نرم افزار ساخت پادکست با موبایل

نرم افزار ساخت پادکست با موبایل

دراین مقاله به معرفی برخی از برنامه های تولید و ساخت پادکست در موبایل اشاره خواهیم کرد که به کمک آن می توانید فایل های صوتی خود را تولید و ویرایش کرده و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

پیشگفتار

 نرم افزار ساخت پادکست با موبایل به منظور تولید فایل صوتی قدرتمند و با کیفیت طراحی شده اند تا همه ی کاربران و مخاطبان علاقه مند به تولید فایل صوتی بتوانند بدون در اختیار داشتن تجهیزات حرفه ای و گران قیمت به ساخت پادپخش بپردازند.
فهرست عناوینی که در این بخش وبلاگ با موضوع " نرم افزار ساخت پادکست با موبایل " مطالعه خواهید کرد، به شرح زیر است:

مقدمه

نرم افزار ساخت پادکست با موبایل مانند برنامه های پادکست در رایانه انواع مختلفی دارند که در واقع به منظور یک هدف یعنی ضبط و ویرایش صدا طراحی می شوند، اما با این تفاوت که برنامه های گوشی قابلیت های محدودتری دارند ولی دلیل نمی شود که نتیجه ی ضبط و ویرایش شما از موبایل کیفیت پایینی داشته باشد، بنابراین پیشنهاد می گردد تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و برنامه های مورد نیاز خود را دانلود نمایید تا به وسیله ی آن بتوانید با خیال آسوده صدای زیبا و رسای خود را ضبط کرده و در شبکه های اجتماعی آن را به اشتراک بگذارید، به طور کلی کسب درآمد از راه پادکست به تن صدا و نحوه ی ویرایش صوت به بهترین شکل ممکن بر می گردد! بنابراین اگر بر روی صدای خود سرمایه گذاری لازم داشته باشید مطمئنا به اهداف خود دست خواهید یافت.
 

نرم افزار ساخت پادکست با موبایل به صورت حرفه ای

همانطور که در متن های بالا خدمت شما عرض کردیم به علت بالا بودن درخواست های متعدد در خصوص معرفی نرم افزار ساخت پادکست با موبایل تصمیم گرفتیم بهترین و کاربردی ترین برنامه های تولید پادکست را به شما معرفی کنیم تا به وسیله ی آن بتوانید فایل های صوتی جذاب خود را دانلود کرده و به کمک برنامه های مختلف، ویرایش صدای خود را انجام دهید.

به طور کلی نرم افزار هایی که در سطح گوگل پلی مشاهده می شوند به شرح زیر می باشند که ما بهترین نرم افزار ساخت پادکست با موبایل را به شما معرفی می کنیم:

  • Spreaker Studio.
  • Anchor
  • Podomatic Podcast Recorder.
  • Podbean
  •  SoundCloud.
  • Dolby On.

 
نرم افزار ساخت پادکست با موبایل به صورت حرفه ای

هدف از ساخت پادکست چیست؟

قبل از اینکه برنامه های موبایل به منظور تولید پادکست را به شما معرفی کنیم بهتر است در مورد ساخت و تولید پادکست توضیحی داشته باشیم که دقیقا چرا برنامه های مختلفی برای ساخت و تولید پادکست وجود دارند؟ هدف از ساخت پادپخش چیست؟

در این قسمت توضیح کوتاهی در مورد پادکست می دهیم آنگاه به سراغ معرفی نرم افزار ساخت پادکست با موبایل خواهیم رفت.

در گذشته حتی موسیقی هم به عنوان پادکست شناخته می شد اما امروزه شاهد محتواهای پادکستی هستیم که بیشتر به منظور تفریح و سرگرمی تولید می شوند؛ به طور کلی رشد و استقبال مردم به محتوای صوتی آنچنان زیاد شد که حتی برخی از تولیدکنندگان پادپخش صرفا محتوای طنز تولید کرده و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد.

البته توجه افراد به پادپخش صرفا به علت تولید محتوای طنز نیست! بلکه حتی شرکت های بسیار بزرگ که در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند از این روش درآمد خوبی کسب کردند؛ بنابراین وجود پادکست در برخی از کسب و کارها بسیار ضروری بوده و گاهی نبود و عدم استفاده از پادپخش می تواند خسارت جدی به کسب و کار وارد کند، به همین دلیل اگر به عنوان یک تولید کننده پادکست در حال جمع آوری اطلاعات هستید و در هر حوزه ای فعالیت خود را شروع کردید ضمن تبریک ویژه باید عرض کنیم که به کار خود با قدرت ادامه داده و با دنبال کردن آموزش های حرفه ای خود را به یکی از افراد برجسته در زمینه ی تولید پادکست تبدیل کنید.
 
هدف از ساخت پادکست چیست؟

اما اگر برای ساخت پادپخش به دنبال مجموعه ی حرفه ای هستید رایامارکتینگ با سابقه ی درخشان در زمینه ی تولید پادکست های حرفه ای می تواند کمک بسیار بزرگی به شما کند و اما در این قسمت به معرفی نرم افزار ساخت پادکست با موبایل می پردازیم که به شرح زیر می باشند.

معرفی نرم افزار ساخت پادکست با موبایل

Spreaker Studio

یکی از برنامه های مهم و کاربردی به منظور تولید پادکست Spreaker Studio است که به کمک آن می توانید فایل های صوتی خود را ویرایش کنید و در صورت تایید پادپخش ایجاد شده را در شبکه های اجتماعی و حتی وب سایت به اشتراک بگذارید.

یکی از امکانات فوق العاده ای که برنامه  Spreaker Studioدر اختیار شما قرار می دهد، امکان ضبط صدا به صورت آنلاین و آفلاین است که قطعا برای ساخت حرفه ای در موبایل نیاز است که یک میکروفن با کیفیت به موبایل خود متصل کرده و با توجه به قابلیت های پیشرفته ای که دارد اقدام به ضبط صدا کنید، این برنامه در آیفون و اندروید موجود می باشد.
که دارای ویژگی های زیر است:

  1. افکت های بسیار متنوع.
  2.  رابط کاربری آسان.
  3. امکان ایجاد موزیک.
  4. قابلیت میکس و کنترل موسیقی.
  5. امکان ایجاد جلوه های صوتی متنوع.
  6.   امکان میکس صدا با موزیک در آهنگ های مختلف.
     
    Spreaker Studio

Anchor

درست است که نرم افزار ساخت پادکست با موبایل امکانات کاملی همچون کامپیوتر به شما نمی دهند اما دلیل نمی شود که بعد از دانلود و استفاده از برنامه های تولیدی خروجی غیر قابل قبولی دریافت کنید، به عبارت ساده تر Anchor و سایر برنامه های معرفی شده می تواند هم رده ی نرم افزار کامپیوتر باشد چرا که برنامه Anchor ویژگی های زیر را در اختیار شما قرار می دهد:

  1. هنگام ضبط صدا می توانید کیفیت صدا را بر روی 256 تنظیم کنید.
  2.  استفاده از نرم افزار کاملا رایگان است.
  3. امکان ضبط چند کاربر.
  4. ابزار های حرفه ای به منظور ویرایش صدا.
  5.  هیچ‌گونه محدودیتی را در هنگام ضبط پادپخش مشاهده نمی کنید. 
     
    Anchor

Podomatic Podcast Recorder

این برنامه قابلیت حذف نویز دارد که برای بسیاری از کاربران مهم و حائز اهمیت است، در ضمن در صورت نیاز می توانید از فضای ابری به منظور ذخیره سازی استفاده نمایید، در ضمن علاوه بر رایگان بودن نرم افزار کار با آن بسیار ساده و راحت است.

Podbean

به طور کلی بعد از دانلود و نصب برنامه ی Podbean امکانات و ویژگی های زیر در اختیار شما قرار می گیرد:

  1. پشتیبانی از انواع سیستم عامل ها.
  2.  Podbean یکی از برنامه هایی است که بالاترین امتیاز یعنی 4.7 را به خودش اختصاص داده است.
  3. ویرایش پادپخش با استفاده از ابزار های بسیار مهم.
     

SoundCloud

SoundCloud

با استفاده از این برنامه می توانید میلیون ها پادپخش را دانلود کنید و اگر فایل خوب  و کاملی را منتشر کرده باشید مطمئنا مورد توجه سایر افراد قرار خواهد گرفت چرا که سرعت انتشار صدای تولید شده در SoundCloud بسیار مهم و حائز اهمیت است.

Dolby On

در صورت استفاده از برنامه ی Dolby On امکاناتی همچون: قابلیت تنظیم افکت های مختلف بر روی صدا، محیطی کاربر پسند و جذاب، حذف نویز و صدا های مختلف بدون افت کیفیت و همچنین دانلود و استفاده از نرم افزار به شکل کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد که به کمک آن می توانید پادپخش های بسیار حرفه ای و جذاب را تولید کنید، بنابراین اگر نرم افزار ساخت پادکست با موبایل مدنظر شما است به راحتی می توانید با برنامه های معرفی شده به ساخت پادکست بپردازید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *