مواردی که باید قبل از سفارش تولید محتوا اینستاگرام بدانید؟

مواردی که باید قبل از سفارش تولید محتوا اینستاگرام بدانید؟

به یک استراتژی سفارش تولید محتوا اینستاگرام نیازمندیم که مخاطبان را بهتر درگیر کرده و نتایج بهتری به دنبال داشته باشد.

سفارش تولید محتوا اینستاگرام؛ مقدمه

سفارش تولید محتوا اینستاگرام یکی از مهمترین کارهایی است که سبب پیشرفت روزافزون شما در اینستاگرام می شود. زمان آن رسیده است که تبلیغ اکانت اینستاگرام خود را به روش های جدیدتر انجام دهید. بازاریابی که در گذشته کارآمد بوده، درحال حاضر تعامل مطلوبی را برای شما به ارمغان نمی آورد. بنابراین، به برای اکثر برندها به صرفه تر است که تاکتیک های بیشتر و به روزتری را برای تبلیغ اینستاگرام به (مخاطبین هدف) خود داشته باشند. در این راهنما، ما 10 روش کاملا عملی برای انجام دقیقا آن را تقسیم کرده ایم. از بهینه‌ سازی پست‌ ها و نمایه ‌تان گرفته تا تجدید نظر در رویکردتان برای ارتقای محتوا. هر ترکیبی از این نکات زمانی که صحبت از تبلیغ اینستاگرام به میان می آید، یک بازی منصفانه است.
سفارش تولید محتوا اینستاگرام بر اساس 10 روش برای تبلیغ انجام می شود:

1.    پست های اینستاگرام خود را در شبکه های دیگر تبلیغ کنید.
2.    بر محتوای مردم محور تمرکز کنید.
3.    با هشتگ های برند و صنعتی آزمایش کنید.
4.    هر زمان که می توانید مارک ها، دنبال کنندگان و مکان ها را تگ کنید.
5.    محتوای اینستاگرام را در سایت منتشر کنید.
6.    علامت تجاری خلاقانه خود را حک کنید.
7.    برای گسترش دامنه دسترسی خود با اینفلوئنسرها کار کنید.
8.    در نحوه ارائه محصولات و تبلیغات خود تجدید نظر کنید.
9.    یک مسابقه یا جایزه برگزار کنید.
10.    از استوری های اینستاگرام و جدیدترین ویژگی های آن استفاده کنید.

لیست عناوین

به منظور سفارش تولید محتوا اینستاگرام لازم است موارد زیر مورد بررسی قرار گیرند:
1- هدف از تولید محتوا چیست؟
2- کدام نوع تولید محتوا برای کسب و کار شما مناسب است؟
3- کدام شرکت برای سفارش تولید محتوا اینستاگرام مناسب تر است؟

هدف از تولید محتوا چیست؟

هدف از تولید محتوا ایجاد اطلاعاتی است که در دسترس، مفید و تاثیرگذار در جذب مخاطبین شما باشد. محتوای عالی می تواند مخاطب را آموزش دهد و در برابر خوانندگان، شما را ارزشمند جلوه دهد. درک فرآیند تولید محتوا می تواند به شما در دستیابی مخاطب هدف، ایجاد اعتماد و ایجاد رابطه بلندمدت با مشتریان کمک کند. محتوایی که ایجاد می ‌کنید می ‌تواند یک دارایی با ارزش برای کسب‌ و کار شما به حساب آید، زیرا به مخاطبان و مشتریان احتمالی شما اجازه می ‌دهد تا اطلاعاتی مورد نیاز برای خرید را به دست آورند. برخی از دلایل ضروری بودن تولید محتوا عبارتند از:
•    برای مخاطب ارزش قائل می شود.
•    برند می سازد.
•    مشتریان بالقوه را جذب و درگیر می کند.
•    کسب و کار شما را رشد می دهد.
•    یک برند را به عنوان پیشرو در صنعت قرار می دهد.
هنگامی که بازدیدکنندگان از خدمات و محصولات یک شرکت مطلع شوند، ممکن است به خرید آنها علاقه نشان دهند. ایجاد محتوا شامل پیدا کردن مخاطبین هدف شما و به اشتراک گذاری اطلاعاتی است که با آنها طنین انداز می شود. همچنین انواع محتوا را در پلتفرم هایی که مرتبا از آنها بازدید می کنند، پست می کنند. آژانس تولید محتوای اینستاگرام در پیشبرد این امر بسیار کمک کننده خواهند بود.

سفارش تولید محتوا اینستاگرام

کدام نوع تولید محتوا برای کسب و کار شما مناسب است؟

کدام نوع تولید محتوا برای کسب و کار شما مناسب است؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است اول با انواع تولید محتوا آشنا شویم:
•    وبلاگ ها
•    ویدئو
•    اینفوگرافیک و تصاویر
•    پست های اجتماعی
•    کاغذهای سفید، راهنماها و کتاب های الکترونیکی
•    تبلیغات و محتوای تاثیرگذار
•    آزمون ها و ابزار 
•    پادکست ها و وبینارها
•    مطالعات موردی و توصیفات
اما چگونه می توان متوجه شد که کدام یک برای برند شما بهترین است؟ اولین گام در ایجاد استراتژی محتوا خود، درک مخاطبان هدف است. شخصیت های خریدار را بر اساس بینش عمیق مخاطب ایجاد کنید. این به شما و تیمتان کمک می کند تا بفهمید (مشتریان هدف) شما چه نوع محتوایی را دوست دارند و چه چیزی بیشترین ارزش را ارائه می دهد. از آنجا، می توانید روی ترجیحات آنها و کانال هایی که استفاده می کنند تمرکز کنید و رویکرد خود را برای مطابقت اصلاح کنید. از یک برنامه ریز محتوای اینستاگرام نیز می توانید کمک بگیرید.
جهت سفارش تولید محتوا اینستاگرام باید در نظر داشته باشید که چه نوع محتوایی برای برند و اهداف شما مناسب‌ تر است. به عنوان مثال، یک کسب و کار B2B که چیزی بسیار فنی مانند تولید قطعات ارائه می دهد، ممکن است از دانلود وایت پیپر جدی تر و معتبرتر به جای یک مسابقه سرگرم کننده سود بیشتری ببرد. به طور مشابه، یک برند مد با هدف نوجوانان ممکن است بیشتر از رسانه های اجتماعی استفاده کند. همیشه به این فکر کنید که مشتری شما انتظار دیدن چه چیزی را دارد و چگونه انتظار دارد آن را ببیند تا شما را در این فرآیند راهنمایی کند. بازخورد مشتریان فعلی شما یک شاخص مهم از آنچه در طول تاریخ کار کرده اید، است.

تولید محتوا در اینستاگرام

کدام شرکت برای سفارش تولید محتوا اینستاگرام مناسب تر است؟

شرکتی برای سفارش تولید محتوا اینستاگرام مناسب است که به نوع محتوایی که قرار است تولید کند، فکر کند. برخی از محتواها بهتر از برخی دیگر کار می‌کنند. به عنوان مثال، ویدیوها و تصاویر در رسانه‌ های اجتماعی (به خصوص اینستاگرام) به خوبی کار می‌کنند اما وبلاگ‌ ها بهتر در وب‌ سایت شما میزبانی می ‌شوند تا تلاش‌ ها و قدرت جستجوی شما را بهبود بخشند. شرکت مورد نظر باید تمام پایه ها را با محتوای مناسب در هر کانال پوشش دهد تا معیارهای مورد نیاز را بدست آورد. بنابراین تهیه محتوا برای اینستاگرام باید اصولی انجام شود.
بدین ترتیب همیشه درجه ای از آزمایش و انعطاف پذیری در فعالیت محتوایی شما وجود خواهد داشت. گرایش‌ های جدید اغلب ظاهر می ‌شوند، که ممکن است نوع محتوایی که ایجاد می ‌کنید تغییر دهد. هرگز از امتحان چیز جدید نترسید تا زمانی که شواهدی وجود دارد که نشان دهد مخاطبان شما از آن استقبال خواهند کرد. قیمت تولید محتوا اینستاگرام بر اساس انتخاب انواع تولید محتوا متغیر است.

 

کلام آخر

سفارش تولید محتوا اینستاگرام بسیار قدرتمند است، اما تنها در صورتی که رویکرد عالی را برای برند خود انتخاب کنید. این به معنای استفاده از طیف وسیعی از انواع محتوا است که فعالیت شما را متنوع نگه می دارد و مشتریان شما را به طور مکرر درگیر می کند. در عین حال کسب و کار شما را به خوبی معرفی می کند و مشتریان را به طور موثر در طول سفر خریدشان راهنمایی خواهد کرد. درک طیف گسترده ای از انواع محتوای موجود اولین گام در ساختن طرحی است که تمام اشکال مناسب را در بر می گیرد. با انتخاب انواعی که با اهداف و مخاطب هدف شما همخوانی دارند، می توانید به نتایج دلخواه خود برسید. 
برای سفارش تولید محتوا اینستاگرام، انتشار حداقل یک بار در روز در اینستاگرام از بهترین شیوه های این پلتفرم است. برندهای بزرگی مانند TopShop و H&M تا سه بار در روز پست می گذارند. همانطور که محتوای بیشتری منتشر می کنید، بسیار مهم است که با درک بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام، تعامل بیشتری را از دنبال کنندگان خود دریافت کنید. این را نیز به خاطر داشته باشید که استوری های اینستاگرام بسیار ارزشمند هستند. نکته مهم در اینجا این است که اینستاگرام از نظر محتوا بسیار سریعتر از یک یا دو سال پیش حرکت می کند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *