توضیح انواع کاربرد تیزر تبلیغاتی
کاربرد تیزر تبلیغاتی در کمپینهای تبلیغاتی بسیار زیاد است. شما میتوانید با استفاده از یک تیزر خوب به راحتی مخاطبان زیادی را جذب کسبوکار خود کنید.
کاربرد تیزر تبلیغاتی بسیار گسترده است. شما میتوانید از یک تیزر تبلیغاتی در کمپینهای مختلف استفاده کنید. فرقی نمیکند که تیزر را در شبکههای اجتماعی به نمایش بگذارید یا در ایمیل مارکتینگ! شما میتوانید به راحتی با استفاده از قابلیتهای بالای تیزر تبلیغاتی، مخاطبین و کاربران زیادی را جذب کسبوکار و محصولات خود کنید. امروزه تیزرهای تبلیغاتی یکی از مطرحترین و پراستفادهترین مدلهای تبلیغاتی در دنیا هستند.
کمپینهای بازاریابی با استفاده از تیزرهای تبلیغاتی میتوانند بسیار موفق باشند، چرا؟ زیرا کنجکاوی انسان یک نیروی قدرتمند است. در واقع شما با استفاده از تیزرهای تبلیغاتی میتوانید کنجکاوی کاربران و مخاطبان خود را تحریک کنید. باید به این نکته توجه داشته باشید که یک تیزر برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات کافی در مورد یک محصول، رویدادهای آینده، ویژگی جدید یا بهروزرسانی اخیر و غیره طراحی شده است. در نتیجه تیزرها مجموعهای از سرنخها را ارائه میدهند و باعث میشوند که مصرفکنندگان مشتاق به دنبال کسب اطلاعات بیشتر باشند.
مقدمه
- بررسی کاربرد تیزر تبلیغاتی
- کاربرد تیزر تبلیغاتی در ایمیل مارکتینگ
- کاربرد تیزر تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی
- کاربرد تیزر تبلیغاتی در شبکههای انتشار ویدئو
- کاربرد تیزر تبلیغاتی در سایتهای شرکتی
- انواع کاربرد تیزر تبلیغاتی در کسبوکارها
- نکته مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی، استفاده از قاعده سه
- نتیجه نهایی در خصوص کاربرد تیزر تبلیغاتی
بررسی کاربرد تیزر تبلیغاتی
تیزرهای تبلیغاتی میتوانند فضای تفسیر و بررسی زیادی را در اختیار مخاطبان و مصرفکنندگان قرار بدهند. این نوع تیزرها در معرفی محصولات جدید به شدت مورد استقبال مخاطبان قرار میگیرند. نمونه این تیزر ها را می توان در معرفی اولیه محصولات اپل و یا سامسونگ مشاهده کرد. همچنین تیزرها ممکن است دقیقاً به شما بگویند چه محصولی و در چه زمانی ارائه خواهد شد، در این صورت کنجکاوی کاربران کمتر تحریک میشود. به هر حال هر شکلی از تیزر که استفاده شود، هدف اصلی ایجاد انتظار و جلب توجه در ذهن کاربر است. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر مقاله مزایای تیزر تبلیغاتی را مطالعه نمایید.
کاربرد تیزر تبلیغاتی در ایمیل مارکتینگ
یکی از انواع کاربرد تیزر تبلیغاتی استفاده از آن در ایمیل مارکتینگ است. شما میتوانید به جای نوشتههای بعضاً کسلکننده در ایمیلها، از یک تیزر تبلیغاتی استفاده کنید. سوال اساسی در e-mail marketing این است: شما میخواهید مشتریان شما هنگام باز کردن ایمیل شما چه اقدامی انجام دهند؟ این کار را میتوانید با استفاده از یک تیزر به راحتی انجام دهید. اغلب در ایمیلهایی که حاوی تیزر تبلیغاتی است از مشتری و مخاطب در خواست میشود که بر روی لینکی کلیک کند یا صفحه اینستاگرامی را فالو کند. با این حال شما میتوانید اطلاعات بیشتری را در تیزرهای ارسال شده در ایمیل مارکتینگ قرار دهید؛ مانند تاریخ رویداد خاص، آموزش خاص، ارائه اطلاعات ارزشمند و غیره، همه این موارد میتواند باعث افزایش اعتماد کاربران و مخاطبان به کسب و کار شما شود.
اگر فکر میکنید این روش قدیمی است و اصلاً جوابگو نیست کاملاً اشتباه میکنید. یکی از برندهایی که با کمپینهای ایمیلی و استفاده از تیزر تبلیغاتی کاملاً بر بازار تسلط دارند، کمپانی اپل است. قالبهای ایمیل آنها به خوبی طراحی شده و ساده است، تصاویر باکیفیت آنها، کیفیت محصولات را منعکس میکند و مهمتر از همه، آنها به طور مداوم اهداف مشخصی را برای خواننده تعیین میکنند. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی را مطالعه نمایید.
کاربرد تیزر تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی
یکی از انواع کاربرد تیزر تبلیغاتی، استفاده آنها در شبکههای اجتماعی است. در واقع تیزرهای تبلیغاتی در بستر شبکههای اجتماعی مانند Facebook، twitter، Instagram، LinkedIn و حتی Pinterest به خوبی دیده میشوند. نکته قابل توجه این است که در این شبکهها، ویدیوها و تیزرها به شدت مورد توجه مخاطبان و کاربران قرار میگیرند. اگر شما به خوبی در هنگام ساخت تیزر تبلیغاتی اصول و قواعد اصلی آن را رعایت کرده باشید، میتوانید به راحتی در شبکههای اجتماعی مخاطبان زیادی را به کسب و کار خود جذب کنید. امروزه شبکههای اجتماعی به عنوان بستری برای انتشار انواع تیزرهای تبلیغاتی شناخته میشوند. حسابهای رسمی شرکتها و کسبوکارها نیز به صورت روزانه و مداوم توسط کاربران رصد میشوند تا در صورت انتشار اخبار و تیزرهای جدید، خیلی سریع از محتوای آنها مطلع شوند. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر مقاله اهداف ساخت تیزر تبلیغاتی را مطالعه نمایید.
کاربرد تیزر تبلیغاتی در شبکههای انتشار ویدئو
یکی دیگر از انواع کاربرد تیزر تبلیغاتی، استفاده از آنها در شبکههای انتشار ویدئو است. شما میتوانید تیزرهای تبلیغاتی که مدت زمان طولانی دارند را به عنوان یک ویدئو در این شبکهها منتشر کنید. شبکههایی مانند آپارات و یوتیوب بهترین مثال در این زمینه هستند. همچنین شما میتوانید از تیزرهای کوتاه مدت 5 الی 10 ثانیهای به عنوان تبلیغات در ابتدای ویدئوها استفاده کنید. برای این کار شما میتوانید به بخش تبلیغات آپارات و یا یوتیوب مراجعه کنید. با استفاده از این نوع تیزر تبلیغاتی، شما میتوانید کمپینهای تبلیغاتی گستردهای را ایجاد کنید. نکته قابل توجه در خصوص این نوع تبلیغات، دریافت بازخوردهای گسترده از سوی مخاطبان است. البته باید در هنگام ایجاد کمپین تبلیغاتی به خوبی مخاطبان و کاربران خود را شناسایی کرده و بر اساس اهداف کمپین برنامه تبلیغاتی خود را تنظیم کنید. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر مقاله تیزر تبلیغاتی رایگان را مطالعه نمایید.
کاربرد تیزر تبلیغاتی در سایتهای شرکتی
یکی دیگر از انواع کاربرد تیزر تبلیغاتی، استفاده از آن در سایتهای شرکتی و فروشگاهها است. شما میتوانید برای معرفی محصول خود از تیزرهای تبلیغاتی در صفحات وب سایت استفاده کنید. شما میتوانید تیزرهای تبلیغاتی خود را در بخش فروشگاهی و معرفی خدمات سایت قرار دهید. در این تیزرها کاربران میتوانند به راحتی با خدمات و کالاهای شما آشنا شده و به خوبی با آنها ارتباط برقرار کنند.
انواع کاربرد تیزر تبلیغاتی در کسبوکارها
شاید در نگاه اول این تصور وجود داشته باشد که تیزر تبلیغاتی تنها برای فروش محصولات لوکس استفاده میشود، اما کاربرد تیزرها فقط این مورد نیست. امروزه تیزرها کاربردهای متنوعی دارند. شما میتوانید از تیزر برای معرفی محصول، معرفی خدمات، معرفی برند، معرفی ویژگیهای جدید یک محصول و دهها مورد دیگر استفاده کنید. همین امر سبب شده که استفاده از تیزرهای تبلیغاتی روز بهروز بیشتر شود. برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی از ایدهها و روشهای جذابی استفاده میشود. برخی از این ایدهها و روشها در نوع خود جالب توجه و جدید بوده به نحوی که بعد از مدت زمان کوتاهی در سراسر اینترنت پخش شده و به خوبی توانسته توجه کاربران و مخاطبان را به خود جلب کند. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر مقاله قوانین ساخت تیزر تبلیغاتی را مطالعه نمایید.
نکته مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی، استفاده از قاعده سه
حال که به خوبی با کاربرد تیزر تبلیغاتی آشنا شدهاید بهتر است که در مورد یک نکته مهم اطلاعات لازم را کسب کنید. قاعده "سه" برای هر رسانه و استراتژی بازاریابی اعمال میشود، اما مطالعات نشان دادهاند که این قاعده با محتوای ویدئویی و تیزر تبلیغاتی بسیار خوب و هماهنگ عمل میکند. در واقع "سه" کوچکترین عدد مورد نیاز برای ایجاد یک الگوی قابل تشخیص است. "قاعده سه" از این فرض نشات میگیرد که چیزهایی که به سه دسته تقسیم میشوند ذاتاً خندهدارتر، رضایتبخشتر و بهیادماندنیتر هستند.
اما این قانون چگونه به بازاریابی تیزر مربوط میشود؟ مدیران بازاریابی میتوانند از آن برای موضوعات، سرفصلها و شعارها استفاده کنند، همانطور که طراحان گرافیک میتوانند از آن برای گروهبندی عناصر طراحی در یک طرحبندی استفاده کنند. با اجرای "قاعده سه"، میتوانید به راحتی فرآیند "یادآوری" را در بین مخاطبان هدف خود ترویج دهید.
نتیجه نهایی
کاربرد تیزر تبلیغاتی بسیار زیاد است. کسبوکارهای مختلف میتوانند از تیزر تبلیغاتی در بخشهای مختلف کمپینهای تبلیغاتی خود استفاده کنند. هیچ شکی وجود ندارد که یک کمپین تبلیغاتی خوب میتواند تبلیغات دهان به دهان و ارگانیک را برای تیزرهای شما ایجاد کند. شما میتوانید به راحتی با تیزرهای تبلیغاتی توجه و کنجکاوی کاربران را جذب کنید. به این نکته توجه داشته باشید که کنجکاوی یک مفهوم روانشناختی قوی برای استفاده در بازاریابی است.
پاسخ دهید
اولین نظر را شما ثبت نمایید
نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید