هوش مصنوعی برای استخدام طراح بنر یک فرصت است یا تهدید؟

هوش مصنوعی برای استخدام طراح بنر یک فرصت است یا تهدید؟

این روزها، قابلیت های بیشمار هوش مصنوعی موجب نگرانی هایی شده است و بسیاری معتقدند ممکن است موقعیت های استخدام طراح بنر را تحت تاثیر قرار دهد.

استخدام طراح بنر، احتمالا یکی از پر متقاضی ترین آگهی های استخدامی در زمینه پروژه های گرافیکی است. اما این روزها با ظهور فناوری جدیدی به نام "هوش مصنوعی" بیم آن میرود که این ابزار جایگزین طراحان گرافیکی و به خصوص طراحان بنرهای تبلیغاتی شود.
فناوری هوش مصنوعی، از جمله فناوری‌ ها و تکنولوژی های نوین پرطرفداری است که رشد سریع و گسترده آن، خیلی ها را نگران کرده است. در واقع، انتظار می رود در آینده نه چندان دور، ربات ‌ها در تمامی جوانب زندگی، جایگزین انسان‌ ها شوند. اما، به عقیده ما، شما به عنوان یک طراح بنر تبلیغاتی به راحتی می توانید این تهدید را به یک فرصت تبدیل کنید. هوش مصنوعی تنها یک ابزار است و می تواند به انجام پروژه های تان کمک کند. پس نگران نباشید!
در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که چگونه تهدید این ابزارها و الگوریتم ها را به فرصتی فوق العاده برای استخدام طراح بنر تبدیل کنید. با ما همراه باشید.


مقدمه


•    آیا پایان کار طراح بنر تبلیغاتی، نزدیک است؟
•    آیا فناوری هوش مصنوعی می تواند به طراحان بنرهای تبلیغاتی کمک کند؟
•    کاربردهای فناوری هوش مصنوعی در طراحی بنر تبلیغاتی
•    ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی بنر تبلیغاتی
-    Canva
-    Adobe Sensei
-    Netflix
•    کلام آخر و یک پیشنهاد ویژه!


آیا پایان کار طراح بنر تبلیغاتی، نزدیک است؟


توماس فری، آینده‌ پژوه، در یکی از کنفرانس های TEDx پیش ‌بینی کرد: تا سال ۲۰۳۰، فناوری هوش مصنوعی، ۲ میلیارد شغل را از بین خواهد برد و این رقم یعنی نیمی از تمام مشاغل دنیا! و واقعیت تلخ این است که انقلاب رباتیک از همین حالا نیز شروع شده است. در حال حاضر شاهد این هستیم که اتومبیل های خودران اوبر، پهپادهای پستچی تحویل کالای آمازون یا چت بات های خدمات مشتری، جایگزین نیروهای انسانی شده اند و این موارد، تنها تعداد انگشت شماری از تغییرات ایجاد شده در این راستا هستند. 
حال ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که کار طراحان گرافیکی چطور؟ آیا شغل شما به عنوان یک طراح بنر تبلیغاتی هم در معرض تهدید و خطر است؟ آیا رباتها، هوش مصنوعی و فناوری یادگیری ماشین می توانند بر روی حرفه شما و یا مثلا استخدام طراح بنر دورکاری تاثیر بگذارند؟
"به جرات می توانیم بگوییم که جای نگرانی نیست و خیالتان راحت باشد!  قطعا این اتفاق به این زودی ها رخ نخواهد داد."
واقعیتی که در این میان کمتر به آن اشاره شده این است که فناوری هوش مصنوعی تنها می تواند جایگزین مشاغلی شود که در دسته مشاغل کارگری طبقه بندی می شوند. منظور از دسته مشاغل کارگری مشاغلی مانند رانندگی، منشی گری، مسئول پذیرش و حرفه‌ هایی از این قبیل است که وظایف آنها از پیش تعیین شده است. در واقع، مشاغلی را شامل می شود که به صورت تکراری و اتوماسیونی انجام می شوند.  
پس می بینید که فناوری هوش مصنوعی به این راحتی ها نمی تواند موقعیت های شغلی استخدام طراح بنر را به خطر بیندازد. بلکه می توانید از این ابزار برای بالا بردن کیفیت کارتان نیز کمک بگیرید.

ترکیب فناوری هوش مصنوعی در طراحی بنرهای تبلیغاتی
آیا هوش مصنوعی می تواند به طراحان بنرهای تبلیغاتی کمک کند؟


جالب است بدانید که شما به عنوان یک طراح گرافیکی یا طراح بنر تبلیغاتی می توانید با استفاده از الگوریتم‌ ها و فناوری هوش مصنوعی، خلاقیت تان را بهبود ببخشید. کیفیت طراحی ‌بنرهای تان را افزایش دهید و حتی تجربه‌ ی کاربری و نرخ تعاملات بنر شما را نیز بالا ببرید. در ادامه، به شما خواهیم گفت که چطور از هوش مصنوعی در طراحی هایتان استفاده کنید و ابزارها و کاربردهای مختلف آن را نیز بررسی خواهیم کرد.


کاربردهای فناوری هوش مصنوعی در طراحی بنر تبلیغاتی


مهمترین قابلیت هوش مصنوعی قدرت تجزیه و تحلیل آن است. در واقع، شما می توانید با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی، داده ها و الگوهای موجود در یک طراحی را پردازش کرده و در نتیجه طراحی با کیفیت تری را ارائه دهید. 
همچنین می توانید با استفاده از الگوهای بدست آمده از الگوریتم های یادگیری ماشین، خلاقیت تان را تقویت کنید و بنرهای تبلیغاتی خلاقانه تر و ویژه تری طراحی کنید. ایده طراحی بنر جدیدتری ارائه داده و بنرهای جذاب تری خلق کنید. می توانید فونت، رنگ، اندازه و نوع فضاهای موجود در بنر خود را ارزیابی کنید. الگوها و طرح‌ های موشکافانه تری ارائه دهید و شکل‌ های متنوع و زیباتری را خلق کنید. در نتیجه، به راحتی می توانید نرخ تعاملات بنرهای تان را افزایش دهید.
حتی می توانید با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، به راحتی تجربه کاربری و نرخ تعامل بنری را که طراحی کرده اید را پیش بینی و ارزیابی کنید. نقاط قوت و ضعف آن را تحلیل کنید و کیفیت کارتان را افزایش دهید. همچنین، این کار موجب می شود در وقت و هزینه های تان صرفه جویی کنید.

پایان کار طراحی با ورود هوش مصنوعی
ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی بنر تبلیغاتی


در این قسمت سه تا از ابزارهای هوش مصنوعی که بر اساس الگوریتم های ماشین لرنینگ طراحی شده اند را به شما معرفی می کنیم. این ابزارها می توانند به شما کمک کنند تا در زمان کمتری، بنر تبلیغاتی با کیفیت تر و کارآمدتری طراحی کنید.


1. Canva


Canva ، یکی از محبوب ترین ابزارهای هوش مصنوعی است. این ابزار به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از قالب های از پیش تعیین شده بنرهای حرفه ای و با کیفیتی طراحی کنید. همچنین با الگوبرداری و تحلیل داده های موجود به شما این امکان را می دهد تا طرح های جدیدتر و جذاب تری خلق کنید. یکی از امتیازهای ویژه در زمان استخدام طراح بنر، خلاقیت و نوآوری در طراحی هایتان است.


2. Adobe Sensei


نمی شود موجی مرتبط با طراحی راه افتاده باشد، اما کمپانی بزرگ ادوبی در آن شرکت نکرده باشد. یکی از حرفه ای ترین ابزارهای هوش مصنوعی را این کمپانی ارائه داده است. شما می توانید از این ابزار برای ساخت بنر ثابت و متحرک تبلیغاتی خلاقانه و خاص استفاده کنید. این ابزار، الگوهای موجود در هر تصویر را شناسایی می‌کند و در نتیجه می توانید از الگوهای شناسایی شده آن برای اصلاح، ویرایش و یا تغییر قسمتی از تصویر کمک بگیرید. همچنین می توانید از طرح ها و قالب های از پیش تحلیل شده این ابزار نیز استفاده کنید.


3. Netflix


یکی از ابزارهای هوش مصنوعی جالب، ابزار Netflix است. این ابزار یک مترجم خودکار است. در واقع، شما با استفاده از این ابزار می توانید بنر تبلیغاتی تان را در زبان های مختلف بسازید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بنر طراحی شده تان را در اختیار این ربات قرار دهید و زبان مورد نظرتان را انتخاب کنید. 

استفاده از هوش مصنوعی در طراحی گرافیکی
کلام آخر و یک پیشنهاد ویژه!


در این مقاله در مورد نقش فناوری هوش مصنوعی در طراحی بنرهای تبلیغاتی و تاثیر آن بر روی موقعیت های شغلی و استخدام طراح بنر صحبت کردیم. گفتیم که هیچ جای نگرانی نیست و این فناوری به این راحتی ها نمی تواند موقعیت شغلی شما به عنوان یک طراح بنر تبلیغاتی را به خطر بیندازد. 
اگر رزومه خوبی در طراحی بنر تبلیغاتی دارید و فکر می کنید که می توانید از پس پروژه های طراحی بنر غیر حضوری ما را برآیید، به سایت اتک مراجعه کنید و در بخش استخدام غیر حضوری، ثبت نام کنید. ما بر اساس مهارت های شما، پروژه هایی را که اشخاص و شرکت های مختلف پیشنهاد می دهند را به شما معرفی خواهیم کرد. در واقع، شما را به عنوان یک طراح بنر تبلیغاتی دورکار حرفه ای به آنها معرفی می کنیم. 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *