راهنمای بهترین روش برای تولید محتوا در اینستاگرام

راهنمای بهترین روش برای تولید محتوا در اینستاگرام

بهترین روش برای تولید محتوا در اینستاگرام موضوعی است که پرداختن به آن مستلزم رعایت نکات مختلفی می باشد. در مقاله فعلی نکات مهمی در این خصوص بیان شده است.

پیشگفتار


بهترین روش برای تولید محتوا در اینستاگرام به نوعی انتشار تصویر و ویدئو می باشد. عکس ها می توانند بازدیدکنندگان را ترغیب کنند که به پیج شما سر بزنند یا آن را دنبال نمایند. در سال های گذشته مردم تنها برای سپری کردن اوقات بیکاری خود به شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام رجوع می کردند، اما امروزه موضوع کاملا فرق کرده است. افراد می توانند با کمک این پلتفرم ها کسب درآمد داشته باشند. ماهیت اینستاگرام به مرور تغییر کرده و رنگ و بویی دیگر به خود گرفته است. رسانه های اجتماعی در این روزها تنها برای سرگرم کردن استفاده نمی شوند بلکه برای خیلی از کاربران منبعی پر سود به شمار می روند. بسیاری از کسب و کارها برای رونق شغل خود و معرفی محصولاتشان اقدام به ساخت اکانت اینستاگرام کرده اند و پس از آن درآمد بیشتری به دست آورده اند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین روش برای تولید محتوا در اینستاگرام را به شما معرفی نماییم.


مقدمه


•    معرفی روش های تولید محتوا در اینستاگرام، متنی، تصویری، گرافیکی، صوتی، ویدیویی، تعاملی
•    روش های انتشار محتوا، AGTV، استوری، پست، ریلز
•    بهترین روش تولید محتوا کدام است؟
•    کلام آخر

مهم ترین و بهترین روش برای تولید محتوا در اینستاگرام
معرفی روش های تولید محتوا در اینستاگرام


این روزها اکثر کسب و کارها از طریق رسانه هایی مانند Instagram به خرید و فروش خدمات و محصولات خود روی آورده اند. از این طریق می توان علاوه بر جذب مشتری بیشتر، درآمد بالاتری نیز کسب نمود. توجه داشته باشید نوع محتوایی که منتشر می کنید می تواند نقش بسزایی در میزان سود دریافتی شما داشته باشد. لازم به ذکر است عدم توجه به این مورد می تواند موجب شود که اینستاگرام را بدون دریافت نتیجه مدنظر ترک کرده و به هدف خود دست پیدا نکنید. شاید این پرسش برای شما هم مطرح شده باشد که چگونه شروع به تولید محتوا در اینستاگرام کنیم. روش های سنتی بازاریابی امروزه جای خود را به روش های نوینی مانند دیجیتال مارکتینگ داده اند. از روش های مدرن تولید محتوای مناسب در اینستاگرام می توان به محتوای متنی، تصویری، گرافیکی، صوتی، ویدیویی و تعاملی اشاره نمود. در ادامه برخی از این روش ها توضیح داده شده اند.
-    محتوای تصویری همراه با خلاقیت و ایده های نو را تولید نمایید. یکی از تاثیرگذارترین روش ها برای جذب مخاطب، داشتن خلاقیت در تولید محتوا می باشد. امروزه به دلیل تنوع پیج ها و ایده های متفاوت، کسب و کاری می تواند بیشترین موفقیت را به دست آورد که از ایده های تازه و نو کمک بگیرد. کیفیت همیشه مهم ترین چیز در بازاریابی های آنلاین می باشد. کیفیت محتوای پیجی که بازدید کننده از آن دیدن می کند اهمیت زیادی دارد. در نتیجه می توانید از تصاویر و ویدئوهای با کیفیت بالا برای جلب توجه مخاطب استفاده نمایید. اینستاگرام یک شبکه مجازی تصویر محور می باشد، بنابراین با کمک این خصوصیت چشمان کاربران را به سوی کسب و کار خود هدایت کنید.
-    یکی دیگر از روش های تولید محتوا در اینستاگرام شناخت فالوورها و تولید محتوایی متناسب با آنها می باشد. اکثر پیج هایی که موفق به نگه داشتن فالوورهای خود نمی شوند، محتوایی تولید می کنند که مناسب مخاطب نبوده و با آنها تعامل برقرار نمی کند. برای مثال اگر اکثر فالوورهای شما را افراد جوان تشکیل می دهند، لازم است محتوای شما آنها را سر ذوق آورده و سرشار از انرژی باشد. عموما پس از انتشار چند پست می توانید به سلیقه مخاطب خود پی ببرید. 
-    موضوعات خود را پیش از تولید محتوا انتخاب نمایید. پیش از اینکه برای تولید و انتشار محتوای اینستاگرام اقدام کنید لازم است تا در خصوص موضوع آن به دقت فکر کرده و از انتخاب خود مطمئن شوید. آگاه باشید که محتوای متنی مورد نظرتان طرفداران زیادی داشته و باعث جذب مخاطب می شود. 

بهترین روش برای تولید محتوا در اینستاگرام و نکات مربوط به آن
روش های انتشار محتوا


پس از تولید محتوای مناسب اکنون زمان آن فرا رسیده است که آن را به روشی درست در اینستاگرام منتشر کنید. در سال های اخیر بروز رسانی های زیادی در این شبکه اجتماعی انجام شده است. از همین رو می توان عنوان نمود روش های انتشار گوناگونی نیز در اختیار کاربر قرار داده شده است. صاحبان کسب و کارها می توانند با توجه به ماهیت محتوای خود از روشی متناسب با همان استفاده نمایند. برخی از روش های انتشار محتوا در اینستاگرام عبارتند از، منتشر کردن به صورت AGTV، استوری، پست و ریلز. در ادامه به بعضی از این موارد اشاره شده است. 
-    یکی از محبوب ترین و رایج ترین روش های انتشار محتوا در اینستاگرام، از طریق پست می باشد. این مورد از اصلی ترین و مهم ترین قابلیت های این پلتفرم می باشد. از ابتدای شروع به کار اینستاگرام پست محتوا از جمله تصاویر و ویدئوها وجود داشته است. این شبکه اجتماعی آن را فید می نامد. محتوایی که به این روش منتشر می گردد در صفحه اصلی اینستاگرام نمایش داده می شود. 
-    از دیگر روش های محبوب و رایج انتشار محتوا در اینستاگرام می توان به استوری اشاره کرد. در سال ها اخیر استفاده از این ویژگی بسیار افزایش پیدا کرده است. از قابلیت های آن می توان گفت که محتوا به صورت موقت و تنها برای 24 ساعت نمایش داده می شود. البته لازم به ذکر است که پس از بروزرسانی های انجام شده و اضافه شدن هایلایت میتوان استوری ها را برای همیشه در صفحه خود نگه داشته و آن را ذخیره نمود. 
-    AGTV نسبت به دو گزینه قبلی جدیدتر می باشد. در این روش می توان ویدئو ها را به صورت عمودی به مخاطب نمایش داد. این ویژگی می تواند یکی از گزینه های مهم در اینستاگرام برای رقابت با یوتیوب باشد.
-    ریلز از جدیدترین قابلیت های اینستاگرام برای به اشتراک گذاری ویدئو می باشد. این قابلیت امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و از آن می توان برای منتشر کردن ویدئوها با زمان زیاد استفاده کرد. 

بهترین روش برای تولید محتوا در اینستاگرام کدام می باشد
بهترین روش تولید محتوا کدام است؟


به طور کلی نمی توان عنوان کرد که کدام روش برای تولید محتوا در اینستاگرام بهتر می باشد. قانونی کلی در این رابطه وجود ندارد. تنها نکته ای که لازم است به آن توجه کنید این است که محتوای تولیدی شما می بایست جذاب، تعاملی، آموزنده و سرگرم کننده باشد. بدین ترتیب موفق خواهید شد تا علاوه جذب مخاطب جدید، درآمد بیشتری نیز کسب نمایید. 


کلام آخر


روش های زیادی برای تولید محتوا در اینستاگرام وجود دارد که از جمله آن می توان به تولید محتوا به صورت تصویری، متنی، ویدئویی، تعاملی و غیره اشاره نمود. از طرف دیگر پس از تولید محتوا می بایست آن را به روشی درست در اینستاگرام منتشر نمایید. این پلتفرم روش های متنوعی برای انتشار محتوا در اختیار کاربران خود قرار داده است. بنابراین با توجه به نوع محتوای تولیدی، می توانید از روش هایی مانند AGTV، استوری، پست و ریلز استفاده نمایید. توجه داشته باشید که محتوای ارائه شده می بایست تا حد امکان آموزنده، جذاب و مخاطب پسند باشد. بدین ترتیب قادر خواهید بود تا فالوورهای بیشتری را جذب نموده و در پی آن درآمد بالاتری به دست آورید. ذکر این نکته نیز لازم است که اگر تجربه ای تولید محتوای مناسب برای اینستاگرام ندارید می توانید از طریق استخدام غیرحضوری فردی کاردان در این زمینه آن را انجام دهید. 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *