شیوه های ساخت آگهی انیمیشنی در تیزر تبلیغاتی

شیوه های ساخت آگهی انیمیشنی در تیزر تبلیغاتی

ساخت آگهی انیمیشنی یکی از راهکارهای جذاب برای تشویق مخاطب به همراهی با برند مورد نظر می‌باشد. با ما همراه باشید تا شما را با این روش تبلیغات آشنا کنیم.

پیشگفتار


ساخت آگهی انیمیشنی به رونق کسب و کار کمک بسیاری می کند. انیمیشن ها به دلیل دارا بودن جذابیت صوتی و تصویری، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند. برخی برندهای مشهور و بزرگ نیز با آگاهی نسبت به این موضوع، از آگهی های انیمیشنی برای معرفی برند و محصولات خود به مخاطبان سراسر جهان استفاده می کنند. ساخت آگهی های انیمیشنی اگر با برنامه ریزی و ایده های خلاقانه پیش برود، به اهرمی قدرتمند برای سوق مخاطب به سمت خرید محصول تبدیل خواهد شد.
از گذشته، پویانمایی یکی از مناسبترین راه ها برای انتقال مفاهیم مورد نظر به کاربران بوده و هنوز هم در انجام این هدف موفق عمل می کند. وجود کاراکترهای منحصربفرد و استفاده از موسیقی های شنیدنی، از جمله ویژگی هایی است که انیمیشن را برای کاربرانی در تمام سنین تبدیل به یک ویدیوی جذاب کرده است. ساخت تبلیغات انیمیشنی به دلیل عدم وجود محدودیت در پیاده سازی ایده های ناب، راحت تر از ساخت تیزرهای رئال می باشد. در ساخت آگهی انیمیشنی دیگر نیازی به انتخاب صحنه و لوکیشن نیست و ساخت آگهی را می توان در استودیوهای انیمیشن سازی انجام داد. برای آشنایی بیشتر با تفاوت های تیزر تبلیغاتی انیمیشنی و تیزر رئال، مقاله تیزر تبلیغاتی انیمیشنی را مطالعه نمایید.


مقدمه

 


ساخت آگهی انیمیشنی


از دیرباز انیمیشن ها یکی از پربازدید ترین ویدیوها بوده اند. کاربران فارغ از سنی که دارند، به تماشای انیمیشن ها مجذوب می شوند. این حجم از محبوبیت، تولیدکنندگان تیزرهای تبلیغاتی را برآن داشت که از این نوع ویدیو برای تبلیغات به صورت گسترده استفاده کنند. به این ترتیب، پای انیمیشن سازان نیز به عرصه تبلیغات باز شد و آنها انیمیشن سازی را به دسته جدیدی از تیزرهای تبلیغاتی تبدیل کردند. البته ساخت آگهی انیمیشنی به مهارت و خلاقیت بسیار زیادی نیاز دارد و صرفا با پرداخت هزینه زیاد برای ساخت آگهی انیمیشنی نمی توان انتظار داشت که آگهی در معرفی کسب و کار بسیار موفق باشد. قبل از هزینه، باید به مهارت و تخصص سازندگان تیزر توجه نمود.
بسیاری از کاربران، تماشای انیمیشن ها را بسیار سرگرم کننده می دانند. بعلاوه، ساخت آگهی انیمیشنی با کنار گذاشتن تمام محدودیت های موجود در ساخت آگهی رئال، به تمام ایده های مورد نظرِ سازندگان تیزر جامه عمل می پوشاند. به کمک انیمیشن می توان برند را به شکلی جذاب و دیدنی به تصویر کشید و آنچه مخاطب می خواهد را به او نشان داد. آگهی های انیمیشنی می توانند همه چیز را به شکلی ساده و البته موثر توضیح دهند. آگهی های انیمیشنی پتانسیل دربرگیریِ هر مطلبی را دارند. ساخت انواع آگهی ها به صورت انیمیشن، کلیدی برای جلب اعتماد مخاطبان و افزایش سوددهی کسب و کار است.

ویژگی های آگهی انیمیشنی


ساخت آگهی انیمیشنی در عین پرطرفدار بودن به ترفندهای خاصی نیاز دارد. تمامیِ آگهی های تولید شده نمی توانند به موفقیت برسند و تنها تعداد محدودی می توانند به گسترش کسب و کار کمک کنند. آگهی هایی که در عین سادگی بتوانند زیبایی را نیز به تصویر بکشند، می توانند در جذب مخاطبِ حداکثری موفق باشند. ایده های ساده و در عین حال جذاب، بهترین المان برای ساخت آگهی های انیمیشنی هستند. علاوه بر این، آگهی انیمیشنی باید بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کرده و یک حس صمیمیت بین خود و او ایجاد کند. از این طریق می توان اعتماد مشتری را به خود جلب کرد و او را تبدیل به طرفداری وفادار نمود.
دیگر ویژگی که باید در ساخت آگهی انیمیشنی به آن دقت نمود، هماهنگی موسیقی و افکت های صوتی با آگهی است. موسیقی بهترین راه برای ایجاد ارتباط بین مخاطب و محتوای در حال نمایش است. ساخت یک موسیقی خاص برای آگهی، آن را از دیگر آگهی های انیمیشنی متمایز کرده و نام برند را در ذهن مخاطب ماندگارتر می کند. موسیقی باید به گونه ای باشد که مخاطب آن را در هر جایی که می شنود، بی اختیار به یاد برند افتاده و ویژگی های آن را در ذهن خود مرور کند. برای انتقال حس و حال خوب آگهی به مخاطب، استفاده از یک موسیقی می تواند بهترین گزینه باشد. محبوبیت زیاد این نوع تیزرها، بسیاری از اینفلوئنسرها را به استفاده از آنها در فضای اینستاگرام تشویق کرده است. 
دیگر ویژگی مورد توجه در ساخت آگهی انیمیشنی، استفاده از کاراکترهای منحصربفرد و فانتزی می باشد. شخصیت هایی که در انیمیشن های دیگر وجود نداشته و بیان متفاوتی داشته باشند. در حقیقت، کاراکتر، معرف انیمیشن بوده و کاربران، انیمیشن را با آن کاراکتر می شناسند.

 

استودیو انیمیشن سازی

مزایای ساخت آگهی انیمیشنی


ساخت آگهی انیمیشنی بهترین راه برای بازاریابی ویدیویی می باشد. به کمک آگهی های انیمیشنی می توان ترافیک یک وبسایت را بالا برد و میزان بازدید از یک پیج اینستاگرام را افزایش داد. به کمک آگهی های انیمیشنی می توان یک محصول را معرفی کرده و ویژگی های آن را به نمایش گذاشت. علاوه بر این، استفاده از آگهی های انیمیشنی می تواند به ترویج فرهنگ استفاده از یک محصول کمک کند؛ مثل آگهی های انیمیشنی که برای استفاده درست از انرژی برق و گاز و همچنین مصرف درست آب از تلویزیون پخش می شوند. 
استفاده از انواع آگهی انیمیشنی از جمله انیمیشن دوبعدی، انیمیشن سه بعدی، استاپ موشن و موشن گرافیک، یکی از موثرترین راه ها برای جلب اعتماد مخاطب می باشد. از این طریق می توان کاربران را به سمت خرید محصول سوق داد. در نتیجه‌ی این رویداد، فروش محصول افزایش چشمگیری داشته و کسب و کار شما می تواند به حداکثر سود خود دست یابد. به غیر از برندها و کمپانی های بزرگ، بسیاری از کسب و کارهای کوچک نیز برای شروع کار خود و معرفی محصولات خود به کاربران، به ساخت آگهی انیمیشنی روی می آورند.

سود بیشتر در فروش
نرم افزارهای ساخت آگهی انیمیشنی


یکی از مهمترین تجهیزات در ساخت آگهی انیمیشنی، نرم افزارهای به‌روز و مدرن طراحی می باشند. به کمک این نرم افزارهای مخصوص می توان موسیقی های مورد نظر خود را بر روی آگهی ها گذاشت و صداگذاری آنها را با دقت و حساسیت انجام داد. گذشته از آن، استفاده از این نرم افزارهای طراحی به سازنده تیزر تبلیغاتی این امکان را می دهد تا کاراکترها و ایده های مورد نظر خود را در آگهی پیاده کند. ایجاد متن در آگهی انیمیشنی و گنجاندن افکت های تصویری جذاب نیز از دیگر قابلیت های استفاده از این نرم افزارها است. 

نرم افزار افتر افکت
در سال های اخیر، گسترش شرکت های طراحی کننده‌ی این نرم افزارها موجب شد تا نسخه های متفاوتی از این نرم افزارها به بازار عرضه شود. هر نسخه نسبت به نسخه قبلی خود کاملتر بوده و قابلیت های متنوع تری را شامل می شد. با گذشت زمان تنوع نرم افزارها نیز بیشتر شد و سازندگان آگهی های انیمیشنی با لیستی طویل از نرم افزارها روبرو شدند. اما برخی از این نرم افزارها به دلیل داشتن قابلیت های کاربردی‌تر بیشتر مورد توجه سازندگان آگهی های انیمیشنی قرار گرفته اند. از جمله ی این نرم افزارها می توان به ادوبی افتر افکت،  TV paint،  3d max،  Maya و toon boom studio اشاره کرد. در میان این نرم افزارهای طراحی، ادوبی افتر افکت از محبوبیت بالایی در میان سازندگان آگهی های انیمیشنی و تیزرهای تبلیغاتی برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه پیدایش این نرم افزار و قابلیت های متعدد آن می توانید مقاله ساخت تیزر تبلیغاتی با افتر افکت را مطالعه نمایید.

جهت تکمیل فرم درخواست استخدام غیرحضوری در مراکز معتبر می توانید هم اکنون اقدام کنید.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *