بهترین‌های پادکست انرژی مثبت کدامند؟

بهترین‌های پادکست انرژی مثبت کدامند؟

پادکست‌ها با موضوعات و محتواهای مختلفی تهیه می‌شوند. پادکست انرژی مثبت همانطور که از اسمش پیداست باعث افزایش انرژی مثبت مخاطب می‌شود. در برابر خورنده‌های انرژی که در طول روز انرژی درونی انسان را کاهش می‌دهند و او را به سمت خمودگی می‌کشانند، بازسازی دوباره این انرژی لازم و ضروری است.

پادکست انرژی مثبت به پادکست‌هایی گفته می‌شود که در آنها، امکان تجدید قوای روانی و بازیابی انرژی از دست رفته فراهم است. رسانه‌های شنیداری که حالمان را خوب می‌کنند و با ایجاد احساس آرامش، شوق زیستن و میل به تجربه کردن، انرژی درونی‌مان را برای ادامه زندگی تامین می‌کنند.

انرژی چیست؟

کائنات و هرآنچه که در آن موجود است، از دو جزء ماده و انرژی ساخته شده‌اند. ماده به علت اینکه دارای جرم و حجم می‌باشد، در مقابل دیدمان‌ ما قرار دارد و دانش تجربی قادر به بررسی و شناخت هرچه بیشتر و بهتر آن است، برای ما آشنا تر است و تعریف مشخصی دارد.

اما انرژی شکلی نادیدنی دارد. انرژی که گاه از آن با عنوان نیرو یاد می‌شود، مفهومی انتزاعی تر است. در فیزیک از انرژی با عنوان توانایی انجام کار یاد می‌شود. مقدار انرژی موجود در هر چیز، بیانگر ظرفیت آن برای انجام کاری است. انرژی هیچگاه به وجود نمی‌آید و هیچگاه از بین نمی‌رود و همواره از شکلی به شکل دیگر تبدیل می‌شود. انرژی روانی نیز از همین قاعده پیروی می‌کند. انرژی درونی انسان از خوراکی که می‌خورد، محیطی که در آن زندگی می‌کند، اتفاقات روزمره و تبادلات عاطفی‌اش تامین می‌شود.

انرژی مثبت اصطلاحا انرژی سودمندی است که نیروی محرکه انسان برای حفظ حیات را فراهم کرده و او را به جلو سوق می‌دهد. انرژی منفی در واقع انرژی تحلیل رفته انسان است، که در اثر اتفاقات ناخوشایند به پایین‌ترین حد خود رسیده و انسان را به وادی افسردگی و ملال می‌کشاند. در دنیای امروز که استرس و اضطراب‌های محیطی مثل ترافیک، اضطراب‌های شغلی، سلامتی و... هر لحظه روان ما را می‌بلعند و از انرژی مثبت درون‌مان می‌کاهند؛ خوب است در جهت ترمیم این انرژی از دست رفته بکوشیم.

راه‌های زیادی برای تجدید انرژی وجود دارند. از جمله ارتباط با دوستان، برقراری پیوند با طبیعت، ماساژ و... . اما یکی از راه‌های کم هزینه و تقریبا رایگانی که وجود دارد و در هر شرایطی می‌توان از آن استفاده کرد، گوش سپردن به پادکست‌های انرژی مثبت است. رسانه‌ای شنیداری که با ایجاد انگیزه و حس خوب در شما منجر به افزایش سطح انرژی درونی‌تان خواهند شد. انرژی مثبت از موسیقی خوب، از سخنرانی انگیزشی، از یک شعر دلنشین و... حاصل می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا چند مورد از این پادکست انرژی مثبت‌ها را به شما معرفی کنیم.

رادیو انرژی مثبت، پادکست انرژی مثبت مستقیم

احسان مجدی در رادیو انرژی مثبت تنها از حال خوب حرف می‌زند. صحبت کردن از اتفاقات خوب، انرژی مثبت و شادی و لبخند رسالتی است که مجدی برای رسانه شنیداری‌اش تعریف کرده است. این پادکست انرژی مثبت در رسانه‌های پادکست گیر مثل کست باکس و صفحه اینستاگرام پادکست، در اختیار مخاطبان قرار داده شده است. این پادکست یکی از راه‌های بسیار مستقیم رسیدن به انرژی مثبت است. اما راه‌های غیرمستقیم دیگری نیز برای رسیدن به انرژی مثبت قرار دارد.

دیاپازون به سراغ موسیقی‌هایی رفته که شما کمتر شنیده‌اید.

دیاپازون، پادکست انرژی مثبت برای اهالی موسیقی

یکی از راه‌های غیرمستقیم تجدید قوا و بازگرداندن انرژی از دست رفته، گوش سپردن به موسیقی است. دیاپازون به سراغ موسیقی‌هایی رفته که شما کمتر شنیده‌اید. وقتی در ترافیک گیر کرده‌اید، درحالیکه روز بدی را در محل کارتان گذرانده‌اید، صفحه دیاپازون در کست باکس را باز کنید و به یکی از اپیزودهای آن گوش دهید. بعد تاثیر شگفت انگیز آن را بر خود خواهید دید. تهیه و تولید این پادکست بر عهده حسام شریفی است. این پادکست انرژی مثبت در کست باکس 38.9 k دنبال کننده دارد.

داستان شب، باری دیگر غوطه ور در کودکی

چه چیزی بهتر از قصه‌ها؟ در زمان کودکی بیشتر ما به دنبال قصه‌ها بودیم. روایت‌های مهیج و شنیدنی که به هنگام خواب پلک‌هایمان را سنگین‌تر می‌کردند و رویاهایمان را شیرین تر. حالا پادکست انرژی مثبت داستان شب مثل گذشته برای شما قصه می‌گوید. محمدامین چیتگران، در این پادکست صدای افسانه‌ها را به گوش شما خواهد رساند. پس شب هنگام قبل از اینکه به خواب بروید یکی از اپیزودهایش را پخش کنید و در بسترتان آرام بگیرید. همراه داستان‌ها در سرزمین رویاها حرکت کنید تا ذخیره انرژی مثبت شما برای روز بعد کامل پر شود. این پادکست در کست باکس 115.6 k دنبال کننده دارد، که خود نشان دهنده محبوبیت و تاثیرگذاری آن بر آدم‌های علاقمند به پادکست است.

پادکست انرژی مثبت داستان شب مثل گذشته برای شما قصه می‌گوید.

 

پادکست بیکرانه‌ها، به فارسی افغانستان بشنوید

 

بیکرانه‌ها شما را برای تمامی ابعاد زندگی آماده می‌کند. برای داشتن زندگی پر از موفقیت، خوشبختی و آرامش به بیکرانه‌ها گوش کنید. پادکستی انگیزشی که شما را با اصول زیست سالمی که منجر به پیروزی‌تان خواهد شد، آشنا خواهد کرد. این پادکست توسط یکی از مربیان موفقیت و سخنران انگیزشی به نام ممتاز بی‌کران آماده شده است. ممتاز بی‌کران اهل افغانستان است. کشوری که اگرچه بر روی نقشه‌های سیاسی در همسایگی ایران قرار دارد و از ایران جداست؛ اما زبان فارسی و فرهنگ‌های مشترکی که میان ما و آنها قرار دارد همگی ما را اهل یک سرزمین می‌کند. گوش سپردن به این پادکست انرژی مثبت شاید برای عزیزان افغانستانی که اکنون ترک وطن کرده و در ایران ساکن هستند، خالی از لطف نباشد.

پادکست احسانو، روایت آنچه ما در اطراف‌مان نمی‌بینیم!

پادکست احسانو مجموعه قصه‌هایی است که احسان عبدی‌پور آنها را نوشته و خودش هم روایت‎‌شان می‌کند. داستان‌های صمیمی و نزدیک به زندگی هر روزه ما. داستان‌هایی که از دل افسانه‌ها نیامده‌اند. بلکه داستان همین روزها و شب‌های در حال گذر ما هستند؛ اما از جهتی دیگر. از زاویه‌ای که ما هرگز به آن نگاه نکرده‌ایم. احسانو، این پادکست انرژی مثبت، 59.5 k دنبال کننده در کست باکس دارد. بعد از شنیدنش سرشار از انرژی مثبت خواهید شد. انرژی از جنس زندگی، و دوست داشتن لحظات و اتفاقات هر روزه زندگی‌تان.

رادیو صدای زمین، پادکست انرژی مثبت با تم سفر در اقلیم‌های مختلف ایران

رادیو صدای زمین، پادکست انرژی مثبت با تم سفر در اقلیم‌های مختلف ایران

شاهین شرافتی با همراهانش در پادکست رادیو صدای زمین به تعریف ماجراها در اقلیم ایران می‌پردازد. برای مثال در دو اپیزود اول و دوم، تم پادکست شمال است. ترانه و شعر و... بر روی این تم اصلی قرار می‌گیرند. مهمانی که دعوت شده راجع به خاطرات شمال صحبت می‌کند. خلاصه همه چیز جوری کنار هم چیده می‌شود تا این اقلیم جغرافیایی را به بهترین نحو ممکن برای مخاطب تصویرسازی ‌کند. زیر صدای دریا و آواز فرهاد و... معجون آرامش بخشی است که انرژی مثبت درون‌تان را افزایش داده و حس خوبی را به شما منتقل خواهد کرد. رادیو صدای زمین در کست باکس 4.5 k دنبال کننده دارد.

 

 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

اولین نظر را شما ثبت نمایید

نظر خود را در مورد پست بالا برای ما ارسال نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *