استفاده از لوگو جوی در طراحی لوگو

استفاده از لوگو جوی در طراحی لوگو

در این مطلب آموزش استفاده از لوگو جوی در طراحی لوگو را مطالعه خواهید کرد. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید اطلاعات لازم را در زمینه لوگو جوی بدست آورید.

پیشگفتار

لوگو جوی چیست؟ و برای طراحی لوگو چه کاربردی دارد؟ با مشاهده واژه Logojoy ممکن است این سوال به ذهن شما سریعا خطور کند. اگر در زمینه دیزاین لوگو در حال فعالیت هستید بهتر است بدانید که Logojoy یک ابزار قدرتمند و آنلاین برای انجام طراحی لوگو به شمار می رود. استفاده از این نوع ابزار طراحی لوگو دارای مزیت های زیادی است. در نتیجه به شما پیشنهاد می دهیم اطلاعات لازم را در مورد ابزار طراحی لوگو Logojoy بدست آورید. 

مقدمه


1.    بررسی لوگو جوی برای طراحی لوگو  
2.    تاریخچه سایت Logojoy 
3.    مزیت استفاده از لوگو جوی برای دیزاین لوگو 
4.    مراحل طراحی لوگو به کمک ابزار آنلاین لوگو جوی – Logojoy
5.    سخن پایانی

بررسی لوگوجوی برای طراحی لوگو

ابزار طراحی لوگو آنلاین لوگو جوی برای برندها و شرکت هایی که برای انجام دیزاین لوگو نیازی به مراجعه به طراح ندارند راه حل کاربردی را ارائه می دهد. این ابزار برای دیزاین لوگو از ترکیبی از الگوریتم های پیچیده و هوش مصنوعی استفاده می کند. استفاده از این نوع ابزار دیزاین لوگو دارای مزیت های زیادی است. بهتر است شما قبل از شروع به کار دیزاین لوگو به کمک این ابزار ابتدا با مزیت های استفاده از آن آشنا شوید. 

تاریخچه سایت Logojoy 

سایت لوگو جوی در نوامبر سال 2016 توسط داوسون ویتفیلد تاسیس شد. داوسون دارای تجربه ای غنی در طراحی گرافیک بود به همین دلیل تصمیم گرفت ابزاری را طراحی کند که طراحان لوگو مبتدی و حرفه ای بتوانند در سریع ترین زمان ممکن لوگویی با کیفیت را طراحی نمایند. این نوع ابزار طراحی لوگو آنلاین در سریع ترین زمان ممکن توانست توجه بیشتر افراد را به سمت خود جلب کند. شایان ذکر است که مشتریان این شرکت اغلب کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک هستند. 

مزایای استفاده از لوگو جوی برای دیزاین لوگو

مزیت استفاده از لوگو جوی برای دیزاین لوگو

استفاده از لوگو جوی برای دیزاین لوگو دارای مزیت های زیادی است. از مهم ترین مزایای استفاده از لوگو جوی برای دیزاین لوگو می توان به موارد زیر اشاره کرد: 
1.    Logojoy جزو ابزارهای ساده به شمار می رود و شما می توانید با طی کردن چند مرحله ساده به آسانی لوگوی مورد نظر خود را به کمک این ابزار طراحی کنید. به همین دلیل افراد مبتدی نیز می توانند از این نوع ابزار آنلاین برای طراحی لوگو به راحتی استفاده نمایند. 
2.    به کمک این ابزار آنلاین می توان چندین لوگوی مختلف را در عرض چند دقیقه کوتاه طراحی کرد. 
3.    استفاده از این ابزار طراحی لوگو برای افرادی که سابقه ای در زمینه دیزاین لوگو ندارند مناسب می باشد. 
4.    در صورتی که شما تمایل ندارید برای انجام دیزاین علامت تجاری توسط طراح هزینه زیادی را بپردازید می توانید از ابزار آنلاین لوگو جوی استفاده کنید. 
5.    به کمک ابزار Logojoy می توان ایده های موجود در ذهن را به آسانی یک لوگوی واقعی تبدیل کرد. 
6.    Logojoy به دلیل اینکه برای دیزاین لوگو از الگوریتم های پیچیده و هوش مصنوعی استفاده می کند جزو بهترین ابزارهای آنلاین دیزاین لوگو به شمار می رود. 
7.    در زمان انتخاب هر یک از لوگوهای مختلف در ابزار لوگو جوی با صفحه ای روبرو می شوید که در این صفحه ماکت های مختلفی وجود دارند. هر یک از این ماکت ها بیانگر این هستند که لوگوی شما در هر یک از سطوح مختلف چگونه به نظر خواهد رسید. در نتیجه می توانید علامت تجاری با شکل دلخواه تان را به راحتی به کمک این ابزار طراحی نمایید. 
8.    به کمک این ابزار می توانید لوگوهای نامحدودی را به صورت رایگان طراحی نمایید. بنابراین اگر شما تمایل دارید در زمینه طراحی لوگو حرفه ای شوید می توانید کار طراحی لوگوهای مختلف را به کمک این ابزار انجام دهید. 
9.    برای انجام دیزاین علامت تجاری از نرم افزارها، ابزارهای طراحی لوگو و برنامه های لوگو ساز بیشماری نظیر Photoshop، Canva ، Corel Draw، Logojoy و ... استفاده می شود. که در بین موارد ذکر شده استفاده از ابزار Logojoy به راحتی امکان پذیر است. 

مزایای استفاده از ابزار آنلاین لوگو جوی - Logojoy

مراحل طراحی لوگو به کمک ابزار آنلاین لوگوجوی

برای انجام دیزاین لوگو به کمک ابزار لوگو جوی مراحلی وجود دارد که باید طبق آنها پیش بروید. در صورتی که این مراحل را با دقت لازم انجام دهید به راحتی کار با لوگو جوی را می آموزید. برای این کار طبق مراحل زیر پیش بروید: 

  • مرحله اول: وارد کردن نام شرکت یا برند تجاری 

در این مرحله باید نام شرکت یا برند تجاری تان را وارد کنید. توجه داشته باشید که نام مورد نظرتان را باید به درستی وارد نمایید. 

وارد کردن نام برند تجاری یا شرکت

  • مرحله دوم: انتخاب گزینه Inspiration

در این مرحله می توانید لوگوی مورد علاقه تان را از لیستی که نمایش داده می شود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که ظاهر علامت تجاری نهایی شما شبیه به گزینه ای است که در این مرحله انتخاب می کنید. 

طراحی لوگو با ابزار آنلاین لوگو جوی

  • مرحله سوم: انتخاب پالت رنگ 

در این قسمت از ابزار لوگو جوی می توانید پالت رنگی مورد نظرتان را انتخاب کنید. بهتر است پالت رنگ را به گونه ای انتخاب کنید با رنگ تم شما مطابقت و همخوانی داشته باشید. 

انتخاب پالت رنگی در ابزار طراحی علامت تجاری Logojoy

  • مرحله چهارم: افزودن نام شرکت 

در این مرحله از دیزاین لوگو با ابزار لوگو جوی می توانید نام شرکت تان را وارد کنید. 

افزودن نام شرکت

  • مرحله پنجم: انتخاب نماد مورد نظر 

در این مرحله از طراحی لوگو با ابزار آنلاین لوگو جوی می توانید نمادهایی را جستجو نمایید که با طراحی لوگو، نام شرکت یا برند شما مطابقت و همخوانی داشته باشند. توجه داشته باشید که از بین نمادهایی که نمایش داده می شوند می توانید حداکثر 5 نماد را انتخاب کنید.

 *** شایان ذکر است بر اساس انتخاب هایی که در مراحل بالا داشته باشید انواع مختلف لوگو در اختیارتان قرار داده می شوند که از بین آن ها می توانید نماد مورد نظرتان را انتخاب کنید. 

انتخاب نماد برای لوگو

  • مرحله ششم: ویرایش طرح، فونت و علامت تجاری

ممکن است بعد از تولید طرح لوگو تمایل دارید در قسمت هایی از طرح لوگو تغییراتی را ایجاد کنید. در صورت تمایل می توانید در این مرحله نسبت به ویرایش فونت، رنگ ، طرح بندی و کانتینر لوگو اقدام نمایید. 

دیزاین لوگو با لوگو جوی

  • مرحله هفتم: دانلود لوگو از ابزار لوگو جوی– Logojoy

بعد از اینکه کار دیزاین لوگو به اتمام رسید می توانید لوگویی را که طراحی کرده اید دانلود نمایید. برای دانلود لوگویی که به کمک ابزار لوگو جوی طراحی کرده اید باید هزینه ای را پرداخت نمایید. هزینه توسط خود سایت Logojoy تعیین می شود. 

طراحی لوگو با ابزار طراحی لوگو آنلاین

سخن پایانی:

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید دیزاین لوگو به کمک ابزار لوگو جوی به سادگی امکان پذیر است. اگر شما تمایل دارید لوگو را در سریع ترین زمان ممکن است طراحی کنید بهتر است از این ابزار کاربردی استفاده کنید. 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *