نمونه تقویم محتوایی اینستاگرام+ بررسی مزایا و معرفی ابزار

نمونه تقویم محتوایی اینستاگرام+ بررسی مزایا و معرفی ابزار

نمونه تقویم محتوایی اینستاگرام می تواند به شما کمک کند با نگه داشتن همه ایده ها و پست های خود در یک مکان، در زمان خود صرفه جویی کنید.

نمونه تقویم محتوایی اینستاگرام؛ مقدمه

نمونه تقویم محتوایی اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا در این پلتفرم که یک ابزار بازاریابی عالی برای کسب و کار شما است، موفق تر باشید. شما می توانید آگاهی از برند ایجاد کنید، دنبال کنندگان خود را افزایش دهید، یک پایگاه هواداران وفادار ایجاد کنید. همچنین مردم را در مورد محصول یا خدمات خود هیجان زده کنید. برای اینکه در همه این موارد موفق باشید، باید به طور مداوم پست کنید. 
هنگامی که استراتژی اینستاگرام خود را ایجاد می کنید، می توانید تعیین کنید که "به طور مداوم" برای شما چه معنایی دارد. اگر پهنای باند و تمایل به پست کردن هر روز را دارید، عالی است، این کار را انجام دهید! ظرفیت ارسال در فید هرچقدر که هست، به آن متعهد شوید. یک تقویم محتوای اینستاگرام باعث می شود که پست های خود را برنامه ریزی کرده و پست های بیشتری را ارسال کنید. بدین ترتیب، می ‌توانید از زمان خود نهایت استفاده را ببرید و همچنان در اکثر مواقع در اینستاگرام ظاهر شوید. با استخدام غیرحضوری در شرکت های تولید محتوا، می توان در دیجیتال مارکتینگ فعالیت کرد.
داشتن نمونه تقویم محتوایی اینستاگرام سبب کنترل زمان می شود. همچنین به شما امکان می دهد محتوای خود را مطابق با موضوع خود سازماندهی کنید. با یک تقویم محتوای اینستاگرام، می ‌توانید محتوای باکیفیت را در لحظه ارسال نمایید. همچنین در وقت شما صرفه جویی می کند و به شما امکان می دهد به راحتی از پست خودکار استفاده کنید. با استفاده از برنامه ‌های زمان‌ بندی، می ‌توانید به طور کامل رسانه‌ های اجتماعی خود را از قبل تنظیم نمایید. اگر از یکی از این برنامه ها استفاده می کنید، همچنین می توانید در بهینه ترین زمان برای مخاطبان خود پست ارسال کنید. شاید فالوورهای شما در ساعت 7 بعد از ظهر بیشترین فعالیت را داشته باشند، اما نمی خواهید فقط برای ارسال پست به حساب اینستاگرام شرکت خود وارد شوید. داشتن یک برنامه ریز محتوای اینستاگرام و برنامه ریزی از قبل می تواند این مشکل را برطرف کند.

لیست عناوین

1- تقویم تولید محتوا چیست؟
2- تقویم محتوایی چه مزایایی برای پیج اینستاگرام دارد؟
3- طراحی تقویم محتوایی چگونه و با چه ابزاری انجام می شود؟
4- نمونه تقویم محتوایی مناسب برای اینستاگرام

5- کلام پایانی


تقویم تولید محتوا چیست؟

تقویم تولید محتوا چیست؟ تقویم محتوا، گاهی اوقات به عنوان تقویم تحریریه یا تقویم بازاریابی شناخته می شود. ابزاری برای پیگیری زمان و مکان انتشار محتوای آنلاین است. یک الگوی تقویم محتوا را ترکیبی از یک تقویم سنتی، یک برنامه زمان بندی و یک برنامه مدیریت پروژه برای کمک به پیگیری ایجاد محتوای شما در نظر بگیرید.
در استراتژی بازاریابی از تقویم های محتوا برای مدیریت انتشار محتوای آینده استفاده می شود. محتوای مدیریت شده می تواند شامل مقالات، پست های وبلاگ، پست های رسانه های اجتماعی، رویدادها، تغییرات در وب سایت شما و موارد دیگر باشد. هر موردی که در تقویم محتوای خود قرار می دهید باید شامل اطلاعات زیر باشد:
•    چیزی که قصد دارید پست کنید
•    زمانی که قصد ارسال آن را دارید
•    جایی که قصد ارسال آن را دارید
بسته به اندازه و پیچیدگی فعالیت‌ های بازاریابی سازمان شما، یک تقویم محتوا می ‌تواند از رویدادهای یک تقویم اصلی Google تا (پروژه‌های دقیق در یک پلتفرم) متغیر باشد.

نمونه تقویم محتوایی اینستاگرام

تقویم محتوایی چه مزایایی برای پیج اینستاگرام دارد؟

استفاده از تقویم محتوا برای مدیریت ایده های محتوای بازاریابی شما مزایای بیشماری دارد. طبق گزارش موسسه بازاریابی محتوا، 86 درصد از بازاریابان B2C و 91 درصد از بازاریابان B2B می گویند که (بازاریابی محتوا) یک استراتژی کلیدی برای کسب و کار آنها است. برنامه ریزی و پیگیری محتوای بازاریابی کسب و کار شما ضروری است و یک تقویم محتوای تعاملی این کار و بسیاری موارد دیگر را انجام می دهد. بطور کلی مزایای تقویم محتوایی برای پیج اینستاگرام عبارتند از:
•    امکان شناسایی و اجرای کمپین های رسانه های اجتماعی جاه طلبانه تر 
•    صرفه جویی در زمان و سازماندهی فرآیندهای خود 
•    بهبود ثبات پست 
•    ایجاد محتوای با کیفیت بالاتر 
•    بهبود ردیابی و تجزیه و تحلیل عملکرد
•    سازماندهی کلیه فعالیت های بازاریابی 
•    تقویت همکاری 
•    امکان برنامه ریزی بلند مدت 

طراحی تقویم محتوایی چگونه و با چه ابزاری انجام می شود؟

طراحی تقویم محتوایی باید متناسب با نیازهای کسب و کار شما سفارشی شود و شامل عناصر خاصی باشد که برای فرآیند تولید محتوای شما مهم است. با این حال، برخی از ویژگی های مشترک هستند که هر تقویم محتوایی باید جهت بالا بردن وضوح و کارایی از آنها استفاده کند. ابزارهای طراحی تقویم محتوایی شامل موارد زیر می شود:
•    Airtable
•    Asana
•    Smartsheet
•    Monday.com
•    Opal
•    Kapost
•    Sprinklr
بطور مثال، Airtable یک پلتفرم برنامه ‌های متصل است که به تیم ‌ها اجازه می ‌دهد تا برنامه ‌ها و گردش ‌های کاری سفارشی بسازند. از Airtable می‌توان برای ایجاد تقویم ‌های محتوای سفارشی علاوه بر موارد استفاده دیگر مانند مدیریت کمپین، ممیزی محتوا، ردیابی OKR و مدیریت دارایی استفاده کرد.

مزایای تقویم محتوایی برای پیج اینستاگرام

نمونه تقویم محتوایی مناسب برای اینستاگرام

در این بخش از مقاله، نمونه تقویم محتوایی اینستاگرام را مورد بررسی قرار خواهیم داد. چند راه برای انجام این کار وجود دارد، بنابراین در اینجا چند ایده وجود دارد که می توانید برای شروع پر کردن تقویم خود استفاده کنید. نگاهی به تقویم معمولی خود بیندازید و رویدادهای مهم را شناسایی کنید. سپس آنها را در تقویم پست اینستاگرام خود قرار دهید.
•    رویدادهای سیاسی
•    زمان دریافت جوایز بزرگ مانند اسکار
•    اولین نمایش های تلویزیونی محبوب، فینال ها و پست های موضوعی
•    تعطیلات
•    شروع و پایان فصول
•    رویدادهای ورزشی
•    تعطیلات تصادفی
•    و ...
نمونه تقویم محتوایی اینستاگرام به شما کمک می کند یک تصویر بزرگ ایجاد کنید و کمپین های رسانه های اجتماعی را برای تیم خود شناسایی نمایید تا آنها را اجرا کنند. اگر می دانید که رویداد شرکت بزرگی در راه است یا محصولی چند ماه دیگر عرضه می شود، می توانید یک کمپین دقیق ایجاد کنید. ویکی توکارز، رئیس انجمن در Scribe، تقویم‌ ها را برای سازماندهی کمپین ‌ها بسیار مفید می ‌داند، به ‌خصوص اگر کمپین چند وجهی (در سراسر سایت ‌های رسانه‌ های اجتماعی) و طولانی باشد. هر چیزی بیش از یک یا دو روز بدون برنامه ریزی قابل مدیریت نیست. هر نوع تقویم محتوایی را که انتخاب می کنید، باید چهار کار اساسی را انجام دهید: سازماندهی محتوای خود، جزئیات کار مورد نیاز، تعیین تاریخ های کلیدی و تعیین اهداف.

تقویم تولید محتوا چیست؟

کلام آخر

نمونه تقویم محتوایی اینستاگرام یک تقویم رسانه های اجتماعی به خوبی سازماندهی شده می تواند شما و تیمتان را برای موفقیت طولانی مدت آماده کند. همچنین لازم نیست خلاقیت شما بیش از اندازه باشد. تقویم را به عنوان راه ‌اندازی سیستم ‌هایی در نظر بگیرید تا در آینده تمام وقت برای فکر کردن به ایده‌ های شگفت ‌انگیز جدید داشته باشید. همچنین ممکن است متوجه شوید که یک تقویم در طول دوره‌ های رکود کمک می ‌کند (محتوای قدیمی اما همیشه سبز را که قابل بازیافت هستند) شناسایی کنید. یک تقویم همچنین می تواند به شما در پیگیری عملکرد پست و کمپین کمک کند. Optimizely CMP یک پلتفرم تقویم بازاریابی مبتنی بر ابر با امکانات کامل است که با یکپارچه سازی گردش کار، مدیریت رسانه های اجتماعی و گزارش گیری قوی کامل شده است. شما باید محتوا و تجارت شرکت خود را مدیریت کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *