قیمت طراحی لوگو به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت طراحی لوگو به چه عواملی بستگی دارد؟

در این مطلب عوامل تاثیرگذار روی قیمت طراحی لوگو را مورد بررسی قرار خواهیم داد. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید با نحوه تعیین هزینه طراحی لوگو آشنا شوید.

پیشگفتار

قیمت طراحی لوگو چگونه تعیین می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هزینه مشخصی را نمی توان برای دیزاین لوگو تعیین کرد. عوامل زیادی روی هزینه دیزاین لوگو تاثیرگذار هستند و بهتر است شما با این عوامل آشنا شوید. 

مقدمه

آنچه در این مطلب پیش روی شما همراهان گرامی خواهد بود: 
1.    بررسی قیمت طراحی لوگو 
2.    بررسی هزینه دیزاین لوگو به کمک وب سایت های حاوی قالب آماده 
3.    بررسی قیمت طراحی لوگو توسط فریلنسرهای مبتدی 
4.    بررسی قیمت طراحی علامت تجاری توسط شرکت های تبلیغاتی با رده متوسط 
5.    بررسی هزینه دیزاین لوگو توسط طراحان حرفه ای 
6.    چه عواملی روی قیمت طراحی لوگو تاثیرگذار هستند؟ 

  • مورد اول: زمانی که طراح برای انجام دیزاین لوگو صرف می گردد. 
  • مورد دوم: تعداد دفعات ویرایش لوگو 
  • مورد سوم: طرح های اولیه لوگو 
  • مورد چهارم: نوع طرح لوگو 
  •  مورد پنجم: تجربه طراح لوگو 

12.    نحوه تعیین قیمت طراحی لوگو 
13.    سخن پایانی 

بررسی قیمت طراحی لوگو 

لوگو یکی از مهم ترین بخش های هویت برند می باشد در نتیجه بهتر است شما در زمان انتخاب طرح لوگو حساسیت لازم را به خرج دهید. برخی از افراد ترجیح می دهند برای انجام دیزاین لوگو هزینه ای کمی را بپردازند. این کار نادرست است و اگر شما تمایل دارید لوگویی با کیفیت را برای برند خود طراحی کنید بدون تردید باید هزینه نسبتا بالایی را پرداخت نمایید. اگر تمایل دارید با عوامل تاثیرگذار روی قیمت طراحی لوگو آشنا شوید بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید. 

هزینه دیزاین علامت تجاری

بررسی هزینه دیزاین لوگو به کمک وب سایت های حاوی قالب آماده 

برای دیزاین لوگو به کمک سایت های رایگان طراحی لوگو هزینه کمی را باید بپردازید. این نوع وب سایت ها قالب هایی را به شکل آنلاین در اختیار شما قرار می دهند. توجه داشته باشید که در این وب سایت ها امکان انجام ویرایش های محدود وجود دارد. قالب ها را می توانید به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه ای نسبتا کم دانلود نمایید. در نتیجه می توان گفت قیمت طراحی لوگو به کمک این وب سایت ها ناچیز است. 

بررسی قیمت طراحی لوگو توسط طراحان فریلنسرهای مبتدی 

برخی از طراحان در زمینه طراحی لوگو دانش و تخصص کمتری دارند. طراحان آماتور برای انجام دیزاین لوگو از سایت های رایگان طراحی لوگو استفاده می کنند. در نتیجه طراحان آماتور هزینه کمی را از مشتریان خود دریافت می کنند. برخی از طراحان آماتور نیز از طرح لوگو شرکت های دیگر الگو می گیرند و با کمی تغییرات اقدام به دیزاین لوگو می کنند. 

بررسی قیمت طراحی علامت تجاری توسط شرکت های تبلیغاتی با رده متوسط 

در اغلب شرکت های تبلیغاتی، گرافیست ها و طراحان با تجربه تری مشغول به فعالیت می باشند. در این شرکت ها طراحان همواره سعی می کنند که در زمینه طراحی لوگو خلاقیت زیادی را به خرج دهند. هزینه طراحی لوگو در این شرکت ها تقریبا بالا است و اگر لوگو کیفیت و زیبایی بی نظیری داشته باشد بدون تردید شما باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. 

بررسی هزینه دیزاین لوگو توسط طراحان حرفه ای 

یک طراح لوگوی حرفه ای برای انجام دیزاین علامت تجاری هزینه قابل توجهی را دریافت می کند. طراحان لوگو در زمان انجام طراحی لوگو به کیفیت و زیبایی طرح لوگو توجه زیادی می کنند. بدون تردید لوگویی که یک طراح حرفه ای طراحی می کند تفاوت زیادی با لوگویی که یک طراح لوگو آماتور طراحی کرده است دارد. 
برخی از شرکت ها در زمینه طراحی لوگو به صورت حرفه ای در حال فعالیت می باشند. این آژانس ها دستمزد متوسط و رو به بالایی را از مشتریان دریافت می کنند. علامت تجاری هایی که توسط این شرکت ها طراحی می شوند بدون تردید خلاقانه و خاص هستند. اگر شما تمایل دارید یک لوگوی خلاقانه را برای برند خود طراحی نمایید بهتر است کار دیزاین لوگو را به این شرکت ها بسپارید.  

چه عواملی روی قیمت طراحی لوگو تاثیرگذار هستند؟ 

علامت تجاری اعتبار کسب و کار شما می باشد بنابراین پرداخت هزینه برای دیزاین لوگو کار اشتباهی نیست. قیمت دیزاین لوگو را نمی توان به صورت دقیق تعیین کرد زیرا عوامل زیادی روی تعیین هزینه دیزاین لوگو تاثیرگذار هستند. 
از مهم ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت طراحی لوگو می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

قیمت طراحی لوگو

مورد اول: زمانی که طراح برای انجام دیزاین لوگو صرف می گردد

برای طراحی یک لوگوی خاص و خلاقانه طراح باید زمان زیادی را صرف نماید. در نتیجه یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار روی تعیین قیمت طراحی لوگو زمانی است که طراح برای دیزاین علامت تجاری صرف می کند. 

مورد دوم: تعداد دفعات ویرایش لوگو 

هر چقدر تعداد دفعات ویرایش علامت تجاری بیشتر باشد بدون تردید شما باید هزینه نسبتا بالایی را پرداخت نمایید. 

مورد سوم: طرح های اولیه لوگو 

اگر شما از طراح بخواهید طرح های اولیه بیشتری را برایتان ترسیم نماید قیمت طراحی لوگو نیز بیشتر می شود. برای انجام طراحی لوگو با مداد طراح باید ایده پردازی نماید و زمان زیادی را صرف نماید. 

مورد چهارم: نوع طرح لوگو 

شیوه های طراحی لوگو مختلف هستند و شما می توانید نوع طرح لوگو را از بین طرح های مختلف نظیر تایپوگرام، ترکیبی و... انتخاب نمایید. هر چقدر طرح یک لوگو پیچیدگی زیادی باشد قیمت طراحی لوگو نیز بیشتر خواهد بود. 

مورد پنجم: تجربه طراح لوگو 

طراحانی که تجربه زیادی دارند می توانند برای انجام طراحی لوگو ایده پردازی بهتری را داشته باشند. این گروه از افراد بدون تردید دیزاین لوگو را به بهترین نحو انجام می دهند. هر چقدر تجربه طراح لوگو در زمینه دیزاین لوگو بیشتر باشد کارفرما باید هزینه بیشتری را پرداخت نماید. 

مورد ششم: طرح و فونت لوگو 

هر چقدر طراحی یک لوگو ساده باشد بدون شک مشتریان می توانند ارتباط بهتری را با برند شما برقرار سازند. طراحان حرفه ای دیزاین لوگو را به صورت ساده و در عین حال کاربردی انجام می دهند. اگر شما تمایل دارید دیزاین لوگو توسط طراح حرفه ای و به صورت ساده انجام شود بهتر است باید هزینه نسبتا بالایی را پرداخت کنید. 

عوامل تاثیرگذار روی هزینه طراحی لوگو

نحوه تعیین قیمت طراحی لوگو 

نوع کسب و کار یا تجارت شما می تواند روی قیمت طراحی لوگو تاثیر زیادی داشته باشد. شما زمانی که در وب سایت های آنلاینی که در زمینه طراحی دیزاین لوگو در حال فعالیت هستند قیمت دیزاین لوگو را جستجو می کنید قیمت های مختلفی را پیش رو خواهید داشت. 
اگر کسب و کار شما کوچک و جدید است و بودجه لازم را برای پرداخت دستمزد طراح لوگو ندارید. بهتر است برای انجام دیزاین علامت تجاری از طراحان لوگو آماتور یا شرکت های ارزان قیمت کمک بگیرید. در نتیجه می توان گفت قیمت طراحی علامت تجاری (Logo design price) را میزان بودجه تان تعیین خواهد کرد. 
در صورت تمایل می توانید برای دیزاین علامت تجاری سراغ طراحان نیمه حرفه ای بروید که در این صورت هزینه انجام طراحی لوگو مقرون به صرفه است. 
اگر کسب و کاری بزرگ دارید بهتر است برای انجام دیزاین لوگو بهتر است از طراحان حرفه ای کمک بگیرید. در این صورت قیمت طراحی لوگو به صورت قابل توجهی بالا خواهد بود. 

هزینه دیزاین لوگو

سخن پایانی

برخی از افراد تمایل دارند قبل از انجام طراحی لوگو از قیمت نهایی دیزاین لوگو مطلع شوند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد می باشید بهتر است قبل از انجام دیزاین لوگو با عواملی که روی قیمت طراحی لوگو تاثیرگذار هستند آشنا شوید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که بهتر است برای طراحی یک لوگوی خاص و خلاقانه میزان بودجه کافی را در نظر بگیرید. 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *