آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با افتر افکت+ نمونه تیزر تبلیغاتی
آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با افتر افکت به کاربران کمک می کند تا با استفاده از این نرم افزار و بهره مندی از قابلیت های آن تیزرهای جذاب ایجاد نمایند.
آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با افتر افکت به منظور طراحی و تولید تیزرهای با کیفیت بسیار حائز اهمیت است. یکی از استراتژی کسب و کارها جهت افزایش بازدید و در نهایت فروش، تبلیغات در اینترنت و تلویزیون است. در نگاه اول شاید ساخت تیزر تبلیغاتی سخت به نظر برسد، اما در حال حاضر با پدید آمدن نرم افزارها، ساخت تیزرهای تبلیغات به راحتی امکان پذیر است. نرم افزار افترافکت یکی از همین نرم افزارهاست که ساخت تیزرهای تبلیغاتی را آسان کرده است.
درست است که آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با افتر افکت بسیار آسان است، اما در نهایت با خروجی حرفه ای روبرو خواهیم بود. یکی از مزایای افتر افکت این است که به منظور کار با آن نیازی نیست دوره های آموزش چند سطحی طاقت فرسا را بگذرانید. با این حال امکان بهره مندی از ویژگی های یک نرم افزار حرفه ای وجود خواهد داشت. اگر با استفاده از پروژه افتر افکت تیزر بسازید کارتان بسیار ساده تر خواهد بود. پروژه های آماده یکی از خدمات ویژه ای است که این نرم افزار به کاربران خود ارائه می دهد. برنامه ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام نیز در یک مقاله ی دیگر به صورت کامل توضیح داده شده است.
عناوین مقاله
به منظور آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با افتر افکت لازم است موارد زیر مورد بررسی قرار گیرند :
1- آموزش مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی با افترافکت
2- درباره پروژه آماده افترافکت
3- چطور از پروژه های افترافکت استفاده کنیم؟
4- نمونه تیزر تبلیغاتی با افتر افکت
آموزش مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی با افترافکت
ساخت تیزر تبلیغاتی با افترافکت با هر حیطه کاری، از ساخت تیزر های عاشقانه و عروسی گرفته، تا تیزر های ورزشی و انواع تجارت ها امکان پذیر است. کافی است افتر افکت را دانلود کرده و با کمک آموزش ها به راحتی ایده های خود را در قالب تیزر تبلیغاتی پیاده سازی کنید. در ادامه به مراحل ساخت تیزر با کمک افتر افکت می پردازیم. بررسی لیست شرکت هایی که نیاز به تبلیغات دارند نیز کمک شایانی به طراحی تیزرها تبلیغاتی خواهد کرد.
ساخت تیزر تبلیغاتی با افترافکت شامل مراحل زیر می باشد:
پس از ورود به افتر افکت، عکس های مورد نظر را به تایم لاین کرده و با کلید های ترکیبی ctrl+y یک بک گراند ایجاد می کنیم. در این قسمت امکان انتخاب رنگ و تغییر نام لایه ها وجود دارد. در قسمت تایم لاین لایه ی بک گراند رو به پایین ترین قسمت برده و آن را قفل می کنیم. در اینجا عکس ها روی لایه بک گراند قرار می گیرند و شما می توانید سایز تصاویر را بر اساس طرحی که دارید تنظیم نمایید. پس از انجام این کار تمامی عکس ها را انتخاب کرده و آنها را به لایه سه بعدی تبدیل می کنیم. جهت انجام این کار کافی است روی مربع سوم در قسمت تایم لاین (سمت راست بالا) کلیک کنیم.
در ادامه ی مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی با زدن کلید all وارد بخش روتیشن می شویم، روتیشن y را انیمیت می کنیم. برای این کار عکس مورد نظر را تا جایی می چرخانیم تا تنها یک خط از آن باقی بماند، حال یک کی فریم ایجاد می کنیم. کی فریم ها را به فاصله زمانی یک ثانیه، پشت سر هم درست می کنیم و روتیشن عکس را در نقطه ی مقابل قرار می دهیم. با انجام تنظیمات روی عکس اول، این امکان فراهم خواهد شد که همین تنظیمات را برای عکس های دیگر نیز اعمال کنیم.
درباره پروژه آماده افترافکت
پروژه های آماده افترافکت در حقیقت فایل های متحرکی هستند که به صورت فاکتورهای قابل تعویض طراحی شده اند. در سایت های مختلف تمپلیت هایی با کیفیت بالا توسط طراحان برجسته ایجاد شده است. این تمپلیت ها برای افرادی مناسب است که در زمینهی کار با این نرم افزار تجربه و مهارت کافی ندارند. در صورتی که کاربران بخواهند بدون استفاده از پروژه های آماده، یک تیزر تبلیغاتی درست کنند باید تبحر کافی در این زمینه داشته باشند. حتی ممکن است نیاز باشد از چندین متخصص در این حوزه کمک بگیرند و زمان زیادی را برای ساخت صرف کنند. بنابراین استفاده از پروژه های آماده سبب صرفه جویی در زمان خواهد شد.
با کمک پروژه آماده افترافکت میتوان یک تیزر تبلیغاتی عالی را در کوتاه ترین زمان ممکن آماده کرد. برای بهره مندی از پروژه های آماده افتر افکت کافی است عناصر داخل آن را نظیر : عکس، لوگو، متن و غیره را تغییر دهید.
چطور از پروژه های افترافکت استفاده کنیم؟
طرز استفاده از پروژه های افترافکت به شرح زیر می باشد :
• پروژه را باز کرده و فایل هایی که قصد دارید به آن اضافه کنید را وارد محیط نرم افزار نمایید.
• درست جایی که دوست دارید تغییرات شما در محل اعمال شود، ترکیبات را قرار دهید.
• placeholder element را با عنصر خود عوض کنید.
• این کار را برای عناصر دیگر نیز تکرار کنید.
• پس از اعمال تغییرات به پروژه آماده افتر افکت، با گرفتن یک خروجی از ترکیب نهایی، تیزر و یا ویدیو شما آماده خواهد بود.
نمونه تیزر تبلیغاتی با افتر افکت
نمونه تیزر تبلیغاتی با افتر افکت در سایت های مختلف وجود دارد. بنابراین کاربران با مشاهده ی آنها این امکان برایشان میسر می شود که از آنها الهام بگیرند. ایده پردازی در انجام این کار بسیار حائز اهمیت است. زیرا هرچقدر هم که نمونه های مختلف را رویت کنید، در نهایت با ایده پردازی خود، باید تیزری جدید و منحصر به فرد ایجاد نمایید. بنابراین با آموزش های لازم در این زمینه و دیدن نمونه کارها راه برای شما هموار تر خواهد شد. برای پیشبرد بهتر کار تبلیغات، به بیان ویژگی های تیزر های درجه یک می پردازیم.
ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی درجه یک و با ارزش به شرح زیر است:
• پیروی از یک فیلمنامه و داستان درست
• به نمایش گذاشتن ویژگی های دقیق کسب و کار هدف
• ساخته شده با نرم افزارهای قوی مانند افترافکت
• استفاده از انیمیشن های جذاب در تیزر
• استفاده از صدا های مناسب با موضوع و ...
در پایان
در دوره آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با افتر افکت به روش های پیاده سازی ایده های جذاب پرداختیم. انجام این کار، بسیار راحت بوده و برای تمامی افراد حتی مبتدیان مناسب می باشد. البته توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که جهت تولید تیزرهای تبلیغاتی حرفه ای، لازم است دوره های آموزشی این نرم افزار طی شود. در این صورت امکان بهره مندی از قابلیت های متنوع افتر افکت را خواهید داشت و در نهایت منجر به تولید تیزرهای خلاقانه خواهد شد.
در آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با افتر افکت با فشردن کلید p گزینه های position به نمایش در می آید. بدین ترتیب امکان ایجاد بعد فراهم خواهد شد. با کلیک راست بر روی گزینه option، می توان separate dimension را انتخاب کنید. بدین ترتیب امکان وارد کردن مقادیر x وy و z به صورت جداگانه وجود دارد. به منظور تداخل تصاویر با لوگو می توان افزایش یا کاهش ابعاد در سه راستا، را انجام داد. با شرکت در دوره های آموزشی ساخت تیزر ، ضمن آشنایی با تمامی قابلیت های افتر افکت، امکان ساخت تیزرهای خلاقانه برایتان میسر خواهد شد.
پاسخ دهید
اولین نظر را شما ثبت نمایید
نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید