ویرایش عکس با اینشات به صورت حرفه ای

ویرایش عکس با اینشات به صورت حرفه ای

ویرایش عکس با اینشات اقدامی است که تمامی علاقه مندان به ویرایش عکس می توانند آن را انجام دهند. ویرایش عکس با اینشات به صورت حرفه ای امکان پذیر است.

ویرایش عکس با اینشات یکی از بهترین راهکارهای ویرایش سریع و با کیفیت عکس های موجود بر روی تلفن همراه است. ویرایش عکس و ویدیو با تلفن همراه یکی از اقداماتی است که بسیاری از کاربران تلفن همراه در سراسر دنیا آن را انجام می دهند. با گسترش شبکه های اجتماعی مثل Instagram و Facebook، کاربران سعی می کنند، برای جذب مخاطب و تاثیرگذاری بیشتر  محتوای خود را قبل ارسال به بهترین نحو تهیه کنند. به همین دلیل تقریبا ادیت عکس با اینشات قبل از اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی به یک اصل مهم تبدیل شده است. ما در این مقاله قصد داریم آموزش کار با اینشات را به شما عزیزان آموزش دهیم.


مقدمه


•    برنامه اینشات چیست؟
•    کاربردهای این برنامه چه هستند؟
•    ابزار بوم در اینشات چه کاربردی دارد؟
•    فیلترهای برنامه اینشات چه هستند؟
•    افکت گذاری با برنامه اینشات چگونه است؟
•    چگونه می توان پس زمینه عکس را در اینشات تغییر داد؟
•    کاربرد برش و محصول در اینشات چیست؟


از  برنامه اینشات و کاربردهای آن چه می دانید؟


ویرایش عکس یکی از کارهایی است که می توان به وسیله برنامه اینشات انجام داد. اینشات (Inshot) یک برنامه تخصصی ویرایش عکس و ویدئو است. این برنامه در دو نسخه اندروید و آیفون طراحی شده و کاربران اینگونه گوشی ها می توانند از آن استفاده نمایند. این نرم افزار تخصصی قابلیت ویرایش حرفه ای عکس ها را دارد. با این حال در دو نسخه ساده و حرفه ای قابلیت اجرا دارد. و بدین ترتیب کاربران حرفه ای و تازه کار می توانند از آن استفاده نمایند. این برنامه را می توان به جرات کامل ترین ابزار برای ویرایش حرفه ای فیلم و عکس دانست. خوشبختانه این ابزار حرفه ای و بسیار کاربردی به صورت رایگان عرضه شده است. به همین دلیل توصیه می شود برای امنیت بیشتر آن را از طریق درگاه های معتبر از جمله Google Play دریافت نمایید. ما در ادامه آموزش کار با اینشات و تولید عکس های حرفه ای را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

فیلتر در برنامه اینشات


شروع ویرایش عکس با اینشات


ویرایش عکس با اینشات را با نحوه ورود به این برنامه آغاز می کنیم. برای این کار بر روی آیکون برنامه ضربه زده و وارد برنامه شوید. در این حالت صفحه ای مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید، باز می شود.  در این صفحه گزینه های مختلفی وجود دارد. برای شروع بایستی از قسمت «ایجاد جدید» کار خود را شروع کرد. از آنجایی که ما در این متن در مورد ویرایش عکس آموزش می دهیم، بایستی بر روی آیکون عکس در وسط ضربه بزنید. اگر برای مرتبه اول است که به این برنامه وارد می شوید، از شما اجازه دسترسی به گالری دستگاه را می خواهد. برای شروع ادیت عکس با اینشات لازم است این دسترسی داده شود. پس از این اجازه به صورت خودکار وارد گالری دستگاه خود می شوید. به همین راحتی عکسی که می خواهید را انتخاب کنید تا آموزش کار با اینشات را شروع کنیم.


نحوه کار با فیلتر در برنامه اینشات


ویرایش عکس با اینشات به دلایل متعددی محبوبیت دارد. یکی از این دلایل، فیلترهای حرفه ای و پرتعداد اینشات است. در واقع می توان گفت این فیلترهای جامع بهترین ابزار برای ادیت عکس می باشند. این فیلترها در حالت های مختلفی هستند. اصلی، روشن، استوری، طبیعی، گرم، شبنم، صورتی، ginkgo، قدیمی، دمو، تاریک، سینما، فیلم، تازه، فیلترهای پرکاربرد این برنامه هستند. همچنین SKIN، MOSS، GOLD، LOMO، LATTE، TIME، ANTIQUE، GRAPE، HARVEST، CIRCUS، COCOA  نیز جز این فیلترها می باشند. اینشات دارای فیلترهایی با حالت رنگی نیز است که می توان به وسیله آنها عکس های جذابی را تولید کرد.


آشنایی با افکت ها برای ویرایش عکس با اینشات


ویرایش عکس با اینشات به وسیله افکت های این برنامه نیز انجام می شود. افکت در عکس معمولا برای اعمال حالت و هیجانات کاربرد دارد. با توجه به اینکه برنامه اینشات افکت های متنوعی دارد، دست کاربران برای تولید عکس های حرفه ای باز می باشد. افکت ها در این برنامه با نام اثر قابلیت دسترسی دارند. گذشته، گذشته 2، سبک، جشن، مخدوش و تقسیم شده تعدادی از مهمترین افکت های این برنامه هستند که هر کدام چندین زیر مجموعه دارند.


آشنایی با کاربرد پس زمینه در برنامه اینشات


ادیت عکس با اینشات و ابزار پس زمینه نیز جذابیت های خاص خود را دارد. بنا به دلایل مختلف گاهی لازم است ما برای عکس خود پس زمینه قرار دهیم. در این حالت می توانیم از ابزار پس زمینه اینشات کمک بگیریم. حالت های مختلفی برای انتخاب پس زمینه به وسیله برنامه اینشات وجود دارد. انتخاب پس زمینه در حالت های رنگی مختلف، انتخاب عکس از گالری دستگاه، رنگ به صورت شیب و متغیر، و همچنین الگوهای موجود قابلیت انجام دارد.

پس زمینه در برنامه اینشات


کاربرد برچسب ها در ویرایش عکس با اینشات


ویرایش عکس با اینشات با درج برچسب و شکلک ها نیز امکان پذیر است. با کمک ابزار برچسب و شکلک های متعدد آن می توانید بر روی عکس های خود به طریق مختلف انتقال بهتر موضوع را انجام دهید. شکلک های این برنامه متعدد هستند و می توانید تعداد بیشتری را از قسمت دانلود به برنامه اضافه نمایید. امکان تغییر سایز برچسب ها در برنامه اینشات وجود دارد. در این قسمت می توان عکس دیگری را نیز از گالری به عنوان برچسب به عکس اصلی اضافه نمود. این قسمت برای کسانی که قصد دارند لوگو به عکس های خود اضافه کنند،  بسیار کاربرد دارد.


افزودن متن در هنگام ویرایش عکس با اینشات


ویرایش عکس با اینشات به صورت حرفه ای و جامع قابلیت انجام دارد. به همین دلیل می توان متن مورد نظر خود را به عکس اضافه کرد. برای کار با این قسمت کافی است بر روی آیکون متن که با حرف T مشخص شده است ضربه بزنید. پس از آن وارد قسمت متن شده و می توانید متن دلخواه خود را وارد کنید. در این قسمت برای درج متن، فونت های مختلفی قرار دارد. همچنین شما می توانید فونت دلخواه خود را از قسمت دانلود به برنامه اضافه کنید. در قسمت متن برنامه اینشات قابلیت تغییر سایز فونت، رنگ و طرح آن نیز وجود دارد.

افزودن متن در هنگام ویرایش عکس با اینشات


آموزش کار با برش در هنگام ویرایش عکس با اینشات


ویرایش عکس با اینشات به شما این امکان را می دهد که در پایان یک عکس حرفه ای تولید نمایید. یکی از ابزارهایی که در این حالت می تواند به شما کمک نماید، ابزار برش است. با کمک این ابزار می توانید بک گراند عکس خود را حذف نمایید. برای این کار پس از ورود به ابزار برش، بر روی آیکون آدمک ضربه بزنید. بدین طریق به راحتی بک گراند عکس شما حذف می شود. همچنین اگر کیفیت عکس شما کم باشد و قسمت هایی از بگردند حذف نشد، می توانید با کمک پاک کن این بخش ها را حذف نمایید.


ویرایش عکس با اینشات و آشنایی با ابزار محصول


ادیت عکس با اینشات گاهی نیاز به تغییر سایز دارد. در این حالت می توان از ابزار محصول برنامه اینشات استفاده کرد. این ابزار تمامی امکانات ابزار بوم را دارد. همانطور که در آن قسمت ذکر شد می توانید تنظیم سایز عکس را به وسیله آن انجام دهید.

 

ابزار محصول در اینشات
اضافه کردن قاب در برنامه اینشات


ویرایش عکس با اینشات و تولید عکس هایی با قاب های مختلف به وسیله این برنامه امکان پذیر است. شما می توانید یکی از قاب های این برنامه را انتخاب کنید. قاب های این ابزار متعدد هستند و دست شما برای انتخاب یک قاب زیبا باز است. اگر پس از بررسی قاب ها از تنظیم قاب به عکس منصرف شدید، می توانید بر روی گزینه دایره با خط میان کلیک کنید. در این حالت عکس به حالت اصلی بر می گردد. ادیت حرفه ای عکس با قاب های متنوع برنامه اینشات می تواند عکس های شما را منحصر بفرد کند.


چرخش عکس در هنگام ویرایش عکس با اینشات


آموزش کار با اینشات را با توضیح چرخش عکس در اینشات پایان می دهیم. با کمک این گزینه شما می توانید عکس مورد نظر خود را در این برنامه به میزان دلخواه و به سمت های مختلف بچرخانید.


نتیجه گیری


ویرایش عکس با اینشات یک کار جذاب، بی هزینه و کم زمان است. این برنامه بر خلاف نرم افزارهای مشابه دیگر پیچیدگی زیادی ندارد. در نتیجه شما می توانید با توجه به توضیحات داده شده، در کوتاه ترین زمان ممکن ویرایش عکس خود را انجام دهید. همچنین می توانید پروژه خود را ذخیره کرده و در هر زمان که فرصت کردید، ویرایش عکس را انجام دهید. ادیت عکس با گوشی به وسیله برنامه های مختلف امکان پذیر است اما با اینشات قطعا چیز دیگری است.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *