اینستاگرام است. در واقع در جایی که استوری ها در بالا نمایش داده می شوند، می توانید قبل از هر چیز ببینید که آیا کسی در حال حاضر در حال ارائه لایو است یا خیر! بنابراین احتمال دیده شدن پخش زنده توسط مخاطبان شما بسیار زیاد است. برای اطلاعات بیشتر مقاله لایو استریم در تبلیغات اینستاگرام را مطالعه نمایید.

* برخی از مزایای لایو استریم اینستاگرام:


•    می توانید لایو استریم اینستاگرام را به مدت 24 ساعت ذخیره کنید. با این کار محتوا را برای سایر دنبال کنندگان خود که در زمان پخش زنده در دسترس نبودند قابل مشاهده می کنید.
•    لایو استریم اینستاگرام قبلا به یک ساعت محدود بود اما در حال حاضر شما تا 4 ساعت می توانید پخش زنده داشته باشید.
•    فرآیند واکنش به کامنت ها به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار به ورودی کاربران و فالوورهای به استریم لایو خود واکنش نشان دهید.
•    با استفاده از لایو استریم اینستاگرام شما می توانید کسب و کار خود یا برند را به طور واقعی و از جنبه ای جدید نشان دهید که فالوورهای شما را بیشتر با کسب و کار شما یا برند شما آشنا شوند.
•    می توانید استریم های زنده را با سایر حساب های اینستاگرام سازماندهی کنید و در نتیجه دسترسی خود را افزایش دهید.
•    تماس با فالورها و تعامل مستقیم با آنها نیز از مزایای لایو استریم اینستاگرام است. شما به راحتی می توانید در یک لایو نظرات کاربران را به خود جلب کنید. در این فرآیند مردم را تشویق کنید تا با شما چت کنند. آنها می توانند از شما سوال بپرسند یا اظهاراتی داشته باشند و شما به آنها پاسخ دهید.
•    معرفی آسانتر و معتبر تر کسب و کار ها نیز از مهم ترین مزایای لایو استریم اینستاگرام است. شما می توانید به سادگی و به صورت کاملا رایگان خود را همانطور که هستید معرفی کنید. شما می توانید به راحتی کسب و کار ف برند و شخص خود را در لایو به کاربران و مخاطبان خود معرفی کرده و با این کار اعتماد آنها را بیشتر و بهتر جلب کنید.

لایو اینستاگرام برای معرفی کسب و کار


بررسی 7 روش برای استفاده از لایو اینستاگرام برای کسب و کار خود


1.    رویداد خود را از طریق لایو اینستاگرام همراهی کنید، در واقع شما باید در زمان لایو خود بر اساس رخداد های مربوط به کسب و کار خود صحبت کنید. به عنوان مثال: لایو اینستاگرام در هفته مد
2.    در لایو استریم اینستاگرام فرایند باز کردن بسته بندی محصول را به صورت زنده نشان دهید. همچنین در آن به همه سؤالات مربوط به محصول به طور همزمان پاسخ دهید. حتی ممکن است بسیاری از درخواست های پشتیبانی و یا خرید را برای محصول دریافت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله موفقیت تبلیغات اینستاگرام را مطالعه نمایید.
3.    در فرآیند لایو محصولاتی که نیاز به توضیح و راهنمایی دارند را معرفی کنید.
4.    در کنار طرفداران خود باشید و به صورت خودجوش و زنده به سوالات پاسخ دهید (به عنوان مثال بسیاری از وبلاگ نویسان این کار را برای نزدیک شدن به دنبال کنندگان خود انجام می دهند.)
5.    گفتگوهای زنده یا جلسات مختلف در رویدادهای ویژه مانند نمایشگاه ها را به صورت لایو برای دنبال کنندگان خود ارائه و منتشر کنید.
6.    موضوعاتی را در زمینه کسب و کار خود مورد بحث و بررسی قرار داده و نظر خود یا دیدگاه شرکت خود را بیان کنید.
7.    یکی از مزایای لایو استریم اینستاگرام ارائه نمایش اجمالی منحصر به فرد از پشت صحنه کسب و کار (یک تور اداری) برای کاربران است.

نکات مهم در هنگام ارائه لایو اینستاگرام

نکاتی برای ارائه لایو استریم اینستاگرام


 قبل از اینکه بخواهید از لایو استریم اینستاگرام استفاده کنید باید نکات زیادی را مد نظر خود قرار دهید. در اینجا به برخی از مهمترین این نکات اشاره شده است. هر کسب و کاری ممکن است نکته منحصر به فرد خود را داشته باشد. با این حال موارد اعلام شده از مهمترین موارد هستند. برای اطلاعات بیشتر مقاله افزایش رایگان فالوور در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

  • اعلام قبلی برای ارائه لایو استریم اینستاگرام


پخش زنده خود را چند روز قبل اعلام کنید و یک شمارش معکوس برای دنبال کنندگان خود تنظیم کنید. با اینکار کاربران و مخاطبان شما متوجه می شوند که باید در چه روزی و در چه ساعتی منتظر لایو شما باشند.

  • ایجاد شرایط مناسب برای پخش زنده


در هنگام فرآیند لایو استریم اینستاگرام از شرایط خوب تصویر و صدا اطمینان حاصل کنید - اینستاگرام یک شبکه تصویری است و خواهد ماند؛ بنابراین بهتر است که فرایند محتوای پخش زنده خود را از قبل برنامه ریزی کنید تا ساختارمند باشد و دنبال کنندگان شما از تماشای آن خوشحال شوند.

  • زمان ارسال لایو استریم اینستاگرام بسیار مهم است


زمانی که فالوورهای شما فعال هستند، لایو استریم اینستاگرام را پخش کنید. قوانین مشابهی در مورد زمان ارسال در این مورد اعمال می شود. لایو باید در ساعتی پخش شود که مخاطبان و دنبال کننده های شما در آن ساعت آنلاین باشند. اگر مخاطبان شما به عنوان مثال افراد جوان باشند ارائه لایو در هنگام صبح اصلا مناسب نیست!

  • به مخاطبان خود توجه داشته باشید


در جریان پخش زنده به خواسته های جامعه خود توجه کنید. مثلاً برخی از خواسته ها از طریق نظرات بیان می شود. به این نکته توجه داشته باشید که هدف اصلی لایو استریم اینستاگرام تعامل کسب و کار ها با مخاطبان و دنبال کننده ها است.

اهمیت لایو اینستاگرام در معرفی کسب و کار ها

نتیجه گیری نهایی


فرایند لایو استریم اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که کاربران با شما در تعامل باشند. در این خصوص اینستاگرام از الگوریتم های خاصی استفاده می کند. در نتیجه هرچه کاربر بیشتر با کسب و کار شما در تعامل باشد محتوای بیشتری از کسب و کار شما برای او نمایش داده می شود. این به این معنی است که اگر شخصی را وادار کنید تا پخش زنده شما را به مدت 10 دقیقه تماشا کند، 10 دقیقه از این کاربر به دست آورده اید و قطعاً محتوای بیشتری از شما خواهد دید. در مجموع، لایو استریم اینستاگرام یک ابزار بسیار مفید برای شما و حساب کاربری شما است و به شما توصیه می کنم آن را در برنامه محتوای خود قرار دهند. البته به این نکته توجه داشته باشید که نیاز نیست در همان ابتدا از همه 4 ساعت لایو استفاده کنید. برای شروع پخش زنده 30 دقیقه ای کافی است.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *