اصول افزایش فالور چشمگیر

اصول افزایش فالور چشمگیر

افزایش فالور به صورت چشمگیر، چگونه ممکن می شود؟ اگر به دنبال راه های طبیعی افزایش فالور هستید، این مطلب را حتما مطالعه کنید.

پیشگفتار

افزایش فالور به صورت چشمگیر، چگونه ممکن می شود؟ عددی که در بالای قسمت Followers در پیج Instagram تان نمایش داده می شود، چیزی بیشتر از یک عدد معمولی است. این عدد، تعداد افرادی را نشان می دهد که بخش بزرگی از اجتماع یا Community آنلاینِ کسب و کارتان را تشکیل می دهند. برای همین باید به خواسته هایشان توجه داشته باشید. سپس در گسترش و افزایش ِرقم این عدد، تلاش های لازم را به کار بگیرید. 
افزایش فالور به شکل ارگانیک و منطقی به شما کمک می کند تا ترافیک ارگانیکی که به وب سایت تان وارد می شود را افزایش دهید. این روال، به فروش ِ بیشتر یا تبدیل شدنِ شما به یکی از محبوب ترین برند ها/ کسب و کارها منجر خواهد شد. در این مطلب سعی داریم به شما کمک کنیم از اصول افزایش فالور در اینستاگرام مطلع شوید. سپس بهترین راه حل ها را برای افزایش تعداد مخاطبان تان در این پلتفرم و گسترش Community تان به کار بگیرید.

مقدمه

•    افزایش فالور چشمگیر در اینستاگرام به صورت ارگانیک و اصولی 
•    ساختن یک پیج زیبا برای First Impression مخاطبان جهت افزایش فالورها
•    روی ایجاد و تولید ریلز های اینستاگرام تان سرمایه گذاری کنید.
•    نحوه نگارش کپشن مناسب برای افزایش تعداد فالورهای اینستاگرام
•    از هشتگ ها برای افزایش فالور استفاده کنید.

افزایش فالور چشمگیر در اینستاگرام به صورت ارگانیک و اصولی 

برای افزایش فالور هایتان به صورت طبیعی، به طوری که از دید اینستاگرام و الگوریتم های آن ربات یا یک پیج مخرب و اسپم به نظر نرسید، می توانید از راه حل های زیر استفاده کنید. ما در ادامه، رایج ترین و مهم ترینِ این راه حل ها را زیر ذره بین بُرده ایم.

  • ساختن ِیک پروفایل یا حساب کاربری فوق العاده حرفه ای برای تحت تاثیر قرار دادنِ مخاطبان یا first Impression.
  • سرمایه گذاری برای ساختن ریلزها در اینستاگرام
  • بهینه سازی کپشن پست ها در اینستاگرام
  • سرمایه گذاری و اختصاص زمان برای پیدا کردن بهترین هشتگ ها برای پیج اینستاگرام (هشتگ در اینستاگرام).
  • درج پست های همکاری با اینفلوئنسرها و بلاگر ها یا همکاری مستقیم با آنها یا سپردن تبلیغات کسب و کارتان به آنها.
  • به اشتراک گذاشتن پست هایی که قابلیت به اشتراک گذاری بالایی دارند. مثلا جملات تاثیر‌گذار تک خطی یا دو خطی.
  • ایجاد چالش های اینستاگرامی مربوط به کسب و کارتان.
  • درگیر کردن مخاطبان یا تشویق آنها به استفاده از هشتگ برندتان.
  • اضافه کردن کلمات کلیدی مخصوص کسب و کارتان به بخش بیو پیج تان (حتما مطلب Bio نویسی حرفه ای را مطالعه کنید.)

تولید محتوا در اینستاگرام

ساختن یک پیج زیبا برای First Impression مخاطبان جهت افزایش فالورها

بر کسی پوشیده نیست که زمانی که یک کاربر جدید برای کنجکاوی وارد پیج شما می شود و آن را بررسی می کند، با اولین چیزی که مواجه می شود نه کپشن پست هایتان است، نه استوری هایتان و یا هایلایت هایتان! اولین چیزی که او تماشا خواهد کرد، نمای ِکلی پیج تان است. این نمای کلی شامل بیو، نمایه یا تصویر پروفایل پیج تان و همچنین تعدادی از آخرین پست هایتان می باشد. اگر یکی دو مورد از پست ها به نظر کاربر جذابیت بصری داشته باشند، آنها را بررسی خواهد کرد. اما اگر پیج تان زیبایی بصری نداشته باشد و نتواند تاثیرگذاری اولیه را به خوبی پیاده کند (First Impression) کاربر چه خواهد کرد؟ پاسخ کاملا مشخص است. او صفحه‌ی شما را خواهد بست.
زمانی که به دنبال افزایش فالورهایتان هستید، باید توجه داشته باشید که پیج تان دقیقا همان رنگ و لعابی را داشته باشد که می خواهید. پیج شما از دورنمای کُلی، چه اطلاعاتی به مخاطب می دهد؟ مثلا یک پیج کسب و کار مربوط به فروش لباس، باید عناصر و ویژگی های خاصِ پیج های فروش لباس را داشته باشد. در بیو آن از ایموجی های لباس ها استفاده شده باشد. همچنین درج هشتگ های مربوط به فروش لباس، لینک سایت، تصویر پروفایل همسو با موضوع فروش لباس و همچنین پست هایی که بخش اعظمی از آنها در مورد معرفی یک نوع لباس خاص ِهستند به شما کمک می کند در همان برخورد اول، به مخاطب نشان دهید که وارد چه نوع پیجی شده است!

ریلزها در اینستاگرام

روی ایجاد و تولید ریلز های اینستاگرام تان سرمایه گذاری کنید

اگر هنوز اقدام خاصی برای به اشتراک گذاری ِریلزها در اپ اینستاگرام برای پیج ِکسب و کار خود نکرده اید باید به شما بگوییم که سخت در اشتباه هستید. زیر فرصت بزرگی را از دست داده اید. ریلزها برای افزایش چشمگیر تعداد فالورها به طرز شگفت انگیزی عمل می کنند. اما مسئله این است که بسیاری از کسب و کارها برای سرمایه گذاری روی آنها مقاومت می کنند. این نوع از کسب  و کارها گمان می کنند که عملکرد ریلز ها درست شبیه عملکرد ویدیوهای موجود روی اپلیکیشن تیک تاک است. در نتیجه آنها نمی توانند برای کاربران جذاب باشند! زیرا آنها فقط برای سرگرمی ایجاد شده اند! اما اشتباه ِاین کسب و کارها را تکرار نکنید.
یکی از High-interest ترین محتواها در بستر اینستاگرام برای کاربران، ریلز ها هستند. آمارها نشان می دهد که کاربران اینستاگرامی به طور متوسط بیشتر از پست های تصویری یا ویدیویی، ریلزها را تماشا می کنند. زیرا هم تایم ِآنها کمتر است و هم اینکه موضوعات مختلف در آنها به زبان ساده و صریح بیان می شود. اینکه ریلز ها به عنوان قالب هایی از محتوا که در آنها موضوعات و مطالب طنز و بامزه بیشتر بیان می شوند، جا افتاده اند ابداً معنای بدی ندارد. شما می توانید از این ذهنیت ِکاربران اینستاگرام به نفع خود استفاده کنید. 
برای اینکه بهترین نتایج ممکن را برای استفاده از ریلزها در اینستاگرام برای افزایش فالور به دست آورید حتما باید:

  • در ریلزهایتان از هشتگ های مناسب استفاده کنید.
  • از ترندترین و محبوب ترین موزیک ها و یا اصوات ویژه استفاده کنید.
  • حتما مدت زمان ریلز را کوتاه نگاه دارید. برای اینکه تعداد مخاطبان بیشتری ترغیب شوند آن را مشاهده کنند.
  • حتما محتوای یونیک و جدید در ریلز خود منتشر کنید. کاربران از دیدن ریلزهای تکراری چندان خوشحال نمی شوند.
  • حتما ریلز با کیفیت تصویری ِبالا در اینستاگرام منتشر کنید. این ویژگی در دریافتِ view بیشتر بسیار موثر می باشد.

نوشتن کپشن مناسب برای پست های اینستاگرامی

نحوه نگارش کپشن مناسب برای افزایش تعداد فالورهای اینستاگرام

اگر سایر مطالب منتشر شده در این سایت مثل استراتژی برندینگ اینستاگرام یا بازاریابی در اینستاگرام را مطاله کرده باشید، به خوبی می دانید که بارها و بارها در مورد اهمیت ِنوشتن کپشن مناسب توضیح داده ایم. نوشتن کپشن مناسب در اینستاگرام برای افزایش فالورها به این معناست که شما باید طوری متن ِمحتوای پست خود را بنویسید که مطابق با اصول سئو در اینستاگرام تنظیم شده باشد. 
مثلا استفاده از هشتگ های مناسب پیج یکی از این قواعد و اصول می باشد. اصول سئو در اینستاگرام به کاربران کمک می کند تا راحت تر بتوانند پیج شما را بیابند و از خدمات تان استفاده کنند. 
شما می توانید از قبل زمان ِخاصی برای نوشتن کپشن پست هایتان اختصاص دهید. پس از تهیه کپشن مناسب آن را در زمان مناسب انتشار دهید. اگر به درستی نمی دانید که زمان مناسب برای انتشار پست هایتان دقیقا چه ساعت و چه روزی است، باید از تحلیل اینسایت اینستاگرام و همچنین نحوه ساختنِ تقویم محتوایی برای اینستاگرام آگاه باشید.

از هشتگ ها برای افزایش فالور استفاده کنید

سرمایه گذاری بر روی پیدا کردن و استفاده از هشتگ ها بسیار حائز اهمیت است. شما باید هشتگ های مناسب پیج خود را پیدا کرده، سپس آنها را دسته بندی کنید. در نهایت، در پست های اینستاگرامی تان از آنها استفاده کنید. دست کم 18 میلیون پست در اینستاگرام وجود دارد که بسیاری از آنها به کمک هشتگ ها به کاربران جدید معرفی می شوند. یک هشتگ میتواند دست کم تا بیش از 30 درصد به افزایش احتمال دیده شدنِ پست شما و افزایش میزان Impression آن کمک کند.
شما می توانید برای افزایش فالور های پیج اینستاگرام تان از هشتگ هایی استفاده کنید که از طریق ابزار های آنلاین آنها را پیدا کرده اید. در مطلبِ «پیشرفت پیج های اینستاگرامی با هشتگ» بیشتر در این مورد با شما صحبت کرده ایم. شما می توانید با کمک سایر مطالب منتشر شده در این سایت، به رشد کسب و کار و پیج اینستاگرامی خود کمک کنید. برای همین توصیه می کنیم حتما سایر مطالب منتشر شده در این سایت را مطالعه کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *