راهنمای کامل ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی

راهنمای کامل ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی

چقدر تیزر تبلیغاتی سه بعدی را می شناسید؟ آیا برای طراحی این نوع از تیزرهای تبلیغاتی باید از فرایند آموزشی خاصی تبعیت کرد؟

تیزر تبلیغاتی سه بعدی؛ مقدمه

تیزر تبلیغاتی سه بعدی این روزها به یکی از محبوب ‌ترین ابزارهای تبلیغاتی در دنیای مدرن مبدل شده است. آیا از خصوصیات و ویژگی‌ های مهم در این ابزارهای تبلیغاتی چیزی می‌ دانید؟ بسیاری از کسب و کارهای مدرن و پیشرفته به دنبال بهره‌ برداری از ابزارهای تبلیغاتی تاثیرگذار بر روی بینندگان، هستند. ابزاری که بتواند با داستان گویی ایده ‌آل، تجربه ‌ای فراموش نشدنی و خارق العاده را  برای آنها رقم بزند. با وجود فناوری ‌های پیشرفته شاهد استفاده از واقعیت ‌های مجازی و افزودنی و همچنین استفاده از روش ‌های مدرن سه بعدی (برای ساخت تصاویر شگفت انگیز)، خواهیم بود. 
وجود فناوری‌ های سه بعدی موجب شده است که مخاطب در موضوع مورد نظر غوطه ور شده و جهت تولید محتوا ترغیب گردد. تبلیغات سه بعدی می‌ توانند یک رویکرد پویا را برای دنیای بازاریابی به ارمغان بیاورند. این تصاویر با قدرت درگیر کردن ذهن مخاطب، بهترین اصول و استراتژی تبلیغاتی را به کار بسته و نتایج باورنکردنی را به همراه خواهند داشت. با درک این امر مهم که تبلیغات سه بعدی می ‌توانند محصولات و کالاهای شما را به موارد خارق العاده تبدیل نموده و تبلیغات شما را عمقی و تاثیرگذار جلوه نمایند، قطعاً با نتایج باور نکردنی مواجه خواهید شد. جلوه‌های سه بعدی با برخورداری از: 
•    انواع تصاویر 
•    انواع ویدیوها 
•    انواع انیمیشن‌ ها 
•    ترکیب رنگ های خارق العاده
•    قالب بندی متفاوت 
•    متحرک سازی تکرار نشدنی 
•    روح بخشی به محتوا مورد نظر 
و ... می‌توانند به عنوان تاثیرگذارترین ابزار تبلیغاتی شناخته شوند. نکته مهم برای بهره برداری مفید از این ابزارهای تبلیغاتی، پی بردن به ویژگی های تیزر تبلیغاتی است. در ادامه با ما همراه باشید تا از نکات مهم در این زمینه مطلع گردید.

طراحی و مدل‌ سازی شخصیت ها در تیزرهای تبلیغاتی سه بعدی

طراحی و شخصیت سازی با تیزر تبلیغاتی سه بعدی بر اساس اصول و قوانین خاصی رقم می‌ خورد. از نکات مهمی که در این طراحی خارق العاده باید مد نظر قرار داد عبارتند از:
•    اغلب کاراکترهای سه بعدی که برای تیزرهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می ‌گیرند، به شیوه ‌ای اغراق گونه طراحی و تولید می‌ شوند. بعضی از کاراکترها از خصوصیات ظاهری منحصر به فرد و کاربردی برخوردار هستند که به راحتی بر روی ذهن مخاطب تاثیر می‌ گذارند. 
•    نکته ظریف و قابل توجه در اصول ساخت تیزر تبلیغاتی و طراحی کاراکترهای سه بعدی، عدم شباهت آنها به انسان ‌ها می‌ باشد. این امر می‌ تواند به طرز چشمگیری ذهن مخاطب را درگیر خود نماید.
•    در بیشتر کاراکترهای سه بعدی طراحی شده که موفق و قابل توجه بوده ‌اند، از اشکال هندسی بهره‌ برداری شده‌ است. به طوری که طراحان متخصص و حرفه ‌ای برای طراحی انواع کاراکترهای تاثیرگذار، از این اشکال به صورت پایه‌ ای استفاده می ‌نمایند. 
•    از دیگر گزینه ‌های مهم برای طراحی تیزر تبلیغاتی سه بعدی و کاراکترهای منحصر بفرد، استفاده از ابزارهای هوشمندانه و کاربردی در این زمینه است. هر کدام از این ابزارها با در برداشتن ویژگی‌ های متمایز کننده، می ‌توانند بر روی طراحی خارق‌ العاده و ترسیم کاراکترهای چشم نواز، موثر واقع گردند. 
•    توجه به تعداد حرکت کاراکترها و پیش بینی نوع انجام حرکات می ‌تواند جذابیت آنها را دو چندان نماید. کاراکترهایی که با طراحی واقع گرایانه برنامه ‌ریزی می ‌شوند اصولاً بیشتر مورد استقبال و توجه قرار خواهند گرفت. 
•    استفاده از المان‌ های رنگی خارق‌العاده در طراحی جذاب کاراکترهای سه بعدی و کیفیت آنها، انکار ناپذیر می ‌باشد. ترکیب رنگ‌ های خارق‌ العاده می ‌تواند بر روی شخصیت مورد نظر نیز، موثر واقع گردد.

مزایای تیزر سه بعدی

مزایای تیزر تبلیغاتی سه بعدی 

با یک بررسی بسیار کوتاه در بین انواع تیزرهای تبلیغاتی، می توان شاهد محبوبیت قابل توجه تیزر تبلیغاتی سه بعدی بود. این روزها در بسیاری از کسب و کارهای مختلف می توان شاهد بکارگیری این ابزار تبلیغاتی برای برندینگ و مطرح شدن معتبر خدمات و کالاهای مختلف هستیم. از این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد: 
•    ایجاد بستر ایده آل و مناسب برای برندینگ کالا به بهترین روش 
•    ایجاد حس صمیمیت با مخاطب 
•    اثربخشی و ماندگاری فوق العاده در بازارهای رقابتی داخلی و خارجی 
•    افزایش میزان حس اعتماد در مشتری 
•    قابلیت اشتراک گذاری فوق العاده در رسانه های مختلف 
•    افزایش میزان توجه و استقبال مشتری و فروش کالا و خدمات 
•    تبدیل مخاطب به مشتری و افزایش میزان تعامل 
•    قابلیت پیشی گرفتن از رقبا با نمایش وجه تمایز
و بسیاری از موارد دیگر. برای درک این امر مهم می‎‌ توانید از برنامه مربوط به آموزش ساخت تیزر گیمینگ دیدن کنید. به این ترتیب می توانید به تمامی مزایای یک تیزر تبلیغاتی جذاب و منحصر بفرد سه بعدی پی برده و نتایج حیرت انگیز آن را به راحتی لمس کنید. این تیزرها نهایت اثربخشی را در بر داشته و می توانند با در بر داشتن تکنیک های حرفه ای ذهن مخاطب را معطوف خود نمایند.

طراحی تیزر تبلیغاتی سه بعدی

چگونه تیزر سه بعدی بسازیم؟

برای ساخت تیزر سه بعدی باید پروسه های تخصصی و حرفه ای خاصی را سپری نمایید. در طراحی و ساخت این تیزرها باید به برخی از نکات مهم و طلایی توجه کنیم که عبارتند از: 
•    استفاده از نوآوری های مدرن و خلاقیت در تصویر سازی و ... 
•    عدم کپی برداری از نمونه های مشابه و الگوبرداری از ایده های ناب و تکرار نشدنی 
•    توجه به زمان استاندارد برای تولید تیزر (بهترین زمان برای تبلیغات تاثیرگذار، 1 الی 2 دقیقه می باشد.) 
•    استفاده از المان های جذاب در شروع  ویدیو برای ترغیب مخاطب 
•    استفاده از بهترین و کاربردی ترین برنامه های ساخت تیزر مانند: ساخت تیزر با کاین مستر و ...  
توجه داشته باشید که ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی منوط به پرداخت هزینه و زمان زیادی است. لذا استفاده از تکنیک ها و روش های مختلف طراحی برای برخورداری از بالاترین سطح اثربخشی امری کلیدی به شمار می رود. به طور کلی ساخت این تیزرها بر اساس سه مرحله انجام می پذیرد:
1.    پیش از تولید 
2.    تولید 
3.    پس از تولید 
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از دانش کارشناسان زبده و توانمند استفاده کنید. این عامل شما را برای دستیابی به نتایج حیرت انگیز همراهی خواهد کرد. 

تبدیل تیزر سه بعدی به دو بعدی

برای تبدیل تیزر تبلیغاتی سه بعدی به تیزرهای دو بعدی نیز باید مراحل خاصی را سپری کنید. مهمترین کار برای بهره برداری موفقیت آمیز از این فرایند، استفاده از نرم افزارهای مدرن و کاربردی است. این روزها بسیاری از نرم افزارهای پیشرفته با هدف تبدیل تیزرهای تبلیغاتی به سه بعدی و دو بعدی، طراحی و تولید شده اند. 
اگر شما نیز از برنامه ساخت تیزر لوگو استفاده کرده باشید، قطعا این امر را به راحتی درک خواهید کرد. برنامه های طراحی شده برای تولید تیزرهای تبلیغاتی، می توانند نقش چشمگیری بر روی تامین نیازهای مختلف متقاضیان داشته باشند. 

برنامه طراحی تیزر سه بعدی

کلام پایانی

در تولید تیزر تبلیغاتی سه بعدی از فناوری های پیشرفته ای بهره برداری شده است. این تبلیغات محدود به یک رسانه خاص نبوده و قابلیت اشتراک گذاری بسیار بالایی را پوشش خواهند داد. لذا استفاده از آنها برای بسیاری از کسب و کارهای مختلف، سودمند و مفید تلقی خواهد شد. با توجه به تاثیرگذاری این نوع از تیزرهای تبلیغاتی دور از ذهن نیست که شاهد حضور بسیاری از نرم افزارهای خارق العاده و کاربردی در این زمینه باشیم. این ابزارها می توانند با المان ها و ویژگی های کاربردی، شما را در طراحی و تولید بهترین تیزر تبلیغاتی همراهی نموده و نقش مثبتی بر روی موفقیت برند شما داشته باشند. 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *